• benchmark.pl
  • Gry
  • Singularity (PC, X360 i PS3) – wszystkie platformy otrzymają dokładnie to samo
Gry

Singularity (PC, X360 i PS3) – wszystkie platformy otrzymają dokładnie to samo

przeczytasz w 1 min.

O nowej strzelaninie FPS firmy Raven zatytułowanej Singularity powoli robi się coraz głośniej. Akcja tejże produkcji rozgrywa się na jednej z rosyjskich wysepek, na której w okresie Zimnej Wojny prowadzono eksperymenty nuklearne. Niestety, coś poszło nie tak i w chwili obecnej tamtejszy teren doświadcza dziwnych zjawisk czasoprzestrzennych – wszystko co znajduje się na tejże wyspie „targane” jest pomiędzy teraźniejszością a latami 60-tymi XX wieku. Gracz wciela w postać zwiadowcy, który został wysłany na ową wyspę celem zbadania całej tej zagadki.

Pomimo, wydawałoby się, dość nieciekawej fabuły gra ma jeden zasadniczy atut. O jej wyjątkowości zadecydować może urządzenie nazwane przez twórców Time Device Machine pozwalające na manipulacje czasem. I nie chodzi tu bynajmniej o rozwiązania znane nam wcześniej choćby z serii Prince of Persia czy strzelaniny TimeShift. W Singularity mamy wpływ na starzenie się lub odmładzanie obiektów. Jak to wygląda w czasie rzeczywistej rozgrywki możecie się przekonać oglądać dwa nowe filmy udostępnione przez serwis ING.com.

Co ciekawe, wedle wczorajszej zapowiedzi jednego z dyrektorów odpowiedzialnych za ten właśnie tytuł – Jon’a Zuk’a, Singularity będzie dokładnie takie samo na wszystkich trzech platformach docelowych – konsolach nowej generacji (X360 i PS3) i komputerach PC. Stanie tak ponoć dzięki prowadzeniu jednoczesnych prac na  trzema wersjami gry i wykorzystaniu znanego już bardzo dobrze silnika graficznego jakim jest Unreal 3.

Czy tak będzie w istocie przekonamy się po premierze Singularity, która ma mieć miejsce na jesieni tego roku. Jedno jest pewne – już teraz  gra zapowiada się naprawdę dobrze.
 

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    _nick_
    0
    świetna fizyka, zapowiada się ciekawa gra.
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      /zero podjarki
      • avatar
        pit2001
        0
        No chociaż normalny silnik wzięli, multiplatformowy, a nie będą próbować konwersji, która zawsze wychodzi żenująco, i nie mówię tu tylko o GTA4.
        U3 sam w sobie jest dziełem sztuki, więc o jakość grafiki się nie martwię. Bardzie o to że to będzie kolejna płycizna intelektualna w stylu "chodzisz jopkiem i napie%$$%$"
        • avatar
          wolfikx
          0
          Kolejny FPS i tyle.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Mapy bardzo mi przypominaja pewna gre nie pamietam jaką. :P