Maciej Lewczuk | 2011-09-13

AMD FX najszybszy na świecie procesor - 8,4 GHz - pobił rekord Guinnessa

Zobacz więcej w kategorii: inna | procesory

producenci: AMD

 

Firma AMD oficjalnie ogłosiła, iż  jeden z nadchodzących 8-rdzeniowych procesorów AMD FX pobił rekord Guinnessa w kategorii "najwyższa częstotliwość taktowania procesora komputerowego", a wszystko to dzięki overclockingowi.

„Potencjał do bicia rekordów szybkości jaki drzemie w procesorach AMD FX jasno obrazuje możliwy wzrost wydajności jaką oferuje wielordzeniowa architektura Bulldozer, którą znajdziemy w obecnych tutaj jak i dostępnych w przyszłości układach AMD”
- powiedział Chris Cloran, wiceprezes i dyrektor generalny  Client Group w AMD. „Wraz z rekordowymi częstotliwościami, procesory AMD FX zapewnią świetny stosunek wydajności do ceny wszystkim entuzjastom wielomonitorowego grania, wielozadaniowości przy przetwarzaniu danych, a także przy obróbce materiału wideo HD”.

Procesor AMD z serii FX, którego premierę zaplanowano na czwarty kwartał 2011 roku, osiągnął maksymalną prędkość taktowania  8.429 GHz – poprawiając znacznie poprzedni rekord, który wynosił 8.308 GHz. Rekord został ustanowiony 31 sierpnia w  Austin w Texasie przez "Drużynę AMD FX". Ekipa składała się z najlepszych overclockerów, którzy również zostaną wymienieni w księdze rekordów Guinnesa, pracujących u boku najlepszych specjalistów z firmy AMD.


Rekordowy wynik procesora AMD FX w CPU-Z


Wszystkie produkty marki FX, w tym także mające wkrótce pojawić się na rynku procesory AMD z serii FX, będą oferować odblokowane mnożniki zegara procesora oraz oprogramowanie wykorzystujące technologię AMD Vision Engine zapewniające możliwość kontrolowania wydajności systemu.

Przeprowadzone próby wykazały, że procesory z odblokowanym mnożnikiem bez problemu uzyskiwały taktowania powyżej 5 GHz przy wykorzystaniu chłodzenia powietrznego. Do uzyskania rekordowych rezultatów konieczne było wykorzystanie skuteczniej schładzających środków – ciekły hel i temperatury poniżej -220 stopni Celsjusza.

Overclockerzy podczas bicia Rekordu Guinnesa na procesorach AMD FX Bulldozer


Rezultaty jakie udało się osiągnąć przetaktowując procesory AMD FX trzeba zobaczyć by w nie uwierzyć. Sceneria w jakiej dokonywano zabiegów overclockerskich, jak również ich rezultaty wyglądały oszałamiająco. Wyniki jakie udało się uzyskać w najlepszych próbach zostały uwiecznione na zdjęciach i materiale wideo. Do sprawdzenia wyników zastosowano program CPU-Z, który stosowany jest zawsze w tego typu konkurencjach. Używają go najlepsi oveclockerzy w swoich zwykłych treningach, ale także podczas zawodów ogólnoświatowych.


Udział w całej operacji mieli między innymi overclocker Brian MchLachlan, a także Sami Makinen z Finlandii. Zajmowali się oni wstępną selekcją procesorów, które mogły mieć potencjał do uzyskania rekordowego wyniku. Wynikiem ich pracy było osiem układów, które ostatecznie były poddawane overclockerskim torturom w Austin w Texasie. Oni także będą figurowali pod oficjalnym wpisem w Księdze Rekordów Guinnesa.

Platforma na jakiej przeprowadzono testy składała się z takich podzespołów:

  • płyty głównej Asus Crosshair V Formula
  • pamięci Corsair 2 GB DDR3
  • karty graficznej AMD Radeon HD 6570
  • zasilacza Antec High Current Pro 1200 W


Źródło: AMD, inf. prasowa

 

odsłon: 18918

Komentarze

(154)

BlackSmith

0 + - 2011-09-13 15:09

No zobaczymy po premierze.

DustEater

0 + - 2011-09-13 15:15

5GHz na powietrzu ? jak dla mnie to nawet dobrze :)

xfire25

0 + - 2011-09-13 16:24

takie 8 x 5 GHz to jest moc xD ja mam 3 ghz x 2 tylko ^^

Gratulacje za 8,4

JoHnNy08PL

0 + - 2011-09-13 17:42

Masz na myśli - NOWY PROCESOR AMD, PODKRĘCA SIĘ DO 40GHz!!! ? :P

KuliG

0 + - 2011-09-13 18:43

Oł yeah 40 GHz!

qwerty

0 + - 2011-09-13 19:42

Tak się nie oblicza mocy geniuszu...

Szymon331

0 + - 2011-09-13 22:41

No coś Ty ;)

Jozio

0 + - 2011-09-13 23:15

jak to nie!! a na allegro piszą po 12 ghz ( nieraz aż mi szczena opada jak ludzi w bambuko robią xd )

Lightning

0 + - 2011-09-14 09:13

WYDAJNA KARTA GRAFICZNA :)
http://allegro.pl/wydajna-karta-graficzna-gf-8600gs-512mb-tc-pciex-i1797680709.html

SoundsGreat

0 + - 2011-09-14 13:17

Ktoś wziął dwie do SLI :O

strzelec52

0 + - 2011-09-14 13:54

Ja nie mogę... ta karta to moje marzenie.

Annanke

0 + - 2011-09-14 07:17

Thank you Captain Obvious

Boncorek

0 + - 2011-09-13 22:02

Nie mnoży się. I co, niby 40 GHz procek? XD

TheSpeed

0 + - 2011-09-13 15:11

Zamiast rekordów ja bym wolał jednak, żeby one w końcu wyszły :P

snakeplissken

0 + - 2011-09-13 15:14

Dokładnie AMD koniec owijania w bawełne czas pokazać produkt

Damian Szymański

0 + - 2011-09-13 15:12

Mam nadzieję, że megaherce pójdą w parze z wydajnością

xkazik

0 + - 2011-09-13 15:15

to jest procek 8-rdzeniowy, to dlaczego na screenie jest napisane:
1 CPU - 2 Core - 2 Threads

Chyba czegos tu nie rozumiem

pershing6

0 + - 2011-09-13 15:27

Jeszcze nie wydali na dobre tych prockow wiec CPU-z nieogarnia.
Steppingu tez nieokreslil.

albi37

0 + - 2011-09-13 15:33

Dlatego, że ten buldożer ma 4 razy po 2 rdzenie - czyli zablokowali 3 z nich, więc zostały dwa.

regist88

0 + - 2011-09-13 17:16

bo wyłączyli cześć rdzeni, aby przy tej częstotliwości był na tyle stabilny, aby zrobić walidację wyniku

Benny

0 + - 2011-09-13 18:49

i właśnie dlatego nie uznaje takich wyników. Podkręcanie tylko części procesora i to w dodatku niestabilnego nie powinno być liczone jako żaden rekord.

qwerty

0 + - 2011-09-13 19:44

Dokładnie. Stabliność powinni mierzyć np. OCCT po 24 godz. (nikomu nie chciałoby się lać tyle ciekłego azotu).

Boncorek

0 + - 2011-09-13 22:05

Dlaczego nie? To jest rekord Guinessa w kategorii CPU o najwyższym taktowaniu i nie ma tutaj znaczenia czy to 1, 2 a może 100 rdzeni, liczy się zegar.

michal_229

0 + - 2011-09-13 15:16

Przez ten tytuł myślałem, że jakieś testy wydajności były...
Zamiast "najszybszym" powinno być "najwyżej taktowanym" albo coś podobnego, bo o to właśnie tutaj chodzi. Rozczarowałem się... ;)

wiktor96

0 + - 2011-09-13 15:19

Albo wyłączyli 6 rdzenii albo CPU-Z nie do końca dobrze wykrywa proca.

radier

0 + - 2011-09-13 15:22

Pracował tylko jeden moduł z 4 dostępnych.
Temat krzykliwy. Najwyżej taktowany nie znaczy najszybszy...

Maciej Lewczuk

0 + - 2011-09-13 15:25

A który jest szybszy oficjalnie? A może chodzi Ci o wydajność?

radier

0 + - 2011-09-13 15:32

A o cóż by innego? Nie masz bladego pojęcia o jego wydajności, ale wpisałem najszybszy. Tytuł godny wp i onetu.

Maciej Lewczuk

0 + - 2011-09-13 15:40

Gdzie w tytule pisałem coś o wydajności? Jest szybkość = taktowanie. http://pl.wikipedia.org/wiki/Procesor

Ale możesz sobie interpretować dowolnie.

Damian Szymański

0 + - 2011-09-13 15:49

Taktowanie czyli częstotliwość pracy rdzeni procesora jest odzwierciedleniem jego szybkości i nie należy tego pojęcia mylić z wydajnością. Bo to zupełnie co innego. Aczkolwiek wiele osób tak właśnie robi, myląc oba pojęcia, albo ci gorsza stawiając między nimi równoważnik.

jewgienij

0 + - 2011-09-13 15:51

zrodlo?

Skaza

0 + - 2011-09-13 18:52


Szybkość procesora to pojęcie bardzo ogólne, moim zdaniem jest zupełnie błędne, bowiem co to tak naprawdę oznacza ?

Zupełnie nic.

Jeśli chodzi o procesory, mówimy o ich wydajności lub taktowaniu. Czyli o wartościach, które można zmierzyć i porównać. Teoretyzując, czy układ klasy Pentium III taktowany zegarem 1 GHz będzie równoważny układom Pentium IV lub i5 pracującym z identycznym zegarem (teoretyzując) ? Taktowanie i wydajność to dwie różne wartości, które nie są sobie równe.

jewgienij

0 + - 2011-09-13 15:50

https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Central_processing_unit#Performance

Maciej Lewczuk

0 + - 2011-09-13 15:55

Tutaj też masz rozgraniczenie na Speed (szybkość) i Performance (wydajność).

jewgienij

0 + - 2011-09-13 15:56

The performance OR SPEED... sugeruje, ze sa to pojecia rownowazne?

jewgienij

0 + - 2011-09-13 16:03

NAJSZYBSZY procek to ten w sondzie Voyager1. Zasuwa z predkoscia 17 kilometrow na sekunde. (mam nadzieje, ze wsadzili tam jakis procesor...)

Maciej Lewczuk

0 + - 2011-09-13 16:05

Masz tu całe zdanie z linka, który podałeś:
"In 1964 IBM introduced its System/360 computer architecture which was used in a series of computers that could run the same programs with different speed and performance." Nadal chcesz obrywać własną bronią?

jewgienij

0 + - 2011-09-13 16:24

https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Instructions_per_second
"Instructions per second (IPS) is a measure of a computer's processor speed."

No ale od dzisiaj wg BENCHMARK.PL 3.8 GHz P4 presscot 3.8 GHz i7 2600K sa rownie szybkie!!

jewgienij

0 + - 2011-09-13 16:27

Zapodales onetowski tytul, a teraz sie wykrecasz.

mlodyb13

0 + - 2011-09-13 16:43

słuchaj półm.zgu znaczy ze i7-990x jest według ciebie najszybszym procesorem czy najwydajniejszym??

Maciej Lewczuk

0 + - 2011-09-13 16:31

Po raz kolejny, skoro się odwołujesz:
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Processor_speed
A tu w naszym języku:
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/pl/wiki/Cz%C4%99stotliwo%C5%9B%C4%87_cyklu_zegarowego

Interpretacje i znaczenia słów polskich, angielskich - przytaczaj ile wlezie ;D Udowadniaj, że to TY masz rację.

Jak dla mnie EOT.

mlodyb13

0 + - 2011-09-13 16:41

@maciej lewczuk nie ma co sie z trollem bić

zrób mu przyjemność i zmień tytuł bo z parapetem nie wygrasz

jewgienij

0 + - 2011-09-13 16:42

Jedziemy dalej

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Podsumowanie-851/strona/2240.html

"Intel Core 2 Duo E8600 to bez wątpienia najszybszy dwu-rdzeniowy procesor na rynku." Cale 3.33GHz. Nieco wczesniej wyszedl pentium D 3.73 GHz, czyli po waszemum szybszy.

mlodyb13

0 + - 2011-09-13 16:45

pentium d nie jest dokonca procesorem dwurdzeniowym a raczej dwuprocesorowym bo to rzeczywiście dwa procesory pentium 4 w jednym

jewgienij

0 + - 2011-09-13 17:01

No tak, a moj Q6600 nie jest czterordzeniowy, bo tez z dwoch kawalkow krzemu.

mlodyb13

0 + - 2011-09-13 19:57

tak naprawde to dwa c2d w jednym procku

jewgienij

0 + - 2011-09-13 17:08

O dziwo frankofoni rowniez uwazaja, ze predkosc (vitesse) i wydajnosc to jedno.
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/fr/wiki/Processeur#Vitesse_de_traitement
"La vitesse de traitement d'un processeur est encore parfois exprimée en MIPS (million d'instructions par seconde) ou en Mégaflops (millions de floating-point operations per second) pour la partie virgule flottante, dite FPU (Floating Point Unit). Pourtant, aujourd'hui, les processeurs sont basés sur différentes architectures et techniques de parallélisation des traitements qui ne permettent plus de déterminer simplement leurs performances. Des programmes spécifiques d'évaluation des performances (benchmarks) ont été mis au point pour obtenir des comparatifs des temps d'exécution de programmes réels."

Ale polacy, jako pionierzy informatyki wiedza lepiej. Pozd.

radier

0 + - 2011-09-13 17:00

Po prostu portal benchmark.pl zamiast równać w górę woli być tam gdzie jest. Zobacz drogi autorze jakie nagłowki apropo tego samego newsa widnieją na najlepszych portalach IT na świecie.

Anandtech: AMD Sets World Overclocking Record with 8.429GHz Bulldozer Processor

HARDOCP: AMD "Bulldozer" FX Model 8150 CPU Overclocking Preview

XbitLabs: AMD Sets CPU Highest Frequency Record by Overclocking Eight-Core FX "Zambezi" Chip to 8.429GHz.

bit-tech: AMD overclocks Bulldozer to 8.429GHz

guru3D: AMD FX Bulldozer CPU clocked to 8429 MHz - World Record

Wymieniać by można było jeszcze długo. Nie szanujecie nas jako czytelników, zakładając, że "tę "bezmyślną hołotę" trzeba nakłonić krzykliwym tematem bo inaczej nie zajrzą na nasz serwis.

Macie paru dobry redaktorów i niejedną ciekawą reckę, ale czasem takie głupoty piszecie, że naprawdę was szkoda.

jewgienij

0 + - 2011-09-13 17:03

ooooooooooooo obrazilam sie!

mlodyb13

0 + - 2011-09-13 18:34

może zadajcie sobie pytanie czy wasz procesor jest szybki czy wydajny

mlodyb13

0 + - 2011-09-13 16:39

wydajość a szybkosć to dwa różne pojęcia

proponuje pouczyc sie fizyki

szybkosć procesora określa jego taktowanie a wydajość określa prace jaką jest w stanie wykonać w czasie

co za idi.ta (redakcja napewno mi to wybaczy)

aello

0 + - 2011-09-13 23:26

Jak już chcesz fizycznie do tego podchodzić to samo jego taktowanie nie określa szybkości (potrzebna jest nam informacja ile operacji w czasie jednego cyklu wykonuje), a praca w czasie to po prostu moc :)

michal_229

0 + - 2011-09-14 17:59

Też chciałem się tego czepić ale http://pl.wikipedia.org/wiki/Szybkość

"Przykłady stosowania terminu szybkość:
Zmiana dowolnej wielkości w jednostce czasu
szybkość skanowania – kartek na minutę
szybkość procesora – taktów na sekundę, operacji na sekundę
szybkość odpowiadania"

"W znaczeniu ogólnym
Jako pojęcie charakteryzujące zmiany pewnej wielkości zachodzące w czasie, szybkość jest synonimem terminu tempo, częstotliwość lub czas (np. "prędkość reakcji, odpowiedzi" jako "czas reakcji, odpowiedzi"). W sytuacjach, gdy może powstać niejednoznaczność o jaką szybkość chodzi, powinno używać się synonimu."

To ostatnie zdanie powinno zostać zastosowane w tytule newsa ;)

Skaza

0 + - 2011-09-13 18:53


Szybkość procesora to pojęcie bardzo ogólne, moim zdaniem jest zupełnie błędne, bowiem co to tak naprawdę oznacza ?

Zupełnie nic.

Jeśli chodzi o procesory, mówimy o ich wydajności lub taktowaniu. Czyli o wartościach, które można zmierzyć i porównać. Teoretyzując, czy układ klasy Pentium III taktowany zegarem 1 GHz będzie równoważny układom Pentium IV lub i5 pracującym z identycznym zegarem (teoretyzując) ? Taktowanie i wydajność to dwie różne wartości, które nie są sobie równe.

mielcu3

0 + - 2011-09-14 09:17

od pIV bankowo będzie wydajniejszy do i5 nie.

kopczenko

0 + - 2011-09-13 15:29

z takim zegarem w pewnych testach bylby najszybszy:D

Raxen

0 + - 2011-09-13 15:23

Inne źródła podają ze procesor pracował z włączonym 1 modułem, wiec ilość rdzeni teoretycznie powinna się zgadzać

mlodyb13

0 + - 2011-09-13 15:29

bo podkręcali go na jednym module

JoHnNy08PL

0 + - 2011-09-13 15:53

A jak się niby podkręca nowe procki na rekordowych częstoliwościach? Też na jednym rdzeniu

mlodyb13

0 + - 2011-09-13 15:32

najszybszy to naj szybsz a najwydajniejszy to najwydajniejszy

w waszym mniemaniu bugatti veyron nie jest najszybszy tylko najwydajniejszy

tytuł sie zgadza

aleurwal

0 + - 2011-09-13 15:41

tylkoże veyron już nie jest najszybszym autem heh

Takeya

0 + - 2011-09-13 18:04

I nigdy nie był. To (byl?) najszybszy samochod produkowany seryjnie, a nie "najszybsze auto swiata". Ba, Veyron przy obecnych dragsterach to kulawy zolw.

aleurwal

0 + - 2011-09-14 12:58

najszybsze auto produkowane seryjnie to Koenigsegg Agera R ^^

Veyron to przestarzała konstrukcja spawana na siłe haha

tiges

0 + - 2011-09-14 16:46

No, ale wydajniejszy od niego bedzie Volvo FH16 :>
Szczegolnie jak bedziesz wydajnosc liczyl w tonach piasku na godzine :P

jewgienij

0 + - 2011-09-13 15:35

2V vcore??!! Pewnie uzyli termokleju od IBM.
"Rezultaty jakie udało się osiągnąć przetaktowując procesory AMD FX trzeba zobaczyć by w nie uwierzyć." - jakis link?

Galnospoke

0 + - 2011-09-13 15:43

Fajnie. Gdzie go mozna kupic?

Lightning

0 + - 2011-09-13 17:11

W przedsprzedaży możesz :)

JoHnNy08PL

1 + - 2011-09-13 15:53

"Do sprawdzenia wyników zastosowano program CPU-Z, który stosowany jest zawsze w tego typu konkurencjach. Używają go najlepsi oveclockerzy w swoich zwykłych treningach, ale także podczas zawodów ogólnoświatowych."
OMG

jarekzon

0 + - 2011-09-13 15:59

Czy to nie na tym portalu całkiem nie dawno jeden przemądrzały gościu udowadniał, że Bulldozer, to bardzo słaby procesor, i że AMD upadnie ?! :) Chciałbym się dowiedzieć co ma ten jegomość do powiedzenia po dzisiejszych informacjach o procesorach FX.

JoHnNy08PL

0 + - 2011-09-13 17:46

A gdzie przeczytałeś że to dobry procesor? Samo uzyskane taktowanie nie mówi jeszcze nic o wydajności

jarekzon

0 + - 2011-09-13 18:19

Czytaj uchem, a nie brzuchem. W tekście wszystko jest.

pejlowicz

0 + - 2011-09-14 02:02

Ja czytam oczami.

