Wojtek_K | 2010-02-18

Świetna grafika w Metro 2033 na PC

Zobacz więcej w kategorii: gry | FPS (strzelanki)

producenci: THQ

 

Firma THQ, wydawca oczekiwanej, pierwszoosobowej strzelanki pt. "Metro 2033" poinformowała, że pecetowa wersja gry obsługuje popularne technologie NVIDII i będzie bardzo zaawansowana pod względem graficznym.

"Metro 2033", najnowsza produkcja 4A Games, w wersji na komputery osobiste będzie wspierać PhysX oraz 3D Vision, co pozwoli graczowi wyposażonemu w "specjalne okulary", naprawdę cieszyć się grafiką. Tytuł ten umożliwia też komfortowe korzystanie z bibliotek DirectX 11, co widać na najnowszych screenach opublikowanych przez wydawcę. 

Oprócz wersji na PC, gra ukaże się także na konsole Xbox 360. PEGI sklasyfikowało ją, jako odpowiednią tylko dla pełnoletnich graczy. W grze nie uświadczymy trybu multiplayer.

Polska premiery "Metro 2033" zapowiedziana jest na 16 marca 2010r., a jej rodzimym wydawcą będzie CD Projekt. 

Źródło: news.bigdownload.com

odsłon: 7100

Komentarze

(73)

STALKER__PL__

0 + - 2010-02-18 17:01

grafa nie jest wazna tylko klimat :) juz doczekac sie nie moge

manioor

0 + - 2010-02-18 17:10

gadanie, jak grafika nie jest ważna idź katuj mario, najlepsza platformówkę.
Grafika w grach staje się wyznacznikiem dobrych lub złych gier. Crysis sam w sobie nie jest niczym szczególnym poza grafika i użytym dx10. Gier typu znajdź i zniszcz a sam pozostań przy życiu jest dużo a nawet bardzo dużo lecz to w tej grze zobaczyłeś niesamowite refleksy świetlne, przechodzące cienie, naturalnie ruszające się liście drzew czy upadające pnie. A niesamowita grafika wraz z dużym telewizorem (40cali +) lub 3D VISION zapewni Ci to ze twój worek mosznowy się zassie.

VMAX OC

0 + - 2010-02-18 17:38

mi się tam crysis spodobał :D

STALKER__PL__

0 + - 2010-02-18 18:00

to dla ciebie jest wazna dla mnie nie poniewaz prawie kazda nowa gra ma grafe na poziomie mi tam wystarczy stary poczciwy silnik source tylko zeby gra miala klimat i zajebiaszcza fabule np taki farcry 2 ma ladna grafike a gra jest gorsza niz far cry 1 taka jest smutna prawda grafika to nie wszystko Crysis moim zdaniem mial cos wiecej niz tylko grafike np grywalnosc ja lubie sobie poobserwowac zaplanowac a potem zaatakowac jakis obiekt strzezony dlatego uwazam ze crysis jest fajny i nie tylko ze wzgledu na grafe

GreQonE

0 + - 2010-02-18 18:06

Far Cry 2 i ladna grafika? :D

Bartek Żak

0 + - 2010-02-18 19:26

Tak, moim zdaniem ładniejsza niż w Crysis. Może nie tak arcydokładna, ale końcowy efekt mgły o poranku w dżungli jest boski. Poza tym jest dużo mniej obciążająca.

djrafik

0 + - 2010-02-18 20:36

w far cry 2 liście wyglądają jak plastikowe, grafika raczej słaba a sama gra denna

Dlaczego

0 + - 2010-02-18 21:05

Far Cry 2 to NAJGORSZA gra jaką w życiu grałem. NUDNA, SZAROBURA, MONOTONNA.

NIE KUPOWAĆ. NIE GRAĆ. :)

Crysis to klasa sama w sobie, klimat, ufo, zmienna akcja, otoczenie... itd. Grafika rewelacja.

rysiul

0 + - 2010-02-19 09:50

najgorsza gra w jaka gralem to byl ostatni Alone in the dark. to byl dopiero syf. jak ja zalowalem ze za te pieniadze nie poszedlem sie nawalic

kubbak

0 + - 2010-02-19 11:20

Far Cry 2 jak i Crysis są nudne jak flaki z olejem, te gry nie mają nic poza ładną grafiką.

Treyzrazer

0 + - 2010-02-19 12:06

Jeżeli Crysisa chcesz przejść w stylu Quake 2 lub Painkiller to faktycznie wieje nudą. Ale jeżeli zagrasz tak jak ujął to wyżej Stalker_PL_, zrozumiesz fabułę, wsłuchasz się w dźwięki (wspaniale udźwiękowiona gra) i często będziesz korzystał z mocy nanoskafandra to Crysis da ci masę frajdy.
Jeśli chodzi o FarCry 2 to siłą tej gry jest znakomite odwzorowanie przyrody, warunków pogodowych i oświetlenia. Kto ma cierpliwość i potrafi zachwycać się takimi szczegółami (a nie tylko kolejnym headshotem) będzie miał radochę z gry.

kubbak

0 + - 2010-02-19 15:34

Wielokrotnie podchodziłem do Crysisa zawsze z takim samym skutkiem, kilku znajomych ma identyczne odczucia jak ja. Znam tylko jedną osobę ślepo wpatrzoną w monitor z Crysisem.

Treyzrazer

0 + - 2010-02-19 18:09

Ja się tam ślepo nie wpatruję i nie chodzi mi o to, że inni też powinni uznać tę grę za cudo. Za pierwszym przejściem miałem mieszane odczucia ale w drugim podejściu odkryłem jej znakomitość :)

Igoruss

0 + - 2010-02-26 22:33

Zgadzam się z kolegą Treyzrazer
Crysisa można przejść na kilka sposobów
Myślę że najwięcej frajdy sprawia skradanie się i eliminowanie wrogów po kolei
Dla mnie jedna z najlepszych gier w jakie grałem i wcale nie patrze na grafikę bo grałem na medium-low :/

GreQonE

0 + - 2010-02-18 22:32

Jak widac zdania sa podzielone :D

andi17xl

0 + - 2010-02-19 09:26

I tu sie podpisze masz racje grafa to tylko 30% znaczenia w grze liczy sie także dzwięk a co najważniejsze to grywalnośc i klimat.
To one są poctawa dobrej zabawy i frajdy płynącej z gry :)

Pozdrawiam dzieci NEO dla których grafa jest najważniejsza :D

macte

0 + - 2010-02-19 12:24

my tez, "poctawa" jest najwazniejsza

XaRaDaS

0 + - 2010-02-19 13:58

A fe ;) kup słownik lepiej :D Co to znaczy i co to jest ta "poctawa" ??

andi17xl

0 + - 2010-02-19 14:01

Odezwał się doktor habilitowany polskiego.... jak jesteś taki cwany wątpię że w realu bo w necie to każdy to pochwal się wiedzą własną a nie skopiowana z Wiki:P

XaRaDaS

0 + - 2010-02-19 14:05

A czym tu się chwalić ;) zamiast przyznać się, że popełniłeś literówkę i przyjąć z pokorą korektę, to Ty naskakujesz i zachowujesz się właśnie jak te dzieci neo. Zresztą ja sam krytykę potrafię znieść i się przyznać do niewiedzy, nie jestem omnibusem i nie każde zagadnienie muszę znać ;)

andi17xl

0 + - 2010-02-19 14:10

Wybacz masz rację :/
Ale ja się nie skupiam na literówkach tylko na sensie wypowiedzi.
Zwracam honor :D

XaRaDaS

0 + - 2010-02-19 14:15

Też często nie zwracam na drobne literówki jak np. brak ogonków, ale ten raził strasznie po oczach :D
Pzdr.

wojprz

0 + - 2010-02-19 14:23

Ja też w szkole nie byłem prymasem ale wiem co to poctawa! :-D

CougarV6

0 + - 2010-02-18 20:44

Co za farmazony opowiadasz... Po pierwsze mario jest po prostu nudną i prymitywną platformówką i była by taką nadal gdyby zrobić remake na enginie crytec.
Po drugie to, że ty masz radochę grając w crysisa, (który jak sam przyznałeś jest kiepskawy i tu się zgadzamy) by oglądać grę światłocienia to twój problem. Uszanuj to, że są ludzie, dla których grafika ma drugo lub trzeciorzędne znaczenie.
Ja do dziś zasiadam do Mafii z większą chęcią niż do najnowszych hitów, choć grafika jest jak na dzisiejsze standardy cieniutka.

danieloslaw1

0 + - 2010-02-18 20:54

Masz racje Stalker Cień Czarnobyla nie maił fajnej grafy a klimat pierwsza klasa.

