Akcesoria

Samsung Galaxy Tab 10.1: linia akcesoriów do tabletu – klawiatura i słuchawki bluetooth - BKC-1B1 i HM1700

przeczytasz w 1 min.

Tablet Galaxy Tab 10.1 to jedna z nowszych i ciekawszych propozycji południowokoreańskiego producenta. Samsung postanowił więc dodać do swojej oferty kilka nowych akcesoriów do tego urządzenia - klawiaturę i słuchawki Bluetooth.

Klawiatura BKC-1B1 to bezprzewodowa, pełnowymiarowa klawiatura QWERTY. Z tabletem łączy się ona za pomocą łączności Bluetooth, co powinno umożliwić bezproblemową pracę i zapewnić odpowiednia wygodę. Wraz z samym urządzeniem w zestawie znajdziemy także etui, w którym umieścić możemy również tablet, co z kolei nadać ma wyglądu laptopa. Cena takiego zestawu to 399 złotych.

Klawiatura BKS-1B1 z etui na tablet

Kolejnymi akcesoriami są słuchawki Bluetooth. Pierwszy z modeli, HM1700 wyposażony został w  technologie multi connection oraz multi point. Wśród innych parametrów należy odnotować 8-godzinny czas rozmów oraz czas czuwania - 300 godz. Ważące 10,2 grama słuchawki łączą się poprzez Bluetooth ver. 3.0/Class 2, a ich cena wynosi 99 zł.

Druga słuchawka, HM6450, poza funkcjami HM1700, zapewnia także podwójną redukcję szumów i echa. Tutaj natomiast mamy do czynienia z Bluetoothem ver. 2.1 + EDR, czasem rozmów - 6 godz. oraz 180-godzinnym czasem czuwania. Waga to 11,5 g, a sugerowana cena wynosi 269 zł.

Słuchawki Bluetooth Samsunga: HM1700 i HM6450
Słuchawki: HM1700 (po lewej), HM6450 (po prawej)

Obydwa modele wyposażone zostały także w Androidową aplikację Free Sync, mogącą odczytywać wiadomości SMS i e-mail. Niestety, oprogramowanie to jest wyłącznie anglojęzyczne.


Więcej o akcesoriach do urządzeń mobilnych:

Źródło: Samsung

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Klawiatura na Bluetooth, to najgorsze rozwiązanie i ta cena jeszcze... Żadnego bonusa z takiego zestawienia nie mamy. ASUS zdecydowanie lepiej to przemyślał. Po raz kolejny widzimy dowód, że producenci nie szanują potencjalnych klientów, mając ich za idiotów.