• benchmark.pl
  • Mobile
  • Awaria Virgin Mobile - brak zasięgu w całej Polsce [AKT.: już działa]
Mobile

Awaria Virgin Mobile - brak zasięgu w całej Polsce [AKT.: już działa]

przeczytasz w 2 min.

Poranek 21 marca 2019 roku rozpoczął się dla klientów Virgin Mobile Polska niemiłą niespodzianką – brak zasięgu dotyczy użytkowników z całego kraju.

Aktualizacja, godz. 15.45: Trwało to wiele godzin, ale wreszcie awaria została usunięta. Jeśli wasze telefony dalej pokazują brak zasięgu, to prawdopodobnie powinien wystarczyć restart urządzenia lub wyjęcie i włożenie z powrotem karty SIM.  Firma Virgin Mobile Polska oficjalnie potwierdziła bowiem, że „wszystkie usługi wróciły już do normy” – można wysyłać i odbierać SMS-y, prowadzić rozmowy i korzystać z Internetu mobilnego.

Virgin działa

„Pragniemy przeprosić wszystkich naszych klientów, którzy w dniu dzisiejszym pozbawieni byli dostępu do naszych usług. Była to pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria, która dodatkowo miała miejsce w środku nocy. Bierzemy odpowiedzialność za tę sytuację i zrobimy wszystko, co niezbędne, aby nie powtórzyła się w przyszłości” – skomentowała Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

Największy wirtualny operator w Polsce potwierdził, że przyczyną był „błąd komunikacji między systemem bilingowym Virgin Mobile a siecią radiową”zapowiedział, że każdy klient otrzyma przeprosinowy prezent. Szczegóły na ten temat zostaną przekazane SMS-owo. 

Aktualizacja, godz. 13.15: Wciąż walczący z problemem operator Virgin Mobile Polska poinformował na Facebooku, skąd ten brak zasięgu u tysięcy użytkowników. Otóż awaria swoje źródło ma w „komunikacji między systemem Virgin Mobile a siecią radiową”. 

Dodajmy, że niektórym udało już zalogować się do sieci, więc rzeczywiście wygląda na to, że usterka jest stopniowo usuwana. Przypominamy o restartowaniu urządzeń, co może być konieczne do odzyskania łączności.

Aktualizacja, godz. 12.40: Awaria w Virgin Mobile jest powoli usuwana. Użytkownicy, którzy cierpią na brak sieci, są zachęcani przez przedstawicieli operatora do restartowania telefonów (lub wyjmowania i wkładania karty SIM). Powoli problem powinien więc znikać. 

Aktualizacja, godz. 10.25: Awaria trwa i wygląda na to, że problem jest poważniejszy, bo po tylu godzinach użytkownicy nadal skarżą się na brak zasięgu. Z komentarza przedstawiciela Virgin Mobile Polska wynika jednak, że prace nad usunięciem usterki trwają, ale nie wiadomo kiedy uda się je zakończyć. 

Virgin Polska

Aktualizacja, godz. 08.50. Przedstawiciele Virgin Mobile Polska zaczęli odpowiadać użytkownikom na Facebooku. Poinformowali, że brak sieci jest spowodowany „przejściowymi problemami z działaniem sieci”. Nie wyjaśnili na czym polegają te problemy, ale prace nad ich eliminacją już trwają. 

Virgin awaria problem

News oryginalny: Jeśli masz numer w Virgin Mobile, od rana 21 marca 2019 możesz mieć trudności, a właściwie brak możliwości połączenia z siecią. 

Ogólnopolska awaria Virgin Mobile 2019

Największy wirtualny operator w naszym kraju milczy, ale na brak sieci na Facebooku skarżą się użytkownicy z całego kraju. Nie mogą zadzwonić, wysłać SMS-a ani nawet skorzystać z Internetu mobilnego. Działają tylko połączenia alarmowe.

Virgin – brak zasięgu od rana

Pierwsze komentarze na ten temat pojawiły się w czwartek w godzinach porannych. Obecnie pod ostatnim wpisem jest ich już ponad 400, a wymieniane miasta to między innymi Kraków, Wrocław, Lublin, Białystok, Gdynia, Suwałki, Opole czy Łódź.

Virgin awaria komentarz

Virgin - awaria. Co się dzieje i kto ponosi winę?

Firma Virgin Media Polska jak dotąd nie skomentowała sprawy, więc nie wiadomo, co się dzieje i kiedy awaria zostanie wyeliminowana. Sprawę skomentował za to rzecznik sieci Play, który wyjaśnił, że wina nie leży po jej stronie. Wygląda więc na to, że coś niedobrego stało się z samym Virgin. 

Będziemy śledzić sytuację i gdy czegoś się dowiemy, znajdziecie tutaj informacje. 

Komentarze

15
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    dzejsonista
    -1
    Polecam premium mobile. Poki co najlepsza oferta na rynku, a do tego błyskawiczna obsluga przez fejsa
    • avatar
      baren
      -3
      Dlatego wciąż w życiu nie wykupię usług u jakiegokolwiek wirtualnego dostawcy. Z prostej przyczyny; bo za nic tak naprawdę nie odpowiadają. Działają dzięki możliwości większego wykorzystania infrastruktury technicznej postawionej przez innych. W rzeczywistości nic nie inwestują, a te pieniądze które czasami gdzieś przekażą to dosłownie śmiecie, które i tak odpiszą od podatków. Branson jest wystarczająco bogaty, żebym mu jeszcze dokładał.
      I tak skończy się co najwyżej: "przepraszamy za usterkę, która nastąpiła z nieustalonych (w domyśle nie leżących po naszej stronie) przyczyn. pracujemy (minęło, więc głęboko odetchnęliśmy) nad ustaleniem przyczyn awarii i dołożymy wszelkich (żadnych, po prostu zapomnijmy o tym) starań aby podobna sytuacja nie zdarzyła się w przyszłości (czyli jest kwestią czasu, gdy znowu się stanie, więc bądźcie przygotowani). stało się, trudno; i co nam zrobicie?".
      • avatar
        franiux
        -5
        Apokalipsa normalnie, Dziuni z Warszawy nie działała przez to mordoksiążka i nie mogła nowego zdjęcia swojego tyłka wstawić.
        • avatar
          leon-san
          0
          Zasięg rwie - czasem wystarczy wyłączyć i włączyć kartę SIM. Bez konieczności rebootwania samego telefonu.
          • avatar
            dekidekowski
            0
            Pewnie rekonfigurowali siec pod nową usługę Virgin Net 60 i 120 i się "spsuło" :)
            • avatar
              fitgame
              0
              Ostatnio notuję same problemy z tą siecią. Odkąd wymienili mi karte sim to często się zdarzało, że musiałem restartować tel żeby złapał zasięg. Wypisz, wymaluj ta sama sytuacja co dziś. I co ciekawe pojawił się też problem z wysyłaniem sms-ów. Tzn nie mogę tego robić bo wyskakuje błąd. Trzeba będzie szukać innego operatora.
              • avatar
                pawluto
                0
                A ile oni mają klientów - 100 czy 200 ?
                Przy tak małej ilości jeszcze mają awarię ?
                • avatar
                  pawluto
                  0
                  A ile oni mają klientów - 100 czy 200 ?
                  Przy tak małej ilości jeszcze mają awarię ?