• benchmark.pl
  • Gry
  • Twórcy gry S.TA.L.K.E.R. oficjalnie zapowiadają kolejną jej odsłonę
Gry

Twórcy gry S.TA.L.K.E.R. oficjalnie zapowiadają kolejną jej odsłonę

przeczytasz w 1 min.

Od jakiegoś już czasu w Sieci pojawiły się pogłoski o kolejnej części kultowej już strzelaniny FPP - S.T.A.L.K.E.R. Wczoraj wszystkie te plotki zostały potwierdzone, gdyż sam producent tejże serii – GSC Game World ogłosił, iż faktycznie prowadzone są pracę nad kolejną odsłoną S.T.A.L.K.E.R.’a. Gra będzie nosić tytuł S.T.A.K.E.R.: Call of Pripyat i zgodnie z zapowiedziami, kontynuować ma fabułę znaną z „Cienia Czarnobyla”. Gracze wcielą się w rolę agenta ukraińskiej agencji wywiadowczej, który został wysłany do Zony celem zebrania informacji o nieudanej operacji wojskowej. Twórcy obiecują nową ciekawą fabułę z wieloma unikalnymi postaciami, nowe rodzaje potworów (Chimera i Burer), udoskonalenie zachowań i możliwości przeciwników, a także niezwykle realistyczne odwzorowanie miasta Pripyat, wioski Kopachi i innych nowych lokacji. Jako ciekawostkę warto dodać, że GSC Game World zapowiedziało również dodanie do gry funkcji snu, która będzie miała wpływ na możliwości naszego bohatera.

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat przygotowywany jest oczywiście jedynie  z myślą o komputerach PC. Już teraz wiadomo, że gra wykorzystywać będzie sprawdzony we wcześniejszych częściach silnik X-Ray v.1.6.

Na koniec informacja dla wszystkich tych, którzy w Zonie spędzili dotąd długie godziny - nowa część S.T.A.L.K.E.R.’a ma pojawić się na półkach sklepowych już na jesieni tego roku.
 

Komentarze

26
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    "Już teraz wiadomo, że gra wykorzystywać będzie sprawdzony we wcześniejszych częściach silnik X-Ray v.1.6."

    powiem raczej, ze on sie malo co sprawdzil.
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Dla mnie jedynka była super, Clear Sky już trochę gorszy. Mam nadzieję, że ta część będzie również dobra jak Shadow of Charnobyl;]
      • avatar
        szawel
        0
        Żeby przebić SoC, chłopaki musieliby całkowicie zmienić koncepcję. Otwarte polne tereny się nie sprawdzają. Powinna być gęsta zabudowa i wiele zakamarków. To samo z podziemiami. Jeden tunel z 3 pomieszczeniami nie wystarczy. Myśleli że pojadą na sukcesie SoC i utopili z CS. Poza tym nowe tereny, to nie znaczy pozmieniane stare, tylko n o w e. Skoro już i tak nie trzymają się założenia z SoC Alpha (wierność w odwzorowaniu lokacji), to czemu nie dodać jakichś wymyślonych lokacji.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Niech lepiej dopracuja i wydadza jesiania przyszlego roku, kupilem CS (jedna z niewielu orginalnych) i byla niegrywalna do czasu 2-3 patha, beda musieli sie napracowac zeby zyskac ponownie starych klientow...
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Bardzo się ciesze, fajnie że dodadzą funkcje snu, ale mogli by dodać jeszcze samochody bo tego gracze pragną najbardziej w stalkerze. Przedewszystkim niech dobrze zrobią tą gre a nia spartolą tak jak Clear Sky w które można normalnie grać dopier z 3 czy 4 patchem
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Będzie możliwość kontynuowania gry po jej ukończeniu, czyli tryb 'freeplay !!!!!!!!!!!
              • avatar
                danieloslaw1
                0
                Mi sie fajnie grało w 1 ale w 2 mi jakiś bug wyskakiwał i nie mogłem dalej wykonyać misji bo mi pokazywało że mam iść tak gdzie już tą misję zrobiłem. I tak z niecierpliwością czekam na 3!
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  shadow of chernobyl to było coś! klimat, muza itp. z niecierpliwością czekałem na "dwójkę" która z kolei też nie była taka ostatnia chociaż zauważalnie gorsza. Największym mankamentem jest w niej to że średnio co 5 minut wywala do windy nawet z patchem.
                  • avatar
                    Fiona
                    0
                    A ja wredna małpa będę złośliwa, o ile pierwsza część miała błędów znośną ilość to druga już miała błędy podniesione do kwadratu, czyli jak dobrze przewiduję w trzeciej podniosą do sześcianu ;P.

                    Sorry, ale poziom masochizmu w grach mam wyczerpany do kwietnia 2012 ;P
                    • avatar
                      Private_92
                      0
                      Aj tam mi ta gra S.TA.L.K.E.R. sie zbytnio nie podoba już wolę Call OF Duty ;p
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        A ja napisze tak nie podoba sie nie trzeba grac gdybyscie chociaz wiedzieli co jest sukcesem S.T.A.L.K.E.R.A bo napewno nie grafika akcja i przyjemne sterowanie tylko co ? no wlasnie co ? KLIMAT i wciagajaca fabua kto zlapal ta wczute to wie o co mi chodzi a kto nie poczul tych dwoch rzeczy to ma racje gra jest na 2 min grania Pozdr
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          mi się obie części gry podobają, faktycznie Clear Sky jest zbugowany
                          co do nowej części...mam kilka życzeń do studia GSC:
                          1) niech zlikwidują te bugi z Clear Sky
                          2) niech klimat będzie taki jaki był
                          3) mogliby dorzucić jakieś nowe giwerki (ja osobiście bym chciał ujrzeć PRAWDZIWEGO Kałacha; jakby dłużej pomyśleć to bym coś jeszcze wydumał)
                          pozdrawiam
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            STALKER__PL__, Makkk, zeratul - macie rację. Klimat, klimat i jeszcze raz klimat. Choć bugom mówię stanowcze NIET!