Maciej Piotrowski | 2010-08-18

Crysis 2 otrzyma dwie edycje specjalne

Zobacz więcej w kategorii: gry | akcja | filmy | FPS (strzelanki) | konsole do gier

producenci: CryTek | Electronic Arts

 

Moda na ekstrawaganckie wydania gier zatacza coraz szersze kręgi. Po zapowiedzianej ostatnio unikalnej (i kosztownej) edycji najnowszego Call of Duty przyszedł czas na drugą odsłonę Crysisa.

Electronic Arts wraz z firmą Crytek ogłosiły, iż niecierpliwie wyczekiwany przez graczy Crysis 2 doczeka się dwóch specjalnych wersji – Edycji Limitowanej i Edycji Nano. W obu znajdzie się dodatkowa, bonusowa zawartość, z której będziemy mogli skorzystać podczas zabawy w trybie wieloosobowym. Co dokładnie wchodzi w skład obu wersji? Sami zobaczcie.

Zawartość limitowanej edycji Crysis 2:

  • Bonusowe punkty doświadczenia – Gracze będą mogli rozpocząć mulitplayerowe zmagania dysponując wystarczającą liczbą punktów do skorzystania ze wszystkich pięciu zestawów wyposażenia.
  • Wabik hologramowy karabinu SCAR – Ta specjalna nakładka karabinu SCAR wyświetli w wyznaczonym miejscu hologram postaci gracza, dzięki któremu możliwe będzie zmylenie przeciwników.
  • Skórka karabinu SCAR – Skórka wzorowana na cyfrowym kamuflażu pozwoli graczom na spersonalizowanie wyglądu tej jednej z najpopularniejszych w grze broni.
  • Platynowy nieśmiertelnik – Unikalny nieśmiertelnik, będący jednym z ponad 250 sekretów trybu multiplayer gry Crysis 2, pozwoli na wyróżnienie się spośród reszty walczących.


Edycja Nano
kierowana jest do największych fanów serii Crysis. W jej skład oprócz  wszystkich wyżej wymienionych atrakcji wersji limitowanej i wejdzie unikalny plecak wyglądem przypominający nano-kombinezony postaci ze świata gry. W jego środku  znajdzie się ekskluzywna metalowa skrzynka z płytą z grą, 28-centymetrowa figurka głównego bohatera stojącego na dachu nowojorskiej taksówki oraz wysokiej jakości książeczka z rysunkami koncepcyjnymi.

Zgodnie z informacją prasową obie edycje wydane zostaną w ograniczonym nakładzie. Na chwilę obecną wersje limitowaną można już zamówić w cenie wersji zwykłej (PC – 129,90 zł, X360/ PS3 – 199,90 zł) w jednym ze sklepów internetowych biorących udział w akcji promocyjnej. Są to w empik.com, merlin.pl , sklep.gram.pl , sklep.gry-online.pl, sklep.psxextreme oraz ultima.pl. W sklepach tych będzie również dostępna Edycja Nano (PC – 369,90 zł, X360/ PS3 – 469,90 zł), ale tylko do wyczerpania nakładu w zamówieniach przedpremierowych.


Pokaz trybu multiplayer podczas GamesCom 2010

Przypominamy, że premiera Crysis 2 w wersjach przeznaczonych na komputery PC oraz  konsole Xbox 360 i Playstation 3 będzie miała miejsce 25 marca 2011 roku. Wcześniej, bo już tej jesieni rozpoczną się zamknięte beta testy trybu wieloosobowego. Niestety, będą one przeznaczone jedynie dla użytkowników konsoli Xbox 360.

Źródło: informacja prasowa Electronic Arts Polska

 

Zobacz także:

odsłon: 4618

Komentarze

(45)

Mixtape

0 + - 2010-08-18 16:37

Jezu jak to paskudnie wygląda...Pokażcie w końcu gameplay na PC ! ! !

Maciej Piotrowski

0 + - 2010-08-18 16:42

Wydaje mi się, że CryTek nie chce promować wersji PC. Wiedzą, że i tak się ona sprzeda. Największy jednak zysk gwarantuje dobra sprzedaż na konsolach i to jest obecnie dla nich priorytet.

WR4ITH

0 + - 2010-08-18 16:52

NO jak gry sa 2 razy droższe to nie ma sie co dziwić ze na konsolach jest wiekszy zysk ;P

hideo

0 + - 2010-08-18 21:12

ale dla wydawcy gry kasa ta sama, bo na konsolach połowa kasy idzie dla producenta konsoli (czyli dla Microsoftu lub Sony, bo przecież oni sprzedają konsole bez zysków a często i na pewnych stratach, a zysk generuje się na sprzedaży gier stąd gry konsolowe są droższe), tyle że na konsolach piractwo jest znacznie mniejsze poza tym konsole sprzedają się bardzo dobrze (większa ilość konsol niż growych pc) stąd te kilka czynników razem powoduje, że w dzisiejszych czasach najbardziej promuje się gry konsolowe (bo najlepsza kasa), w Polsce sytuacja jest na razie jeszcze pecetowa ale i to się powoli zmienia, Sony zauważyło trend i wydaje dużo gier po polsku na ps3 bo na ps3 gry w PL się nieźle sprzedają a piractwo nie istnieje, ale póki co i na pc nie jest źle, sporo gier wychodzi

piezol

0 + - 2010-08-18 17:01

Nie reklamuje się tak wersji PC ze względu na inny profil gracza. Pecetowca do zakupu gry nie zachęcą reklamy, tylko to, jak gra jest, a konsolowcy to odpowiednik ludzi chodzących na wszystkie popularne filmy, bo popularne znaczy dobre, także taki marketing jest skierowany właśnie do nich.

Maciej Piotrowski

0 + - 2010-08-18 17:41

Oj chyba nie znasz realiów tego rynku:) Tu nie chodzi o reklamę w czystym tego słowa znaczeniu, ale o prezentacje gry w wersji PC. Dlaczego tylu fanów pierwszych edycji chciałoby wreszcie zobaczyć grę w wydaniu na PC? Obecnie pecetowi gracze nie wiedzą za bardzo czego po tej grze się spodziewać.

piezol

0 + - 2010-08-18 17:46

No ale czego można się spodziewać o_O To będzie to samo, co na konsoli, tylko z lepszą grafiką i bez auto-aima.
Tak w ogóle to pokaz był na 90% fake, bo niby grali live, a duży ekran oczywiście pokazywał cały czas tego, który ani razu nie zginął, tylko cały czas innych fragował, a dobrze wiemy, jak na odczucia z gry wpływa ginięcie ;)

Maciej Piotrowski

0 + - 2010-08-18 17:54

No niby ma być to samo ale z lepszą grafiką. Pytanie tylko o ile lepszą:)

A co do pokazu - w sieci trwa już dyskusja na temat tego kogo oni dobrali do tego show - pewnie 9 z łapanki i jednego z twórców:)

Mixtape

0 + - 2010-08-18 19:17

Uwierz mi, że dużo lepszą niż na konsoli.

hideo

0 + - 2010-08-18 21:02

to zależy, jeżeli różnica będzie jak w innych konwersjach z konsoli to grafa będzie tylko minimalnie lepsza hehe chyba, że CRYTEK się postara, ale jeżeli się postara to będzie znów sytuacja że fermi/5870 w sli/xfire będą za słabe ;)

kbrbabzbtb

0 + - 2010-08-19 10:40

Nikt z dotyczasowych producentow tak sie nie postaral wiec jak Crytek nie jest dobrym samarytaninem w glebi duszy to i C2 bedzie jak reszta portow - z lepsza rozdzielczoscia, aa, af i moze jakies dodatkowe brylki i falowanie ubran ala mafia 2 ;) Jak wszystko tak i wiesci, ze PC jest juz nieliczacym sie rynkiem , dociera do nas z opoznieniem.

