Paweł Mnichowski | 2010-10-28

Taniej na raty niż za gotówkę?

Zobacz więcej w kategorii: internet | różne

producenci: Komputronik

 

Komputronik rzucił wyzwanie tradycyjnym systemom ratalnym i wprowadził sprzedaż wszystkich produktów ze swojej oferty w 3-letnim systemie prawdziwych rat 0%. W ten sposób, biorąc pod uwagę inflację, użytkownik zapłaci za nowy sprzęt mniej, niżby kupował go za gotówkę.

Nowy system sprzedaży ratalnej Komputronika umożliwia spłatę kupionego sprzętu w ciągu 36 miesięcy bez ukrytych kosztów, odsetek ani prowizji. Dzięki temu miesięczny koszt produktu wartego 999 zł będzie wynosił dokładnie 27,75 zł. Użytkownicy nowoczesnych technologii mogą skorzystać z tej możliwości przez 4 najbliższe dni, a więc do 31 października br.

  Warto przeczytać:
 

„Postawiliśmy na prostotę przekazu i przejrzystość oferty, odcinając się w ten sposób od rzekomych promocji ‘bez dodatkowych opłat’, które korzystają z faktu, że klienci nie dość uważnie czytają informacje zapisane małym drukiem. W przypadku naszej oferty, suma wszystkich rat jest równa wartości kredytowanego produktu” - mówi Jerzy Łukasiewicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych Komputronik SA.

Możliwość kupienia sprzętu IT i elektroniki użytkowej w systemie rzeczywistych rat 0% dotyczy każdego z ponad 23 000 produktów, które znajdują się w ofercie salonów Komputronik oraz internetowego sklepu Komputronik.pl. Jedynym warunkiem jest zakup za minimum 300 zł.

Klienci Komputronik SA mogą dodatkowo ubezpieczyć swój kredyt. Opcja taka, w połączeniu z kilkuletnim okresem spłaty, jest z punktu widzenia użytkownika rozsądnym wyborem. Jednak nie jest to konieczność i zależy od decyzji samego klienta. Lista ponad 50 salonów Komputronik, które oferują produkty w systemie rzeczywistych rat 0% została umieszczona TUTAJ.

Z promocji można także skorzystać kupując w internetowym sklepie Komputronik.pl.

Źródło: Komputronik
 

Polecamy artykuły:    
Test: jeszcze szybsze Core i3 i Core i5
Testy monitorów LCD: 9 modeli Full HD
Niedrogie a wydajne: 5 x GTS450

odsłon: 5607

Komentarze

(41)

Czaszka

0 + - 2010-10-28 17:10

Niby fajnie ale konkurencji i tak bardziej opłaca się brać za gotówkę.

regist88

0 + - 2010-10-28 17:11

Ciekawe...
da się zapłacić na raz wszystkie raty?

_click_

0 + - 2010-10-28 17:21

bez sensu jest wowczas brac raty :>

Paweł Mnichowski

0 + - 2010-10-28 17:24

Z tego co się orientuję to zawsze masz możliwość zapłacenia wszystkich rat. Np. przy drugiej możesz zapłacić 35 i sprawa załatwiona. Tak przynajmniej się dało wszędzie gdzie brałem ;)

Maksym Słomski

0 + - 2010-10-28 18:01

To zależy od rodzaju umowy ratalnej. Jeśli jednak wszystko przebiega uczciwie nie będzie problemu, a w wypadku rat oprocentowanych można domagać się zwrotu części oprocentowania do własnej kieszeni (art. 585 KC).

Ripper

0 + - 2010-10-28 17:25

Skutki braku matematyki na maturze...

Przecież w całym artykule chodzi o to ze masz tylko relatywnie taniej, bo na skutek inflacji za 2/3 lata te same pieniądze będą mniej warte.

Czaszka

0 + - 2010-10-28 17:39

Dokładnie. ;)

Cyberstorm

0 + - 2010-10-28 17:40

Hmm, czy aby na pewno ?. Relatywnie to ten sam sprzęt za 2-3 lata będzie miał taki sam stosunek spadku ceny jak spadek wartości pieniądza w tym samym okresie (że się tak wyrażę), więc wyjdzie na to samo (no w przybliżeniu :).

Czaszka

0 + - 2010-10-28 18:25

Nie na to samo bo sprzęt już będziesz miał i używał, a nie za "jakiś czas".

d i l

0 + - 2010-10-28 18:30

Tytuł tematu mylący, bo sugeruje, że np. minus 5% płacąc ratami, ale artykuł sponsorowany, więc nie ma co się rozwodzić ;)

Silver

0 + - 2010-10-29 10:01

To zależy od banku. Ale możesz zrobić inną opcję: 50/50 Ewentualnie zapytać ile możesz teraz gotówką i reszte na raty np coś za 3k płacisz 2,5k a reszte na raty- powinno się dać bądź mniejszą kwotę gotówką...

Grinch

0 + - 2010-10-28 17:17

Z taką przebitką komputronika, to pomimo inflacji taniej jest kupić w innym, tańszym sklepie.
Dziękujemy za taką "promocję".

XaRaDaS

0 + - 2010-10-28 17:34

Hahaha, ależ mi rewolucja, przecież Euro co prawda daje 3x0% czyli 30 rat po 0%, 0 prowizji i 0 ukrytych kosztów, wiem bo sam brałem radyjko u nich do auta i płacę tyle ile by mnie wyszło za gotówkę :)

Gonzo

0 + - 2010-10-28 18:49

Zapomniałeś dodać, że spłacasz 6 rat ;) i tylko i wyłącznie w takim okresie nie ma ukrytych kosztów. Wiem bo sam ostatnio tam kupiłem na raty i niestety nie jest tak kolorowo jeśli wybierzesz opcję spłaty trwającą dłużej niż pół roku ;)

ElFi_

0 + - 2010-10-28 20:20

Co zapomniał? Wyraźnie napisał że 30 rat. Sam wziąłęm kamerkę na 30 rat bez ukrytych kosztów.

XaRaDaS

0 + - 2010-10-29 14:33

Chyba Ty źle zrozumiałeś, 30 rat równych. Np. 449 zł. podziel na 30 i wychodzi 14,97 zł. na miesiąc i tyle się płaci.
Masz przykład:

http://www.euro.com.pl/radioodtwarzacze-samochodowe/pioneer-deh-7200sd.bhtml

Nawet na raty wychodzi taniej :)

Gonzo

0 + - 2010-10-29 17:28

Możliwe, że tylko przy tańszych produktach, bądź wybranych. Ja niestety muszę płacić odsetki i tak, też kupiłem w euro. Pozdrawiam

SadSam

0 + - 2010-10-28 17:53

Czesc kosztu kredytu wliczony jest w cene artykulu ktory kupujemy, pozostala czesc pokrywaja klienci placacy gotowka.
Dzieki tym wszystkim kredyta 0% tak naprawde ludzie placacy gotowka placa wiecej, bowiem pokrywaja koszta kredytow osob trzecich. A inflacja to swoja droga. Sprawa wyglada identycznie w przypadku placenia karta kredytowa czy platnicza, koszt transakcji wliczony jest w cene. Wniosek jest prosty, placac gotowka - zawsze placisz wiecej ;)

orbik

0 + - 2010-10-28 18:19

a jak kupuje zapalki za 10groszy i place karta to ile jest wliczone w paczke zapalek ??

Grinch

0 + - 2010-10-28 19:55

w paczkę nic ale np w kilogram pomarańczy na pewno

SadSam

0 + - 2010-10-29 11:30

czesc jest w artykule ktory kupujesz a czesc placa inni klienci. Ty kupisz paczke zapalek zaplacisz karta, a nastepnie 20 osob kupujacych gazeta za gotowke pokryje koszt twojej tranzakcji ;)

jak masz kupic cos za gotowke a mozesz kupic na raty 0% - to kupuj na raty, kase wsadz na lokate z lokaty splacaj raty w 3 lata z odsetek uzbiera sie przynajmniej na dobra flache. A za twoj kredyt zaplaci ktos inny.

Lukaszbass

0 + - 2010-10-28 18:07

No prosze cos pieknego ;]

barst

0 + - 2010-10-28 18:16

Nie ma rewolucji, nie ma co się nad tematem rozwodzić.

rekiniasty

0 + - 2010-10-28 19:39

bosze... jakie pierdoły masakryczne...

Wuwu1978

0 + - 2010-10-28 20:10

Dokładnie. A już te teorie mówiące, że płacąc gotówką - płacisz więcej - są już chyba z Księżyca wzięte. Takiej bzdury, to od dawna nie słyszałem.

Gakudini

0 + - 2010-10-29 09:28

Więc wyobraź sobie, że kupujesz monitor za 3000zł. Biorąc go na raty 0% na 30 miesięcy będziesz płacił 100zł miesięcznie. Teraz chwila skupienia (trudny moment). Po pierwszym miesiącu zostanie Ci 2900zł, które wkładamy na wygodną lokatę dzienną (załóżmy skromne 5% w skali roku). Kwota co miesiąc będzie się zmniejszać, ale reszta będzie pracować. W po pierwszym miesiącu zarobisz ponad 12zł. Z szybkich obliczeń Po zapłaceniu wszystkich rat zostanie Ci na koncie 195 zł. Jak dla mnie to całkiem sporo (6,5%). Oczywiście wyliczenia są przybliżone.
Rozwiń czemu uważasz to za bzdurę.

rekiniasty

0 + - 2010-11-03 09:39

ALE...
1. musisz mieć tę gotówkę najpierw w kieszeni żeby być taki fajny i na niej zarabiać.
2. NIE MA NIGDZIE KREDYTU 0% ! Zawsze marża kredytodawcy jest ukryta w cenie produktu, więc co za tym idzie -->
3. włazisz na porównywarki cenowe, kupujesz towar za gotówkę i 20% taniej niż w Komputronie więc -->
4. i tak jesteś do przodu więcej niż na swojej super lokacie którą musisz co miesiąc obsługiwać itd itp

manieq25

0 + - 2010-10-28 20:29

jasne. ale nic za darmo. Sony Brawia 46'' Ex500 zdrożał o ok 400zł. podobnie jak wiele innych produktów. to nie zadna promocja koszty kredytu są wliczone w cene towaru. proste. Rata to inaczej kredyt , a zaden bank nawet w promo0cji nie daje kredytu oprocentowanego na 0%

Zwierzak

0 + - 2010-10-28 20:32

Jakby jeszcze komputronik miał konkurencyjne ceny. Niestety jest jednym z droższych sklepów.

manioor

0 + - 2010-10-28 21:22

bierzesz na raty z oprocentowaniem 0% a do tego co miesiąc doliczasz 1% wartości towaru jako ubezpieczenie kredytu. w sumie przez 3 lata płacisz o 36% więcej za towar.

pozdrawiam

blamek

0 + - 2010-10-29 09:46

tylko ze najczesciej takie ubezpieczenie jest opcjonalne, ale tego nie mowia - trzeba sie samemu upominac :)

Gothar

0 + - 2010-10-29 10:04

Jak kupujesz mieszkanie na kredyt to Bank wymaga ubezpieczenia z zapłatą z góry. 186 tyś zł kredytu i prawie 5 tyś ubezpieczenie.

blamek

0 + - 2010-10-29 17:00

taaa jak w kosmos bedziesz chcial poleciec to tez pewnie bedziesz sie musial ubezpieczyc... rozmawiamy o nieco tanszych zakupach. BTW jak cos ostatnio kupowalem z ratami 0% w euro rtv agd to tez mi chcieli dowalic ubezpieczenie, ale podziekowalem i uniknalem dodatkowych kosztow.
Gdzies ostatnio czytalem o ratach 0%, nie zmieszczenie sie w terminie skutkowalo dowaleniem kary, ale trzymajac sie rozpiski nie dalo sie jej uniknac (ostatnia wplata musiala byc wykonana wczesniej). Dlatego zawsze trzeba dokladnie czytac to co napisane drobnym drukiem, o umowie nie wspomne (bo to oczywiste).

wyrmlord

0 + - 2010-10-29 10:59

I tutaj (Sygma Raty, czytaj Cetelem) też jest obowiązkowe ubezpieczenie. Przy kredycie na niecałe 4000 zł ubezpieczenia jest ok. 24 zł miesięcznie, czyli przy 36 miesiącach prawie 900 zł.
Taki "darmowy" kredyt to niech sobie w (_!_) wsadzą.

piaseq

0 + - 2010-10-29 11:46

Żenada. Ale nie ma co liczyć, że Benchmark przestanie wypisywać pierdoły saskie. Raty może i 0% ale co z tego jak ubezpieczenie kredytu wciskają na siłę.

Dodać do tego ceny wyższe o kilka-kilkanaście procent niż u konkurencji i już mamy obraz MEGA-SUPER zakupów w Komputroniku.

"Komputronik - raj dla Idiotów"

Paweł Mnichowski

0 + - 2010-10-29 20:15

"Klienci Komputronik SA mogą dodatkowo ubezpieczyć swój kredyt. Opcja taka, w połączeniu z kilkuletnim okresem spłaty, jest z punktu widzenia użytkownika rozsądnym wyborem. Jednak nie jest to konieczność i zależy od decyzji samego klienta." :)

piaseq

0 + - 2010-11-04 09:47

Bawi mnie do łez zażartość z jaką Redaktorzy Benchmarka, a zarazem pracownicy czy współpracownicy Komputronika, bronią wypisywanych przez siebie marketingowych bredni. Na prawdę tyle Wam płacą, żeby warto było za te pieniądze robić z siebie publicznie "wałków"?

piaseq

0 + - 2010-11-04 09:47

Bawi mnie do łez zażartość z jaką Redaktorzy Benchmarka, a zarazem pracownicy czy współpracownicy Komputronika, bronią wypisywanych przez siebie marketingowych bredni. Na prawdę tyle Wam płacą, żeby warto było za te pieniądze robić z siebie publicznie "wałków"?

piaseq

0 + - 2010-11-04 09:48

"Naprawdę"*

piezol

0 + - 2010-10-29 16:32

U konkurencji w takich cenach i tak się dostanie 48 rat, montaż i jeszcze do domu dowiozą.

rakemasta

0 + - 2010-10-31 14:52

Tak - a wraz z umową o kredyt trzeba podpisać umowę o założenie konta, wydanie karty kredytowej i usługi bankowości elektronicznej. To ja dziękuję, postoję... Żenada.

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie