Maciej Piotrowski | 2010-04-13

Trailer tygodnia: Crysis 2 Technology

Zobacz więcej w kategorii: gry | akcja | filmy | FPS (strzelanki)

producenci: CryTek

 

Mamy wtorek, a więc czas na kolejną odsłonę naszego cotygodniowego cyklu, w którym prezentujemy najciekawsze zwiastuny filmowe ostatnich kilku dni.

Dzisiejsze wydanie poświecone jest prawdopodobnie najgorętszej produkcji tego roku – Crysis 2. I trudno się temu dziwić skoro pierwsza odsłona tego tytułu do tej pory stanowi wyznacznik jakości oprawy graficznej dla wielu graczy. Ujawnione zaś dotychczas materiały z nowego projektu studia CryTek wskazują na to, że wraz z Crysis 2 poprzeczka ta ustawiona zostanie jeszcze wyżej. Wszystkim zainteresowanym polecamy obejrzenie udostępnionego w tym tygodniu zwiastuna filmowego zaprezentowanego po raz pierwszy podczas tegorocznego Game Developers Conference. Przedstawia on na przykładzie wycinków z Crysis 2 techniczne możliwości silnika CryEnigine 3.

Pewne obawy dla pecetowych graczy może budzić fakt, że większość z zademonstrowanych efektów graficznych dotyczy konsol nowej generacji. Może to oznaczać, że Crysis 2 w wersji na komputery PC stanie się ofiarą ułomności konsol. Taki wniosek można wysnuć również z ostatnich wypowiedzi jednego z szefów CryTeka - Cevata Yerli, który stwierdził, że podczas procesu produkcji odrzucane są rozwiązania nie działające w równym stopniu na wszystkich platformach.

A co Wy o tym sądzicie?

Źródło: informacja własna, Gryonline.pl

 


 

Polecamy cykle gamingowe:

Trailer Tygodnia

Demo tygodnia

Pierwsze wrażenia

Co nowego na PSN?

Co nowego na Xbox Live?

Najlepiej sprzedające się gry

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

odsłon: 5025

Komentarze

(62)

Cybul2

0 + - 2010-04-13 11:15

Dynamic cover system i wszystko jasne, konsolowy szit się zapowiada.

bajafon

0 + - 2010-04-13 11:50

cover system dla przeciwników... Na innym serwisie widziałem filmik w którym wypowiadał się jak koleś z crytech. Mówił ,że na pc będzie najlepsza grafika a gra będzie lepiej zoptymalizowana więc będzie miała podobne wymagania do crysis'a 1 a może nawet mniejsze. Wy byście chcieli żeby co crysis to wielka wymiana kompa i rewolucja świata :P. pewnie jeszcze crysis 3 będzie wyglądał podobnie do 1 i 2.

Krakers

0 + - 2010-04-13 11:20

Zawodzi mnie fakt jeśli grafika na PC będzie dostosowana do ograniczeń związanych z konsolami... :( Jak by nie patrzeć w Crysis 1, to przez długi czas był wyznacznik jakości do którego dążyli też inni producenci, i tak właśnie rodzi się postęp ... .

gurusong

0 + - 2010-04-13 13:24

niestety postęp kosztuje, a na pc zbyt wiele widocznie nie idzie zarobić. gry na pc są tańsze niż na konsole a piractwo ma diametralnie inną skalę ( w przypadku ps3 nie istnieje). w obecnych czasach każda kasa sie liczy, wiec nikt nie w
ryzykuje, bo to dla firm być albo nie być, a konsole to jednak dodatkowy i pewniejszy zarobek.
w sumie to ciekawe rzeczy sie dzieją. najpierw wielkie halo wokół Wiedźmina na padzie, teraz Crysis, co dalej ... WOW? hehe :]
jako posiadacza konsol taki bieg w ogóle mnie nie martwi, wręcz cieszy. chociaż żadnego z wymienionych tytułów nie ma na mojej liście zakupów to dobre wieści dla konsol :P

STALKER__PL__

0 + - 2010-04-13 21:19

tak tylko że crytek głównie zarabia na silniku gry a nie grze gra to tylko pokaz możliwości silnika

Artik

0 + - 2010-04-13 11:36

Jestem za jak najbardziej zaawansowaną techniką w wersji na PC bez względu na wymagania sprzętowe.

petrop3

0 + - 2010-04-13 11:38

Też jestem za najbardziej zaawansowaną techniką nawet jak nie będę mógł z niej korzystać ale inni co mają więcej kasy na sprzęt będa mogli.

cichy81

0 + - 2010-04-13 11:50

Niestety trzeba sie pogodzić z faktem że PC schodzi na ostatni plan

Treyzrazer

0 + - 2010-04-13 11:54

Jak gra się pojawi to zobaczymy. Jeśli Yerli zbytnio pokochał konsole i odbije się to na pecetowej wersji to mu napiszę co myślę o ciapatych ;)

ch0pin

0 + - 2010-04-13 11:55

"Konsolowy szit"? Posiadasz chociaż jakąś nowoczesną konsolę? Zaboli was gdy będziecie musieli wymienić cały zestaw komputerowy żeby dojść chociaż do ustawień HIGH bez AA i płynnie pograć. A konsolowcy będą grać w ten "konsolowy szit", bez obaw o niski FPS, z b. dobrą grafiką i na dużym ekranie.

bajafon

0 + - 2010-04-13 12:00

myślę ,że za parę lat powtórzy się sytuacja jak z xbox'em 1 i ps2 czyli konsolę w końcu nie będą wyrabiać sprzętowo i ta sama gra będzie wyglądać inaczej na pc i inaczej na konsolach ale wtedy wyjdzie ps4 i x720 :).

gurusong

0 + - 2010-04-13 13:36

to oczywiste. w sumie ten moment już następuje, ale istotne jest, ze porty gier wychodzą na konsole i mimo cięć są nadal grywalne. a co do pojawienia się nowych konsol to obecny okres nie jest najlepszym czasem na wrzucanie nowego produktu na rynek, raczej rozpoczęciem żniw na obecnych konsolach, bo w tym interesie od samego początku sie nie zarabia, trzeba czasu, żeby maszyna zaczęła sie zwracac z nawiązką

Ripper

0 + - 2010-04-13 12:38

Koleś...
Na konsoli grasz może i na dużym ekranie telewizora... ale rozdzielczość 720i jest nieporównywalnie gorsza od typowej już na PC 1650x1080. Konsole, ze swoją mikrą pamięcią i starimi grafikami, udupiają gry... Potem gram sobie na PC w gierkę optymalizowaną na konsolę (Fallout 3, Borderlands) i muszę podziwiać ogromne piksele tekstur. Żenada.

Albo totalnie wku$%%cy system poruszania się zoptymalizowany na pada... toż to jest kompletnie poj@#%ne! Z tego powodu np. Dead Space czy Mass Effect'a nie kupiłem... wystarczyło ze u kumpla chwilkę pograłem.

Teraz z nadzieją czekam na Starcrafta II. Jedna z niewielu gier ostatnio nie skażona konsolowością.

bajafon

0 + - 2010-04-13 14:31

koleś... ale bzdury gadasz... Masz racje na konsoli często tekstury są słabszej jakości lecz na wersji pc są poprawianie. Nie przesadzaj ,że są one tak bardzo przerażająco słabe itp... A co do sterowanie to po prostu pad jest stworzony do grania więc ciężko przenieść sterowanie na klawiaturę bo klawisze są rozrzucone po całej klawiaturze. I nie pisz ,że pad się nadaje tylko do bijatyk i gier sportowych bo to nie prawda... Ja po roku nie widziałem już różnicy między padem a myszką.

ToFFik

0 + - 2010-04-13 15:23

Prawda jest taka, że konsole spowalniają rynek gier. Producenci zamiast skupiać się na grafice i implementacji najnowszych technologii, marnują czas na konwersje, bądź optymalizację kodu pod "mocne" konsole, które nie poradzą sobie z jedną czy drugą grą... Dobrym przykładem jest tutaj Crysis. Nie skupiali się na konsolach i co wyszło? Gra z grafiką wyprzedzającą swoje czasy o ~3 lata, jak nie więcej. Granie w FPS na konsolach to porażka, nie ma co porównywać do precyzyjnych myszek czy klawiatur. Kiedyś słyszałem bardzo ciekawą teorię, że konsole wypchną PC z rynku gier. Jestem bardzo ciekawy kiedy to się stanie, bo na razie konsole go tylko spowalniają... Powinny być na nie robione zupełnie odrębne gry, tzw. "casuale", w których biegniesz jedną prostą ścieżką, żeby gracze ni spocili się podczas manewrowania padem.

