Karty graficzne

AMD vs NVIDIA w Unreal Tournament 3

przeczytasz w 1 min.

PC Perspective poszedł na ostro w dokładne benchmarki i wyszły mu odpowiedzi, których się można było właściwie domyślać. 8800 GTX jest kartą najszybszą, a 2900 XT i 8800 GTS plasują się dosyć blisko siebie.
Jednak w przeciwieństwie do testów w Half-Life czy Crysis wyszło na to, że high-endowa ATI ma tutaj przewagę nad Nvidią, bo konsekwentnie ją wyprzedza jeśli idzie o nie najwyższą półkę.


Największym zaskoczeniem jest ogólny poziom wydajności. GeForce 8800 GTX jest w stanie grać w rozdzielczości 2560x1600 utrzymując prędkość 60FPS – co jest osiągnięciem niezmiernie imponującym, biorąc pod uwagę, że silnik chodzi przy tym tempie na Xboksie 360 w rozdzielczości 1280x720. Nawet 8600 GTS i 2600 XT dałyby radę wyrzucić obraz z przyzwoitą jakością przy 1600x1200. Może jest to tylko oznaka tego, że silnik te rozwija się odkąd topową kartą była szósta seria GeForce.



Jednak jest też minus tej całej wydajności – polega on na tym, że gra nie ma obsługi sprzętowego antialiasingu. Nawet w kartach ATI. Xbox 360 ma dedykowany układ, który zajmuje się AA, ale gracze pecetowi zostają tu na lodzie. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę wyższą rozdzielczość może nie jest tak źle.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!