JoHnNy08PL

0 + - 2011-09-14 10:38

^^

JoHnNy08PL

0 + - 2011-09-14 10:44

W tekście nie ma nic o tym że ten procesor jest dobry, ma dobrą wydajność itd

SoundsGreat

0 + - 2011-09-14 13:25

Ale oczywiście, że Bulldozer to nic dobrego. Podkręca się jak Celeron to pewnie i wydajność ma porównywalną.

amb00

0 + - 2011-09-13 16:20

Robi wrażenie bo zwykle rekordy były bite na procesorach intela.

frozen

0 + - 2011-09-13 16:30

"Przeprowadzone próby wykazały, że procesory z odblokowanym mnożnikiem bez problemu uzyskiwały taktowania powyżej 5 GHz przy wykorzystaniu chłodzenia powietrznego."
Czekam z niecierpliwością na premierowe testy! Jeżeli ta informacja znajdzie w nich potwierdzenie to wydajność w aplikacjach wielowątkowych powinna być na prawdę spora!
Trzymam kciuki! :)

Widzący

0 + - 2011-09-13 16:45

Tralalala, taki sam bajer jak dotychczas dla procków Intela.
Niech pokażą że procesor wytrzymał 100% obciążenie wszystkich rdzeni w OCCT przez jedną godzinę nie przekraczając przy tym 90 stopni. Wtedy to będzie osiągnięcie a nie jakieś tam bzdury na ciekłym helu czy azocie.
Żaden z tych rekordowych wyników nie utrzymałby się dłużej jak kilka minut albo nawet sekund.
To jest wyłącznie test granicznej częstotliwości danego procesu technologicznego i architektury chipa, te wyniki nie mają żadnej przydatności w praktyce.

biolog

0 + - 2011-09-13 16:58

mogliby chociaz pokazac wynik Super PI 1M. nie wierze, ze Buldozer bedzie rewelacja - za duzo bicia piany od AMD.

Lightning

0 + - 2011-09-13 17:08

Gdzie wynik chociaż w Super PI 1MB?
Ja bym się i tak nie cieszył.

wstrzasmen

0 + - 2011-09-13 17:13

Coś chyba mają problemy jakieś z tym całym buldożerem bo ględzą i ględzą ale premierę przekładają co chwila.

Karty na stół, proce do dystrybutorów i do sklepów - wtedy się zobaczy.

pomidor

0 + - 2011-09-13 17:23

Całe AMD. Bardziej pustych gigaherców już nie mogli uzyskać :)

lukaszek

0 + - 2011-09-13 17:23

Co 8 rdzeni 12 wątków i tylko 8mb L3 cache?? to jakaś kicha stolcowa fu.

JoHnNy08PL

0 + - 2011-09-13 17:45

WTF jakie 12 wątków?

Corshi

0 + - 2011-09-13 17:44

wie ktoś kiedy wyjdą te prosesory? Bo nie wiem czy czekać czy kupić phenom x4. Jak nie wyjdą do końca listopada to pierdziele biore phenoma.

regist88

0 + - 2011-09-13 18:14

w czwartym kwartale tego roku ;[

KamiKAzeDBC

0 + - 2011-09-13 18:16

Na jednym rdzeniu to se mogą ustawiać... Ludzie będą korzystać z ośmiu rdzeni, a nie jednego. Co za oszustwo...

Shadov

0 + - 2011-09-13 18:34

Na intelu Ci taka praktyka nie przeszkadzala?

Wlasnie tak sie bije rekordy taktowania moj drogi.

KamiKAzeDBC

0 + - 2011-09-13 20:26

Przeszkadza. Nie lubię oszustwa i naciągania. Tyczy się to Intel-a jak i AMD :/

Boncorek

0 + - 2011-09-13 22:07

Ale to rekord w największym taktowaniu a nie wydajności. Dla wydajności to są osobne testy i rankingi :)

KamiKAzeDBC

0 + - 2011-09-14 08:26

Wiem, że chodzi o taktowanie ale twoim zdaniem to nie jest kłamstewko? Takie malutkie ale jednak jest ;)

Boncorek

0 + - 2011-09-13 22:10

PS Czyli według Ciebie AMD powinno specjalnie i oficjalnie stworzyć Buldożera 2 rdzeniowego, (który byłby dokładnie tym samym co ten w testach - 8 rdzeniowy z 6 rdzeniami zablokowanymi, czyli to co zrobili OverClokerzy) żebyś uznał, że to nie jest oszustwo?

KamiKAzeDBC

0 + - 2011-09-14 08:32

Powiem tak: Wynik jest prawdziwy ale nie dla procesora tylko dla jego 1/4. Nie czepiam się 8,4GHz tylko stwierdzenia typu "AMD FX najszybszy na świecie procesor". Rozumiesz o co chodzi? W gwoli ścisłości jestem sercem za AMD (Pierwszy proc AMD Athlon XP 2500+) ;)

lukasz271zaq

0 + - 2011-09-13 20:12

http://hwbot.org/image/467403.jpg :)

KamiKAzeDBC

0 + - 2011-09-13 20:28

Ta... Niech i 9GHz ustawią. Celeron niepokonany :)

jarekzon

0 + - 2011-09-13 18:21

Ten JoHnNy08PL, to jakiś lokalny trol ?

^RaxJoris^

0 + - 2011-09-13 19:11

OO tak 8,4Ghz to jest juz MOC .. ja mam 3,5Ghz x6 Cores i jest juz nie zle ,co dopiero taki potwor .Przyznam ze bije brawo i gratulacje . . pokłon . . moj procek przy tym to BIEDACZEK ;p i SŁABEUSZEK ;p

mm251

0 + - 2011-09-14 08:53

Jak czytam takie komentarze to się Ciśnie tylko jedno na usta... Czy ty człowieku nie widzisz że zablokowali kilka rdzeni żeby uzyskać taki wynik?

^RaxJoris^

0 + - 2011-09-14 20:32

wiem ze zablokowali do 2 rdzeni nie jestem slepy ;) ale na 8 by tego nie zrobili ;)

[YoSH]

0 + - 2011-09-14 15:50

Twój procek na 3,5 (lolz) to biedaczek i słabeuszek od stycznia 2011 czyli i7-2600K@4 GHz, więc nie wiem czym się podniecasz. A normalne i7@4.8 GHz to po prostu inna półka wydajnościowa lolz.

CougarV6

0 + - 2011-09-14 17:01

to kolejne wcielenie Yoshiego ? :)

^RaxJoris^

0 + - 2011-09-14 20:31

OMG to znowu ty trollu ?? precz do lasu tam twoj dom i nie bedziesz sie wymadzał ,masz kompa wartego mniej niz moj procek i moze z płyta głowna ;) LOL co za BURAK ..

[YoSH]

0 + - 2011-09-14 21:44

hahaha - burak ciśnie innym od buraków. Tak wiem i wszyscy już też naokoło, że twój 990X który nie jest najszybszym prockiem, jest dla ciebie szczególnie cenny, bo wydałeś wuchtę kasy, a na nowy config już nie masz, więc płakać ci się chce, to sobie poprawiasz humor na benchu pisząc w każdym topicu, jaki to ty masz super fajny elo cpu, który dostaje w każdej grze baty od 2600K, a cały ten twój szrot by dostał baty od mojego np. w Crysis Warhead. Rozumiem, że wywalenie 6000 zł w płytę z procem musi być szczególnie frustrujące, szczególnie, że 2600K za 1100 w płycie za 600 zł jest szybszy, ale przeżyj już to i nie ośmieszaj się więcej.

Jedyną zaletą 990X nad 2600K jest QPI do X58 a w nim host PCI-E co daje przy configach Multi-GPU, szczególnie przy 3 i 4 kartach. Ty masz jedną bucu, więc więc nie wykorzystujesz tego ani w jednym procencie. Ale podniecaj się dalej. Jedyne co jest fajne w tym procu to to, że na tych dwóch nieużywanych niegdy rdzeniach można puścić nagrywanie we frapsie 1080p@60 FPS, ale na to jesteś pewnie za głupi, a i skilla też pewnie brak więc nie ma się czym chwalić.

PS

Czy ktoś zna możliwość hostowania filmów w wysokiej jakości, albo jakiś darmowy lub nisko płatny serwer tak FTP do około 100 GB?
Ogólnie materiał źródłowy z frapsa 1080p@60 ma prawie 4,5 GB na minutę, co daje około 500 Mbit/s ale nie mam gdzie tego wstawić w takiej jakości. Youtube ucina taki filmik do 5 Mbit i 29.97 FPS i z efektu nici - myślałem jeszcze o recode do 2160p.

^RaxJoris^

0 + - 2011-09-15 10:20

Ale tak czy siak musisz mi przyznac racje i innym takze .. ze zestaw jest pierwsza klasa obojetnie juz czy do gier ,filmów itp.. ;)Bo w koncu cena procka mówi juz za siebie że taki słaby nie jest i jest napewno w top 3 na dzien dzisiejszy i musisz to przeboleć i przyznac ;) jak nie to coz moge napisac to co zawsze "żal ci dupe sciska" czyż nie prawda ??

[YoSH]

0 + - 2011-09-15 15:26

HAHA pierwsza klasa - jasne. Widzę, że szukasz tej zgody z samym sobą po takiej wtopie :) Pisałeś, że kasy jak lodu - jednak chyba coś nie za bardzo z tą kasą i wyrzuty sumienia męczą, bo ciągle te słowa otuchy są potrzebna haha.

Krótko o tym zestawie:


1) Brak SSD na system i gry to po prostu GROTESKA i to czyni z twojego kompa terkoczącą popierdułkę, a nie high-end rig jak ci się wydaje.
2) Monitor 21.5 cala do GTX 590 - zajebiście - pełnia wrażeń - prawie jak mój 46PFL9704H. Do tego zapominasz oczywiście, że świetym gralem PC gamingu jest rozdzielczość pozioma 2560 czyli 2560x1600 lub 2560x1440 - coś co skrzętnie (tak wiem - z braku tego lodu co pisałeś) pomijasz, bo oczywiście 2 Mpix a 4 Mpix to prawie bez różnicy lol

3) 6000 na płytę z prockiem z wydajnością płyty z prockiem za 1800 - bez wykorzystania możliwości QPI IDIOTYZM.

4) GTX 590 z mega niskimi zegarami za 2600 zł zamiast minimum 2x580 albo 3x580 - LOL


No i co? Gdzie ten high-end? Za tyle kasy granie w Full HD na 21.5''? Zobacz sobie mój config - za 1/2 ceny masz taką samą wydajność, a doznania płynące z mojego 46'' LED, a jakiegoś lufcika 21.5'' to po prostu ZWAŁA NA MAKSA.

TAKŻE TAA - ŻAL MI DUPĘ ŚCISKA JAK MOŻNA BYŁO TAK WYWALIĆ KASĘ W ZESTAW KTÓRY FINALNIE JEST 21.5 LCD - CZYLI TAK JAK PISZESZ - DO FILMÓW PIERWSZA KLASA lol

PS
Wymieniasz jak Konon - wszystko co możesz i na końcu itd. Myślę, że zastosowania tego kompa kończą się jednak na tych grach i filmach - nie ma żadnego itd.

[YoSH]

0 + - 2011-09-15 15:36

AHA i jeszcze a propos procesorów Intela z X w nazwie. Kumpel grafik 3D mieszkał Irlandii i uzbierał kasę na kompa za 3500 euro - to był początek 2007 roku - kupił pierwszego quada na świecie - Core 2 Quad QX6700 za 900 euro (@3,5 GHz) i miał zamiar ciągle wkładać kasę, żeby mieć najlepszy sprzęt na świecie. Niestety przyszedł kryzys, zwolnili go z pracy i wrócił do Polski. W związku z tym ma do teraz tego procka (czeka na SB-E). Kilka miesięcy po zakupie, Intel wypuścił Q6600 - quada za 1/3 ceny wersji QX mającego identyczny cache i wszystko - jedyne co je różniło to zablokowany mnożnik i 266 MHz co praktycznie niczego nie zmieniało - obecnie na allegro dostanie za niego 200 albo może te 300 zł jak znajdzie się jakiś pasjonat - tyle w kwestii stwierdzenia "dobre bo drogie" panie "dałem intelowi za darmo 2000 zł).

[YoSH]

0 + - 2011-09-15 17:56

AHA i na pewno różnica w cenie
http://www.ceneo.pl/12206190
http://www.ceneo.pl/11584803

jedyne 1900 zł - bardzo racjonalny wybór - wesja z X dostarcza na pewno lepszych wrażeń niż włożenie tych pewnie 1200 na ten 21.5'' (lol) wizjerek, do jakiegoś pro wyświetlacza np.
http://www.ceneo.pl/5663223 i reszty do tej różnicy (sporo jeszcze by zostało) do 2x 580 zamiast smutnej 590tki. Także powodzenia i licz już za ile sprzedasz ten proc po premierze SB-E haha.

[YoSH]

0 + - 2011-09-15 17:58

"niż włożenie tych pewnie 1200" => niż włożenie tych pieniędzy i tych pewnie 1200"

[YoSH]

0 + - 2011-09-15 18:04

i szkoda, że Intel nie sprzedaje tych i7 970 po 1500 zł, bo by była identyczna sytuacja jak z tym QS6700 i Q6600 u kumpla - też procek identyczny i 2000 za odblokowany mnożnik co i tak prawie nic nie da bo 970 się też wysoko kręci
http://www.overclock.net/intel-cpus/916257-confirm-my-i7-970-oc.html

także fajnie masz - masz super najszybysz procek, tylko że jest identyczny za pół ceny i na pewno byś robił mniejsze wrażenie z dwóch 3 GB 580 tek na tym 27'' DELL 2560x1440 - prawie jak 21.5'' 1920x1080 HAHAHAHAHA

^RaxJoris^

0 + - 2011-09-16 10:31

Zapamietaj ze starsze (LGA1366) nie oznacza gorsze ,wolniejsze,słabsze itp. ;) i7 990x jest na rowni z nowym i7 3930k bodajze .. sa 3 procki (beda) i to jest ten posrodku i niczym sie specjalnie nie wyróżnia od mojego (parametry) ;)

[YoSH]

0 + - 2011-09-16 14:48

Dobra gościu - EOT z tobą, bo to jest żałosne. Daj mi tylko znać za ile sprzedasz tego procka bo mnie interesuje czy te 1500 za niego dostaniesz za pół roku, czy już nie. Najśmieszniej by było jakby Intel dał 6 rdzeniowy SB-E bez X w jakiejś dobrej cenie np. 2000 zł - wtedy nie dostaniesz już za niego więcej niż 1200. Także interes życia, a z tego co pisałęm widzę słowa nie zrozumiałeś, bo nadal widzę tu twój bełkot. Świetnie umotywowałeś zakup 990X nad 970 - tylko nie za dużo tych argumentów bo ograniczenie znakowe jest.

^RaxJoris^

0 + - 2011-09-16 10:27

Tak wszystko fajnie tylko patrz na parametry . . czas reakcji 6ms ?? lol kontrast 1000:1 lol ?? a zobacz na moje w tym LG to stracisz przytomnosc z wrazenia a zaznaczam jest za ponad polowe tanszy ;) i po co mi 27LCD ?? z takimi parametrami ?? wole mniejszy a wymiatacz ;)

[YoSH]

0 + - 2011-09-16 14:58

Stary powiem ci tak - BŁAŹNISZ SIĘ
Nie rób tego publicznie bo to tylko wywołuje uśmiech politowania ahaha - właśnie porównujesz matrycę IPS 2560x1440 27'' do jakieś OBSRANEJ TN-ki 1920x1080 I PISZESZ DO TEGO, ŻE MASZ WYMIATACZA (21'5 CALA 16:9 CZYLI JAK GDZIEŚ 21'' CRT POWIERZCHNIA AHAHAHAHHAHAHAHA). Dowiedz się CZEGOKOLWIEK O PARAMETRACH, PEWNIE O INPUT LAGU NAWET NIE SŁYSZAŁEŚ AHAHA. TAK CZAS REAKCJI MATRYCY AHAHAHA. I kontrast - z tym wygrałeś - NIE MASZ ŻADNEGO POJĘCIA O WYŚWIETLACZACH AHAHAH.

Mam dla ciebie propozycję: nie wchodź w ogóle na portale sprzętowe - pomyśl o zaletach - będziesz mógł przez nieskończoność czasu myśleć, że masz najszybszy komputer na Ziemi, chociaż nawet jak go składałeś to on obok takiego nie stał i nikt (np. ja) nie będzie cię wracał na Ziemię przez co będziesz cały czas szczęśliwy ze swoim 21,5'' "wymiataczem" w 1920x1080 ahahah.

PS
Dynamiczny kontrast ma 1:80000
http://www.awnet.pl/u2711-27800001350cd6msdvihdmiusbwideczarny-p-16202.html
- takie cyferki ci już ci odpowiadają?

PS2
Jesteś największym noobem na świecie ahaha.

[YoSH]

0 + - 2011-09-16 15:17

OBEJRZYJ SOBIE TO, TYLKO SIĘ NIE POPŁACZ

http://www.youtube.com/watch?v=kA_SawKsh1s

SŁABYM MUSISZ BYĆ NOOBEM, ŻEBY JESZCZE ZAPRZECZACZ ISTNIENIA SPRZĘTU xD

A teraz już wróc do swojej super wymiatającej TN-ki 21.5'' xD xD - NA PEWNO NISKI CZAS REAKCJI MATRYCY ZRÓWNOWAŻY 2 RAZY MNIEJSZĄ ROZDZIELCZOŚĆ I POWIERZCHNIĘ + TE KOLORY Z TNKI - MNIAM MNIAM PYCHA.

PS
Daję głowę, że jesteś takim noobem w gry, że nie zauważyłbyś nawet 100 ms laga, a ty piszesz o jakichś pojedynczych milisekundach - dobrze wiesz, że nie masz pojęcia o czym piszesz, ale piszesz ahahah.

^RaxJoris^

0 + - 2011-09-17 11:05

Zostawie to bez komentarza bo też sam sie błaznisz ;) widze że nie możesz przeboleć że mam kompa WYMIATACZA ;) wczoraj w empiku patrzyłem bodajze pc-format nowy na pazdziernik i jest zestawienie kart i procków .. i nie musze pisac co było NUMER 1 karta i procek ..kup sobie gazete i ci gały wyskocza ;) owszem 2600k był numerem 2 ale nie był N1 rozumiesz to co ci pisze żadne słowa tego nie zaprzecza z twojej strony mozesz tak w nieskonczonosc pisac i tak tego nic nie zmieni .. widac znasz sie zajebiscie na sprzetach tak ze nie potrafisz racji przyznac ze jednak i7 990x jest the BEST . . po prostu ci ZAL DUPE SCISKA ;)a propos to wszystkie telewizory HD (LED ,LCD) maja 1920 na 1080 wiec teraz sie zbłazniłes ..i ty porównujesz telewizor do monitora ?? LOL jestes ułomny jakis czy co ?? http://www.awnet.pl/flatron-e2290vsn-2151920x1080250cd100000001full-hd2msmetallic-design-p-18431.html
zobacz to jaki mały wymiatacz .I owszem nie znam sie na monitorach ale wiem i mam satysfakcje ze jest The best w swoim zakresie (cena,22 cale ) ;)

[YoSH]

0 + - 2011-09-17 16:05

o lol - dziekanka w trybie pilnym...

CO BŁAZEN LOL. Tak i co twoja kartka na 700 MHz wymiata dwa GTX 580 na 900? AHAHAHHAHAHAHA JESTEŚ TAKIM NIEDOROWOJEM, ŻE TU SZKODA SŁÓW - WIDAĆ, ŻE TV W DOMU NIE MASZ PAJACU BO NAWET NIE WIESZ JAK OBRAZ WYGLĄDA, SKORO GADASZ O ROZDZIELCZOŚCIACH I PARAMETRACH, NIE MAJĄC JAKIEGOKOWLIEK POJĘCIA BŁAŹNIE. ZRÓB SOBIE TRANSPARENT, ŻE MASZ 990X NA DOMU AHAHAHAHA. SPRZEDASZ GO PO ROKU UŻYWANIA ZE STRATĄ 3000 ZŁ, A PŁYTĘ ZE STRATĄ 1000 ZŁ NIE WYKORZYSTUJĄC ŻADNYCH ZALET TEGO SPRZĘTU PAJACU AHAHAHHAHA.

O MONITORACH CAŁKOWITE NO COMMENET Z MOJEJ STRONY, BO TROLL TAKI JAK TY WIDAĆ ZAWSZE ODPISZE I NIGDY NIE WYJDZIE Z TWARZĄ PO PRZEGRANEJ, TYLKO BĘDZIE SIĘ BŁAŹNIŁ TAK JAK TY - NAWET NIE WIESZ CO TO 2560X1600 I 1440 A PISZESZ W OGÓLE O JAKOŚCI GRAFIKI I MYŚLISZ ŻE JESTEŚ HIGH-ENDOWCEM AHAHAHAHHAHAHA. BURAK ZE WSI Z WYRZUCONYM SIANEM W KOMPA AHAHAHAHAHAHAHAHAH i 21,5'' LCD ZAMIATASZ TAM TAK, ŻE JESZCZE U MNIE W POZNANIU SIĘ KURZY AHAHAHAHAHA.

CO ZA BARAN - SKĄD SIĘ TACY BIORĄ?

[YoSH]

0 + - 2011-09-17 16:14

AHAHAHA I PODNIECAJ SIĘ DALEJ MEGA TĘPY IDIOTO, ŻE KARTA ZA 2600 ZŁ JEST JEDNAK NAJSZYBSZĄ POJEDYNCZĄ KARTĄ NA ŚWIECIE (ZA TAKĄ CENĘ TO NIESŁYCHANE) - TYLE ŻE W PORÓWNANIU DO INNYCH DWÓCH DOSTAJE TAKI OKLEP, ŻE SZKODA GADAĆ - WŁĄCZ SOBIE JAKIKOLWIEK TEST 590 VS 2X580 IDIOTO.

A TWÓJ PROCEK CZEMU JEST NAJSZYBSZY? BO JEST TO PROCEK ZA 2000 ZŁ + 2000 OD CIEBIE DEBILU ZA ODBLKOWANY MNOŻNIK. JA PODZIWIAM TWÓJ (WIEM ŻE UDAWANY, BO WIEM, ŻE JUŻ ZACZYNASZ ŹLE SPAĆ) DOBRY HUMOR - BĘDĘ MIAŁ MEGA UBAW JAK ZA PÓŁ ROKU JUŻ SIĘ JEDNAK PRZEKONASZ, ŻE TWÓJ SPRZĘT TO ZŁOM PRZY SB-E I GTX 680, PO CZYM BĘDZIESZ GO SPRZEDAWAŁ ZA 25 % CENY ZAKUPU (PROCEK PO 1000, PŁYTA PO 500), A JA BĘDĘ SIĘ WTEDY TURLAŁ ZE ŚMIECHU, ŻE MÓJ SPRZĘT MAJĄCY IDENTYCZNĄ WYDAJNOŚĆ JAK TWÓJ, STRACIŁ NA WARTOŚCI 1000 ZŁ PRZEZ CAŁY OKRES UŻYTKOWANIA. I STRACISZ TE SWOJE PIENIĄŻKI. WIDAĆ PO TOBIE, ŻEŚ BIEDAK - SERIO - PODNIECASZ SIĘ TYM KOMPEM JAKBYŚ CAŁE ŻYCIE NA NIEGO ZBIERAŁ. TO TWÓJ PIERWSZY CONFIG, ŻE SIĘ TAK PODNIECASZ? WIDAĆ OD RAZU, ŻE KASY NA ROZBUDOWĘ NIE MASZ - NAWET NA SSD CIĘ NIE STAĆ. TO WIDAĆ OD RAZU I NIE MUSISZ TU JUŻ ŚCIEMNIAĆ ŻEBRAKU - ZERO KASY MASZ I TERAZ SZUKASZ UKOJENIA PISZĄC W KAŻDYM TOPICU JAKI TO ZAJEBISTY MASZ KOMP - WYKAŻ MI JAKIE TWÓJ KOMP MA ZALETY NAD MOIM, BO NA PEWNO NIE WYDAJNOŚĆ AHAHAHAH.

^RaxJoris^

0 + - 2011-09-18 18:06

co ty porównujesz 2x580 do jednej 590 ?? raptem do 30 procent w SLI sa szybsze LOL o to tak duzo ze wykorzystam to w dzisiejszych grach nie ?? moze za 3 lata ale nie teraz BURAKU ;) na taki konfig długo nie zbierałem (ciebie nigdy nie bedzie stac wydac 13k na kompa) i to pierwszy za taka kwote . . przeważnie to kupowałem za 6-7k ;) nie spadnie tak z ceny procek bo SB jest od roku i topowe procki intela tyle kosztuja zobacz sobie na i7 970 jest ciagle za około 1500 bodajże ;) dysku SSD nie potrzebuje poki co (ale kupie jak bede potrzebował) bo po co mi do gier i filmów ?? tak ale bedzie szybszy komp WOW ale wymiata ..nie odczuje tego tych sekund CIOTO ;) A czemu jest lepszy komp moj od twojego ?? bo to jak porównywac FERRARI do malucha hehe ahahah i co głupio ci ?? chcesz swiat zawojowac kompem za 4k a ja mam za 3x tyle wiec nie bede sie wypowiadał bo każdy napisze żes IDIOTA ;) hehe woje IQ to 60 pewnie hehe ales głupi jak cep hehe ;)

madnes13

0 + - 2011-09-13 19:58

dobrze, tak trzymać :)

Dj Sajmon

0 + - 2011-09-13 20:15

8,4 TO JEST MOC?Śmieszna jest ta wartość.I trzeba powiedzieć że wszystkie CPU to biedaki.Moc to ma komputer który pracuje w NASA.Chciałbym taki.

poprostujakub

0 + - 2011-09-14 00:47

Nawet nie wiedziałbyś jak go uruchomić...

mm251

0 + - 2011-09-14 08:58

Dokładnie :)

Grzanka

0 + - 2011-09-13 20:45

gościu w pierwszych sekundach filmiku strasznie podobny jest do Adama Ostrowskiego. za to daje piątke. i wypale za to jointa.

Morgi

0 + - 2011-09-13 21:11

To nie jest najszybszy procesor, bo nie zostal wydany i odpowiednio przetestowana jego szybkosc. Ma najwyzszy glowny zegar taktujacy, czemu moge pogratulowac mamy pelna geba nawiazanie do Intel Netburst znakomitej architektury skadinad miala jedna wade, czyli niskie IPC dlatego nadrabiala zegarem, ktory notabene byl dla ALU 2x wyzszy.

Obiektor

0 + - 2011-09-13 21:12

teraz ja teraz ja chce tez dac komentarz !!! nie czytałem wszystich komentarzy.
nawet jak sie podkreci na 5ghz na powietrzu to nie konieecznie przelozy sie to na wydajnosc ktora powinna byc na tych 5ghz

regist88

0 + - 2011-09-13 21:15

Czekamy na 9 GHz!

PS. będzie trzeba zmienić avatar ;)

Szymon331

0 + - 2011-09-13 22:46

Ha ha +1 ;)

KamiKAzeDBC

0 + - 2011-09-14 08:37

A 12000MHz XDR2? :P

freezoneq

0 + - 2011-09-13 21:20

Jak to wygląda na benchmark.pl :
Rekord w podkręcaniu starego Intela - kilku napinaczy, pochwały i standardowe komentarze.
Rekord w podkręcaniu AMD - World War III. Serio, wchodzę tutaj, czytam ciekawostkę i mam ochotę za***ać sobie olbrzymiego facepalma. Ale nie warto.

Sami eksperci tutaj.

dziki1993

0 + - 2011-09-13 21:27

hahahhaha, dobre :D jest tak dlatego że większość ludzi jest zaślepiona intelem, że niby robi idealne i TANIE procesory :D fakt jest taki: nie mogą się pogodzić z tym że rekord OC pobiło amd.

Szymon331

0 + - 2011-09-13 22:48

Ja tam si cieszę z sukcesów AMD. Mam nadzieję że po premierze "spycharki" SB stanieje na tyle by można było o nim myśleć :)

devilmaycry20

0 + - 2011-09-14 00:31

Dobra ciesz się ile chcesz TWOJE amd pobija rekordy niech dalej to robi trzymam kciuki lecz tych pustych 8.4 ghz nic nie napełni. Amd kombinuje bo jakoś trzeba sprzedać i zrobić aurę choćby do tego że robią dobre procesory które konkurują albo będą konkurować z paromiesięcznymi czy już rocznymi procesorami INTELA :D (średniej półki oczywiście) i właśnie to jest śmieszne hehehe. Tu powinni wpisać rekord Guinessa w czasie w jakim AMD próbuje dogonić architektura i szybkością Intela i wtedy zwało by się to raczej drastycznie Syzyfowa praca AMD :)

dziki1993

0 + - 2011-09-14 09:18

dla ciebie procesor z sredniej polki kosztuje 750 zł, dla kogoś innego 400 zł, poza tym jakoś dużo ludzi ma procki amd i jakoś sa wystarczające

devilmaycry20

0 + - 2011-09-14 10:06

Ta tylko średniej klasy procek Intela jest czy tez do tej pory zanim wyszedł buldożer lepszy od najlepszego amd wiec nie wiem czy w ogóle najlepszy amd to średnia klasa raczej niska. Owszem porównujesz mój zakup i odpowiadam patrzyłem zarówno na cenę jak i wydajność niestety amd póki co nie robiło szału wiec nie miałem zamiaru ryzykować wolałem dopłacić i kupić procesor który jest idealny a że poprzednie moje procesory to były intele byłem z nich bardzo zadowolony i tym razem się nie zawiodłem

dziki1993

0 + - 2011-09-14 11:35

tylko najlepszy procesor amd kosztuje mniej od twojego i5 o 100 zł. więc co ty porównujesz ?

devilmaycry20

0 + - 2011-09-14 22:30

Ja mowie o tym ze moj procek to srednia polka w ze do tej pory najlepszy amd byl slabszy to nawet sredniej klasy nie przebil mojego proca wiec rachunek prosty niska klasa

dziki1993

0 + - 2011-09-15 20:04

dla ciebie średnia półka a np dla mnie najwyższa pólka.. coś na co mnie stać nie będzie conajmniej do przyszłych wakacji bo wcześniej nie będę mieć okazji zarobić 750 zł.. zresztą i tak bym go nie kupił bo dla mnie w zupełności phenom wystarcza aż nadto mi jego mocy a zarobione pieniądze wolę wydać na coś innego.

Pochwal się dziewczynie że kupiłeś sobie i5 2500k, pewnie będzie wiedzieć o co chodzi i z pewnością ci wybaczy że jej róży nie kupiłeś na urodziny bo musiałeś kupić procesor z średniej półki Intela.. !

devilmaycry20

0 + - 2011-09-15 23:24

Hahaha dobre nie będę Cię obrażać bo swoją godność mam zmieniam sprzęt mniej więcej co 2-3 lata nie zarabiam w wakacje tylko na co dzień pracuje jak mam druga zmianę to nawet na komputer rzadko wchodzę zazwyczaj wieczorami o moją dziewczynę też się nie martw znaczy narzeczoną :)

devilmaycry20

0 + - 2011-09-15 23:30

A druga sprawa jest taka kazałem kumplowi złożyć mi sprzęt który będzie dobry wydajnością co do ceny a że nie składa AMD (chyba ich nie lubi) wiec złożył mój sprzęt nie dałem za proca 750 zł tylko 600zl za kartę 500zł za płytę 400 zł itd wiesz dlaczego bo to mój dobry znajomy który na mnie nie zarobił.

eryk1310

0 + - 2011-09-13 21:56

teraz fani intela troche zawstydzeni ;) pokazcie core i7 lepszego ;)
bez komentarza !!!!!!

[YoSH]

0 + - 2011-09-14 15:52

dobra - pokażemy: i5 2500K, i7 2600K, i7 990X. Jeszcze masz jakieś zapytanie?
Bez komentarza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ares78

0 + - 2011-09-14 01:28

@eryk1310

Czy te gówno, będzie podkręcone na 8,4 GHz czy 9,4 GHz to i tak firma AMD nie ma co startować do giganta z santa clara @eryk1310 nie porównuj gówna do miodu.Zobaczymy jak długo będzie ten rekord Guinessa

ares78

0 + - 2011-09-14 02:06

AMD teraz pije wódę, bo zrobili nowy rekord, a wy trzepiecie się pod biurkami zobaczymy jak długo was będą oszukiwać z tym gównem co się zwie AMD FX

MEW

0 + - 2011-09-14 03:41

Do premiery. Wtedy się okaże co 'lepiej' kupić (co jest wydajniejsze, lub co się bardziej opłaca)

gustol

0 + - 2011-09-14 07:38

przegraliście życie wszyscy :) a o to czy lepiej jest szybko czy wydajnie możecie się spytać dziewczyny łóżku

JoHnNy08PL

0 + - 2011-09-14 11:02

A ty siedzisz na tym benchmarku i wypisujesz jaki to zajebisty jesteś...

CougarV6

0 + - 2011-09-14 17:02

headshot :D

piterrrxd

0 + - 2011-09-14 18:47

Ładnie. Ciekawe jaka będzie wydajność układów.

ProgShield

0 + - 2011-09-14 21:30

Nie ma co chwalić i mówić o osiągach i tego jak można podkręcać póki Intel nie wprowadzi swoich procków i AMD nie zrobi premiery.

drumlin

0 + - 2011-09-14 22:46

I co z tego że tyle podkręcili przecież nikt nie będzie chłodził procka azotem takie zawody są bez sensu gdyby tak wyciskali chłodząc powietrzem i wymyślnymi radiatorami to inna sprawa

[YoSH]

0 + - 2011-09-15 14:59

To wręcz było ciekłym helem. Też uważam, że tego typu zawody są całkowicie bez sensu - co z tego, że te procki idą na jakiś tam zegar, skoro mają temperaturę bliską zera absolutnego, a użyte napięcie jest po prostu groteskowe? BTW Szczerze, to ten wynik nie jest jakiś super - Intele idą na 5 GHz na powietrzu przy temperaturze 330 kelwinów, a tu mamy temperaturę poniżej 50 i tylko 8,4 przy ponad dwóch woltach, jednym rdzeniu i procku wyselekcjonowanym z tysięcy innych? Niech wystrzelą je w kosmos i zrobią 10 GHz w zerze absolutnym - nic to nie zmienia, a tego typu akcje to typowy marketing dla tych którzy uważają, że jednak to cokolwiek zmienia haha. BTW AMD z tego co pamiętam robiło podobne akcje promocyjne z Phenonami - jak jest z wydajnością każdy (czy na pewno?) widzi, także o kant dupy.

TobiWUJO

0 + - 2011-09-22 01:44

HAHAH niezła reklama AMD dla totalnych maniaków-świrów lub gimnazjalistów PYTAM??? i co w tym filmie takiego zaje.... dla Mnie to totalna porazka pokazywac na jakim etapie technologicznym jestesmy jezeli chodzi o pół-przewodniki :D śmiech na sali

TobiWUJO

0 + - 2011-09-22 01:47

- jak czytam te posty kto co ma lepsze to przychodzi mi jedno do głowy DZIECI-NEO co za społeczeństwo !!!

Gregor-34

0 + - 2012-01-21 03:06

Oj tam Oj tam za 10 latek taki cienki procek będzie w każdym telefonie-smartfonie

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie