Na topie

Pole bitwy „z innej perspektywy” w DLC Laws of War do Arma 3

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

W Laws of War wcielimy się w specjalistę od ładunków wybuchowych z pozarządowej organizacji humanitarnej. To zmienia zasady gry.

  • Pole bitwy „z innej perspektywy” w DLC Laws of War do Arma 3
A A

Wojna to nie tylko żołnierze, terroryści, bojownicy i cywile. Twórcy gier rzadko jednak pozwalają nam wcielić się w kogoś innego niż oni lub stanąć z kimś innym do walki. Tym cieplej przyjmujemy wiadomość, że spróbować czegoś takiego będziemy mogli w najnowszym DLC do gry Arma 3. Przejmiemy mianowicie kontrolę nad specem z pozarządowej organizacji humanitarnej pomagającej ofiarom wojennym (i nie tylko).

Laws of War – taki tytuł nosi rozszerzenie, które na początku września zostanie udostępnione zainteresowanym graczom. Jego najważniejszą częścią będzie dodatkowa kampania fabularna (Remnants of War), w której wcielimy się właśnie w jednego z członków organizacji IDAP (co jest skrótem od International Development & Aid Project).

Arma 3 IDAP zasady

IDAP zjawia się wszędzie tam, gdzie ludność cierpi w wyniku wojny oraz wtedy, gdy trzeba po niej „posprzątać”. Frakcja ta ma swoją furgonetkę, swój ekwipunek i swojego drona, który pomaga w dezaktywacji min. A to właśnie to zadanie zostanie postawione przed protagonistą, którym będzie specjalista od takich ładunków, Nathan MacDade. Dodajmy na koniec – bo brzmi to bardzo zachęcająco – że kampania będzie przedstawiona w formie wywiadu dziennikarza śledczego z naszym bohaterem.

Twórcy rozszerzenia, Bohemia Interactive, nie ukrywają, że Laws of War było zainspirowane ich głębokimi relacjami z Międzynarodowym Komitetem Czerwonego Krzyża. Podobno od dawna poszukiwali oni sposobu na to, jak włączyć tę niewątpliwie istotną część wojny do świata gier i to DLC ma być „wprowadzeniem do praw wojny i ich konsekwencji”.

Cena rozszerzenia to 10 euro. Wraz z nim zadebiutuje darmowa aktualizacja z nowymi scenariuszami i medycznym ekwipunkiem. 

Źródło: Kotaku, PC Gamer

Odsłon: 2363 Skomentuj newsa
Komentarze

2

Udostępnij
  1. Anonim20
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-08-11 15:03

    Drugi screen, grafika rodem z HL2.
    Prosta i bez detali, nie wiem jakim cudem Arma 3 potrafi zarzynać procki :D

    Skomentuj

    1. parasite
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2017-08-11 15:59

      Chociażby takim, że ten namiot "bez detali" musi być generowany i wyświetlony na mapie 300 km kw. gdzie takich namiotów stoi powiedzmy czterysta. Do tego dodaj faunę, florę, miasta i wsie, latające muchy, pogodę i to wszystko musi działać przy powiedzmy 200-300 jednostkach przy 4 tysiącach obliczeń trajektorii lotu pocisku lub fizyki przebijanego przez niego materiału w ilości minimalnej 40-50 klatek/sek żeby inny krzykacz nie miałczał, że mu tnie poniżej 60 fps na jego ekstra 144hz monitorze.

      Także widzisz, coś za coś. Poza tym sama Arma w sobie nie zażyna procka. Konkretnie trzeba przygotować dany scenariusz aby wykonywało się sporo tam tego żeby faktycznie zacząć zażynanie.

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!