STALKER__PL__

0 + - 2010-02-19 08:11

jeszcze z naszym ukochanym Mirosławem Uttą w Lektorze mniam nic jak dla mnie nie przebije jakosci klimatu Stalkera

Treyzrazer

0 + - 2010-02-19 12:26

Ukraińcom mamona nie przesłoniła horyzontu i dlatego stworzyli arcyklimatyczną gierkę, a kropkę nad i postawiono pomysłem zatrudnienmia pana Utty.
Mam nadzieję, że Metro 2033 przyniesie podobne wrażenia.

game4you

0 + - 2010-02-20 10:17

Jak wyszedł Cień Czarnobyla to grafa jak na te czasy była naprawde dobra. No i gra miała klimat..

andi17xl

0 + - 2010-02-19 09:33

Szacun stary wiesz co dobre :*

mICh@eL

0 + - 2010-02-18 17:10

Pewnie ten DX11 był testowany na Radkach, bo wątpię, żeby na kartonie z napisem "Fermi" ;P xD

GreQonE

0 + - 2010-02-18 18:07

To juz dawno przestalo byc smieszne, tak samo jak "odgrzewanie kotletow".

mICh@eL

0 + - 2010-02-18 19:57

masz racje, teraz śmieszny będzie pobór prądu zapowiadanej kanapki Fermi x2 xD

GreQonE

0 + - 2010-02-18 22:30

Pozyjemy zobaczymy :)

andi17xl

0 + - 2010-02-19 09:28

Fermi bedzie potrzebowało prądu tyle co 5980 :D czyli 2x 5780 a wydajnosc troszku lepsza od niej :D samej :D

kubbak

0 + - 2010-02-19 11:22

A Ty rozumiem jesteś testerem nV, że już wszystko wiesz o karcie, która jeszcze nie wyszła czy może szklana kula podpowiedziała?

adivxv5

0 + - 2010-02-19 13:27

ja jestem z zarządu, proszę o zadawanie pytań na temat fermi

XaRaDaS

0 + - 2010-02-19 14:02

Kiedy ?? a dalszej części pytania się domyśl :D

adivxv5

0 + - 2010-02-19 14:50

przed chwilą mieliśmy zebranie no i ...będzie wtedy, kiedy będzie :P

andi17xl

0 + - 2010-02-19 14:02

Nie muszę być testerem Nv by wiedzieć że 512 procesorów strumieniowych będzie EKO "ironia!" ;D

wojprz

0 + - 2010-02-19 14:27

Nie trzeba być testerem nV. Fermi można kupić już w MediaMarkt i Biedronce. Producen Pre Order. Jakiś mal znany ale zawsze :-)

mICh@eL

0 + - 2010-02-19 23:34

Ja kupuję tylko karty marki OEM :E

Najlepiej zintegrowane xD

wszerad

0 + - 2010-02-18 17:15

Ja nie wiem dlaczego pakują ten PhysX? Na razie widzę tylko porażki i nadmierne obciążenie gier...

wszerad

0 + - 2010-02-18 17:18

Nie gier tylko kart graficznych oczywiście:)

Krakers

0 + - 2010-02-18 17:34

dobrze,że to robią - fizyka i realistyka to jest to czego właśnie brak nowoczesnym grom. Niestety obliczenia fizyki są baardzo wymagające, ale nie ma się co dziwić.
źle natomiast,że tylko nvidia rozwija to jako tako, a ati ma to średnio gdzieś. przez to są takie cyrki, jakie są.

Osobiście w grach poza klimatem, fabułą cenie sobie właśnie fizykę- realistyczność, dopiero potem patrze na jakość grafiki. Np. takie wchodzenie w tekstury, strasznie psuje klimat :|

XaRaDaS

0 + - 2010-02-19 14:13

Tylko że PhysX jest NV i nie jest OS, a ATI ma własny OpenSource pod nazwą Havoc o ile dobrze pamiętam i pewnie jakby AMD/ATI zaczęło płacić za wykorzystywanie ich fizyki to też byśmy uświadczyli na radkach wspaniałych efektów fizycznych :D

GreQonE

0 + - 2010-02-18 18:08

Ja sie ciesze, ze bedzie PhysX, a nie np. Havok lub nie daj boze autorski system fizyki.

wszerad

0 + - 2010-02-18 18:55

Ta a co powiesz o cryengine czy unreal engine? I co masz do Havoka?

GreQonE

0 + - 2010-02-18 19:05

Moim zdaniem efekty generowane przez Havoka wygladaja dosc sztucznie.
Do tego nie widzialem jeszcze wygenerowanego przez Havoka dymu, wody czy innych obiektow (chyba nie posiada takich funkcji?).

Cryengine z tego co wiem korzysta z bibliotek PhysX, a unreal engine?

Ciezko ocenic, jako nie przypatrywalem sie fizyce w grach opartych na unreal engine.

wszerad

0 + - 2010-02-18 20:19

Pooglądaj sobie screeny z Company of Heroes zobaczysz swój upragniony dym a co do sztuczności to nie chce mówić o latających kartkach czy liściach których lot nie miał nic wspólnego z fizyką...

GreQonE

0 + - 2010-02-18 22:34

Jak na razie nie ma nic lepszego do "symulacji lotu kartek".

To tak jakby powiedziec ze Crysis ma marna grafike bo nadal nie jest fotorealistyczna ;)

Jak Havok, Unreal Engine czy inne cos takiego zaoferuja to chetnie sie temu przyjrze.

kubbak

0 + - 2010-02-18 19:13

To, że obiecują i obiecują i obiecują implementację na GPU a g... robią.
Poco fizykę liczyć ma cep skoro kilka razy szybciej zrobi to GPU?

andi17xl

0 + - 2010-02-19 09:30

Physix to lekki szczegół dla dzieci neo które podniecaja sie jak im ładnie wszystko lata i sie pieni :D ale ja nie widze różnicy pomiedzy havokiem a tym cudem od Nv:D

GreQonE

0 + - 2010-02-19 10:50

To widac, nie patrzysz.

andi17xl

0 + - 2010-02-19 14:07

Jakoś mając kartę g. Nvidi włączając efekty PhysiX nie widzę zbytniej różnicy :D no może dlatego że one mnie nie interesują w grze....

ale cóż każdy ma inny gust i każdy za coś innego kocha gry..
podobnie jest z kobietami ;D

wojprz

0 + - 2010-02-19 14:32

Mam Radeona 9200 Pójdzie mi ten pXisics i czy to rPG czy FPS?

rysiul

0 + - 2010-02-18 18:42

Jestes pewien ze na PS3? Ja slyszalem tylko o PC i x360

Wojtek_K

0 + - 2010-02-18 18:46

Sprawa z PS3...

Może być, może nie... prace niby są wstrzymane, ale wg rozmów z twórcami jest bardzo prawdopodobne że się pojawi.

SoundsGreat

0 + - 2010-02-19 00:56

CELL :]

adivxv5

0 + - 2010-02-19 01:27

jest małym niewypałem

andi17xl

0 + - 2010-02-19 09:31

:D piekny komentarz :D niewypał jakich mało:D

DavO

0 + - 2010-02-18 19:32

Ja jestem maniakiem realizmu i pięknych efektów :)

Touldie

0 + - 2010-02-18 19:51

Zagraj więc w Mortal Online. Masz tam pełen realizm włącznie z nauką srania i odlewania się :)

DavO

0 + - 2010-02-18 20:52

pwn3d ;]

andi17xl

0 + - 2010-02-19 09:32

TO powodzenia widzę ze grasz 15min żeby pooglądać ładne efekty i nico więcej bo gra cie nie wciągnie :D

Durango24

0 + - 2010-02-18 21:11

czekamy z niecierpliwoscią :)

andi17xl

0 + - 2010-02-19 14:19

Wiecie marze o takim czasie co grafika w grach będzie maxymalnie ładna foto realistyczna, fizyka będzie oscylowała maxymalny poziom. Wydajność komputerów PC i Lapków będzie tak wysoka że to obsłużą bez wielkiego wysiłku i całe te cuda nie będą potrzebowały 100W prądu.

Wiem że to nie realne lub sci/fi ale wtedy chociaż by nie było sporów o wydajność o piękno itd.

Ale w sumie po 2 sekundowych przemyśleniach źle by było... bo co ja bym ulepszał w co bym inwestował i nie miał bym się z kim kłócić :DD xD

XaRaDaS

0 + - 2010-02-19 14:25

To by było wspaniałe, może to jest zmierzch dzieci neo, wiesz nie miałyby co pisać, bo wszystko by było wspaniałe, realistyczne itp. :D

Co do drugiej części wypowiedzi to fakt, brak zmian w kompie to nuda straszna i nie można się pochwalić przed znajomymi jaki to się ma wypas, albo co to nowego się dokupiło. Dobrze że zostają jeszcze samochody i w nich też można pogrzebać :D

wojprz

0 + - 2010-02-19 14:37

Witam

Wszystkie informacje jakie do tej pory się pokazują na temat Metro 2033 budzą apetyt na tę grę. Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie, tzn. gra zapewni i wspaniałą grafikę i doskonały klimat. (kolejność przypadkowa). Co do wyglądu gier. Grafika jest ważna. Ale w mojej ocenie ma ona tylko częściowy wpływ na grywalność. To czy gra daje satysfakcje i zadowolenie z gry tylko po części zależy od tego jak wygląda. Pozdrawiam wszystkich którzy nie wypowiadają się merytorycznie a opluwają się na wzajem.

wojprz

0 + - 2010-02-19 14:44

Acha i jeszcze jedno. Żałuje że CD Project będzie wydawcą. Strasznie nie lubię ich wszystkich Top, Super, Extra Platyna i innych "sellerów" To trochę nie fajne że najpierw trzeba zapłacić za grę, powiedzmy 80 zł a potem można ją kupić za 29,90. Jakby nie patrzeć jest to robienie frajerów z osób które kupują gry niedługo po premierze. A może to te osoby same robią z siebie frajerów przez swoją niecierpliwość... hmmm

Treyzrazer

0 + - 2010-02-19 18:27

Jeżeli system sprzedaży działa jawnie i wiadomo, że gra w dniu premiery kosztująca 100zł za kilka miesięcy będzie tańsza, a za rok niemal za grosze to kupując grę zaraz po premierze za najwyższą cenę nie jest się frajerem. Po prostu mamy wybór na przejrzystych zasadach :)

andi17xl

0 + - 2010-02-19 21:26

Widzę że wielu wprawionych graczy się ze mną zgadza. Bardzo mnie to cieszy, bo wiem że są jeszcze osoby które cenią klimat i grywalność ponad grafikę. Bo nie lubię oceniać gry ze względu na grafikę, lecz na jej prawdziwe walory jakie sobą reprezentuje.
|
P.S. nie wiem czy dobrze oddałem to co miałem zamiar oddać ale się starałem :D

Treyzrazer

0 + - 2010-02-20 10:55

Zaraz zaraz. Dobra grafika też jest prawdziwym walorem :)

chris1981

0 + - 2010-02-23 10:54

Crysis to nie jest gra tylko benchmark z możliwością manipulacji otoczeniem...

GRA TO NP. BF2 lub BF2142 - po 5 latach gra w to tyle samo, jak nie więcej ludzi...

Na Crysisa czy innego Far Craya po przejściu już nikt nie spojrzy, na półkę albo Allgro...

Kogo interesuje czy liście na krzaku się gibają czy nie jak niski FPS (poniżej 60) uniemożliwia swobodną rozgrywkę...

Jak sobie bede chciał na dżungle patrzeć to kupię fototapetę na ścianę...

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie