Gry

Mirror’s Edge (PC) zalicza opóźnienie?

przeczytasz w 1 min.

Premiera jednej z ciekawiej zapowiadających się gier koncernu Electronic Arts – Mirror’s Edge w wydaniu pecetowym zaliczy najprawdopodobniej sporą obsuwę. Tak przynajmniej twierdzą redaktorzy serwisu bigdowload.com, którzy po opublikowaniu przez EA planu wydawniczego na tegoroczną jesień nie zawierającego pozycji Mirror’s Edge zaczęli drążyć ten temat i oto czego się doszukali:

  • wiele znaczących sklepów internetowych (np. Gamestop) zmieniło datę wysyłki Mirror’s Edge (PC) na 6 stycznia 2009 roku
  • sklep Amazon zmienił datę realizacji zamówień przedpremierowych gry na dzień 6 stycznia 2009 r.

Jak widzicie sporo wskazuje na to, że przed tegorocznymi świętami nie pogramy w tą niezwykle oryginalną produkcje. Co ciekawe oficjalne stanowisko EA w tejże sprawie nadal pozostaje niezmienne tzn. cały czas utrzymują oni, że opisywany tytuł pojawi się w sezonie zimowym. Może to być jednak zarówno listopad jak i styczeń.
Warto odnotować, że cała sprawa dotyczy jedynie wersji PC i pozostałe przewidziane edycje gry – na konsole Playstation 3 i Xbox 360 zadebiutują na rynku najprawdopodobniej na początku listopada.
 

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Pewnie muszą wymyślić nowy system DRM... Może jedna instalacja na rok? EA u mnie już sobie "przechlapało" i na pewno nie kupię nic przez nich wydanego.
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Celowa zagrywka. Najpierw musimy zarobic na wersji konsolowej by w tym samym okresie ludzie nie kupowali tanszej (albo torrentowej-darmowej) pecetowej wersji. Jak dla mnie ma to sens. Z Halo , Gears of war czy GTA bylo/jest tak samo.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        A moze tzreba podejś do tego z innej strony. może nei chcas by taki tytuł wypadł źle, bo aby dopracowac grę w karzdym szczególe tez trzeba trochę czasu, mam nadzieję, ze nie będzie tak jak z Crysis, który wyszedł szybko, ale majaca potencjał gra nie była do końca dopracowana...