Mateusz Sołtysiak | 2011-10-10

Opinia dnia: fenomenalne głośniki z potężnym basem

Zobacz więcej w kategorii: drukarki, skanery | głośniki | gry | inna | monitory, TV | różne

producenci: Canon | Dell | Electronic Arts | microlab

 

Dziś wyłowiliśmy:

Codziennie przeglądamy kilkadziesiąt opinii kupujących, zamieszczanych pod produktami w sklepie internetowym. Wyławiamy dla Was najciekawsze i prezentujemy w tym stałym cyklu newsów. Może właśnie planujesz zakupy i szukasz podpowiedzi. Może opinia będzie przestrogą, aby uniknąć nieudanego zakupu.

Uwaga nie ingerujemy w treść opinii, publikujemy je w oryginalnej wersji.

» zobacz inne opinie dnia...

Microlab FC530U

Microlab FC530U

Głośniki po prostu fenomenalne! Mam je od paru dni i nie mogę wyjść z podziwu. Bas jest potężny, jak pisali inni użytkownicy, ale nie zgodzę się z opinią, że góra jest słabo eksponowana. Wg mnie jest optymalna. Właśnie słucham koncertu skrzypcowego Telemanna - skrzypce solo i cała sekcja smyczkowa brzmi naturalnie i czysto. No i do tego ta moc. Nie byłem w stanie jeszcze przetestować głośników przy pełnej głośności - boję się o bębenki moje jak i sąsiadów. Regulacja głośności jest dostępna w 80 krokach - ja dojechałem tylko do 54 i dalej już się bałem :-) A głośniki nadal brzmiały czysto, bez zauważalnych zniekształceń. Znakomite zarówno do muzyki klasycznej jak i każdego gatunku rozrywkowej. Tuner działa bez zarzutu, wbudowany odtwarzacz czyta kartę błyskawicznie. Jedynie nie był czytany zewnętrzny dysk w formacie NTFS, ale nie uważam tego za problem. Podłączyłem go raczej jako ciekawostkę a ni z zamiarem codziennego używania.

Z całego serca polecam te głośniki.

   
Canon PIXMA MG5250

Canon PIXMA MG5250

Świetny sprzęcik. Jakość druku na papierze fotograficznym powala (jak z fotolabu). Standardowy wydruk tekstu trochę pozostawia do życzenia, ale zmiana jakości na wysoką załatwia sprawę. Druk na płytach też bez zarzutu: jakoś w porządku, ale najważniejsze, że wydruk bardzo szybki na wysokiej jakości. Minus za niemożność druku na środkowej części płyty. Szybkość druku fotografii i dokumentów, jak i kopiowanie także bardzo szybkie. Minus niestety za długi rozruch i przygotowanie do druku. Dupleks także działa rewelacyjnie, ale także minus za powolność przekładki papieru. Wydajność tuszu wbrew opiniom (zasobożerność na tusz), wygląda dobrze, wydrukowałem kilka fotografii 10x15, 10 zdjęć na A4, trochę dokumentów i płyt, a i kilka kopii, i jak na razie żaden zasobnik nie wykazał zmniejszenia ilości tuszu. Mocne 8 na 10. + jakość wydruku, duża ilość funkcji, 5 kaset na tusz, CENA! - powolny rozruch, start wydruku, przekładka papieru w dupleksie

   
24'' Dell U2410

24'' Dell U2410

Jest jasny, trzeba zdefiniować swój profil zredukowany do 50% wtedy jest ok do pracy wieczorem. W dzień jest w stanie konkurować ze światłem słońca! To duży plus. Rozdzielczość większa od Full HD 1920x120 (inne mają 1920x1080). Używam go do tłumaczenia jest na nim otwartych wiele dokumentów co przyspiesza pracę. Zdjęcia bajeczne w profilu adobe rgb. Otworzyłem na raz zdjęcia z 4 różnych aparatów, widać wierność barw... i można od razu ocenić aparat

   
FIFA 12 (PC)

FIFA 12 (PC)

Postęp pomiędzy 11 jest bardzo duży, ale w ogóle nie jest realistyczna, każdy biega praktycznie tak samo, ŻAL!!! Jedyny plus, że są wszystkie ligi Pro Evolution Soccer forever!

   

 Zobacz poprzednie Opinie dnia:

» karty graficzne » dyski twarde » płyty główne » gry
»
laptopy » smartfony » pamięci RAM » wszystkie

 

odsłon: 5278

Komentarze

(19)

rulonik

2 + - 2011-10-10 11:56

Microlab FC530U - Fenomenem jak dla mnie jest rozpoczynanie pisania opinii od jakości basów. Zauważyłem taką tendencję ostatnio w większości recenzji głośników. Na pierwszym miejscu i chyba najważniejszym wedle recenzentów jest bas. Co do reszty to już leci po łebkach.

adivxv5

-2 + - 2011-10-10 12:01

jest bas, jest głośno są fenomenalne! Na resztę nienpatrzą i tak do integry maja to podłączone.

Igoruss

-1 + - 2011-10-10 12:31

Za 300zł można kupić nieduże kolumny podstawkowe + jakiś wzmacniacz. Byle co zagra lepiej od większości komputerowego dziadostwa.
A uważam że w grach i filmach, zestawy 2.0 sprawdzają się lepiej od 2.1

tad111

2 + - 2011-10-10 16:25

Do gier i filmów to są zestawy 5.1, do muzyki lepsze 2.0.

Hakuren

1 + - 2011-10-10 20:11

Nie chce aby brzmialo to uszczypliwie, ale zgadzam sie, ze o glosnikach nie zaczyna sie recenzji piszac o basie i niemal tylko o nim. Tak na marginesie potezny bas to jest np. Edifier730D. Zestaw 2.1 ktory kosztuje ok 1300 PLN. Poza tym glosniki to nie tylko subwoofer. Ostatnia rzecza jaka jest potrzebna w glosnikach to subwoofer bez dobrze wywazonych i odpowienio mocnych glosnikow nisko/sredniotonowych.

Do zintegrowanej karty muzycznej kupowanie glosnikow za 300 PLN jest tak uzyteczne jak przycisk "Snooze" na alarmie przeciwpozarowym.

racedriver

-2 + - 2011-10-10 12:09

jest bas, jest impreza!

bananowy.song

-1 + - 2011-10-10 13:08

"każdy biega praktycznie tak samo"

ciekawe jak biega komentujący? wspak?

krzysiek

-2 + - 2011-10-10 13:45

a dziwi cie to? To piszą najczęściej ludzie dość młodzi a subtelność nie jest ich domeną :>

CyckoNos

-2 + - 2011-10-10 14:05

super głośniki!?!? pewnie leża na magazynie i trzeba się ich pozbyć... weź Józiu zrób o tym artykuł żeby wreszcie się sprzedały...

Wuwu1978

0 + - 2011-10-10 15:00

Potwierdzam - te głośniki Microlaba, to majstersztyk.

The_White

-3 + - 2011-10-10 15:01

"ŻAL!"...
Kto wrzuca te opinie na benchmark >.

Lightning

0 + - 2011-10-10 17:46

A nie widać autora tuż pod tytułem? ;)

dominatrix

-1 + - 2011-10-10 15:03

Bas to nie wszystko gdzie srednica , przestrzennosc i analitycznosc dzwieku ?


Chociaz wole dunskie marki jezeli chodzi o kolumny to nawet te uzywane Sony beda 100 razy lepsze niz ten badziewny zestaw.



http://allegro.pl/kolumny-glosnikowe-sony-ss-mf450h-stan-idealny-i1866954535.html

Do tego jakis tani wzmacniacz



Kenjiro

0 + - 2011-10-10 19:35

Cóż, kiedyś też myślałem, że takie głośniczki dają 'dźwięk', ale stare Altusy 30W z jakąś Diorą pokonały je w każdej dziedzinie za podobną cenę (no i 30W jest prawdziwe, a nie jakieś TrueRMS 64W ;)).

Kenjiro

0 + - 2011-10-10 19:36

P.S. Oczywiście o głośniczkach, chodziło mi o te z "artykułu" - Soniacze z komentarza wydają się całkiem przyzwoite.

otomi

-1 + - 2011-10-10 21:35

No to jeszcze tylko wystarczy 100-krotnie powiększyć pokój, żeby poczuć ten lepsiejszy dźwięk ?;)

Czajson

6 + - 2011-10-11 00:13

Zacznijmy od tego, że to nie są głośniki do kina domowego i do salonu, że nie są stworzone do podpinania pod nie BR-a. Żaden z Was nie ma pieca wstawionego do salonu gdzie można postawić nawet 7.1 kanałowy zestaw złożony z Altusów czy nawet Nautilusów. I pewnie większość z Was nie ma pokoju gdzie można swobodnie wstawić 2 stereofoniczne kolumny 30-50W, wzmacniacz, wygodny fotel, duże biurko i jeszcze mieć gdzie spać. Wiem, że niektórzy lubią mieć nasrane na kupie byle tylko pochwalić się Tonsilem w pokoju. Widziałem takie pokoje. Przypominają mi box-y będące miejscem pracy w dużych biurowcach. Ja wolę przestrzeń życiową niż pieprzenie o audiofilskim podejściu do dźwięku. W klatkach typu 2x2,5m, które niektórzy z Was nazywają swoim pokojem i tak nie ma dobrego odsłuchu. P.S. nie mam głośników z opinii. Po prostu sram na Wasze debilne wypowiedzi.

dominatrix

-3 + - 2011-10-11 08:27

" Żaden z Was nie ma pieca wstawionego do salonu gdzie można postawić nawet 7.1 kanałowy zestaw złożony z Altusów czy nawet Nautilusów."

A kto wspomina o zestawie 7.1 ?! i dlaczego twierdzisz ze zaraz kazdy ma klitke 2x2.5 bo ty takowa posiadasz ?


"Ja wolę przestrzeń życiową niż pieprzenie o audiofilskim podejściu do dźwięku"

Jezeli ktos ma maly pokoj nie jest skazany na kiepska jakosc dzwieku, jest cala masa glosnikow podstawkowych i nikt nie jest skazany na podlogowce.

"Po prostu sram na Wasze debilne wypowiedzi."

No coz poziomem kultury to ty nie grzeszysz. Wiekszosc pewnie nasra na twoja wypowiedz.

Czajson

2 + - 2011-10-11 18:10

dominatrix - ja akurat nie mam małej klitki ale widziałem klitki wielu "melomanów na siłę". Woleli mieć niby lepszy dźwięk kosztem braku jakiejkolwiek ergonomii. To raczej fanatyzm niż kwestia dobrego dźwięku. Głośniki podstawkowe? Wiesz, wśród nich jest też cała masa pierdziawek które nie grają wcale lepiej niż te w.w. BTW zapominasz o jednym - za 300zł nie kupisz dobrego nowego sprzętu który nie zajmie za wiele miejsca. Sam dobrze o tym wiesz. A co do mojej wypowiedzi, to sam zobacz jak ją ludzie ocenili. Ciut wyżej niż Twoja. Poziom kultury mam relatywnie wysoki, a chamstwem reaguję tylko na debilizm. A to można było wyczytać w wypowiedziach komentujących.

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie