Gry

AC Brotherhood? Najlepszy na PC

przeczytasz w 1 min.

Komputerowa wersja przygód Ezio będzie lepsza od konsolowych - gwarantuje nam to David Coulombe z Ubisoftu.

 Warto przeczytać:
 

Duke Nukem Forever nadchodzi

Choć Assassin's Creed: Brotherhood na PC pojawi się ze znacznym opóźnieniem, francuski producent gry - Ubisoft - nie zamierza traktować tej platformy po macoszemu. Z opublikowanego niedawno na stronach serwisu pcgameshardware.com wywiadu wynika jasno, że ekipa odpowiedzialna za pecetowy port gry podchodzi do sprawy poważnie.

Jak poinformował David Coulombe, jeden z programistów w Ubisofcie, dzięki dodatkowemu czasowi, jaki otrzymał dział techniczny wersji PC, ta wersja Brotherhooda będzie maksymalnie doszlifowana. Co więcej, najnowszy Assassin w wersji pecetowej był od początku tworzony częściowo osobno, a więc nie mamy tu do czynienia z bezpośrednim przetwarzaniem całości kodu konsolowego.

Efekt? Obsługa procesorów wielordzeniowych, większa ilość klatek na sekundę, wysokie rozdzielczości, MSAA oraz wyższa jakość cieni, odbić i lokacji. Dodano również obsługę Eyefinity i 3DVision, co z pewnością ucieszy fanów tych technologii. Choć - jak przyznał sam Coulombe - całość stworzona została od początku do końca z myślą o DirectX 9 (eksperymenty z DX10 i 11 nie dały satysfakcjonujących wyników), zamierzony efekt został osiągnięty i nowe przygody Ezio na konsolach nie mogą się równać z tym, co zobaczymy na PC już w marcu.

Źródło:

PCGamesHardware.com


Komentarze

44
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Znowu PC górą :)
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Dziwne, aż sprawdzę!
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        No i tak powinno być! :]
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          super! bo ostatnio kupilem sobie AC2, pogrywam i obrzydliwie mi sie podoba ;)
          • avatar
            DustEater
            0
            szkoda że testy DX10 czy DX11 nie poszły pomyślnie :(
            • avatar
              Lightning
              0
              Każda nowa gra opiera się o DX9 (nie licząc Cywilizacji V), a tylko dodatki są w DX10 i DX11 - żadna strata. Poza tym i tak fabuła jest najważniejsza :)
              • avatar
                xfire25
                0
                no i tak ma być - DX9 to teraz podstawa - widać producent nie został przekupiony przez firmę microsoft tak jak t było z producentem bf3 (choć myśle że ta mowa o dx 11 to bajki i mają one zachęcić do wydawania kasy w pc )
                • avatar
                  mateo308
                  0
                  czy było by to na dx10 to dużej różnicy by nie było tylko lepsze były by rozmycia i cienie tak samo było w stosunku Lost Planet i różnice pomiędzy dx9 a dx10 była nie duże a co do AC 3 fajnie że już niedługo będzie można zagrać AC 1 było bardzo dobre wraz z dubbingiem w AC 2 nie miałem przyjemności zagrać ale już niedługo zagram
                  • avatar
                    mutissj
                    0
                    i bardzo dobrze DX10 i 11 w większości jego ulepszeń z testów to marketing
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Mam nadzieję, że taki finał na PC będzie miała nowa odsłona MORTAL KOMBAT.
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        WOW Dostępne będą wysokie rozdzielczości, wygładzanie a nawet obsługa procesorów wielordzeniowych. Chwalą się tym jakby chcieli pokazać, że zależy im na graczach PC.
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          A wiadomo coś na temat UPLAY w pecetowym Brotherhood?
                          • avatar
                            racedriver
                            0
                            i dobrze, inni producenci powinni brac przyklad z ubisoftu.

                            nie zdziwie sie, jak ta gra w wersji na pc bedzie wygladac 2x lepiej niz konsolowa.
                            • avatar
                              Konto usunięte
                              0
                              Polacy to jakiś dziwny naród, troszkę się ich popieści to od razu zadowoleni i o wszystim zapominają... Dlaczego nikt nie wspomniał o tym cudnym zabezpieczeniu ubisoftu, które w dzień premiery działa jakby chciało a nie mogło? Już wolę komfortowo pograć na konsoli.
                              • avatar
                                Konto usunięte
                                0
                                Nie macie wrażenia, że gry na pc powinny być dużo tańsze? Co by nie mówić lepsze AA, AF i wyższa rozdzielczość jest OK ale to nadal port. Nie jestem specjalistą ale ilość pracy w tworzenie całej gry, a jej portowanie do pc to chyba niebo, a ziemia. Tyle, że ustal niższą cenę gier na pc, a rynek ulegnie zachwianiu i komu to się opłaci oprócz graczy? ;)

                                Obsługa procesorów wielordzewniowych itp to też raczej standard powienien byc, a nie extra bonus ;)

                                • avatar
                                  Konto usunięte
                                  0
                                  O teksturach nie wspomnieli , czyli bedzie standardowe konsolowe gowno- w miare dopracowane postacie a reszta rozmyta jakby komus sie omsknela wajcha na filtrze gausa w fotoszopie.
                                  • avatar
                                    Konto usunięte
                                    0
                                    nie rozumiem was, dx 10 to niewielka różnica.. są "cracki" na których można odpalić just cause 2 na dx9 bez straty jakości a w crysisie uzyskać dx 10 na dx9... konsole mają mini hd w 720p i roździelczość podstawowy w 1024 a ten ulepszony 1280x720