Gry

Age of Conan - początek końca?

przeczytasz w 1 min.

Firma Funcom ogłosiła dziś rozpoczęcie prac nad połączeniem serwerów swojego flagowego obecnie tytułu Age of Conan. Tytułu, który do niedawna uznawany był za potencjalnego pogromcę World of Warcraft. Niestety, rzeczywistość obnażyła wiele błędów tej produkcji i po krótkim, wzmożonym zainteresowaniu sporej ilości graczy powoli zaczęła ich tracić. Trochę w tym „zasługi” gry Warhammer: Age of Reckoning  który pojawił się niecałe 2 tygodnie temu i zbiera całkiem pochlebne recenzje.

Większa część winy za niknący zapał użytkowników Age of Conan spoczywa na jego twórcach, którzy wystarczająco szybko nie reagowali na zgłaszane przez graczy problemy.  Tak oto doszliśmy do momentu gdy dla zapewniania wystarczającej grywalności  tejże produkcji najlepszym rozwiązaniem wydaje się połączenie istniejących serwerów europejskich i amerykańskich. Niewątpliwie przemawiają za tym również względy finansowe. 

I chociaż Funcom zapowiada wprowadzenie szeregu nowości do gry takich jak nowy obszar Ymir’s Pass i obiecywany od dłuższego czasu właściwy tryb PvP (o implementacji DX10 już nie wspominając), to jednak ciężko będzie odrobić utracone zaufanie graczy.
Oj, robi się gorąco. Czyżby to początek końca tej gry? W tym świetle przesunięcie przez CDProjekt premiery Age of Conan PL wygląda zupełnie inaczej i może zwiastować całkowite wycofanie się z tego projektu.

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    BarT0
    0
    AoC niestety okazał się porażką.
    Całe szczęście, że udało mi się sprzedać 2 tyg. po zakupie.
    Po tym jak zagrałem w AoC znów aktywowałem moje konto w WoWie ;) i blizzard zyskał wiernego fana.
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      AoC jest naprawdę ciekawy tylko Funcom trochę zawaliło sprawę... trochę za dużo naobiecywało szkoda
      Za to WHO jest swietny fakt faktem nie ma takiej grafiki jak AoC za to jest lepszy niż WoW :E