Internet

Ściągnij mini - promocja z podtekstami

przeczytasz w 1 min.

Opera Software postanowiła konsekwentnie zdobywać nowe udziały w rynku, tym razem polskim, opierając się na oczywistych podtekstach.

Firma promując najnowszą wersję swojej mobilnej przeglądarki - Opery Mini chce przekonać użytkowników, że tworzona przez nią aplikacja jest jedną z najlepszych metod przekopywania zasobów internetu za pośrednictwem telefonu komórkowego. Co ciekawe - przemawiają za tym także przeprowadzane przez prasę fakty i badania.

Tym samym wystarczyło zadbać o dobry PR. W tym Operze pomóc ma między innymi witryna Ściągnij Mini, która poza funkcją informacyjną, zachęca mobilnych internautów do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym, przedstawiającym korzystanie z najnowszej wersji programu w nietypowych sytuacjach.

Swoją drogą wygląda na to, że Opera Software zadanie promocji zleciła zewnętrznej firmie marketingowej. Sami popatrzcie jaki poza konkursem był polski pomysł na promowanie przeglądarki...

Źródło: Ściągnij Mini

Komentarze

19
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Niespecjalnie śmieszne. Ale blondyna fajna :D
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      He he he :D :D Dobree ;)
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        "korzystanie z najnowszej wersji programu w nietypowych sytuacjach" szkoda że tak późno i po maturach się dowiedziałem bo było nie typowe używanie Opery mini np: jak dodają posta z pytaniem na forum albo spisują tekst na temat z anglika podstawowego.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Eeee... myślałem, że będzie lepsza ta reklama. A tu takie lipne nie wiadomo co...
          • avatar
            Zelot
            0
            Boże jakie dno!
            • avatar
              Jakub Kralka
              0
              Ciesze się, że nie tylko ja jestem zażenowany tą reklamą :)
              • avatar
                Bartek Żak
                0
                Ja nigdy nie mogę zrozumieć, jak krem może ściągać pory...
                • avatar
                  Marcin Sieradzki
                  0
                  To jest dobry produkt, a Panie/Panowie z poznańskiej agencji jednak nie dali rady. Słabe, słabe, raz jeszcze słabe.
                  Po Poznaniu jeździ kilkanaście dobrze wyglądających Siemens Combino to ktoś okręcił scenkę w paskudnym tramwaju made by Konstal. To w sumie szczegół. Takie to niedorobione trochę. Szkoda.
                  • avatar
                    Cybul2
                    0
                    żenada
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Ale macie nawet wersję 1080p ;) .
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        Panowie, panowie :) dajecie się wciągać w dyskusję na temat filmów czy dwuznaczności - idę o skrzynkę wódki, że cel był taki, a nie inny. Jestem też bardzo daleki od mówienia 'do dupy'. Analogicznie było z reklamami Playa - sam je krytykowałem dopóty, dopóki nie pojawiły się badania na temat rozpoznawalności marki po tych wszystkich dość agresywnych i niesmacznych kampaniach. Czy dzisiaj ktoś powie - nie korzystam z Play bo mi się 2 lata temu reklama z obciętym palcem nie podobała? Nie, Play ma dość dobrą ofertę, tak samo jako Opera usługę, która się obroni. Kampania ma podejrzewam, zwiększyć rozpoznawalność marki i spowodować, że osoby, które do tej pory nie wiedziały co to Opera Mini teraz chociaż sprawdzą.

                        Nasze psioczenie jest jak woda na młyn :) Czym więcej, tym organizatorzy bardziej się cieszą. Jestem ciekaw tego eksperymentu bo do tej pory nie widziałem większych akcji promocyjnych opery, a obserwując jakiekolwiek akcje i komunikację to wydaje mi się, że to pierwsze tak odważne pójście z ich strony. Cóż komentarze, komentarzami, a badania po kampanii pokażą zapewne swoje.
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          Eeee....
                          Aaaa....
                          Brak słów.
                          Ale lipa.
                          • avatar
                            Obiektor
                            0
                            tępa reklama ale bynajmniej śmieszna
                            • avatar
                              Spirit
                              0
                              Nędza. Uwagi nie przyciąga. Miało być śmieszne, nie wyszło. DNO.