piezol

0 + - 2010-08-19 20:54

Nie liczącym się ? Bynajmniej. Liczy się dalej, ale nie są zbierane dane z cyfrowej dystrybucji. Co więcej, tylko na PC wciąż wychodzą najlepsze gry, a konsole to 'hollywoodzkie kino' - wychodzi tam tylko to, co ma zadowolić niedzielnego gracza i ładnie wyglądać na spotach reklamowych. Z małymi wyjątkami ofc.

kbrbabzbtb

0 + - 2010-08-20 08:14

Mass Effect, Mass Effect 2, Gears of War, Gears of War 2, Bioshock, Bioshock 2, Fallout 3 itd. + te z PS3 to wszystko hity ostatnich lat i gry wydane z mysla o konsolach. Na pc w formie portow. Na pc tak naprawde ostatnio powstala tylko jedna gra robiona od poczatku do konca z mysla o tej platformie - starcraft 2.

No chyba, ze chcesz oceniac "liczacy sie rynek" na podstawie kwestii artystyczno-estetycznych bo gry wygladaja na pc nieco ladniej ;)

piezol

0 + - 2010-08-20 10:59

ME wyszedł także na pc, ME2 to istna KUPA, GoWy to także pośmiewisko, Fallout 3- zbeszczeszczenie serii. Może były projektowane z myślą o ZYSKU na konsoli, jednak lepszą platformą do grania w nie pozostanie tak czy siak PC, ze względu na lepsze sterowanie i lepszy PROFIL gry, co zmienia całkowicie sposób grania. Granie na PC jest celebracją, jest czymś więcej, niż granie na konsoli. Fakt, względem konsoli ma wady- instalacja, problemy technicznie- ale może głównie dzięki nim granie na PC jest po prostu lepsze, bo sam moment grania jest przez nas celebrowany. Konsola to środowy film w polsacie, a PC to pójście do kina na DOBRY (nie mylić z 'Hollywoodzki') film. Gry oceniam pod względem artystycznym, ale nie pod względem grafiki, ale pod względem jakości gry, także takie KUPY jak GoWy nie robią na mnie wrażenia. Mam gdzieś cały hype jaki otacza konsolowe produkcje, bo ten prze-hype jest nastawiony na ściągnięcie do konsoli laików, którzy przy takich miałkich tytułach będą się dobrze bawić. Powtórzę się po raz n-ty, jeżeli zazdroszczę konsolowcom paru tytułów (a zazdroszczę, będę szczery) to nie są to jakieś gówna pokroju Uncharteda czy innych GoW'ów, ale: Patapon, Okami, Blue Dragon, Skate, Little Big Planet.
A na PC wyszły najważniejsze gry ostatnich lat - Mount & Blade, World of Goo, Sam & Max, BG&E, Drakensang,

piezol

0 + - 2010-08-20 11:10

Disciples (w którego jeszcze nie grałem, ale o którego jakość jestem spokojny), Total Wary, Torchlight, Kings Bounty, Overlord, Trine, Zeno Clash, Drakensang, Produkcje Valve (chociaż niektóre podobno wyszły na konsole i nikt ich nie kupił), wyścigi Simbina, z którymi moja kariera kończy się przy starcie, bo za mocno wciskam gaz i ląduję na bandzie. Do tego masa gier, które na pcty jest po prostu lepsza- FPSy, cRPGi (Dragon Age z tego co mi wiadomo na konsole został MOCNO spłycony), strategiczne (właściwie na konsole wyszły całe DWIE "strategie" - endwar i halo wars- a i tak mają ze strategiami tyle wspólnego, co Quake z głębokimi refleksjami na temat biednych dzieci w Afryce).
I jeszcze coś chciałem napisać, ale zapomniałem przy wypisywaniu tytułów i nie wiem, czy sobie przypomnę.

kbrbabzbtb

0 + - 2010-08-20 12:37

Pierwsze slysze, ze dragon age na konsole zostal splycony. PC i konsolwe wersje sa identyczne. Tyle, ze na konsolach ta ciosana grafika mniej kluje w oczy ;) To plotka z gatunku tych, ze rosyjskie czolgi stoja juz pod naszymi granicami, a wojsko lomoce kolbami o drzwi.

kbrbabzbtb

0 + - 2010-08-20 12:30

Moze dla ciebie te gry to kupa ale caly swiat je ocenil bardzo wysoko. Chcesz im powiedziec, ze go... wiedza i sie nie znaja, zamienili sie instynktem z muchami, a jedynie ty masz wyrafinowany gust ;)?

Twierdzenie, ze w te gry gra sie lepiej na pc to tez nieporozumienie. GoW jest stworzony do pada. Mialem obie wersje, pc po 5min odstawilem bo to nie to. To kwestia gustu gdzie sie komu lepiej gra. Ja osobiscie nie gram w zaden port z konsoli na pc bo albo jest problem z ich odpaleniem, zwisami, zacieciami albo po prostu gra sie dziwnie i widac, ze gra byla robiona pod pada. Ty piszesz, ze dzieki tym problemom technicznym gra ci sie lepiej. Musisz byc ultra sado-maso pc fan ;)

Poza tym na pc tez wyszla cala masa gniotow. To nie jest tak, ze PC to fellini, kubrick, scorsese, a konsole to uwe boll ;) Na konsolach po prostu gra sie inaczej, ot co. Nie kazdy to lubi.

Fallout 3 i Bioshock to moim swietne gry. Pewnie, ze robiac je na platforme PC bylyby jeszcze lepsze ale nie zmienia to faktu, ze to naprawde mocne pozycje.

piezol

0 + - 2010-08-19 20:52

Kopiuj dalej mit o wysokich wymaganiach crysisa. W podstawkę grałem spokojnie w 1024x768 mając ... radka 3650. Crysis to jedna z lepiej zoptymalizowanych gier.

kbrbabzbtb

0 + - 2010-08-20 08:16

I moim zdaniem to perfekcyjnie zoptymalizowana gra. Jak sie uprzec to i sprzecie slabszym od twojego da sie grac. Tylko ustawic trzeba na low lub medium, a to nie to samo co ultra. To jak picie dobrego wina z musztardowki ;)

piezol

0 + - 2010-08-20 11:11

Pytanie: grasz w gry dla grafiki ?

kbrbabzbtb

0 + - 2010-08-20 12:12

Nie, nie gram tylko dla grafiki. Niemniej moje zdanie jest takie, że im bardziej realistyczna i zblizona do rzeczywistosci tym wrazenia odbierane z gry lepsze, a zwlaszcza przy grach typu FPS. A im bardziej zapominasz o tym, ze to gra a nie rzeczywistosc tym lepiej to swiadczy o produkcji ;)

Warmonger

0 + - 2010-08-18 16:54

Co za akcja, co za emocje...

Bakak

0 + - 2010-08-18 16:54

ten filmik to jakaś "padaka" sterowanie i szybkość rozgrywki przypominała wyścig ślimaków!!

Mighn

0 + - 2010-08-18 17:14

A co ty byś chciał więcej na padzie?? - poza tym wersja dla konsol musi być mułowata, bo sobie palcem wiadomo gdzie konsolaki nie trafią :P

regist88

0 + - 2010-08-18 17:03

Fajne zestawy tylko drogie

kurzi5

0 + - 2010-08-18 17:30

Zastanawia mnie czy jest tryb w multi dający możliwość wcielenia się w obcego...

BTW: Fajnie stoją przy tych ekranikach :D

Tomecek

0 + - 2010-08-18 17:56

Pisałem to wcześniej i napisze jeszcze raz. Po co komuś te śmiecie? Płace za grę, za rozrywkę jaką mi daje, a nie za jakieś plecaczki i inne bzdety. Gry powinny byś sprzedawane on-line, a dla osób ze słabym łączem byłaby możliwość zamówienia płyt - i to tyle.

Doją ludzi z kasy, że szok.

piezol

0 + - 2010-08-18 18:02

Przecież masz możliwość kupienia gry w 'normalne' (czyli i tak zbyt wysokiej) cenie, z resztą, na 90% będzie też na steamie do kupienia. A i tak dystrybucja cyfrowa okazała się failem, by gry miały być o połowę tańsze (niższy koszt 'operacyjny'), a okazało się, że są w 'normalnych' cenach, tylko czasem z promocjami na steamie.

Maciej Piotrowski

0 + - 2010-08-18 18:02

Ja jestem starej daty i wole pudełko:) Poza tym przerzucenie całej dystrybucji do sieci może negatywnie wpłynąć na pułap cenowy gier.

piezol

0 + - 2010-08-18 18:20

Ja jestem 'młodej' daty i też wolę pudełko :D
Chociaż kupując MW2 w pudełku poczułem się oszukany...

Maciej Piotrowski

0 + - 2010-08-18 19:30

Ja poczułem się oszukany otwierając pudełko Half Life 2 Orange Box. Płyta i jedna kartka:)

piezol

0 + - 2010-08-19 22:59

W moim MW2 były tylko dwie płytki i SIEDMIO(nie, nie siedemdziesięcio, ale SIEDMIO)-stronnicowa książeczka z kodem aktywacji na steamie.

romisz

0 + - 2010-08-18 18:30

tak jak już ktoś wcześniej napisał: ale mułowate:/ rozgrywka strasznie się ślimaczy, robią to chyba dla jakiś opóźnionych dzieci... ja rozumiem żeby gra nie była aż tak dynamiczna jak w "Qłejku" ale na poziomie cs czy cala:mw mogła by byc...

Lightning

0 + - 2010-08-18 18:50

albo mają coś do ukrycia (gra jest daleka od ideałów) albo nie chcą zdradzać szczegółów

Sławek 242

0 + - 2010-08-18 18:42

Pierwsza części mi się podobała i to bardzo, WARHEAD również ale co do tej to się wstrzyma z wypowiedziom, mam nadzieję że będzie lepiej tz bardziej dynamicznie bo to co tutaj widziałem to troszkę mnie zszokowało no ale przecież konsole są ważniejsze dla producentów, a szkoda.

outie

0 + - 2010-08-18 18:55

Filmik tragedia :(

Yezos

0 + - 2010-08-18 19:16

A mi sie plecaczek podoba, o!

Vari0Benchfun

0 + - 2010-08-18 20:41

Masz gameplay na PC
http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=14909

Vari0Benchfun

0 + - 2010-08-18 20:42

Przepraszam, to nie jest chyba na PC, poprawiłem się.

hideo

0 + - 2010-08-18 21:03

czekam z niecierpliwością na C2 :)

SebeekS

0 + - 2010-08-18 22:35

Plecak piękny, ja go chcę :( co do gry, to niestety, mam xboxa i spełniło się moje przewidywanie :/ gra wygląda obleśnie ... Przynajmniej na pc trzyma poziom :p

Malcolm Feth

0 + - 2010-08-18 23:18

filmik mnie nie porwal... gra delikatnie mowiac kiepska...
w sumie... pierwsza czesc crysisa tez nie byla jakas porywajaca...

Vari0Benchfun

0 + - 2010-08-19 10:38

Crysis słynie tylko z grafiki ;) i nic poza tym..
w 2 coś zaczyna się dziać z efektami xD

kbrbabzbtb

0 + - 2010-08-19 10:47

Crysis to gra stworzona do odpalania tylko na ultra. W takich warunkach zapewnia tak realistyczne, niefrustrujace, pelne adrenaliny wrazenia, ze jest dla mniej jedna z lepszych gier wydanych na PC :). Do tego swoboda mozliwosci podchodzenia do celu, otwarty teren, bogaty i wysokiej jakosci dzwiek no i ta jakosc grafiki powoduje, ze jak dodatkowo uzyjesz lesny brise to masz rozrywke przed pc i spacer po lesie w jednym.

Zen...

0 + - 2010-11-09 21:38

dokładnie :p Takie gry tylko na ULTRA no może ewentualnie high ;) Na medium i low gra traci klimat i tyle ,nie ma tego uczucia być w lesie :p

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie