• benchmark.pl
  • Gry
  • E3: Sniper Ghost Warrior 2: zobacz gameplay z brutalnej polskiej produkcji - robi wrażenie
Gry

E3: Sniper Ghost Warrior 2: zobacz gameplay z brutalnej polskiej produkcji - robi wrażenie

przeczytasz w 1 min.

10-minutowy pokaz gry

Na temat Sniper Ghost Warrior 2 powiedziano już do tej pory całkiem sporo, ale mimo tego produkcji City Interactive nie mogło zabraknąć na targach E3.

O grze opowiadał Michał Sroczyński, główny producent nowego Snipera. Podczas prezentacji jednej z misji (akurat tej rozgrywającej się w Sarajewie), w dużej mierze skupił się na chwaleniu silnika CryEngine 3, z którego korzysta nowa odsłona serii.

Drobny pokaz możliwości tej produkcji pokazywaliśmy już wcześniej, ale dopiero teraz zobaczyć można jak gra wygląda w pełnej krasie.

Ostatnio pojawiły się też informacje o tym, iż w grze zabraknie elementu rozczłonkowania ciał wrogów. Producent zdecydował się na taki zabieg w celu uniknięcia ryzyka wprowadzenia zakazu sprzedaży w Niemczech, gdzie zbyt brutalne produkcje zostają często ocenzurowane, a za taką zapewne zostałby uznany "kompletny" Sniper Ghost Warrior 2.

Na szczęście nie będzie do krok nieodwracalny. W dniu premiery udostępnione zostanie darmowe DLC, które wprowadzi ten element do gry. Tym sposobem wszyscy mają być zadowoleni.

Sniper Ghost Warrior 2 gra E3 gameplay

Sniper Ghost Warrior 2 ma zadebiutować, wersji na PC, PlayStation 3 i Xbox 360, już 21 sierpnia tego roku.
 

Więcej o grach:

Źródło: youtube, egmnow, topshotta

Komentarze

45
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    trybcio86
    20
    jaki wal przeciez ta odlatujaca reka nie jest lewa tylko prawa :P Widze ze kto ma fantazje :D
    • avatar
      Szymon331
      5
      Eh... zapowiada się kolejna gra gdzie idzie się jak po sznurku jedyną słuszną drogą.

      Gdzie tu taktyczne planowanie działania i samodzielne szukanie idealnych miejsc do ataku? Dla mnie to taki bardziej snajperski CoD się zapowiada...
      • avatar
        Konto usunięte
        3
        Ta rączka na drugim zdjęciu znakomita.
        • avatar
          Konto usunięte
          3
          Oglądając czułem się jak jakiś niedorozwinięty idiota.
          • avatar
            d i l
            3
            Zoom powinien być tylko w obiektywie, a nie poza nim - taki szczegół.
            • avatar
              Konto usunięte
              1
              powinni dopracować czas lotu pocisku. w długich dystansach faktycznie bedzie opoznienie po strzale ale tutaj jest lekka przesada, z 1.5 sek zanim trafi pocisk - taki czas byłby przy obiekcie oddalonym mniej wiecej 1,5km. jak realizm to realizm.
              • avatar
                Konto usunięte
                1
                Czy tylko mi się wdaje, że jest strasznie niskie framerate w tym gaeplayu? :D
                • avatar
                  Konto usunięte
                  1
                  City Interactive się wyrobiło i bardzo dobrze. Polak też potrafi w dodatku niekoniecznie gorzej niż sąsiedzi z zachodu którzy coraz bardziej robią gry na odpier$@#$l
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    1
                    Ja tu widzę po prostu więcej misji typu sławna misja snajperska w COD4. Jedna możliwa droga; znaczniki następnych celów dla idiotów. Ale rozumiem do kogo gra jest kierowana.
                    Miło by było, aby na maksymalnym poziomie trudności nie było znaczników kolejnych celów, ani oznaczeń przeciwników przez ściany (ESP)
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      1
                      głupie to... zabili paru ludzi na podwórku... minął ich partol i żadnego alarmu:D realizm ze sniper ghots warrior zawsze mnie porażał. kolejna gra w stulu gierek z gazetek za 9.90
                      • avatar
                        kurasiok
                        1
                        Mi sie teraz marzy i sni po nocach taki project IGI. Kto gral na poczatku tego wieku w gry to na pewno pamieta ze kazda misje mozna bylo wykonac na wiele sposobow. To bylo swietne, wbijales na jakis teren i radź se sam. Nie taki COD, gra dla debili i idiotow, gdzie najwiecej myslenia jest podczas zastanawiania sie "granat czy karabin?" No coz, jak gracze to czesto debile dla ktorych szare komorki juz dawno dawno umarly to i gry takie musze byc :/
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          Myślę, że znaleźli sposób na przyciągnięcie klienta. ;)
                          • avatar
                            Sn1PeR
                            0
                            Brawa dla rodaków, chyba pierwszy porządny sniper z XXI w.
                            • avatar
                              Konto usunięte
                              0
                              Eh, nie dobrze, nie dobrze. Snajperska gra, a człowiek ma wrażenie że gra w grę akcji sprzed paru lat.
                              • avatar
                                Sakret
                                -1
                                Mega gierka , druga gra Polaków która będzie błyszczeć
                                • avatar
                                  Konto usunięte
                                  -1
                                  polska prod nie ma wiekszego dziadostwa
                                  • avatar
                                    Konto usunięte
                                    -2
                                    razem z wiedzminem i tymi innymi szitami :D
                                    • avatar
                                      Warmonger
                                      0
                                      Drugi screen robi wrażenie. Nie jestem jakimś szczególnym entuzjastą brutalnych gier, ale od symulatora snajpera można oczekiwać pewnego realizmu. Zabijanie przeciwników powinno być satysfakcjonujące, aby uniknąć wrażenia strzelania do kaczek.
                                      • avatar
                                        steelek
                                        0
                                        tu nie ma co robic wrazenia. Prawda jest taka, ze gra jest tak chamsko liniowa ze az strach sie bac. Do tego ten radar i te kreseczki ukosne... cos mi sie zdaje ze nie bedzie mozliwosci zrobic ani 5 krokow poza to jak sobie programisci zaplanowali...
                                        • avatar
                                          Głowa
                                          0
                                          To jak rozczłonkowywanie wydadzą jako DLC wtedy sama gra w Niemczech zostanie zaakceptowana? Sprytne posunięcie :)
                                          • avatar
                                            majum
                                            0
                                            na najłatwiejszym poziomie gra może tak wyglądać, ale żeby poczuć wyzwanie wolałbym mniej podpowiedzi i odczucie zagrożenia od ludzi, którzy przechodzą 2 metry ode mnie
                                            • avatar
                                              Konto usunięte
                                              0
                                              Ja nie rozumiem tej gry, ludzie padają zastrzeleni jeden prawie obok drugiego, słychać wystrzały ale nikt z wrogów nie reaguje, a elektryk ciągle naprawia...
                                              • avatar
                                                hazoc
                                                0
                                                Po drugim screenie widać jak ta gra będzie niedopracowana. Chyba że to nie są ludzie. Bo normalnemu człowiekowi kciuki wyrastają do góry a nie na dół :P Gameplay jak dla jakiś idiotów a efekty jak w half Life 2 sprzed paru ładnych lat