Oprogramowanie

Google przyłapane na kłamstwie w reklamie

przeczytasz w 1 min.

Google trochę przekoloryzowało możliwości Chrome 5. Czasem lepiej zachować umiar przy zachwalaniu swoich produktów, bo potem trzeba się nieźle natłumaczyć.

Co koncern niniejszym uczynił. A wszystko za sprawą reklamy, która jakiś czas temu reklamowała możliwości nowej wersji przeglądarki. Otóż czas wczytywania stron internetowych miał wskazywać, jakoby dochodziło do tego w tempie ekspresowym. I rzeczywiście tak było... tylko owe witryny otwierano bezpośrednio z twardego dysku!

Dociekliwi internauci szybko zauważyli pewne nieścisłości, a koncern wyjaśnia, że tego typu zabieg został zastosowany, by zapewnić właściwą synchronizację z pozostałymi wydarzeniami widocznymi w reklamie. Dla jasności Google dodało stosowne wyjaśnienia w opisie filmiku, tak, by nie wprowadzać nikogo w błąd.

Niezależnie od intencji producenta, nowa reklama jest świetna. I kto wie, czy ten mały skandal wokół niej tak naprawdę nie pomógł w promocji przeglądarki? A jak dobrze wiemy, takie sytuacje nieraz już miały miejsce.

Źródło: NeoWin

Komentarze

15
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    może i trochę przekoloryzował, ale reklama świetna !
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      metodologicznie patrzac wczytywanie z dysku jest jak najbardziej uprawnione. Doswiadczenia mialo pokazac szybkosc renderowania stron przez przegladarke, a nie szybbkosc polaczenia z internetem.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        czemu ludzie od testów przeglądarek z benchmark nie robią taki testów.Reklama świetna:D
        • avatar
          kory2
          0
          Reklama świetna. Na miarę 21 wieku. Każda firma i korporacja koloryzuje swoje reklamy. Ale czepiaja się tylko tych największych zawsze.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Genialna reklama, ale gdyby nie ten news, to pewnie bym jej nigdy nie zobaczył.
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              A komp to intel 980 z najszybszymi dyskami SSD w raidzie :)
              • avatar
                19arek93
                0
                Przepraszam, ale tytuł IMO GORSZY niż na Onecie. Kłamstwie? Jakim kłamstwie?!
                W końcu jest to reklama pokazowa w której pokazuje się szybkość SAMEJ PRZEGLĄDARKI, a nie serwera na którym jest dana strona. W mojej opinii nie zrobili nic złego, nikogo nie okłamali. Pokazali jak szybko przeglądarka jest w stanie otworzyć stronę i tyle.

                Bardzo nieobiektywny news, do tego nastawiony na tanią sensację.
                • avatar
                  tom_1984
                  0
                  Znakomita reklama, Time Warp by się nie powstydziło
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    Jak przekozacka reklama. No czlowiek, ktory to wymysli jest normalnym geniuszem :D:D:D

                    Montaz tutaj jest tak swietny, w ogole pomysl sam juz zasluguje na jakas nagrode.
                    Wykonanie genialne, 10/10. Jedna z lepszych rekalm (czegokolwiek) jaka ostatnio widzialem :)
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      No kurde nie moge, ten Ziemniak rozpryskujacy sie jest fantastyczny!!! HAH! Nie moge przestac tego ogladac :D
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        "No kurde nie moge, ten Ziemniak rozpryskujacy sie jest fantastyczny!!! HAH! Nie moge przestac tego ogladac :D"

                        Jak niewiele niektórzy potrzebują do szczęścia, kartofel poszatkować i pokazać to w zwolnionym tempie... Reklama zbyt długa, obejżą ją jedynie nerdy na youtube, przeciętny widz wyłączyłby to po 15 sek.
                        • avatar
                          germo
                          0
                          Świetna reklama, nic dodać nic ująć. Widać, że można dobrze reklamować produkty nie powtarzając w kółko jakie są awesome, amazing i magical ;).
                          BTW ostatnia seria reklam Intela też daje radę (przy tej z zawiedzionym robotem prawie padłem ze śmiechu) :)