• benchmark.pl
  • Gry
  • Ghost Recon: Future Soldier - data premiery i wymagania sprzętowe gry w wersji PC
Gry

Ghost Recon: Future Soldier - data premiery i wymagania sprzętowe gry w wersji PC

przeczytasz w 2 min.

Potrzebny upgrade sprzętu?

Ubisoft podał wreszcie szczegóły dotyczące wydania gry Ghost Recon: Future Soldier na PC.

Gra, wedle pierwszych planów, miała ukazać się już dawno temu. Co chwila jednak informowano graczy o kolejnych przesunięciach premiery. Ostatnio podany został co prawda jej ostateczny termin, ale niestety dotyczył on tylko wersji na konsole. Teraz Ubisoft podał datę premiery na PC oraz oficjalne wymagania sprzętowe. Gra ukaże się 15 czerwca, a do jej uruchomienia nie potrzeba będzie wcale zbyt mocnego sprzętu.

Ghost Recon: Future Soldier gra game premiera PC wymagania premiere

Wymagania minimalne:

  • System operacyjny: Windows XP (Service Pack 3) / Windows Vista (Service Pack 2) / Windows 7 (Service Pack 1)
  • Procesor: Intel Pentium D 3,0 GHz lub AMD Athlon64 X2 4400+ 2,2Ghz

  • Pamięć RAM: 1 GB dla Windows XP / 2GB dla Windows Vista i Windows 7

  • Karta graficzna: 256 MB pamięci i Shader Model 4.0
  • 25 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • DirectX: 9.0c

  • Napęd DVD

Wymagania rekomendowane:

  • System operacyjny: Windows XP (Service Pack 3)/ Windows Vista (Service Pack 2)/ Windows 7 (Service Pack 1)
  • Procesor: Intel Core2 Quad Q9450 / AMD Phenom II X4 940 bądź lepszy
  • Pamięć RAM: 2 GB Windows XP / 3 GB Windows Vista i 7

  • Karta graficzna: 1024 MB pamięci i Shader Model 4.0 (nVidia GeForce GTX 460 lub AMD/ATi HD 5850 bądź lepsza)
  • 25 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • DirectX: 9.0c

  • Napęd DVD

Ghost Recon: Future Soldier gra game akcja bohater premiera wymagania sprzętowe

Powiedziano też słówko odnośnie uciążliwych dla graczy zabezpieczeń DRM. Połączenie z Internetem wymagane ma być jedynie podczas pierwszego uruchomienia gry oraz oczywiście w trybie multi.

Choć premiera gry na PC odbędzie się znacznie później niż na konsolach, to chyba i tak jest to dobra wiadomość. W pewnym momencie istniało przecież prawdopodobieństwo, że gry na "blaszakach" wcale nie zobaczymy.
 

Więcej o grach:

Źródło: eurogamer

Komentarze

23
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Anonim20
    4
    Autor newsa zapomniał dodać najważniejszych rzeczy ,że na PC:
    -będzie dodana obsługa bibliotek DirectX11
    -Tekstury wysokiej rozdzielczości
    -3D

    oj autorze słabo coś ;) a potem się dziwią ,że taki szum w komentarzach
    Oczywiście rekomendowane wymagania są pod DX11(na 99%)
    • avatar
      NextGen1987
      3
      Shader Model 4.0 jako minimum? Czyli DX10 minimum jest wymagany (ale w takim razie co robi Windows XP w wymaganiach, który przecież nie obsługuję Shader Model 4.0...)
      • avatar
        Konto usunięte
        2
        Co to za wymagania 1 lub 2 giga?Na dzisiaj ludzie przynajmniej mają po 4 lub 8Gb no ale producentów to nie obchodzi bo robią porty i jebią w czapkę nowe Radki i gtxy:(
        • avatar
          BILI82
          1
          Tak sobie mysle patrzac jakie problemy sprawia zrobienie gry na blaszaka w porownaniu do obecnej generacji konsoli i moze problemem wjscia nowych konsoli jest wlasnie trudnosc jaka beda mieli programisci w tworzeniu gier na nie... moze poprostu bedzie to bardziej praco chlonne co za tym idzie bardziej kosztowne i nie oplacalne ostatecznie... :)
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Wow poleci nawet na moim starawym kompie!
            Ogółem kochałem pierwsze części może i do tej się przekonam?
            • avatar
              Anonim20
              -1
              edit:
              trochę autor pomieszczał wymagania
              z CDA i innych serwisów:
              Minimalne:
              (...)
              RAM: 1 GB (XP) lub 2 GB (Vista i 7)
              Rozsądne:
              (...)
              RAM: 1 GB (XP) lub 2 GB (Vista i 7)

              Tak więc nie mylcie ludzi ;)


              • avatar
                pentaggon
                -2
                Widzę, że jest to kolejna gra która wymaga karty minimum z obsługą DX10. Tylko żeby w parze z wymaganiami była solidna oprawa graficzna, choć o tej z Battlefielda 3 to nawet nie marzę by w nowym Ghost Reconie też było podobnie.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  Po tych filmikach spodziewałem się większych wymagań,mam nadzieję,że gra będzie w miarę grywalna...
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    Jak to są w ogóle inne gry niż to,nie wiem co tu porównywać...
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      to jednak bedzie na pc... a ubisoft narzekał na rynek pc ogarniety przez piratow i ze nie wydaja tej gry na ta platforme.
                      • avatar
                        0
                        Nie no, wymaganie nie aż tak duże w stosunku do oferowanej grafiki... choć z drugiej strony wymagania producentów coraz częściej można między bajki włożyć ;/