Sprzęt do gier

CM Storm Sentinel Advance II: mysz dla graczy z 8200 DPI - cena i specyfikacja

przeczytasz w 1 min.

Gracze docenią starania producenta?

Firma CM Storm zaprezentowała nową myszkę, mającą wyróżniać się przede wszystkim bardzo dużą precyzją, a także szybkością działania – Sentinel Advance II.

CM Storm Sentinel Advance II to myszka wyposażona w laserowy sensor Avago 9800, który gwarantuje możliwość pracy w rozdzielczościach od 200 do 8200 DPI. Taki przedział pozwala na bardzo dobre dostosowanie "gryzonia" do swoich potrzeb, zarówno w zwykłej pracy, jak i podczas grania. 

CM Storm Sentinel Advance II mysz bok Avago 9800 8200 dpi

Jedną z podstawowych grup docelowych myszy Sentinel Advance II są gracze komputerowi. Z myślą o nich firma CM Storm zmniejszyła wartość parametru LOD (low lift off distance) do 1,5 mm, co pozwala na znacznie szybsze przenoszenie myszy bez zmiany położenia kursora na ekranie komputera, co z kolei przełożyć ma się na zauważalne skrócenie czasu reakcji.

Myszka CM Storm Sentinel Advance II wyposażona została również w 128 KB wbudowanej pamięci, na której zapisywać można profile i przypisane w nich makra. Dodatkowymi zaletami urządzenia mogą być opcja regulacji wagi oraz możliwość przypisania dowolnego makra do każdego z 8 programowalnych przycisków.

CM Storm Sentinel Advance II mysz góra Avago 9800 8200 dpi

Specyfikacja:

  • Rozdzielczość pracy sensora: 200-8200 DPI (regulacja co 200 DPI)
  • Wbudowana pamięć: 128 KB
  • LOD: 1,5 mm
  • 150 IPS – 3,8 m/s
  • 5 profili z 4 ustawienia DPI każdy
  • 8 programowalnych przycisków
  • Regulacja wagi o 22,5 g
  • Wymiary i waga: 83,6x135x40 mm / 139 g

CM Storm Sentinel Advance II myszopis klawiszy Avago 9800 8200 dpi

Mysz już wkrótce dostępna będzie na polskim rynku, a jej sugerowana cena detaliczna wyniesie 280 złotych.

Komentarze

16
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Arved
    1
    Miałem jej pierwszą wersję i mysz nie tylko ładnie wygląda, ale także świetnie spisuje się w grach. Podświetlenie da się wyłączyć, waga regulowana i bardzo dobre leży w dłoni. Jedynie co mi przeszkadzało to że po 2 latach lakier na tej siateczce od góry zaczął się łuszczyć.
    • avatar
      Konto usunięte
      1
      Wybor myszy im bardziej świadomy tym bardziej personalny. Im bardziej serio podchodzisz do gry konkretnej gry tym węższy wybór myszy.

      3 podstawowe typy uchwytu to palm, claw, fintertip/swipe:

      -palm, cała dłoń i palce leżą na myszy (domyślny, najmniej męczy dłoń, najmniejsza prędkość, kontrola i precycja)
      -claw, szpony, dłoń dotyka tyłu myszy, palce w szpony :P tylko opuszki dotykają lewego i prawego klawisza myszy (większa kontrola, większe zmęczenie)
      -fingertip(swipe), dłoń nie opiera się na myszy, cała mysz jest trzymana i kontrolowana za pomocą opuszków (największa szybkość, dobra kontrola i precyzja, najbardziej męczy nadgarstek i dłoń)

      Naga jest świetna dla palm
      Lachesis dla claw
      Logitech g9x dla fingertip

      gracze fps często używają niskiego DPI (400, 800) i wykonują duże ruchy, często odrywają też mysz od podkładki (np podczas 360). Gra wymaga precyzji

      gracze rts uzywają większych rozdzielczosci 1400, 1600, 1800, 2000. Gra wymaga dużej szybkosci i ogromnej precyzji bez odrywania ręki od powierzchni biurka

      mmo kładzie nacisk na używanie umiejętności niż na chirurgiczną kontrolę myszy. Wymieniony M.M.O. 7 jest świetną myszą dla nawracających klikaczy ;) którzy nie czują się pewnie lewą ręką na klawiaturze ale wolą przypisać główne umiejętności do myszy

      Ja mam obecnie 4 myszy. CM Storm Spawn, Steelseries Sensei, Microsoft Sidewinder, Microsoft Habu (czyli razer copperhead w obudowie jak intellimouse explorer 3 ;)) Uchwyt: fingertip.
      • avatar
        BILI82
        -2
        TYLKO! M.M.O 7 - wlasciwie co by nie stworzyili to tylko ta myszka daje pelna satysfacje i 100% dopasowania do osobistych potrzeb... nie da sie zrobic jednolitej konstrukcji ktora by pasowala do kazdej reki wiec M.M.O 7 zmiata wszystko zarowno do FPS jest lepsza nawet od R.A.T 7 bo o dziwo i tam potrzeba wiecej przyciskow a stady aim to jest jakis zart nie nadajacy sie do szybkich FPS.... zatem M.M.O 7 zaspokaja potrzeby ergonomiczne, sprawdza sie w FPS a w MMO to juz prawdziy krol po tej myszcze moja Razer Naga obcieka kurzem lerzac na polce :) i czeka az wystawie ja na alegro :P
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          słaba ta myszka co z tego ze ma 8200 DPI jak klawisze boczne źle umieszczone to jakiś spisek czy co jak ja mam go wcisnąć musiał bym kciuk oderwać i niewygodnie w gorę takie sztuczki to w cyrku się robi a w grze ma być tam gdzie ja chce.
          • avatar
            devilson131313
            0
            Bez sensu. Producenci myszek dla graczy ścigają się w wielkości dpi. Co z tego, że większość tych myszy ma olbrzymie dpi, skoro same sensory są słabej jakości. Sam jestem posiadaczem Razer'a Lachesis'a i bardzo często się zastanawiam co w tej myszy jest takiego wyjątkowego, że kosztowała tak dużo.
            • avatar
              iras584
              0
              Nie wyobrażam sobie w jakiej aplikacji mogłaby się przydać rozdzielczość 8200DPI.
              Dla mnie to tylko gadżet i tyle.
              • avatar
                karon
                0
                zapowiada się bardzo ciekawie ale moje 6000dpi mi wystarczy latając odrzutowcem w bf3
                • avatar
                  Andari
                  0
                  natec dragon mi starcza :V
                  • avatar
                    kokosnh
                    0
                    w grach ( jak i w normalnym użytkowaniu ) i tak używa się rozdzielczości ok. 800 lub niższych, ale ciągle czekam na myszkę która ma z 15 cm, żeby móc bez problemu oprzeć całą dłoń na myszce