regist88 | 2012-01-17

Nvidia GeForce GTX 680: karty z 28 nm układami Kepler już w lutym?

Zobacz więcej w kategorii: karty graficzne

producenci: nVidia

 

Najnowsze, nieoficjalne informacje odnośnie nowej generacji kart graficznych Nvidia Kepler wskazują, iż pierwsze konstrukcje mogą pojawić się już w przyszłym miesiącu.

AMD udało się wygrać z firmą Nvidia wyścig o pierwszą kartę graficzną z procesorem w 28-nanometrowym procesie technologicznym, a więc jak na razie ma przewagę nad głównym konkurentem z Santa Clara. Warto również zaznaczyć, iż już za niedługo do udanego modelu Radeon HD 7970 dołączy słabszy HD 7950, a z kolei na przyszły miesiąc planowane są konstrukcje o średniej wydajności – Radeon HD 7800 i HD 7700.

grafika z dema technologicznego Nvidia Dawn Demo

Okazuje się jednak, że Nvidia nie ma zamiaru odpuszczać gigantowi z Sunnyvale i rzekomo przygotowuje się do premiery pierwszych kart na 28-nanometrowym rdzeniu Kepler.

nvidia: rendery układów kepler i maxwell

Nieoficjalnie mówi się, iż pierwszą kartą nowej generacji w ofercie „zielonych” będzie GeForce GTX 680, a pojawi się ona w lutym. Konstrukcja ta ma wykorzystywać rdzeń GK104 oraz 2 GB pamięci GDDR5 o 512-bitowej magistrali, natomiast jej wydajność ma zbliżona do HD 7970.
 

Więcej o kartach graficznych Nvidia GeForce 600/700:

Źródło: Softpedia, Flickr

odsłon: 16339

Komentarze

(97)

ICE1979

3 + - 2012-01-17 08:33

Niby fajnie bo ceny powinny spasc, tylko ciekawe jak to sie odbije na planach ekonomicznych amd

cyberant

4 + - 2012-01-17 10:44

Jasne. Piękne marzenie tylko nierealne, najlepsze produkty linii GTX 5xx znikną z rynku, a na ich miejsce wejdą GTX 6xx i tyle Ci się w cenach zmieni...

Spróbuj teraz kupić "tanio" GTX480...

jacy4

3 + - 2012-01-17 14:05

Chyba chodziło o to że spadną ceny kart graficznych od amd a nie nvidii.

ICE1979

0 + - 2012-01-17 18:17

Tak, poniewaz bardzo wiele bedzie zalezalo od ceny nowych kart. Jezeli nvidia bedzie konkurencyjna cenowo to radeony potanieja - moze nie w ciagu 2 dni ale w niedlugim czasie. Jezeli jednak grafiki nvidi byly by przelomem wydajnosci to zapewne wiazalo by sie z kosmicznymi cenami, a wiec amd moglo by "trzymac " ceny radeonow na dotychczasowym poziomie.
Podejzewam ze nawet "podatek od nowosci" dluzej by trwal

lolko7

0 + - 2012-01-18 12:13

Od wielu, wielu już lat nVidia nie jest konkurencyjna cenowo. Nie przypominam sobie kiedy była konkurencyjna cenowo chyba w segmencie MX.

game4you

0 + - 2012-01-18 23:26

bzdury opowiadasz :)

rahimpfk

0 + - 2012-01-19 06:23

jak kupilem gf 2 ti 200 byl o ile pamietam w miare tani a na tamte czasy genialny wydajnosciowo

Buchomodozor

0 + - 2012-01-19 21:03

pół roku temu przez tydzien moze NÓWKI za 925zl szlo dostac niereferenty zotaca, to byla gratka :D

Arct2

-7 + - 2012-01-17 08:38

Jaaaa chcę już gtx660!!! xD

BilliKostnica

2 + - 2012-01-17 08:52

Też czekam na karty oparte o GK106, lub obniżki GTX560 Ti. Choć co do samych oznaczeń... prawdopodobnie będzie to GTX760/780.

Nie orientuje się ktoś, w jakich cenach były GTX 560, no i ewentualnie po jakim czasie te ceny idą w dół?

adi760

1 + - 2012-01-17 10:34

Jak na razie nie szykuj się na obniżkę. Cały sprzęt jest teraz cholernie drogi, więc albo sytuacja będzie sie powoli uspokajać, albo jak pier&&lnie to porządnie.

barst

1 + - 2012-01-17 14:28

Jak (jeśli ;P) dolar stanieje ;-)

dziki1993

2 + - 2012-01-17 20:16

jak już to się szykuj na to że zdrożeje

afaik11

13 + - 2012-01-17 08:52

"Źródło: Softpedia, Flickr" - Cóż za poważne źródła. ...kolejny dzień i kolejny news z Nvidią/Amd zaliczony. :/

norbix29

1 + - 2012-01-17 08:57

Z jednej strony fajnie że GTX680 będzie wg. newsa "trochę" wydajniejszy, bo producenci będą musieli walczyć cenowo.
Z drugiej strony wydaje mi się że powinna być jakaś większa różnica w wydajności pomiędzy AMD a NVIDIA żeby nie pojawiło się wiele artykułów mówiących że jedna jest dobra do tego, a druga do tego i w każdym artykule są lepsze do innych zadań...
Ale zostało jeszcze troszke czasu, więc wszystko się niedługo okaże.
Te pare miesięcy które dzieli premiery HD7000 i GTX600 mogą być kluczowe w tym pojedynku.

GTX460

-39 + - 2012-01-17 09:04

Komentarz zakopany przez użytkowników pokaż

amb00

8 + - 2012-01-17 10:14

Nieeeeee

Thexerophyte

8 + - 2012-01-17 14:49

za każdym razem gdy widzę twój komentarz to mam wrażenie że jesteś podstawiony, twój fanatyzm jest żenująco zabawny ;)

Szymon331

2 + - 2012-01-18 17:49

Wrażenie? To przecież oczywiste ;)

TheBlur

1 + - 2012-01-18 11:33

To po coś tyle ciągn... z resztą - kogo to obchodzi.

czapelka21

9 + - 2012-01-17 09:16

GTX680??? nie mieli pominąć tej serii?

Michur

0 + - 2012-01-17 09:19

Wyścig trwa, jestem ciekaw poboru prądu najmocniejszej karty.

Samarytanin

1 + - 2012-01-17 09:24

Myślę, że spokojnie będziesz mógł przykręcić kaloryfer bo będzie ci za gorąco.

Michur

2 + - 2012-01-17 11:23

My się tu śmiejemy ale naprawdę tak jest po kilku godzinach gry mój radek odczuwalnie podgrzewa pomieszczenie.

dsn Zielarz

4 + - 2012-01-17 13:00

Przy GTX 480 grzejnik mam zakręcony tej zimy cały czas. A przy grze np. w bf3 musze jeszcze po paru godzinach otwierać okno bo jest naprawdę gorąco ^^

Michur

0 + - 2012-01-17 15:48

Widzisz w zimę to jeszcze luz ale w lato (klima w domu to niestety jeszcze luksus) jest masakra.

gantrithor

0 + - 2012-01-17 17:40

To nie ma co sie smiac znajomy ma pokoj do grania 10x10 metrow caly czas gra jak tylko wraca z roboty jest achivment hunterem ma non stop wlaczony 42 calowy telewizor lcd i konsole ps3 na dodatek ma wlaczonego kompa i monitor iyama tez lcd na ktorym oglada filmiki z yt zeby jak najszybciej zdobyc dany achiv.
Nawet teraz w zime gdy na zewnatrz lezy troszke sniegu on ma otwarte okno a sam siedzi w krotkich spodenkach i podkoszulce.
Jak jest sam w domu to nie rozpala w piecu bo u niego zawsze jest cieplo "bo zawsze ma wszystko powlaczane".
Sam komputer mu sie nie grzeje bo karte ma radeona 5870 vaporx i procek core 2 quad 2,5 a i calosc chodzi dosc kulturalnie ale gdy jest juz wlaczony monitor i do tego telewizor to dosc szybko pomieszczenie sie nagrzewa.

Michur

0 + - 2012-01-18 20:37

Wow a ja myślałem, że u mnie sprzęt się nagrzewa.

Greg-M6

3 + - 2012-01-17 11:34

Wg mnie jeśli możesz sobie pozwolić na taką kartę - to powinno Ci to "latać" ile ona prądu zużywa :)

Michur

2 + - 2012-01-17 12:43

Najmocniejsze gpu to także wyznacznik dla całej reszty, jeśli będzie pobierał 350W to karta ze średniej wyższej półki 200W a to już nie jest normalne. Z roku na rok wartości rosną mimo mniejszych procesów technologicznych, jeżeli dalej tak będzie do komputera dla entuzjasty trzeba będzie podprowadzać "siłę"

karer

1 + - 2012-01-17 13:42

Pamietam czasy gdy NAJDROZSZA karta kosztowala 600zl a przecietniaka pozwalajacego grac we wszystko na full przy standardowej rozdzialce za 150 mozna bylo dostac. Takze mnie martwi to ze wartosc pieniadza tak drastycznie spada.

Dolar spada to i zloty spada...

Sir_DoomsDay

5 + - 2012-01-17 14:49

Widzisz, a ja pamiętam czasy, kiedy topowe akceleratory też kosztowały 2000-2500 PLN. Czasem lubię sobie otworzyć archiwalne numery gazet komputerowych i ostatnio się zdziwiłem, jak zobaczyłem właśnie takiego GeForca 2 GTS za grubo ponad 2 tysiaki. A jeśli dodamy do tego fakt, że mimo wszystko nasze zarobki są teraz trochę większe, niż 10 lat temu, to można dojść do wniosku, że nie ma co idealizować "starych dobrych czasów". Owszem, w 2007-2008 roku ceny były bardzo niskie, ale to tylko z powodu rekordowo niskiego kursu dolara. No i nawet wtedy w momencie premiery na topowe karty wyłożyć trzeba było więcej niż 650 PLN.

karer

-1 + - 2012-01-17 15:26

Ja mowie o datach okolomilenijnych a nie 2008. Sorry ale w 2008 to ja mialem juz swojego 4 kompa. Prototypy zawsze byly drogie ale mowimy tutaj o kartach do masowej produkcji gdzie 600 NOWYCH ZLOTYCH to byla cena gorna. Zawsze sie tez pojawialy wersje dla wariatow tak jak dzisiaj za 15k karta graficzna...

SpaZZZ

2 + - 2012-01-17 16:41

Jakie prototypy? Radek 9700pro zaraz po premierze stał prawie 3000 zł ;/

karer

-1 + - 2012-01-17 17:03

taaa jasne :D Jak ja kupilem 9600pro za 500zl zaraz po premierze.

Wulfen

2 + - 2012-01-17 18:23

ale SpaZZZ nie mowi o radeonie 9600 ktory w 2003-2004 kosztowal ok 600-700zl tylko najlepszej w tamtych czasach(2002) karcie raden 9700. pamiteam doskonale jak kosztowal okolo 2000zl.

SpaZZZ

2 + - 2012-01-17 18:52

Pomiędzy radeonem 9700pro były jeszcze radeon 9700 i radeon 9600XT, także w sumie nie dziwota że mogłeś w tamtym czasie kupić tego 9600pro. Grafiki wtedy bywały nawet droższe niż teraz, nie zauważaliśmy tego tak bardzo bo taki radek 9700pro czy 9800pro były na tyle mocne że ciągnęły większość gier przez kilka lat (tak mówię o czasach kiedy grafika nie była aż taka ważna w grach jak grywalność).

karer

-2 + - 2012-01-18 00:39

Chodzi o cene ktora spadala DRASTYCZNIE z tygodnia na tydzien.

gregotsw

2 + - 2012-01-18 20:20

nie spadała

jacekd13

1 + - 2012-01-18 20:39

Cena 9700 PRO nie spadała drastycznie (albo wcale) przez pierwsze pół roku albo i dłużej. Pierwszą dobrą kartą którą kupiłem była GF 4Ti4200 - dałem za nią 1000 PLN. GF 4600 ti to był wydatek 1800 PLN. A potem wszedł R9700 PRO - koszt powyżej 2000 PLN i długo gługo długo cena się nie zmieniała. Jak kupowałeś R9600Pro, to była to karta na poziomie obecnego GF 550ti - i kosztowała podobnie (szału nie robiła, a na pewno nie dało się na niej grać na pełnych detalach z włączonymi bajerami).

Ross6

0 + - 2012-01-18 23:00

Pamiętam, ja po swojego Ti 4200 do Wawy leciałem 100 km autobusem i kosztował mnie 1100 zł. Przesiadka z GF 4 MX420 to był kosmos wydajnościowy. Karta mi bardzo długo służyła :) i pewnie jeszcze bym ją odgrzebał w starych gratach.

DDR2424

0 + - 2012-02-05 21:07

Moja GF Ti 4200 od XFX nadal chodzi, ale wiatrak strasznie hałasował, i przez to teraz chodzi na nieoryginalnym. Dla mnie pracowała 7 lat. Z resztą wszystko jest w "moich komputerach" xD.

Obiektor

2 + - 2012-01-17 09:54

Pan maxwell parzy kawke panu od kilku dziedzin z kosmosu
xD sorry tylko z tym te nazwy mi sie kojaza

amb00

-7 + - 2012-01-17 10:13

"natomiast jej wydajność ma być trochę wyższa od HD 7970."

W takim razie gdzie test wydajności ?

LelleQ

1 + - 2012-01-17 15:36

Uciekł :

Nalovp

0 + - 2012-01-17 10:22

Dla zainteresowanych obniżką cen kart graficznych powiem że ceny nie spadną!
Miałem wcześniej GTX480 i chciałem drugiego do SLI kupić,czekałem dość dlugo aż wyszły nowe GTX580 a cena GTX480 stała w miejscu pomimo złej sławy o temperaturach karty.Oni poprostu nie schodzą z ceny bo im się to nie opłaca,jak im coś się nie sprzeda to zawsze mają na wymianę gearancyjną.

FozzY

2 + - 2012-01-17 10:28

"natomiast jej wydajność ma być trochę wyższa od HD 7970." - ciekawe czy to info jest rzetelne bo jesli tak to nareszcie szykuje sie zdrowa konkurencja co za ty midzie my klijenci skorzystamy m.in. na cenach :)

karer

0 + - 2012-01-17 13:45

radeon HD7970 mial miec wydajnosc pokroju HD 6970 a GTX680 ma miec wydajnosc wieksza niz HD7970. W przypadku pierwszej czesci zdania sie nie sprawdzilo. Zobaczymy jak bedzie z GTX.

Babajagarox

6 + - 2012-01-17 10:40

ja chcę gtx 666 plx !!!!!! szatańsko potężna wersja !która powinna być odświeżana co nowe serie 666a , 666b, :D

loccothan

6 + - 2012-01-17 10:43

A ja Boską 777 , lol i POZDRO

jewgienij

2 + - 2012-01-17 10:58

Ta panienka z uszkodzonym uchem i nosem, to chyba jeszcze z czasow GF5xxx?

racedriver

2 + - 2012-01-17 11:02

fx5... a wczesniej nawet serii gf4

randallandhopkirk

1 + - 2012-01-18 14:33

Latała aż miło na FX5600 :-D

Lexor

0 + - 2012-01-17 11:11

Oby była udana ta karta i tak jak piszą wydajniejsza od 7970, to ciekawe jaka wydajna będzie gtx690

PIOTER123

3 + - 2012-01-17 11:46

ja to bym się zastanawiał jak wydajna będzie 780, a nie 690

IronFe

1 + - 2012-01-17 11:18

Lol i gdzie jest ten zapowiadany mega wzrost wydajności ?????

Greg-M6

-1 + - 2012-01-17 11:32

"AMD udało się wygrać z firmą Nvidia wyścig o pierwszą kartę graficzną z procesorem w 28-nanometrowym procesie technologicznym"
-ten wyścig o to kto pierwszy wyda kartę w 28-nanometrowym procesie technologicznym jest mało ważny. Liczy się jakość i MOC a to czy nVidia przebije AMD okaże się już niedługo... ;)

karer

1 + - 2012-01-17 13:47

Ten wyscig akurat byl bardzo wazny bo AMD wypalilo znacznie przed nvidia a to oznacza ze jesli nastepne karty wypuszcza w tym samym czasie to AMD ma o 2 miesiace bardziej dopracowany uklad. Z pewnoscia jednak nie mozna powiedziec ze wyscig nie byl wazny.

damianox9

-2 + - 2012-01-17 11:38

Nie mogę się doczekać kiedy wydam te 3000zł na kartę graficzną aby pograć w "Fun Boy NV vs Fun Boy AMD" w rozdzielczości HTML. Albo zagram sobie w jakiegoś bechmarka bez przycinek o. O i wreszcie filmy FHD nie będą mi się zacinały. Sąsiedzi będą mi zazdrościć. Kurcze jaki ja pojebany jestem. Yeah!

PIOTER123

5 + - 2012-01-17 11:47

zgodzę się z tym ostatnim zdaniem :D

Nalovp

3 + - 2012-01-17 11:51

Damianox9 a jaką kartę byś zaproponował ludziom którzy zarabiają 15 tysięcy miesięcznie?

karer

3 + - 2012-01-17 13:48

Platynowa visy bo innej nie ma sensu posiadac.

Lightning

1 + - 2012-01-17 21:14

Nawet jeśli ktoś zarabia 15k lub jeszcze więcej - jeśli taka osoba ma komputer do korzystania z internetu, oglądania filmów i słuchania muzyki to po co wydawać na kartę graficzną nie wiadomo ile $? Dwurdzeniowy Athlon i zintegrowana karta graficzna na płycie głównej wystarczy (aż za dużo).

jacekd13

1 + - 2012-01-18 20:37

Stary ... ci co zarabiają 15k miesięcznie to mają w domu laptopa z i3 i wbudowaną grafiką. Do Worda, Excela i Power pointa styka. Gry ? Nie mają czasu na gry, bo muszą zapierdzielać po 12-14h/dobę - a przecież trzeba się jeszcze wyspać i trochę czasu spędzić z rodziną. Ot złośliwość losu ;)

IronFe

1 + - 2012-01-17 12:16

Newsmen trochę nad interpretował słowa "Similar performance" jako "jej wydajność ma być trochę wyższa"

Oryginał
"Estimated to be able to come out in February, the original plan in March, it appears Huang do not want HD7900 28nm accounted for the scenery;
Similar performance and HD7970, listing how many differences can not say, depends on the drive, but we basically the same level as the two products.
The current core clock 780MHz, memory 2GB."

Mariousz1

3 + - 2012-01-17 12:47

Heh pani dziwnie podobna do tych z pudełek serii GF:FX i GF6 :)

DiamentoKWZ

0 + - 2012-01-17 13:29

Ludzie, jakie niższe ceny? Na co Wy liczycie? Na gwiazdkę z nieba? Dolar i euro stoi wysoko, najwyższa półka gpu była zawsze droga. Zobaczcie na obecne ceny radków 7970 i GTX580. GTX680 nie będzie kosztował mniej niż 2,5k. Karty pokroju GTX660 pewnie powyżej 1k. Jak Was pieniądze za bardzo w rękę parzą to mogę podać numer konta.

biolog

3 + - 2012-01-17 14:44

wiec powiadasz, ze konto masz :D

CzesioBF2

1 + - 2012-01-17 14:47

najlepsze co tu widzę to ładny obrazek :D

rosomakos

-1 + - 2012-01-17 15:30

ruchał by , a co to że ma skrzydła...

grzecho 75

-4 + - 2012-01-17 15:55

Jak wyjdzie w lutym to AMD ma przesrane xDDD

Ladros

3 + - 2012-01-17 16:09

Nie koniecznie. Cena pewnie będzie wyższa od 7970, bo nowy radeon kosztuje mniej więcej tyle co gtx 580, może trochę więcej, a 680/780 ma być wydajniejszy = droższy.

Boncorek

-1 + - 2012-01-17 17:41

No i co z tego, w normalnej sytuacji starsze modele powinny potanieć tak jak to miało miejsce w przeszłości. Jakby za każdym razem nowa generacja kart graficznych miałaby być droższa od starszej bo są wydajniejsze to teraz GTX 260 na allegro kosztowałby 3000 PLN

Ladros

-1 + - 2012-01-17 19:52

No pewnie, bo 580 stanieje nagle do 1500zł... Oczywiste, że z początku lepiej sprzeda się 7970, dlaczego?
1. Już miał swoją premierę,
2. To nvidia uważa, że 680/780 będzie wydajniejszy i dlatego pewnie będzie droższy, nie ważne jak będzie naprawdę. Sprzedajesz swój produkt drogo, bo uważasz, że jest lepszy od konkurencji.

napierniczak321

2 + - 2012-01-17 17:53

Ma być, co nie znaczy że będzie.

napierniczak321

2 + - 2012-01-17 17:54

wydajniejszy.

scooby14444

0 + - 2012-01-17 16:36

tylko że ten gtx 680 to następca 570 albo 560ti, więc po premierze ceny 7970 na pewno polęcą w dół.

shadowsky

-3 + - 2012-01-17 18:30

Tym zdjęciem przekonałem się do Nvidii.

Morgi

0 + - 2012-01-17 19:55

Spoko niech wydaja miazdzyciela napierw jednego potem mega wersje drugiego, ale po tym co zaprezentowal nowy radeonek nie widze nawet psa kulawego zeby sie zapytal, bo chca haracz za nowosc.

mutissj

3 + - 2012-01-17 20:02

raz piszą GTX780 teraz GTX680 zdecydujcie się redaktorzy która seria ma wyjść

Lightning

1 + - 2012-01-17 21:12

Prawda jest taka, że oni sami nie wiedzą jaka karta ma wyjść (i kiedy).

fan1984

1 + - 2012-01-18 01:56

Gram na odblokowanym sempronie 140 (3.7ghz) oraz gtx 260 ssc tez ostro krecony(730,1550,1220). Pocinam na tym w wiekszosci gier nie wymagajacych 4 rdzeni(rage,gta 4) na maxa w 1650x1050. Moim zdaniem nie ma sensu wymieniac sprzetu do momentu premiery nowych konsol...Obecnie tytuly na PC sa "robione" pod konsole.... Ta sama fizyka co 10 lat temu z odrobione lepszymi teksturami!!! Procka bym zmienil ale tylko po to zeby pograc na full speed w pcsx2 i dolphin ktore obecnie emuluja praktycznie kazda gre - sam skonczylem wszystkie residenty na dolphin POLECAM!

jonny2003

0 + - 2012-01-18 22:01

Dokładnie. Masz rację. Po co kupować nowe karty skoro nowe gry na PC i tak tego nie wykorzystają. Wszystko jest okrajane pod konsole.
Co z tego że kupię GF 590 z 1024 shaderami skoro gra jest robiona pod starego GF 7 posiadającego 24 shadery który siedzi w PS3.
To nawet 10 procent mocy karty nie wykorzysta. Dlatego gram na konsolach i powoli olewam rynek PC. Jakaś stagnacja straszna ostatnio tutaj panuje. Karty drogie (żeby kupić coś rozsądnego do grania trzeba wydać z tysiaka na takiego GTX560 TI). Procki też drogie, nowe modele niekompatybilne ze starszymi płytami, a te co pasują to cena znowu zawyżona w stosunku do nowych modeli. Więc i płytę by trzeba wymienić, a jak i płytę to i ram...
No i po co? Żeby w takim RAGE mieć trochę wyższą rozdzielczość( bo wszystko inne łącznie z texturami robione pod konsole i dobra karta nic tu nie pomoże) a do tego kupe problemów ze sterownikami i innymi głupotami. A jak masz problem z grą to usłyszysz od Carmacka, że ma to gdzieś bo PC mu zwisa
http://www.cdaction.pl/news-22577/john-carmack-komentuje-problemy-rage-w-wersji-pc-i-stwierdza-komputery-nie-sa-wiodaca-platforma-dla-gier.html

leoh6

0 + - 2012-01-19 22:47

Cramac - pozniej uznal to podejscie za blad :)

b4rt3k

1 + - 2012-01-18 11:54

czekam na Newtona albo Feynmana :D

regist88

1 + - 2012-01-18 15:18

Podobno następny ma być Einstein - GeForce GTX 970 z procesorem GE104 ;)

DyndaS

0 + - 2012-01-18 15:51

Coś nie chce mi się wierzyć że gtx680 będzie miał wydajność zbliżoną do 7970...
Jeśli tak to nvidia by ostro dała dupy

leoh6

0 + - 2012-01-19 22:48

true, z innych przeciekow wynika ze bedzie mocniejsza 20% i wiecej

gtxxor

0 + - 2012-01-18 15:54

Pamiętaj że postęp technologiczny nie działa tak, że zmniejszymy szerokość ścieżki i "dokleimy" wszystkiego więcej. Krzem, z którego obecnie wykonuje się układy niesie za sobą sporo ograniczeń.

kbm87

0 + - 2012-01-18 20:37

rusałka zasadniczo bardzo mi się podoba tylko włosy mogła by mieć dłuższe

Furiax

-2 + - 2012-01-18 21:36

Dyndas a wiesz że może być tak ,że nvidia "zapowiedziała wydajność hd 7970" dlatego bo nie chce mieć zawodu wśród swoich klientów jak to amd miało że to będzie najwydajniejsza karta na świecie ? dobra może jest ale gtx 580 ją prawie dogania

gatto_nero

0 + - 2012-01-18 21:54

NVIDIA jak zwykle blefuje :) Zwodzi nas pięknymi słówkami a tak naprawdę nie ma co pokazać.

lord.didger

0 + - 2012-01-19 00:24

ja tam kartę od nvidia już mam. Na jakiś czas wystarczy. Teraz to wolałbym raczej tę elfkę :). Chociaż już chyba ją widziałem lata temu na reklamie jakiegoś geforce, to się nie zestarzała :D

frezer

0 + - 2012-01-19 01:14

lepiej poczekajcie na Maxwella i HD 8970 wtedy powinny sie już pojawić nowe konsole i bedzie sens kupować nowe karty teraz to głupota chyba ze ktoś lubi zaszpanować

grzadkar

0 + - 2012-01-19 11:04

najlepiej zainstalowac sobie ONLIVE i grac w full hd

gicior

2 + - 2012-01-19 19:47

Miałem na początku mojej przygody z kompem:) Geforca 2 32Mb.później Geforce fx 5200 z 128Mb.Następnie długa przerwa...i radka eah 3870 kolejna to 5870 przez długo teraz gtx 580...Piję do tego ,że obie firmy szanuję ale jak mam być szczery to jednak wolę Nv i myślę,że kolejną serię zrobią jeszcze lepszą tego im życzę:)

gicior

2 + - 2012-01-24 18:38

@grzadkar od kiedy na Onlive masz gry w full hd?? chyba ci na ślipia padło albo się skopciłeś:)

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie