Wojtek Kiełt | 2009-04-02

Wymieniamy punkty benchmarkowe - aktualizacja 2009

Zobacz więcej w kategorii: akcesoria

producenci:

 

Od kwietnia ulepszamy zasadę rozliczania punktów zebranych w serwisie benchmark.pl. Od tej chwili można je wymienić na dowolne produkty w sklepie internetowym. Liczba punktów = cena produktu + koszt przesyłki.

Jeśli chcesz wymienić już uzbierane skontaktuj się z nami.

Wszystkich czytelników zainteresowanych zdobywaniem punktów zapraszamy do współtworzenia serwisu:

  • w dziale Aktualności, za ciekawe newsy od 1 do 5 pkt,
  • w dziale Mini-recenzje, za dobre, dopracowane artykuły od 5 do 20, za recenzje miesiąca 50 pkt.
  • w dziale Poradnik, za rozwiązania problemów czytelników od 1 do 5 pkt

 

 

odsłon: 9568

Komentarze

(83)

Darkeners

0 + - 2008-10-20 17:23

Huhu... takiego Wiedzmina to bym sobie człapnął.

Brakuje mi czegoś od Apple [:P] ale musze powiedzieć, że Radeon HD 2600 to dość śmieszne, chyba było na stanie i nikt nie chciał kupić. Mogłoby to być 3650, czy 4670 :P

Dragon

0 + - 2008-11-09 15:39

Dokładnie, mogłoby byc troche rzeczy od jabłuszka :D

VMAX OC

0 + - 2009-03-02 20:18

HD3650 to to samo co HD2600XT ;P

SubZero

0 + - 2008-10-20 19:00

Fajne byłoby coś takiego, że są pokazywane punkty zdobyte i wykorzystane. Tak ktoś kupi dwa kubki i będzie na ostatnim miejscu :)

Dragon

0 + - 2008-10-21 18:57

Potwierdzam :D

hosemarian

0 + - 2008-10-20 21:18

a ja Wam powiem ze kazda takiego rodzaju promocja jest dobra. Co prawda przybecie sporo spamerow ale system jest dobry i fajnie bedzie za jakis czas odebrac jakis gadzet jako dodatek do wkladu w budowe serwisu (tak tak, czytelnicy i "komentatorzy" tez wspoltworza serwis)

MisiekSe

0 + - 2008-10-21 01:12

bardzo atrakcyjne nagrody. Zastanawia mnie jedno, czy nagrody będą aktualizowane, a jeśli tak to co ile?

Punkty za dodanie newsa to bardzo dobry sposób na zdobywanie punktów, tylko szkoda, że 'system' wdrażania wiadomości na stronę jest tak wolny :/ Będą podejmowane jakiekolwiek kroki w kierunku przyspieszenia go ?

Darkeners

0 + - 2008-10-21 10:16

1) Jest napisane jak byk, że będą dodawane nowe... pewnie to zależy od wyczerpania obecnych zapasów.
2) Pewnie jak jesteś na tyle dobry, że mogą ci zaufać, dadza ci "Zaawansowanego Użytkownika" i nie bedzie trzeba czekać na potwierdzenie.

Wojtek Kiełt

0 + - 2008-10-21 10:35

To na dobry początek, już załatwiamy kolejną porcję gadżetów. Lepiej zacznij zbierać punkty ;P
W przyszłym roku, około marca/kwietnia pojawią się fajne, benchmarkowe T-Shirty i bluzy z długim rękawem.

W tej chwili newsy są zatwierdzane do 4 godzin w ciągu dnia. Niestety musimy je weryfikować, bo pojawia się coraz więcej newsów na żywca kopiowanych z innych serwisów, a tego nie możemy puszczać.

Możemy znacznie szybciej zatwierdzać newsy od stałych 'dostawców' newsów, ale musimy się umówić, że nie będziecie się dopuszczać plagiatów.

erte0

0 + - 2008-10-21 12:22

To nie wystarczy info z jakiego serwisu pochodzi news? Swoją drogą nikt z Waszych "dostawców" newsów nie podaje źródła a widzę, że mniej więcej połowa jest z Fudzilli - przynajmniej tam pojawiają się najpierw... Więc jak to jest z tymi plagiatami:) ?

Darkeners

0 + - 2008-10-21 13:59

Chodzi pewnie o to, że jak na PCLabie czy innym Polskim serwisie pojawi się news, to robią kopjuj-wklej, zamiast go zredagować jakoś. Generalnie to się mniej tyczy zagranicznych serwisów, które mają swoich informatorów, czy też informacje wprost od producenta, a przełożenie tego na jezyk polski wymaga chociaż minimalnego nakładu pracy.

Wojtek Kiełt

0 + - 2008-10-21 17:17

Chodzi mi o kopiowanie z polskich serwisów na zasadzie CTRL+C > CTRL+V. Takie przypadki niestety zdarzają się.

_nick_

0 + - 2008-10-22 13:25

Ja dodałem raz newsa, którego mi nie zaakceptowaliście, a nie było to kopiuj/wklej. Podałem tam też linka do oryginalnego newsa.

No ale nic, nadrobie kilkoma recenzjami ;] Niedługo wrzucę reckę PowerColor Zerotherm 3870.

Swoją droga: fajne nagrody. Tak trzymać!

MisiekSe

0 + - 2008-10-21 21:21

Myślę, że dobrym pomysłem jest zrobienie progu punktowego, np >30 pkt za same newsy, aby nie sprawdzać takiemu użytkownikowi dodawanego newsa, ponieważ jeśli uzbierał te 30 punktów za dodawane informacje to znaczy mniej lub więcej, że można go zacząć traktować jako tego "zaufanego".

Darkeners

0 + - 2008-10-21 21:24

Myślę, że 30 to za mało, szczerze mowiąc jak coś wklepuje to czesto wymaga poprawy, bo coś spod tych funkcji kompletnie mi nie wychodzi. :P

Sam system pisania wymaga poprawy, miedzy innymi guzik, ktory zmienia czcionke na poprawną.

MisiekSe

0 + - 2008-10-21 22:04

Przyznaje, że dla osoby która pierwszy raz zamierza wysłać swojego newsa to odpowiednie zredagowanie tekstu jest niemałym wyzwaniem. Z własnego doświadczenia wiem, że minęło trochę czasu zanim doszedłem jak się robi z kawałka tekstu link :) Po wysłaniu paru newsów, wszystko staję się jasne.

Dragon

0 + - 2008-10-22 11:32

A od ilu pkt proponujesz?

_nick_

0 + - 2008-10-22 13:54

A ja myśle, że 30p. to dobry limit, albo lepiej:

limit 30p. i min. 10 newsów.

Dragon

0 + - 2008-10-22 15:18

Jestem wlasnie zdania ze 30 to za malo ale tez bez przesady zeby dawac np. 250pkt.

MisiekSe

0 + - 2008-10-22 17:10

30 punktów to była taka przykładowa liczba, ale jak wysoki próg może być to już zostawmy do ustalenia redakcji :)

Dragon

0 + - 2008-10-22 15:19

4 godziny? Jakos nie widze tego zeby tak szybko newsy dodawano.

Pacucman

0 + - 2008-10-23 00:25

Bardzo dobry pomysł. Zastanawiam się tylko czy wartości poszczególnych nagród nie są nieproporcjonalne. Czapeczka 40pkt; karta graficzna= 3 czapeczki ?
albo tańsze czapki, albo droższe karty :D

_nick_

0 + - 2008-10-23 14:43

Czemu nagrody się powtarzają?

nervik

0 + - 2008-10-24 22:14

Nagrody się powtarzają pewnie dlatego, że jest ich mało i każdy link oznacza jedną nagrodę:P

Dragon

0 + - 2008-10-28 19:49

Co do punktow to mozna byloby lepiej to rozwiazac. Okreslic wartosc jednego punktu i wedlug przelicznika zeby mozna bylo brac to co oferuje sklep benchmark. nap 1pkt - 1,5 zl.

Dragon

0 + - 2008-11-11 14:27

Kiedy mozna sie spodziewac nowych gadżetów?

Darkeners

0 + - 2008-11-14 17:10

Brakuje jakiegoś łatwego przekierowania do listy gadzetów, albo ja go nie widze.

Dragon

0 + - 2008-11-14 20:19

Trafne spostrzezenie :P

krzaq

0 + - 2008-11-28 13:22

Rozumiem, że wcześniej dostępnych gadżetów już nie ma? Szkoda, napaliłem sięna słuchawki AKG, a tu dupa ;)

_nick_

0 + - 2008-11-28 14:05

no też jestem zdziwiony , teraz są same drogie punktowo przdmioty, powinny wrócić gry i koszulki.

Darkeners

0 + - 2008-12-05 19:19

No ja chciałem Wiedzmina.

Szymon331

0 + - 2008-12-08 22:28

A ja mam nadzieję że ten zestaw nagród pozostanie taki albo że mimo dodania nowych te pozostaną. Pamięci Kingstona to jest to czego mi trzeba ;)

Botanix

0 + - 2008-12-08 23:43

Zestawy fajne tylko, że w przeliczeniu na pkt... jest znacznie mniej opłacalny. Teraz 1pkt wart jest mniej niż 1zł, wcześniej było ponad 2 :).

Dragon

0 + - 2008-12-09 15:01

Taak szczegolnie ten kubek za 45 pkt :P

Botanix

0 + - 2008-12-13 17:05

Nie czepiaj się detali ;p

Miałem na myśli przykładowo kartę graficzną za 100pkt o cenie sklepowej ponad 200zł, coś co bardziej mnie interesowało - słuchawki AKG za mniej niż 90pkt o wartości 150zł. Owszem bywały kubki i koszulki których stosunek pkt/zł wynosił więcej niż 1 ale można też było nabyć ciekawe rzeczy o stosunku mniejszym niż 0.5. Teraz jest to niemożliwe :). Każdy pkt odpowiada 1zł lub mniej. Więc... Albo przestali doceniać nasze recenzje albo doszli do wniosku, że za dużo ludzi się rzuci :). Wszak komu się chce nabijać 1000pkt na procesor ;). Zdobycie takiej ilości pkt zajmie tyle, ze ten procek będzie warty 3 razy mniej. Ogólnie jednak przedmioty mi się podobają, mają odnośniki do komputronik-a. Dlaczego więc nie pójść dalej? Ustalić wartość pkt w odniesieniu do zł ( proponuję 1pkt = 1.5zł ) i udostępnić wszystkie przedmioty w tym sklepie. Każdy wie co chciałby dostać a to równa się jeszcze większej motywacji. Poza tym wyeliminujemy przez to sytuacją w której ktoś napala się na procka, zbiera na niego rok po to aby ktoś inny mu go skubnął ;). Pozdro

baran

0 + - 2008-12-14 22:34

A ja się załapałem na Rozszerzonego Wiedźmina :)

crazybob

0 + - 2009-01-08 01:43

Zanim ktokolwiek uzbiera te 1170 punktów, to ten Core i7 będzie już przestarzały :P

_nick_

0 + - 2009-01-09 23:15

ale wtedy za taką ilosć punktów ktoś dostanie 16-to rdzeniowca ;]

maciek1o3s

0 + - 2009-01-18 21:29

Szkoda, że tylko 1 strona jest ;/ ;p

maciek1o3s

0 + - 2009-01-18 21:31

"Ceny" nagród będą spadać czy będą one eliminowane w listy?

Dragon

0 + - 2009-01-24 12:01

Proponuje uaktualnic liste gadzetow bo jakos tak mizernie tu jest.

maciek1o3s

0 + - 2009-01-26 11:10

Co się stało z pomysłem, żeby każdy mógł zbierać punkty na własną rzecz? Chodzi o przelicznik cenowy.

Dragon

0 + - 2009-01-30 13:22

No właśnie to był najlepszy pomysł ale nikt go jakoś nie podtrzymał

Botanix

0 + - 2009-01-31 13:58

Również uważam że to najlepszy pomysł. Kierownictwo powinno to przemyśleć bo jednak możliwość uzbierania na pkt na tą wymarzoną nagrodę motywuje do pisania o wiele, wiele bardziej. Jestem za 1pkt = 2zł, minimum 1.5zł w komputronik :).

może zróbmy głosowanie? kto jest za tym pomysłem i kto jaki przelicznik uważa za uczciwy?

Zacznę od siebie.

Jestem za wyborem nagrody z oferty komputronik. Przelicznik 1pkt = od 1.5zł do 2zł.

Pozdrawiam

Dragon

0 + - 2009-02-01 19:28

Jestem na tak :D

_nick_

0 + - 2009-02-04 00:42

też jestem na tak

Sebastian Ogłoziński

0 + - 2009-02-05 17:05

Bardzo dobry pomysł. Na rynek często wchodzą nowe produkty a aktualizacji tutaj nie ma :(

Dla przykładu można podać tutaj karte graficzną - GeForce GTX 260. Jest wersja Core 216 w tej samej cenie więc to mówi samo za siebie...

Oczywiście jestem jak najbardziej na TAK

Pozdrawiam.

mICh@eL

0 + - 2009-02-07 13:51

"Swoje punkty możesz wymienić także na dowolny produkt z oferty sklepu internetowego."

Czyli jednak możliwe ??? Ale jaki jest przelicznik za 1pkt. ???

"Przedstawiamy listę produktów i gadżetów, które można wymienić na zebrane w naszym serwisie punkty."

Jakiś błąd, czy można wysłać produkt i dostać punkty ??? A może miało być "..wymienić ZA zebrane..." ???

Sebastian Ogłoziński

0 + - 2009-02-07 18:00

"Swoje punkty możesz wymienić także na dowolny produkt z oferty sklepu internetowego."

sklepu internetowego benchmark czy komputronik?

mICh@eL

0 + - 2009-02-07 18:24

to jedno i to samo - te same ceny, taka sama oferta.

Pozostaje jednak pytanie - jaki przelicznik punktowy ???

Poza tym "... wymienić na zebrane w naszym serwisie punkty." - nie powinno być "..ZA.." ???

Sebastian Ogłoziński

0 + - 2009-02-07 19:24

powinien być jakiś rozsądny przelicznik, co najmniej 1 pt = 1.5 zł.

_nick_

0 + - 2009-02-09 15:49

albo lepiej 1pnkt = 1 dolar ;]

mICh@eL

0 + - 2009-02-11 18:18

Oficjalna odpowiedź moderatora:
1punkt = 1zł

maciek1o3s

0 + - 2009-02-15 13:01

Ale po co nam przelicznik skoro pomysł nie wchodzi w życie i raczej nie wejdzie?

_nick_

0 + - 2009-02-19 16:20

wchodzi w życie bo jedna osoba już skorzystała

maciek1o3s

0 + - 2009-02-19 21:21

kto? :p Nie ma jakiegoś ogłoszenia więc raczej nie wchodzi ;/ przynajmniej patrząc GF 260 kosztujące 1200 zł a ma 1070 pkt
@1punkt = 1zł -- raczej nie ^^

Jeśli jednak jest takie coś aktualne proszę o rozwinięcie wypowiedzi :)

maciek1o3s

0 + - 2009-02-19 21:22

Wiem, wiem są zawirowania ostatnio na rynku, ale... pytam się

_nick_

0 + - 2009-02-26 10:29

ktoś kto miał kupe punktów, a teraz ma mało ;]

fakt że te z listy to nie jest 1 p. = 1 zł, ale przy wymianie punktów na coś z komputronika tak.

maciek1o3s

0 + - 2009-02-19 21:22

Będą jakieś nowe produkty/obniżki cen?

Szymon331

0 + - 2009-02-21 14:56

Mnie zależy by te Kingstony zostały jak najdłużej.

Co do obniżki cen to mam wątpliwości. Dobrze że punkty benchmak.pl odporne są na światowy kryzys finansowy ;)

maciek1o3s

0 + - 2009-02-27 18:36

@fakt że te z listy to nie jest 1 p. = 1 zł, ale przy wymianie punktów na coś z komputronika tak.

Można by uzyskać jakieś potwierdzienie redakcji?

maciek1o3s

0 + - 2009-02-27 18:39

@ktoś kto miał kupe punktów, a teraz ma mało ;]

Po tym kimś sądzę, że do tych punktów można dołożyć własne pieniądze?
np. ktoś ma 1000 pkt. coś kosztuje 1500 zł dokładamy 500 i mamy coś za 1500 zł - czy to tak działa? :p

Lorduś

0 + - 2009-03-16 16:34

No właśnie że jest, ale przy przeliczaniu punktów na ceny netto :)

Darodaredevil

0 + - 2009-03-22 21:04

a może by tak jakąś przyzwoitą płytę główną do tego zestawienia dołożyć?? Całego kompa by sobie można było złożyć i by przyjemnie było :))

bocian

0 + - 2009-04-02 13:44

Niezła sprawa z tymi nagrodami, na miejscu Benchmark`a dodawał bym najlepsze mini-recenzje na stronę główna, i zmienił edytor na np. TinyMCE 2.0, bo jak widzę ten tutaj, to aż odechciewa mi się cokolwiek pisać

Darodaredevil

0 + - 2009-04-02 13:46

a jaka jest cena przesyłki?? 10 pkt jak było wcześniej czy cena właściwa jaką płaci każdy klient komputronika???

GreQonE

0 + - 2009-04-02 14:03

A moze ktos mi powie na jakiej zasadzie sa punktowane rozwiazania z poradnika? :)
Tylko raz dostalem 2 i raz 3 pkt za rozwiazanie, a mam ich 30, czy ktokolwiek dostal chociaz raz 5 pkt? :)

Darodaredevil

0 + - 2009-04-02 16:26

ja podejrzewam ze to osoba zamieszczająca problem pozniej sama przyznaje punkty :P

GreQonE

0 + - 2009-04-02 17:25

Wlasnie chyba nie

Darodaredevil

0 + - 2009-04-02 22:31

nie wiem, nie będę się upierał. Ale nadal pozostaje aktualne pytanie o koszt wysyłki

Lorduś

0 + - 2009-04-02 14:14

Moment, czyli teraz za mini-recenzje na dzień dobry można dostać od 5 do 20 pkt?

_nick_

0 + - 2009-04-03 09:50

nie, teraz na start (wcześniej też tak było) za reckę dostajesz 1-5 punktów (ale z reguły to jest 3-5 punktów). W podsumowaniu możesz dostać za nią max 20 punktów lub 50 punktów jeśli jest to recka miesiąca.

mszark

0 + - 2009-04-03 07:49

To ja już się nie dziwie dlaczego większość artykułów to jakieś pierdoły.

_nick_

0 + - 2009-04-03 09:51

Moim zdaniem powinny wrócić także czapki, koszulki, kubki bo to fajna sprawa, a w sklepie tego nei dostaniemy.

Robert_Majer

0 + - 2009-04-27 07:10

masz rację powinny być czapki, koszulki, kubki ;] tak poza tym albo niech będzie np 1 pkt to 5 zł, to by było proste masz 5 pkt masz 5 zł, a masz 50 pkt masz 500 zł - prosto można przeliczyć, zamiast się tak męczyć np 1 pkt - 1,5 zł ;]

Robert_Majer

0 + - 2009-04-27 07:14

coś źle przeliczyłem poprawiam się: np. masz 5 pkt masz 25 zł i masz 50 pkt masz 250 zł o tak miało być ;]

_nick_

0 + - 2009-05-06 15:38

jest przelicznik 1p. = 1zł. Prostrzego już być nie może ;)

Botanix

0 + - 2009-05-21 10:01

"albo niech będzie np 1 pkt to 5 zł, to by było proste masz 5 pkt masz 5 zł, a masz 50 pkt masz 500 zł - prosto można przeliczyć"

No jak widać wcale nie tak prosto ;).

Poza tym nikt Ci 5zł za 1pkt nie da, to byłoby nieopłacalne. Chociaż 1pkt za 1zł to już nie opłacalne dla użytkowników. Za dużo trzeba się napocić aby mieć te 100pkt. Robiąc recki sporo za dużo, ja odpuściłem. Kiedyś można było lepsze rzeczy dostać za te 100pkt. Gdyby było 2zł za 1pkt... no to bym się bawił a tak jak teraz no to trzeba mieć za dużo zbędnego czasu i nie mieć nic innego do roboty :)/

Andzia

0 + - 2009-06-11 21:51

Przyznaję ci święta racje, 1pkt = 1zł pozostawia troche niedosyt, szkoda że nie ma 1pkt = 1,5zł to byłoby bardziej korzystne.

Ja osobiście teraz wziąłem się za newsy i staram się uzyskać tyle żeby mi wystarczyłoby na Razer Deathadder i pokładkę SteelSeries QCK

_nick_

0 + - 2009-11-18 11:40

1p = 1zł to najlepszy przelicznik, jak już zmieniać to ilość punktów za newsa/recenzję.

szymon_j14

0 + - 2010-01-10 12:58

czy punkty za rozwiązany problem dają od razu?

Wojtek_K

0 + - 2010-02-15 09:28

Czy jeśli ma się np. 150pkt i chce się kupić coś za 40zł (pkt) + 10 koszt przesyłki, to te 100pkt zostaje, czy przepada?

_nick_

0 + - 2010-04-09 16:52

oczywiście, że zostaje.

 
zgłoś naruszenie netykiety lub złe
zachowanie