Pozdrawiam i podziwiam wszystkich konsolowców grających w FPS-y!

macte

0 + - 2010-04-14 15:44

Pozdrawiam i podziwiam wszystkich konsolowców grających w FPS-y!

+1

ToFFik

0 + - 2010-04-17 15:29

Dzięki :D

Treyzrazer

0 + - 2010-04-13 15:55

"Ja po roku nie widziałem już różnicy między padem a myszką."

Chłopie, za dużo grasz! Wyjdź od czasu do czasu na spacer. Jeśli jesteś pełnoletni to skocz na piwo z kumplami albo pofigluj z dziewczyną. Już po tygodniu, a nie po roku zaczniesz odróżniać pada od myszki ;)

bajafon

0 + - 2010-04-13 16:28

ua żart ci wyszedł. O mnie się nie martw. Chciałem przekazać wszystkim ludziom którzy delikatnie mówiąc "fanami nie do przekonania" ,że wszystko jest kwestią przyzwyczajenia..

madnes13

0 + - 2010-04-13 19:46

haha ... możesz być pewien, że przejdziesz do kart historii xD

rulonik

0 + - 2010-04-13 12:00

Nie kłócić się baranie łąki, bo to już nudne się robi. Ja czekam i mam nadzieję, że Crysis 2 bardziej grywalny niż ładny.

ch0pin

0 + - 2010-04-13 12:03

Ja się nie kłócę. Poprostu irytują mnie ludzie którzy mówią, że konsole to "szit", a nigdy nie mieli z nimi kontaktu...

rulonik

0 + - 2010-04-13 12:06

Rację masz ale może to była prowokacja. Trza twardym być :) Ja mam PC i jakoś mnie konsolowcy nie denerwują, bo i nie wiem dlaczego mieliby.

CougarV6

0 + - 2010-04-13 12:28

Tym bardziej, że jako zapalony gracz stwierdzam, że warto mieć i konsole i peceta. Lubię pograć sobie w różne gry, a część z gatunków lepiej sprawdza się na konsoli a druga część na PC.

Jake24

0 + - 2010-04-13 19:23

Popieram. Nie ma co narzekać, gry na PS3 potrafią całkiem ładnie i klimatycznie wyglądać,ale chyba nie tylko o to chodzi. Już kiedyś pisałem, że gra powinna mieć taki miód, że żal od niej odchodzić o 3 na ranem i nie ważne, czy to na konsoli czy na kompie.

Szymon331

0 + - 2010-04-13 12:03

Wygląda całkiem przyzwoicie chociaż paskudnie skompresowanie HD ready nie pozwala mi dostrzec szczegółów i jakości tekstur. Powiem Wam tak. DO Crysisa wyszło kilka usprawnień które jeszcze bardziej poprawiły grafikę. Jeżeliby to przenieść do miasta dla mnie i tak będzie hit graficzny. Liczę jednak na fakt że Zobaczę jeszcze piękniejsze widoczki. Jeżeli w 2007 Crysis miał grafikę godną 2010 roku to z przyjemnością popatrzę na grafikę godną 2013 ;)

PS: odnośnie zniszczeń. Wysadzenie samochodu, zbicie kilku szyb i rozstrzelanie progu to ma być model zniszczeń. Jeżeli przywalenie z granatnika nie wyrwie dziury w ścianie jednego z tych wieżowców to gra nie dorośnie do pięt BF BC2...

rulonik

0 + - 2010-04-13 12:07

Co do zniszczeń to tez mam taką nadzieję.

tazik21

0 + - 2010-04-13 12:37

W BF BC2 budynki są z cegły.

Za to wieżowce, są konstrukcjami żelbetowymi czyli beton+stal(bardzo mocne połączenie). Jak ma być realna gra crysis 2 to na pewno uwzględnili to... Wątpię, że zrobisz wyrwę granatnikiem w wieżowcu.

Ripper

0 + - 2010-04-13 12:41

Jak już udowodniono w Ameryce, jeden dobrze wymierzony samolot, i ta "wytrzymała" konstrukcja się składa jak domek z kart ;-)

Pooglądaj sobie (np. na Discovery) jak małymi ładunkami wybuchowymi się wyburza wieżowce.

rulonik

0 + - 2010-04-13 12:45

Nie czepiaj sie szczegółów bo chodzi o to, że jak przywalę z RGP w ścianę to gosciu stojący za nią nie ma prawa przeżyć. Trochę realizmu w końcu trzeba wprowadzić

tazik21

0 + - 2010-04-13 14:16

Tu jest mowa o granatnikach!

masa pocisku granatnika, to jak pestka w porównaniu do masy samolotu wypełnionego tonami paliwa lotniczego. Jakby nie patrzeć sami konstruktorzy, byli pod wrażeniem, że WTC po uderzeniu samolotu, przez jakiś czas stał.


"Pooglądaj sobie (np. na Discovery) jak małymi ładunkami wybuchowymi się wyburza wieżowce."

Ile zostało użytych tych małych ładunków? jaka waga?
jeżeli było 1000 szt. małych ładunków po 0.5 Kg to wychodzi, że zostało użyte 500 kg ładunku wybuchowego, a to już nie mało.

Jeżeli chodzi o wysadzanie wieżowców ładunkami wybuchowymi, to są od tego specjaliści. Mają plany budynku, według których wiedzą, gdzie rozstawiać ładunki wybuchowe. W zależności od budynku różne są ilości użytych materiałów wybuchowych.

Ogólnikowo, to możesz być dla mnie ugorem umysłowym.

Szymon331

0 + - 2010-04-13 15:31

Bez przesady, nie o to mi chodziło. Zwyczajnie nie wyobrażam sobie by po "przywaleniu owym granatnikiem" stało się to co mamy w większości gier czyli... Zazwyczaj pojawia się wielka czarna plama będąca tylko przeźroczystą teksturą. Wspomniana plama w dodatku często znika po jakimś czasie tak samo jak i otwory po pociskach.

Ściany wieżowców faktycznie zrobione są z żelbetonu wypełnionego zbrojeniem etc, ale wątpię by granatnik uderzając w taką ścianę pozostawił po sobie tylko trochę sadzy...

Zdecydowanie od tych czarnych plam wolę efekty rodem z pierwszego FEAR. Wprawdzie było to tylko złudzenie ale przyjemnie się patrzyło gdy podczas intensywnej strzelaniny tynk sypał się dosłownie ze wszystkiego. (pomijam fakt że ślady znikały razem z upływem czasu ale gra przecież "wiekowa")

W BF BC2 mamy także coś co dla mnie pojawiło się chyba tylko w Worms 3D ;) Ostrzał moździerzowy, granaty, wyrzutnie rakiet, ogólnie broń ciężka skierowana w ziemię powoduje powstanie krateru. Bardzo przyjemny efekt, szczególnie że są to najprawdziwsze dziury w ziemi a nie tylko złudzenie, po których trudno się jeździ i po części kucając można się schować.

Ciekawi mnie czy w Crysis2 takie coś zaimplementują, dla mnie to ważne. Ba, nawet ważniejsze od oświetlenia i rozdzielczości tekstur które pompowane są z każdą nawo-powstałą grą.

ToFFik

0 + - 2010-04-17 15:35

Zgadzam się z Tobą w 100%. Jeśli dobrze wykorzystają swój nowy silnik i skupią się na zniszczeniach, będzie to kolejny hit z grafiką wyprzedzoną o kolejne 3 lata. Jeśli skupią się na ciekawej fabule, odpowiednio wcześnie (nie tak jak ze słabym Crysis'em i poprawionym pod tym względem Crysis:Warhead, gdzie fabuła musiała się trzymać kupy z pierwszym niewypałem), to murowany sukces. Powinni tylko jeszcze zrobić 2 zupełnie oddzielne oddziały, które konsultowałyby się tylko pod względem ogólnej fabuły, natomiast grafikę, zniszczenia, sposób "przejścia" fabuły dostosowywali by do rodzaju platformy (w jednym przypadku PC, w drugim konsole). Ale tutaj już się to zapewne nie opłaci, tak jakby tworzyli zupełnie inne gry, ale miejmy nadzieję, że tego nie spaprają :)

Pozdrawiam!

gregotsw

0 + - 2010-04-13 12:17

Powiem szczerze, że liczę na fabułę i akcję rodem z Warhead-a. Psychol wymiatał, jak grałem to naprawdę potrafiłem się wczuć w tą postać. Chyba tego brakuje dzisiejszym grą - bo graficznie prawie wszystkie gry są ładne, brakuje czegoś co wciąga i co będzie miał, mam nadzieję crysis 2

gregotsw

0 + - 2010-04-13 12:21

A tak na marginesie. Fizyka jak widać stoi na b. wysokim poziomie, jak widać physx nie był potrzebny.

Krakers

0 + - 2010-04-13 12:49

bo physix, to są gotowe już biblioteki które mogą wykorzystywać producenci gier, którzy nie mają tyle czasu, pieniędzy aby wzbogacać swoje silniki gier własnym kodem.

GreQonE

0 + - 2010-04-13 13:13

Nic nie mowie, ale ich fizyka jest oparta na bibliotekach PhysX :)

lares91

0 + - 2010-04-13 12:30

0_o już widzę jakie to będzie miało wymagania :P

pershing6

0 + - 2010-04-13 12:50

JESZCZE 10 NEWSOW O KRIZISIE BO TO JEST LAPLIWY TEMAT...
DODAJCIE JUZ SPOKÓJ Z TYM !
NASTEPNE FERMI, CZYLI DUZO DYMU O NIC.

Maciej Piotrowski

0 + - 2010-04-13 13:44

OK, ale nie musisz krzyczeć:) Crysis 2 jaki będzie wszyscy zobaczymy, ale na tę chwile to jedna z najgorętszych gier tego roku więc czemu nie mamy o niej pisać.

rulonik

0 + - 2010-04-13 12:57

To może pogadamy o Diablo III heheh

biolog

0 + - 2010-04-13 14:47

... o TES V :D

Szymon331

0 + - 2010-04-14 10:28

O tak, zdecydowanie o TES V. Wiadomo już coś, cokolwiek?

Spikeblade

0 + - 2010-04-13 13:49

ojj będzie miażdżyć :D

Darxis

0 + - 2010-04-13 14:56

Te konsole opóźniają gry PC moim zdaniem. A filmik widziałem jakiś czas temu

koliny

0 + - 2010-04-13 16:41

Dynamic Cover System najlepszy był w Gears of War ;D Ciekawy jestem czy Crysis przynajmniej dobrze to zgapi ,jeśli tak to kupię tę grę na PCta

Wulfen

0 + - 2010-04-13 18:23

jak na razie to wyglada zdecydowanie gorzej od killzonea 2 ktory mial swoja premiere ponad rok temu a do u2 czy gow 3 crysis 2 nawet nie ma z czym startowac, tak wiec jedynym ograniczeniem tutaj sa umiejetnosci cryteka

Thorin49

0 + - 2010-04-13 18:41

Co do tej gadki o powalającej grafice - zacytuję mojego kumpla (rozmowa a propos Crysis 2) - "podczas strzelaniny i tak nie zwracasz uwagi czy drzewa odległe o 30km są ostre czy nie"...
Wyluzujcie trochę - gra ma się ukazać za pół roku i do tego czasu wszystko co do tej pory widzieliście może się zmienić (zabrzmiało to trochę jak cytat z jakiegoś zwiastuna filmu/gry) - wg mnie te ujawnione materiały to i tak jeszcze work-in-progress, więc dopiero jak produkt trafi w łapy recenzentów będzie można być pewnym gdzie grafika jest najlepsza itp. itd.

the_bart123

0 + - 2010-04-13 19:11

OK - inne spojzenie na sprawe (W DODATKU NA TEMAT) - dlaczego jue coraz mniej powstaje gier exclusive dla konsol/PC? - jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase (wiecej zarobisz dajac 1 gre na poiedzmy 3 platformy niz jedna) - wniosek - kiedys np. Sony doplacalo za exclusive danej gry wielu producentom - taraz - teraz to widac po final fantasy, tekken itp. (sony nie "sypla" kasa im)

to fakt - konsole hamuja rozwoj gier (TYLKO pod wzgledem graficznym) na PC (wystarczy by szlo wymienic grafe w Xbox 360 to by konsola wytrzymala nastepne 5 lat)

w dodatku sam M$ hamuje ewolucje w strone lepszej grafiki na PC - podajac do wiadomosci ze zamierza pod koniec roku (A TO SZMAT CZASU) wypuscic xbox 360 slim - w dodatku inwestujac w dodatki do xbox - project natal (a taka postawa M$ jest STANOWCZO DZIWNA - gdyz M$ robi wszystko by postep szedl po "trupach" ale do przodu)

the_bart123

0 + - 2010-04-13 19:21

kurde - ktos powinien mi placic za takie myslenie

Wulfen

0 + - 2010-04-13 20:25

jak mozna mowic ze konsole hamuja rozwoj grafki skoro to na konsolach sa na razie najladniejsze gry. jesli pc jest taki super to dlaczego wiedzimin wyglada slabo, dlaczego stalker mimo wysokich wymagan i dx11 nie umywa sie do gow3 lub u2?

Suncho

0 + - 2010-04-13 20:14

posiadam mocnego kompa z moniterem full hd + 5870 i PS3 na dole w salonie z telewizorem 46'' 1080P . Totalnie inny rodzaj rozrywki ...
kanapa + duzy ekran to zdecydowany plus jednak jakosc grafiki oferowanej przez rozdzialke 1920x1200 przy max detail na monitorze jest niedoscigniona.. Niedawno ukonczylem Metro 2033 i to byl prawdziwy opad szczeki na monitorze....natomiast jakosc textur na konsolach to katastrofa...Gram Uncharted i gra wyglada ogolnie ladnie i jest zrobiona z rozmachem ale na ekranie maslo . 720P to zdecydowanie za niska rozdzialka dla duzej plazmy :/
Ogolnie uwazam ,ze Crysis na konsole to zdecydowany krok w stecz ....

pozdrawiam :-)

Suncho

0 + - 2010-04-13 20:34

ps. GOW3 jest grá sweitna i bardzo widowiskowa ale textury pozostawiajá wiele do rzyczenia...i niespodziewam sie ,ze rasowy gracz ,,konsolowy,, zrozumie o czym mowie...
faktem jednak jest ,ze sprzet pc do zabawy jest poprostu za drogi..
karta graficzna przekraczajáca cene konsoli to troche glupie...
pozdro

Wulfen

0 + - 2010-04-13 22:46

jestm graczem pctowym jak i konsolowym i nie rozumiem. gow3 i u2 to najladniejsze obecnie gry

Gonzo

0 + - 2010-04-13 20:38

Krawężniki rozpadają się jak ściany w Mafii2, na duże i nieestetyczne trójkąty :/

STALKER__PL__

0 + - 2010-04-13 21:30

nie no to co zobaczyłem to dla konsolowców jest ładne ja tu widzę grafikę z killzone 2 hahaha nie no serio lipna grafa jak zobaczyłem te postrzępione linie na wieżowcu to normalnie pomyślałem o wulfenie zachwalającym PS3

Wulfen

0 + - 2010-04-13 22:13

nawet nie porownuj tego do kilzone2. trzeba przyznac ze na razie wyglada to gorzej nawet od przestarzalego juz pierwszego crysisa

Tomek Bytom

0 + - 2010-04-14 07:42

Uwielbiam hejterów jeżdżących po konsolach jak po starej szkapie, najbardziej tych, którzy nie mieli z nimi styczności :-)

STALKER__PL__

0 + - 2010-04-16 15:44

mam ci strzeli fotke konsoli ps3 mojego szwagra ???

Wulfen

0 + - 2010-04-14 18:10

"W tej chwili oprawa graficzna wersji na PlayStation 3 ma niewielką przewagę nad tą z Xboksa 360. Jestem jednak całkiem pewny, że dzięki technologii CryEngine 3 nasz produkt będzie najlepiej wyglądającą grą na każdą z platform, albo znajdzie się przynajmniej w pierwszej trójce"

ToFFik

0 + - 2010-04-17 15:40

Moim zdaniem Crysis 2 ma duże szanse na mniejsze wymagania, miasto to nie jest dżungla - to nie jest otwarta wyspa z milionami drzew na pokładzie, tylko przestrzeń zabudowana budynkami, jeśli się postarają to mogą dobrze wykorzystać ten fakt. A widok zwalających się budynków podczas zwykłej rozgrywki - bezcenny :) Mam nadzieję, że będę miał upgrade komputera jeszcze przed wyjściem tej gry.

Pozdrawiam!

ophiuchus

0 + - 2010-04-21 11:48

napiszę że trailer wygląda wręcz żenująco...Chyba nie wypuszczą takiej lipy...???

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie