Gry

Medal of Honor - dwóch producentów, dwa silniki graficzne

przeczytasz w 1 min.

Kolejna odsłona serii Medal of Honor znów zaskakuje. Po pierwszych, sensacyjnych zapowiedziach dotyczących m.in. przeniesienia akcji gry w czasy współczesne wczoraj pojawiły się kolejne, dotyczące tym razem kwestii technicznych gry.

Koncern Electronic Arts oficjalnie potwierdził wczoraj za pośrednictwem serwisu Twitter, że nowa odsłona jednej z najbardziej znanych serii strzelanin FPS - Medal of Honor korzystać będzie z mocno zmodyfikowanego silnika Unreal Engine 3. Co ciekawe jednak silnik ten użyty zostanie jedynie w kampanii dla pojedynczego gracza, którą przygotowuje obecnie studio EA Los Angeles.

Jak wiadomo rozgrywką wieloosobową w nowym Medal of Honor zajmuje utalentowane studio EA DICE, znane choćby z świetnego Mirror's Edge czy serii Battlefield. Fakt ten jednak nie pozostał bez wpływu na proces produkcji opisywanego tytułu. EA poinformowało bowiem, że muliplayerowa część nowej gry działać będzie na zupełnie innym silniku niż kampania dla pojedynczego gracza. Z kolejnego wpisu na Twitterze wynika, że EA DICE zdecydowało się na użycie swojego autorskiego engine'u Frostbite, który w działaniu mogliśmy zobaczyć choćby w Battlefield: Bad Company.

Jak widać Medal of Honor zapowiada się niezwykle intrygująco. Miejmy tylko nadzieje, że zastosowanie takich rozwiązań nie sprawi problemów w przyszłości. Wygląda bowiem na to, że w przypadku tej produkcji, w jednym pudełku dostaniemy nie jedną, a dwie gry.

Źródło: VG247.com

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Frostbite i UE3 hmm :) Jak narazie jest pewniakiem który zagości u mnie
    • avatar
      Kamil Myzia
      0
      UE3 - można więc liczyć na niewygórowane wymagania techniczne przy zachowanie dobrej jakości grafiki. Czekam na tą część. Nie spodziewam się, że będzie tak znakomita jak pierwszy, ale... :)
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        UE3 - znowu trzeba będzie wymuszać AA w sterownikach (choć wstyd się przyznać nigdy mi się to nie udało), mam nadzieję, że nVidia się postara i będę miał tak jak w Batmanie.

        PS. Jak wymusić w sterownikach nVidii AA - profil dla gry?
        • avatar
          TheSpeed
          0
          Ciekawe jak na to cena gry - dwie ekipy, dwa silniki? :P
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Jezu ciągle ten unreal unreal unrelal itd.Ile razy można go już wykorzystywać.Już dzisaj odbiega od najnowszych produkcji,a tylko wymagania są większe
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              No ale ponoć ma być mocno zmodyfikowany więc może nie będzie tak źle
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Czyli co: w singlu nie będzie fizyki a w multi będzie czy jak ? Frostbite engine ma wyższe wymagania niż UE3...

                Ciekawe jak bardzo będą widoczne różnice między silnikami...
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  silnik Frostbite daje przede wszystkim fajnie wyglądający model zniszczeń otoczenia znany z pierwszej części bad company. W sumie to mogli dać tylko Frostbite