Na topie

Battlefield 3 - premiera gry, cena, wymagania, polonizacja

Autor:
Jakub Kralka

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Kategoria: Gry

Dziś na sklepowe półki w całym kraju trafiła w końcu jedna z najbardziej oczekiwanych strzelanek nie tylko roku 2011, ale chyba nawet kilku ostatnich lat - Battlefield 3.

AA

Polska premiera nastąpiła z dwudniowym opóźnieniem względem Stanów Zjednoczonych, choć osoby, które zamówiły grę w ramach tzw. pre-orderów już od kilku dni donosiły o miłej niespodziance od listonosza.

Battlefield 3 jest dumnym przedstawicielem gatunku sieciowych shooterów, bo choć posiada tryb single player, recenzenci z całego świata są zgodni - twórcy umieścili go w grze tylko z czystej przyzwoitości.

Polskim wydawcą gry jest rodzimy oddział EA, zaś sama gra zarówno w wersji na PC, jak i konsole doczeka się pełnej lokalizacji. Ceny sugerowane prezentują się następująco:

  • PC - 149 PLN
  • X360 - 229 PLN
  • PS3 - 229 PLN

Jednak nie jest to ostateczna oferta sklepów z grami. Koniecznie zajrzyjcie do benchmarkowego sklepu, gdzie Battlefielda 3 możecie kupić już od 119 złotych.

W przypadku wersji pecetowej spore kontrowersje budzi problematyka wymagań sprzętowych. Nowy silnik Frostbite 2 wyciska z naszych komputerów naprawdę wiele, co z kolei skutkuje wychwalaną oprawą graficzną.

Recenzenci wersji pecetowej nowemu Battlefieldowi nie szczędzą komplementów, a oceny nie spadają poniżej 90%. Nieco gorzej wygląda sytuacja w przypadku wersji konsolowej, ale i tam nie jest źle. 85% to w przypadku strzelanki na konsole wciąż przecież bardzo dobry wynik!

Seria Battlefield składa się z kilkunastu bardzo różnorodnych części, a jej początek miał miejsce w 2002 roku pod nazwą Battlefield 1942. W 2005 roku swoją premierę miał skupiający się na bardziej nowoczesnych konfliktach  Battlefield 2. W kontynuacji autorzy postanowili pozostać wiernymi tym trendom.

Battlefield 3 pudełko

Więcej o Batllefield 3:

Źródło: Inf. własna

Odsłon: 22987 Skomentuj newsa
Komentarze

159

Udostępnij
  1. CzesioBF2
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2011-10-27 18:59

    lol 1942 a gdzie Vietnam ?

    Skomentuj

    1. Jakub Kralka
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2011-10-27 19:01

      "lol" dwa lata później

      Skomentuj

  2. midarktemp
    Oceń komentarz:

    -5    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:05

    odemnie dla fanBOYÓW CoD http://www.youtube.com/watch?v=s2e6iMAzPTQ :)

    Skomentuj

    1. dczaja1990
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2011-10-27 19:27

      ach.. nie ma to jak gadanie fanboja BF 3. Sory ale i9le widzialem forow tyle razy widzialem jak fan bf jedzie po fanach cod, bardzo rzadko odwrotnie. Jak moze bf pobic coda jak to 2 gry o roznym podejsciu do tematyki multiplayer? cod to dynamika i szybka akcja a bf to taktyka i praca zespolowa. Jak chcecie to minusujcie mnie bo jestem fanem coda i tak boli mnie ze grafika zostala tylko podszlifowana. Ale uwielbiam mechanike rozgrywki coda i nie zmienie upodoban tylko dlatego ze bf wyszedl z lepsza grafika.

      Skomentuj

      1. midarktemp
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2011-10-27 20:13

        Sam gram w Coda i troche gameplayów z komentarzem na moim kanale zrobiłem ale jestem graczem a nie fanboyem nie wadzą mi inne gry. Tez lubię tę mechanikę i szybka akcję ale w tym roku MW3 to poprostu tak odgrzany klops że się w głwoe nie mieści wolę gry od Treyarch bo Infinity Ward od czasu genialnego Coda4 nie ruszył się wprzód o krok a powiedziałbym że się cofa... B3 poprostu daje radę i pokazuje jak powinna wyglądać kontynuacja fanboje to widzą czyją to i hate na B3 leci a ten filmik to taka moja odpowiedź dla tych "dzieciaków" i tyle... :)

        Skomentuj

    2. przemasM
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 20:25

      fajne zrobione tylko jest jeden szkopuł Arni oszukuje Cheaters;) czyli idealna gra dla ściemniaczy a tak na poważnie pogramy zobaczymy ja jeszcze nie kupiłem poczekam na niezależne oceny;) na co dzień gram zarówno i w BF jak i Coda lubię też ARMA II ta ostatni jak dla mnie miała najwięcej z realizmu ale realizm jest lekko nudnawy ;) poczekam co tam najnowsza odsłona BF ma do pokazania ale nie biorę pod uwagę sponsorowanych recenzji.

      Skomentuj

    3. hideo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 23:32

      haha! rozwalił mnie ten filmik! :D totalnie uwielbiam filmy Terminator! :] ale niestety w filmiku powinno być odwrotnie, Terminator to akcja czyli COD i to Arni kosi resztę (czyli zespołowego Battlefielda)... :] a odnośnie MW3 to jeszcze w nią nie graliśmy, ale jestem przekonany że MW3 zniszczy skosi akcją Battlefielda3, Hasta La Vista, baby! ;] niecałe 2tyg do MW3 :D a jakbyś mógł zremixować na stronę COD to byłoby jeszcze lepiej ;]

      Skomentuj

    4. Michur
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2011-10-28 10:33

      Moment "OMG We Are So Pro" wymiata :)

      Skomentuj

    5. sevae
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-29 01:30

      Zapewne tak to wygląda jak gracz CoD zaczyna grać w BF :) A potem nikomu nie ma atakować i trzeba pokazywać... eh.

      Skomentuj

  3. Towarzysz Komisarz
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:06

    Z tego, co piszą kumple z amerykańskich forów dyskusyjnych gra jest rewelacyjna...mnie nigdy FPS-y, zwłaszcza w trybie multi nie interesowały, ale może spróbuję.

    Trzeba tylko joystick kupić, bo jak mówią znajomi, latanie na myszy/klawiaturze jest trudne.

    Skomentuj

    1. SP1DER987
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2011-10-27 19:14

      Ostro pojechałeś ;)

      Skomentuj

    2. Darxis
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2011-10-27 20:43

      mistrz

      Skomentuj

    3. aviel
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 21:26

      Wiesz latanie myszką i klawiaturą wcale nie jest trudne w BF3. Wystarczy dobrze ustawić sobie sterowanie samolotem/helikopterem, bo standardowe nie jest dobrze dobrane :)

      Skomentuj

  4. kalfas
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:10

    kupilem, i od pol godziny nie moge tego zainstalowac, origin sie wiesza i odmawia dostepu do rejestracji gry..., czy ktos mial takie klopoty?moze im serwery padly?

    Skomentuj

  5. force
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:11

    żenada... cały dzień podłączy mnie do gry i po 20 sekundach wywala... nie jest to wina punkbustera... ciekawe co robili jak były beta testy... ŻENADA... na konsoli działa normalnie

    Skomentuj

  6. smith300
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:13

    chłopaki a ja mam problem, kupiłem ją na DVD, żeby uruchomić instalację orgin musi się komunikować z serverem i ją aktywować, no więc mam najnowszego orgina i lipa aktywuje, aktywuje i zaktywować nie może o co k***a biega??

    Skomentuj

  7. kalfas
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:14

    czyli chyba pad origin, na szczesciem ma civ5:)

    Skomentuj

  8. kalfas
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:15

    smith,mam tak samo, na 100% serwery im niewydalaja, dla nich to dobrze bo chyba rynkowy sukces, ale my pogramy za kilka dni jak sie wszystko ustabilizuje

    Skomentuj

  9. GunarDAN
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:15

    Gra niestety ma jeszcze spoooro problemów i byków do wyeliminowania. Nie mówiąc już o wywalaniu gry do pulpitu w muti, co raportuje wielu graczy (na fomum już 56 stron o wywalaniu gry). Liczę, że szybko grę naprawią i dopieszczą. No i polskich serwerów, jak na lekarstwo i ciężko się tam wbić...

    Skomentuj

  10. Kenjiro
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:28

    Bla, bla, bla. Na metacritic user score wynosi 7.4, czyli całkiem dobra gra, a nie wybitna - do którego to miana pretendowała. Dla porównania: Wiedźmin 2 jest o cały punkt wyżej (8.5).

    Skomentuj

    1. Jakub Kralka
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2011-10-27 19:33

      User score, niestety, ale nigdy nie jest aż tak miarodajną oceną jak zebrane opinie recenzentów, z prostej przyczyny: fani i antyfani niezdolni do namiastki obiektywizmu, którzy wypaczają daną ocenę.

      User score bardzo często składa się z lawiny "jedynek" i lawiny "dziesiątek", do tego stopnia, że racjonalnie oceniający userzy mogą być nawet w mniejszości!

      A im gra bardziej znana tym ryzyko to jest większe, bo o ile wątpię by fani Skyrima "jedynkowali" Wiedźmina, tak fani Call of Duty - na ile znam internet - raczej Battlefieldowi nie odpuszczą.

      Oczywiście nie twierdzę, że taki user score jest niemiarodajny i nie daje jakiegoś podglądu, ale w życiu nie będę się powoływał na taki wyznacznik w newsach.

      Skomentuj

      1. moorell
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2011-10-28 00:26

        "User score, niestety, ale nigdy nie jest aż tak miarodajną oceną jak zebrane opinie recenzentów, z prostej przyczyny: fani i antyfani niezdolni do namiastki obiektywizmu, którzy wypaczają daną ocenę."

        Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego co się dzieje z ocenami graczy - przy tak zaognionym (głupim) konflikcie BF vs CoD nie ma co oczekiwać ich sensowności. Jednakże już dawno przestałem wierzyć w obiektywizm i rzetelność recenzentów. Nie wiem, może nie powinienem stawiać takich zarzutów aczkolwiek zbyt często moja opinia rozmija się z ich rezencjami. Możliwe, że to tylko moje oczekiwania są diametrialnie odmienne, może zawyżone. A może ich poziom tolerancji jest zbyt wysoki...?

        W moim przypadku doprowadziło to do sytuacji gdy kupno gry w dniu premiery (lub krótko po niej) jest ewenementem (Wiedźmin 2), a pre-order po prostu nie figuruje w liście opcji.

        Skomentuj

        1. moorell
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2011-10-28 00:31

          Dodam tylko, że pozytywna decyzja o zakupie Wiedźmina 2 bezpośrednio po premierze była tylko i wyłącznie zasługą postawy CD Projekt-u i sposobu w jaki potraktowali pierwszą część tej gry.

          Skomentuj

        2. Treyzrazer
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-10-28 12:17

          Rozumuję podobnie. Dodam, że na Benchmarku dwa razy zdarzyło się, że przed premierą i tuż po jakąś grę wychwalano, a gdy wydawano część drugą o pierwszej napisano, że była ledwie przeciętna. Taka niespójność :)

          Skomentuj

        3. cura666
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-10-29 00:04

          Ja w kwestii gier wierze tylko sobie. Reszta albo sciemnia albo sie gowno zna ;-)

          Skomentuj

    2. sevae
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-29 01:37

      Biorą pod uwagę fakt że zwolenników CoD jest więcej, w tym sopra część fan boyów CoD pewnie równa ilości zwolenników BF... aż dziw że średnia użytkowników to nie 5. Widać zwolennicy CoD nie będący fanboyami podbili wynik :)

      Skomentuj

  11. Crisis
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:29

    Żenada. Już jestem pewny na 100%, że od EA już nic nie kupię. Wszystko dzięki zajebistej aplikacji Origin. Nie dość, że ciągle wpierdziela 100MB RAMu i szpieguje 24/h to jeszcze nie pozwala zagrac w BF3. Gra zainstalowana, aktualizacje pościągane, a podczas uruchomienia wywala błąd, że nie można aktywować gry. EA stworzyło bubla, przez którego zawiodłem się na naprawdę świetnej marce. Nie spodziewałem się tego po tej grze. Zostaje tylko wrócić do BC2 i jak do jutra problem nie zostanie naprawiony to zwracam grę. Wielki minus. Radzę się każdemu zastanowić 100 razy przed kupnem.

    Skomentuj

    1. Igloczek
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 22:24

      Ciężko zrozumieć że gdy nagle na ich serwery spływają setki tysięcy prób aktywacji, mogą one źle działać, lub wcale nie działać ?

      A Origin, tak samo jak Steam, jest całkiem dobrym programem, na którego narzekają tylko osoby totalnie nie obeznane w temacie. Bycie graczem nie ogranicza się do pójścia do sklepu po grę...

      Chcesz tak grać? Kup konsole.

      Skomentuj

  12. dddt11
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:39

    Ja też nie mogę aktywować gry infolinia zajęta

    Skomentuj

  13. byku08
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:42

    To samo u mnie.

    Skomentuj

  14. X-SkiLL
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 19:57

    Ja mam Bf3 i wszystko jest ok

    Skomentuj

    1. smith300
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 20:06

      kiedy aktywowałeś??

      Skomentuj

  15. dddt11
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:08

    X-SkilL kiedy aktywowałeś grę? Bo to jest problem z aktywacją produktu. Mogę się zalogować do battleloga mam swoje konto i statystykę natomiast przy uruchomieniu gry wywala problem z aktywacją.
    Zauważyłem że nie można w tej chwili na origin aktywować żadnego produktu. Brak połączenia z serwerem!

    Skomentuj

  16. cubess
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:09

    -kurcze znowu żone bede musial okłamać bo ta gre musze miec :P

    Skomentuj

    1. smith300
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 20:26

      +100;D ja mam koło za tydzień i nie wiem czy dam rade;D

      Skomentuj

    2. Lightning
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2011-10-27 21:03

      Będziesz żonę zdradzał? ;)

      Skomentuj

  17. bullseye
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:13

    Serwery przeciążone, czyli sprzedali bubla i nie potrafią się przyznać. Zwracam się o zwrot kasy wraz z odsetkami bo kasa była u nich a ja czekałem na coś czego nie mogę odpalić.
    Wydali wszystko na reklamy a zapomnieli o serwerach.

    Skomentuj

  18. Marked
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:19

    U mnie chodzi generalnie ok na detalach średnio-wysokich ale niestety po chwili mam artefakty.To chyba nie jest normalne,grafa podkręcona ale fabrycznie;/

    Skomentuj

  19. Rostom
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:34

    Beznadzieja. Straciłem wczoraj dwie godziny życia na instalację gry. Jakieś konta origin, które mi coś tam miały ułatwić (tzn. miały ułatwić marketing i sprzedaż kolejnych gier i kontrolę mojego komputera). Potem 40 minut instalacji samej gry.
    Dzisiaj od ponad godziny próbuję grę uruchomić. Nie chcę gry sieciowej tylko zagrać jakąś bitwę z botami albo nawet single playera. Nie da się. Nie można aktywować, nie można zalogować. Ja się nie chcę logować tylko zagrać.
    Tak samo jak kilka miesięcy temu kupiłem GTA. Po cholerę mi konto Live ID. Nie chcę go tak samo jak Assbooka i innego tego ekstrawertycznego gówna.
    Mam około trzech godzin na tydzień, żeby pograć w gry. Te trzy godziny się skończyły na zakładaniu kont i logowaniu.
    Jestem graczem starej daty i nie rozumiem tego całego logowania się na jakieś konto, żeby po prostu popykać w gierkę. To chyba ostatnia gra jaką w życiu kupiłem.

    Skomentuj

    1. Treyzrazer
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-28 12:24

      No niestety czasy, gdy kupiło się grę i po prostu grało przeminęły.
      :(

      Skomentuj

  20. Omgzpwnd
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:34

    Czas wymienić kompa, ta gra definitywnie jest tego warta (grałem w betę, niestety tylko ~30fpsów).

    Skomentuj

  21. dddt11
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:41

    Właśnie dostałem wiadomość na origin

    "W tej chwili występują pewne problemy z usługą aktywacji gier w Origin.
    Dział techniczny został powiadomiony o problemie i aktualnie pracuje nad jak najszybszym jego usunięciem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności."
    hmmmmm......

    Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 21:28

      Ja sie zalapalem wczesniej i zarejestrowalem ;] i podlaczam sie i gram nie mam problemow, widocznie usluga weryfikacji cos szwankuje ;]

      Skomentuj

  22. cyc508
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:41

    do hu*a ja tez nie mogę zarejestrować BF3 co mnie okropnie wkur. eh jak zwykle przeciążenia servów

    Skomentuj

  23. gromar
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:44

    a u mnie wszystko ok, aktywacja przebiegła bezproblemowo, wszystkie DLC obiecywane przez gram.pl aktywowane bez większych kłopotów, na starusieńkim Q6600+ gtx295 wszystko na High - chodzi płynnie 55-60fps'ów (najnowsze stery nvidii 285.62), na Ultra przy większej zadymie niestety procek już nie wyrabia :D

    Skomentuj

    1. qwerty
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-29 13:20

      Co z tego, że gra jeszcze jest zabugowana.
      Dobrze, że jej nie kupiłem (zainstalowałem i na początku 1 misji wyłączyłem i odinstalowałem).

      Skomentuj

  24. gromar
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:47

    dla osób, które mają problemy z aktywacją gry polecam ściągnięcie zdekryptowanego pliku bf3.exe - gra wtedy już nie pyta o aktywację regionową

    Skomentuj

  25. Reywen
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:47

    99zl w MM!! Szkoda ze u mnie pomylili ceny i musialem zaplacic najpierw 119zl... Dobrze ze pozniej bez zadnego problemu zwrocili mi roznice :D

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 20:54

      Dokładnie w MM 99zł i to bez złotówki a nie grosza. Za takie cudo takie grosze? Super :)

      Skomentuj

  26. Malcolm Feth
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:50

    Fajne te walki COD vs BF3 ;)
    Tak fajne ze nie wiem co powiedziec i ciezko przyznac fakt ze nigdy w zyciu nie gralem w zadna z tych gier ;) Nawet kurna nie mozna pofajnbojowac! wrrr :)

    Skomentuj

  27. MarJano
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 20:58

    piszecie o problemach, pewnie sie calu swiat tlumnie proboje podpiac pod jakis serwer by popykac w 3jke, ja sie nie jaram, poki co odkrywam powolutku zalety 2 jki a na 3jke sie przelącze po nowym roku jak sie wszystko ustabilizuje i uspokoi :D .. ale pewnie na moim 8800gt bedzie slimaczyć cos czuje ..

    Skomentuj

  28. Lightning
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 21:03

    A ja mam pytanie do wszystkich fanów gier Battlefield i antyfanów najnowszych odsłon serii Call of Duty - skoro CoDy są takie złe to dlaczego ciągle o tym przypominacie? ;) Co robiła reklama gry Battlefield 3 na benchmarku? Taki hit i jeszcze się reklamuje? ;)

    Skomentuj

    1. smith300
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 21:33

      CoDy były świetne, jedne mniej drugie bardziej. CoDy mają to do siebie że są liniowe i mają ciągle grafę opartą na dx9 dlatego uważa się je za relatywnie średnie jak na lata Crysisa i BF3. O multi nie mówię bo zawsze było świetne.

      Skomentuj

    2. hideo
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2011-10-27 21:36

      grafika to BF a akcja to COD, a że akcja liczy się bardziej to wolę póki co COD :D

      Skomentuj

      1. smith300
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2011-10-27 22:20

        mi też podoba się akcja, grając w COD masz wrażenie że jesteś częścią filmu i to mi się strasznie podoba, muzyka, klimat, akcja, zwroty akcji coś pięknego!!;D

        Skomentuj

        1. hideo
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2011-10-27 22:26

          ha! rozumiemy się! :D a czym dłużej w COD to epickość i rozmach bardziej powala! czuć akcję! szczegolnie MW1 i 2 ale także w COD WAW gdzie czym bliżej Berlina to akcja się tak zagęszczała że ciarki po plecach i krzyk radochy XD hehe! :D

          Skomentuj

  29. pawluto
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2011-10-27 21:08

    Ale kicha , już na starcie mamy strzał w kolano ! :)
    I oni chcą wygrać z CoD ??? Bez jaj , panowie !
    Najpierw reklama i super filmiki oraz bajki o rewelacyjnym silniku ...który nie obsługuje najlepszego systemu na pc - XP...
    Teraz w końcu start i ...porażka...przepraszamy za usterki...hehehe
    Można narzekać na Activision ale jakiś poziom zawsze trzymają ale to co wyprawia EA to porażka.

    Skomentuj

    1. bullseye
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 22:10

      XP był równie udany co Millenium, czyli szkoda gadać.
      Stał się popularny bo wyglądał inaczej mimo że pod każdym pozorem bił go 2000.
      Xp nie potrafił zarządzać pamięcią a po pół roku instalowania i kasowania sporadycznego działał wolniej niż to ustawa przewiduje.

      Co do drugiej części zgadzam się, niestety nawalili, ale zawsze możesz powiedzieć że chcesz zwrot różnicy ceny bo nie dostałeś gry mimo że za nią zapłaciłeś.

      Skomentuj

    2. PhobosX
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-28 07:51

      Jak by CoD mial tyl uzytkownkow w dniu premiery, też by się servery wywaliły gwarantuje Ci to...

      Skomentuj

  30. donigorasso
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2011-10-27 21:10

    Fajnie , ze to sie chce aktywowac. Po co ten pre order skoro i tak gre odpalasz 27.10 ...

    Skomentuj

  31. raffal81
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 21:11

    Ja dzisiaj w tesco kupilem za 97 zl ;))))

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-28 00:11

      Kurka wodna! Przepłaciłem 2zł...

      Skomentuj

    2. jacy4
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-30 10:22

      Można już kupić battlefielda 3 za około 50zł. :)

      Skomentuj

  32. kulig75
    Oceń komentarz:

    -10    

    Opublikowano: 2011-10-27 21:17

    Król może być tylko jeden :)

    http://www.youtube.com/watch?v=-Nyu7JWvoe4&hd=1


    Skomentuj

    1. MarJano
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2011-10-27 21:37

      co trzeba ci oddac , umiesz zwrocic uwage na siebie, pewnie nie rozstajesz sie z konsola i unchart.. czy jak to sie tam zwie ??

      Skomentuj

    2. Buroberu
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-28 12:29

      Do wanny w piwnicy Josefa Fritzla wrócić czas...

      Skomentuj

  33. spawn78
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 21:24

    Ja Battlefielda 3 mam na płycie i zainstalowanie trwało mi 43minuty bo sprawdzałem bo robiłem test na youtube.pl a gra odpala mi się bez problemu ale ciężko wbić na serwery.

    Skomentuj

  34. smith300
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 21:42

    "Unprecedented demand may affect online performance tonight in Battlefield 3. We're aware of the issue and doing everything possible on our end to make sure the servers are working at 100%. We apologize for any dips in performance you may experience, but want to assure you they are only temporary.
    In the meantime, hang tight, we're on it."


    TAK RZECZE EA

    PS.Zaczyna mnie to zajebiście wkur***ć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Skomentuj

  35. jarwi1972
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 21:43

    W D.PĘ NIECH wsadzą sobie tą grę.Kupiłem za 129 i jak zwykle z serwerami jest problem ,czy oni są normalni?!?!!!!.
    K.wa jego mać mogłem pobrać pirata i już dawno bym sobie grał.Taka polityka z aktywacją to jakaś paranoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Skomentuj

    1. Davidoff69
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 22:10

      Zdecydowanie przepłaciłeś.

      Skomentuj

      1. jarwi1972
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2011-10-27 22:15

        Stać mnie na to żeby sobie kupić po 129 :-))

        Skomentuj

        1. smith300
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-10-27 22:49

          trzeba było iść do Auchan i kupić za 99;) są też klucze na allegro za chyba 70 zł ale cholera wie co to jest?!

          Skomentuj

          1. jacy4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-10-30 13:39

            Po prostu klucz wpisujesz i masz grę, tylko musisz jeszcze ją ściągnąć. Szkoda że na moim komputerze nie pójdzie ta gra :(

            Skomentuj

  36. treborskc
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 21:45

    Ja też kupiłem BF3 za 100zl i włączam przez neta pogram z minute i mam laga nic nie mozna zrobić lub wywala do pulpitu lub jeszcze kurde problem z directX wiecie jak temu zapobiec???? bo mnie to juz powoli denerwuje.

    Skomentuj

  37. jarwi1972
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2011-10-27 21:48

    TO JEST ZAJEFAJNE.!!!!! Dosłownie skopiowane z Origin

    "W tej chwili występują pewne problemy z usługą aktywacji gier w Origin.
    Dział techniczny został powiadomiony o problemie i aktualnie pracuje nad jak najszybszym jego usunięciem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności."



    To moja ostatnia oryginalna gra .szkoda kasy i nerwów
    Niech mi zwrócą kasę !!!!!

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 23:54

      Instalacja, założenie konta, jakieś aktualizacje, stworzenie profilu. Wszystko poszło w niecałą godzinę między zajęciami na uczelni.

      Nie wiem z czym problem, wszystko u mnie było ok.

      Skomentuj

  38. raffal81
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2011-10-27 21:52

    O rany ;] spokojnie panowie ;] tez kupilem dzisiaj i jakos sobie nie pogralem ale zeby az tak przezywac ;P trudno stalo sie, nie pierwszy raz takie rzeczy sie dzieja ;)) niech szybko naprawia i sobie pogramy ;]

    Skomentuj

    1. jarwi1972
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 21:58

      Kolego jak coś kupujesz to ma działać i G mnie obchodzi że mają problemy techniczne.
      To jest tak jakbyś kupił auto bez kół ,które dostarczą Ci za tydzień.Poczekasz spokojnie a póżniej sobie pojeżdzisz.

      Skomentuj

      1. Davidoff69
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-10-27 22:12

        Spokojnie... mają prawo mieć problemy z serwerami w końcu trochę ludzi kupiło BF'a.

        Skomentuj

      2. raffal81
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2011-10-27 22:16

        A Ty chyba myslisz ze oni tak specjalnie, pozamykali servery zeby wkurzyc wszystkich graczy, obciazenie serverow widocznie jest tak wielkie ze wszystko sie wysypalo, trudno zdarza sie, trzeba byc wyrozumialym.
        Przypomina mi sie sytuacja ktora miala niedawno miejsce u mnie na osiedlu, padl internet na godzine i ludzie chcieli juz zbierac sie kolo siedziby firmy ktora owy internet dostarczala i ich ukamieniowac, tylko ludzie nie potrafia zrozumiec ze czasami tak sie dzieje ze cos przestaje dzialac, złośliwosc rzeczy martwych, wazne jest by to szybko naprawili.

        Jak by ludzie byli bardziej wyrozumialy to naprawde zylo by sie lepiej na tym swiecie ale widze ze to tylko moje marzenia.

        Skomentuj

        1. jarwi1972
          Oceń komentarz:

          5    

          Opublikowano: 2011-10-27 22:26

          Pogieło Cię.Przeczytaj co piszesz.Polityka aktywacji gry jest do bani.Jak chcesz grać w MP to łączysz się przez neta a jak w SP to grasz bez połączenia.Pomyśl sobie o tych którzy nie mają internetu,co mają powiedzieć?mogą oblizać się smakiem bo nie zagrają sobie w SP i MP.Kierdyś tak nie było że aktywacja przebiegała na łączu internetowym.
          Ja jestem wyrozumiały i cierpliwy ale te błędy są przy każdym wydaniu nowej gry.Niech działają tak jak z Wieśkiem akcja i reakcja i to ja rozumiem.Skoro wiedzieli w EA że jest bardzo dużo chętnych to powinni się przygotować a nie przepraszać.W końcu to nasza kasa zasila ich konta.

          Skomentuj

          1. raffal81
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2011-10-27 22:32

            Tylko Cisnieniujesz sie jak bys mial 5 lat i CI lizaka zabrali.

            Skomentuj

          2. jarwi1972
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-10-27 22:39

            Nie wchodzę w polemikę ale poczytaj inne wypowiedzi ze zrozumieniem tekstu.Możesz dwa razy jak nie rozumiesz

            Skomentuj

        2. Davidoff69
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-10-27 22:26

          +1

          Skomentuj

  39. Doktorek
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2011-10-27 22:01

    Rzeczywiście tryb single player jest doklejony na siłę AI przeciwników jest na równi z Lemingami dosłownie spróbujcie podbiec do nich przed swoim oddziałem normalnie masz czapkę niewidkę nikt cię nie widzi , rzuć w ich kierunku granatem nawet nie odejdą ale lipa.
    Jak ktoś nie był nastawiony na MP jak ja to kasa w błoto.

    Skomentuj

    1. Davidoff69
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 22:14

      Kupiłeś grę specjalnie dla SP? :| już mogłeś sobie darować i ściągnąć z torrenta.

      Skomentuj

    2. hideo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 22:19

      ja tam nie mam z tym problemu, puszcza się odrobinę taniej i gra szybko sprzedana a singiel faktycznie średni ale i tak warto oblukać tak napompowaną grę jak BF3 dla grafiki i żeby potem móc pogadać na benchu i nie tylko :)

      Skomentuj

  40. Nalovp
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 22:17

    Dziwne historie opowiadacie.Ja odpaliłem origin dzisiaj tak około 16:00 i normalnie gram w BF3 bez żadnych problemów.
    Nawet serwery na 64 sloty normalnie działają.

    Skomentuj

    1. hideo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 22:20

      bo nie wszyscy mają problemy

      Skomentuj

  41. raffal81
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 22:22

    NO ja sie juz polaczylem z serverem, wiec cos tam chyba naprawiaja ;]

    Skomentuj

  42. jarwi1972
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2011-10-27 22:35

    I powiem krótko.Wali mnie to ile łapek dostanę z minusem więc PANY śmiało!
    Jak kogoś to rajcuje no to niech zapodaje.
    A z drugiej strony GDZIE WASZA WYROZUMIAŁOŚĆ !!!!
    Ktoś tu o niej wspomniał :-((

    Skomentuj

    1. hideo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 22:52

      właściwie to zgadzam się z Tobą, wszystko powinno wszystkim działać a nie tylko części działa a innym nie, ale nie porównuj do auta bez kół, raczej do auta olbrzymiego koncernu (jak EA) które po zakupie się szybko zepsuło, ale to nic nowego i w sumie ma prawo się zepsuć bo wiadomo że twórców gry gonią terminy a gracze też chcą szybko dostać produkt na półki a potem wychodzą kwiatki, niedoróbki, problemy... EA to Amerykanie a oni nie umieją robić zbyt bezawaryjnych rzeczy łącznie z samochodami ;)) i robią dużo szajsu ale pośród tego szajsu są perełki (choć BF3 tą perełką nie jest, no chyba że poniekąd graficznie-oświetlenie i realna kolorystyka), dla mnie taką perełką EA jest wydawanie np. Crysis czy Mass Effect ale nie tylko, a szajsem np. seria NFS czy Simsy ;] spokojnie, EA wszystko naprawi i będziesz grrrać :)

      Skomentuj

  43. Diwad
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 22:48

    Kupilem, przeszedlem singla, pogralem pare h w multi i dla mnie zbyt malo akcji. Sprzedam z 110zl z wysylka. Pisac PW;)

    Skomentuj

  44. schake
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2011-10-27 22:53

    Kupiłem w Vobisie za 99pln o 20:50, i przed chwilą udało mi się, w końcu się instaluje.

    Skomentuj

    1. hideo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 23:04

      :O w Vobisie to zawsze taka drożyzna że mnie zaszokowałeś

      Skomentuj

  45. raffal81
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2011-10-27 23:07

    To mi sie chyba udalo najtaniej kupic ;]] a te 97zl w tesco :P w szoku bylem ze tak tanio ;P

    Skomentuj

  46. schake
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-27 23:13

    Musiałem w sklepie kupić bo mnie dziad z allegro w %#uja zrobił, i 500 innych osób. Miałem mieć klucz do limitki i dupa.

    Skomentuj

    1. Glebol
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-27 23:37

      Skoro to było niemal 500 osób to najprawdopodobniej kupiłeś od tego samego sprzedawcy co ja ;) tylko że ja byłem trochę bardziej cierpliwy i doczekałem się na klucz (wysłano mi go dziś wieczorem). Jednak po aktywacji klucza pod tym linkiem:

      https://activate.ea.com/applyentitlement.do?locale=pl_PL

      Mam teraz problemy z aktywacją po pobraniu przez Origin. :/ Pojawia się komunikat po odpaleniu Origin jak wyżej:

      "W tej chwili występują pewne problemy z usługą aktywacji gier w Origin.

      Dział techniczny został powiadomiony o problemie i aktualnie pracuje nad jak najszybszym jego usunięciem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności."

      A sama gra rzecz jasna nie uruchamia się i nie da rady jej aktywować. :/

      Skomentuj

      1. schake
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-10-27 23:52

        dostałem kasę z powrotem, po prostu nie miał kluczy. a co do aktywacji to jest jakaś porażka do tej pory bez powodzenia.

        Skomentuj

          1. schake
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-10-28 00:13

            Kupiłem tylko dla multi, w bc2 gram od ponad roku, singla pograłem 10minut :]

            Skomentuj

          2. schake
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2011-10-28 00:15

            no i w końcu "WITAJ NA BATTLELOGU, ŻOŁNIERZU!"

            Skomentuj

    2. PhobosX
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2011-10-28 07:46

      Czyli pewnie u tego dziada co ja kupileś...
      Koleś sprzedaje towar którego fizycznie nie posiada i tłumaczy się że producent zawalił... a ch$j mnie to za przeproszeniem obchodzi, ja kupiłem od niego a nie od producenta... na Allegro jest z zakaz handlu przedmiotami których się nie posiada fizycznie. Zaplacilem około 85 zl za edycje limitowana (i tylko dlatego kupilem na allgro)...
      A teraz bede musiał kupic za 99 w MM i wydac jeszcze z 50 zl na dlc.... poprostu świetnie... Facet jest niepoważny, co z tego ze mi odda pieniądze... A wiecie co jest najgorsze? ze nabral tak kolo 400 osob i jeszcze od niektórych pozytywa dostał za to ze pieniadze zwrocił.. żal...

      Skomentuj

      1. Enthu5iast
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-10-28 12:12

        Mi tłumaczył się tym samym. Czas oczekiwania wydłużył się do tego stopnia że sam zapropnował zwrot kasy, więc się zgodziłem. Pomimo tego po jakimś czasie wysłał mi wiadomość z kluczem, który działa i nie ma z nim problemów. Ale mimo wszystko tak się nie robi. Jak zrezygnowałem to transakcja jest zakończona. Ale nie, on wciska na siłę byleby tylko nie zwracać pieniędzy. W sumie to wyszło na dobre, bo gdzie teraz dostałym wersję LE za 85 zł? Pewnie cieżko by było...

        Skomentuj

  47. Szymon331
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2011-10-27 23:53

    Single player

    Wszystko na full DX11 AAx4 AFx16 Rozdzielczość 1366x768

    Średnio 45FPS

    Jak odpalam Full HD (1920x1080) to Średnio mam 35FPS ale ze spadkami do 20. Da się grać ale gra o dziwo w HD ready wygląda bardzo dobrze, jest wygładzona poprzez rendering końcowy.

    Gra działa mega płynnie chociaż mam sporo błędów z teksturami jeszcze.

    Skomentuj

    1. Marked
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-30 21:59

      Ja mam coś jakby artefakty ale nie we wszystkich misjach,w tej misji z trailera co trza rakietnicą w budynek np :| Tak jakby przegrzewała się grafa...jest podkręcona ale fabrycznie.

      Skomentuj

  48. mistrzu642
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-28 00:21

    Wybrałem opcje przechowywanie w sieci( chmurze) i gra się aktywowała;D lub w tym momencie to naprawili^^

    Skomentuj

    1. Glebol
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-28 00:29

      Zaglądałem do tej zakładki, ale przez myśl mi nie przeszło żeby to zaznaczyć, bo nie myślałem że ma to cokolwiek wspólnego z aktywacją. Ale zdaje się, że jednak przez to nie chciała się aktywować. Wybrałem tą opcję i działa! :) Dzięki za podpowiedź! :)

      Skomentuj

  49. dkx1992
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-28 00:35

    za 99zł w Media Markt kupiłem :P Niestety na moim zacnym core2duo / 9800GT /4GB Ram, gra śmiga na ultra LOW teksturach... W przeciągu 2 tygodni wymieniam kompa na (AMD FX x8 3.1Ghz, Radeon HD 6950 2Gb, 8Gb Ram !!! Mam nadzieje, że będzie gra hulała jak należy !!!

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2011-10-28 08:57

      Ja mam szybszą kartę ale nadal dwu rdzeniowy procesor.

      Na całe szczęście na dosyć szybkich 2-rdzeniach gra chodzi płynnie na MAX detalach w DX11. Aż jestem w szoku. Nie muszę zmieniać na gwałt platformy by mieć 4-rdzenie. SPokojnie mogę czekać do przyszłego roku :)

      Skomentuj

  50. pg123
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-28 00:59

    Wygląda ciekawie - pewnie kupię za rok-półtora za ~30 zł. Różnicę wydam na parę książek - to takie płaskie rzeczy z papieru, z literami, do czytania - to dla informacji dla sporej części tutejszych "pisarzy" :-))

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2011-10-28 09:01

      Jestem jednym z tutejszych pisarzy a powiem Ci że wiem co to książka. Prócz masy godzin jakie w wakacje spędziłem grając łyknąłem też 5 książek.

      Nie uwłaczaj ludziom którzy grają w gry. To że ktoś lubi też taką formę rozrywki nie znaczy że od razu jest pół-inteligentem i nie wie co to książka.

      Skomentuj

      1. jarwi1972
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2011-10-28 10:53

        Do Szymon 331
        Synku jak ja czytałem książki to ty jeszcze na stojąco wchodziłeś pod szafę.Nie oceniaj ludzi skoro ich nie znasz.

        Skomentuj

        1. Szymon331
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2011-10-28 12:00

          Ja kogoś oceniam?

          Skomentuj

        2. kbrbabzbtb
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2011-10-28 17:53

          Tyle liznąłeś ale jedna pozycja z savoir vivre by się przydała ;)
          Sam swoją wypowiedzią zaprzeczyłeś, że czytanie człowieka wzbogaca za to chyba udowodniłeś, że staje się nadęty ;)



          Skomentuj

          1. Szymon331
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-10-28 20:18

            +1

            Skomentuj

      2. pg123
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-10-28 16:08

        Wiesz, książki nie są do łykania tylko do czytania.
        Czyżby te moje dwa krótkie zdania przekraczały Twoje zdolności analizy? Pomogę: po pierwsze napisałem o "sporej części tutejszych "pisarzy"" - jeśli uznałeś, że to do Ciebie to nie będę zaprzeczał, przecież znasz siebie najlepiej. Po drugie - z tego, że czytałem (choć często z zgrozą) ten wątek i z tego, że napisałem, że kupię BF3 chyba łatwo (widać nie zawsze) wywnioskować, że też czasem gram. Tyle, że dla mnie gry to rzecz trzeciorzędna więc spokojnie czekam na wyprzedaż za 20% ceny, a nie biegam do sklepu z kasą w zębach, żeby kupić w dniu premiery.
        Teraz jasne?
        I nie denerwuj się tak - zwłaszcza gdy nie ma powodu - bo zejdziesz z tego padołu w kwiecie wieku :-)

        Skomentuj

        1. kbrbabzbtb
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-10-28 21:38

          Już nie przesadzaj z tą powagą. Są też takie książki, które mogą w kiblu za papier toaletowy robić ;) Niby nie? Jak nie to znak, że jednak mało czytałeś ;)

          Łyknij może sobie...tylko tym razem nie książkę, będziesz bardziej wyluzowany. Nie ma nic złego w młodzieżowym słownictwie typu "łyknąłem". Nie rób wrażenia jakbyś połknął kij od szczoty.

          I po kiego to przyrównywanie kogoś kto kupuje w dniu premiery do ten teges...psiaka z kasą w zębach? ;) Bez sensu.

          Skomentuj

    2. jarwi1972
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-28 10:55

      Chyba z rybami je czytałeś.Jako plankton

      Skomentuj

  51. gewof
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-28 01:20

    popoludniu byly spore problemy z gra i serwerami, ale teraz wydaje sie, ze wszystko juz jest w porzadku! ; ) musze powiedziec, ze gra w mp jest naprawde niezla(singla nie odpalalem nawet jeszcze). moj nick - hichris.

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-28 09:02

      Mój nick w grze: Szymon331

      Skomentuj

  52. krzywyzielarz
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-28 01:36

    hehe pierwsza misja na 2048x1152(16;9) ultra bez MSAA i rozmycia.
    http://www.youtube.com/user/krzywyzielarz
    ładnie chodzi z frapsem. a GPU mam stary.
    Crossfire(radeon 4series) nie działa na 1080p i jakiejś tam jeszcze rozdzielczościach.
    A o dziwo CFx działa znakomicie na 2048x1152. monitor Dell p1130(max_2048x1536).

    Skomentuj

    1. arekdbz
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-28 16:57

      Ale to nie jest pełne ultra, tylko takie "ultra na dx10". Do pełnych detali potrzeba karty z dx11.

      Skomentuj

      1. krzywyzielarz
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-10-29 16:56

        Tak DX10.1 to max u mnie. swoją drogą rozdzielczość po dodaniu w RCRM 2844x1600. była grywalna w niektórych tytułach, ciekawe.
        Monitor to Dell P1130.
        http://dl.dropbox.com/u/22740842/img/Untitled10773.jpg

        Radeon Custom Resolution Manager to dzieło Atak_Snajpera, Wielkie dzięki fajny bajer.

        Skomentuj

  53. Wozik
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-28 11:57

    Grę uruchomiłem wczoraj. Oprawa graficzna i dźwiękowa rozłożyły mnie na łopaty. Jakość ultra jak zwykle zarezerwowana dla niewiadomo kogo. Na 5870 i i7 870 z włączonym rozyciem nie da się grać komfortowo. Gdy zginąłem, czekałem około 3 minut aż dysk zacznie mielić. Przejśćie na ustawienia wysokie załatwia sprawę.

    Co do samej gry, wybierając najtrudniejszy poziom rozgrywki miałem pewne oczekiwania. Owszem, przeciwnik strzela celnie, ale dwie sytuacje mocno mnie zawiodły. Pierwsza, gdy próbowałem zajrzeć co jest za murem, zza którego wychdzi wróg, aby już tam go powstrzymać. Gra ostrzegła mnie, że opuszczam pole gry i dała 10 sekund na powrót. WTF?

    Druga sprawa, to początkowa misja ze snajperem. Koleżka z drużyny każe mi szukać błysku i tam przywalić z RPG. Po wychyleniu się zza muru snajper jest oznaczony czerwonym kwadratem. Co to ma być? Wersja dla pro przedszkolaka, czy co?

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-28 12:03

      Gram na średnim poziomie trudności. Wyłączyłem wszystkie możliwe pomoce. Snajper ie był niczym oznaczony. Błysk lunety dostrzegłem zanim mi dano RPG. Walnąłem w okno. Sprawdź czy możesz jeszcze wyłączyć podpowiedzi czy coś takiego.

      Co do grafiki to Cię nie rozumiem. CO rozumiesz przez "nie da się grać"

      Ja odpaliłem toto na max detalach DX11 AAx4 AFx16 i mam średnio 40-45FPS. Komp masz szybszy przecież.

      Skomentuj

      1. Wozik
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-10-28 16:58

        Dzięki za podpowiedź o podpowiedziach. Sprawdzę to.

        Co do płynności, jeśli włączone jest rozmycie to rozglądanie nie jest płynne, widoczne są takie minimalne przycięcia.

        Skomentuj

        1. Szymon331
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-10-28 20:19

          Aha, rozumiem. Cóż ja rozmycie zawsze wyłączam. Nie chcę tracić ani odrobiny kontaktu z ostrą i piękną grafikę ;)

          Skomentuj

          1. Wozik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-10-28 20:28

            No niestety, pomimo wyłączenia podpowiedzi wciąż miałem snajpera zaznaczonego czerwonym rombem.

            Jeszcze jedna śmieszna rzecz, podczas ładowania sceny najpierw pokazał się dym jak z zawalenia budynku, dopiero po chwili scena załadowała się tak, jak powinna :)

            Skomentuj

          2. Szymon331
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-10-28 23:13

            Hm, dziwny błąd. Ale nie martw się nie tylko Ty masz takie cyrki

            Mnie nie wczytuje czasami postaci. Np gdy jedziemy w tym samochodzie po mieście to przez pierwszą minutę nie wczytało kierowcy.

            Misja z czołgami: Schodzimy do kabiny a tam koleś ładuje działo. Przy czym pocisk sam wchodzi do lufy bo postać się nie wczytała. Jeszcze raz szczekał pies którego nie było. Graffiti na ścianach jest dziwnie osadzone, jak się nań patrzy pod maksymalnie możliwie dużym kontem to znikają.

            Wydali grę odrobinę za szybko. Pewnie w następnych aktualizacjach poprawią i singla.

            Skomentuj

          3. Wozik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-10-29 10:39

            Poprawią jak już zdążymy przejść :D

            Skomentuj

  54. wojciechpiwo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-28 22:40

    Gra działe na max ustawieniach w rozdzielczości 1440x900
    33-60fps
    Athlon II x3 435
    5GB Pamięci ddr2-800mhz
    Gtx-460 1gb

    Skomentuj

  55. MarJano
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-28 23:10

    do znawcow .. mam i5 2400 3.3 ghz + 4 gb ram duall + 8800gT 512mb kupowac gre czy dac se spokoj ?? ..

    Skomentuj

    1. Szymon331
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-28 23:14

      Kupować. Multi jest miodne. Aczkolwiek na maxa nie pograsz.

      Skomentuj

      1. dziki1993
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-10-29 12:13

        Szymon a na moim kompie pójdzie ? phenom II x4 955, 4gb ram i radeon hd 5670 ? używam niskich rozdzielczości, 1280x1024 a nawet jeśli będzie trzeba to 1024x768 ?

        Skomentuj

        1. Szymon331
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-10-29 14:01

          Też gra będzie działać choć masz odrobinę wolniejszą kartę niż kolega wyżej. Wydajność Twojej to mniej więcej karta podana w wymaganiach minimalnych (HD 3870)
          Masz jednak 4-rdzeniowy procesor więc w multi będzie lepiej niż na 2-rdzeniowym. Tylko wiadomo, grafikę będziesz musiał ustawić na niską. A że grasz w niskiej rozdzielczości to powinno być dobrze.

          Pamiętajcie tylko że wymagany jest windows Vista albo Windows 7

          Skomentuj

          1. dziki1993
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2011-11-01 01:00

            w 1024x768 przy włączonych wysokich detalach gra chodzi od 35-50 fps, całkiem grywalnie :)) po ustawieniu ultra fps na poziomie 25-30 :)

            Skomentuj

  56. Reywen
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-29 12:06

    Jesli chodzi o te smieszne porownania bf vs cod to prawda jest taka ze cod 4 nieznacznie wygrywa te pojedynki, no chyba ze porownujecie np. bf3 z mw3 lub bo to bf zdeptuje te niewypaly... Taka jest moja opinia

    Skomentuj

  57. MazocHH
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2011-10-29 15:16

    Kiedy mozna oczekiwac artykulu "Battlefield 3 - optymalne karty graficzne" ?

    Skomentuj

    1. Enthu5iast
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-29 18:10

      Tu jest dobry test kart graficznych w Battlefield 3, jeśli ktoś jest tym zainteresowany:

      http://www.guru3d.com/article/battlefield-3-vga-and-cpu-performance-benchmark-test/

      Skomentuj

  58. X-SkiLL
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-29 21:02

    Gra super. Kampania i multi wymiatają :)

    1680x1050 na ultra, aax4mssa af x16 hhabo

    fps
    w jednej mapie 50-118
    w drugiej 39-93


    gtx 580
    i5 2500k

    Skomentuj

  59. Przemek103PL
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-29 23:14

    co tu dużo mówić gra jest bardzo dobra w skali od 1 do 10 daję 9 pomijając nawet to że jest bardzo oskryptowana w trybie dla pojedynczego gracza lecz to nadrabia grafiką i oprawą dzwiękową

    Skomentuj

  60. free12
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-30 06:45

    BF3 jest elegancki ale ma parę błędów jakieś dziwne artefakty co prawda moja karta nie jest demonem prędkośći GTX 275 ale są błędy przy cieniowaniu nie na wszystkich kartach. Mam nadzieję że wyjdzie patch albo sterowniki Nvidia.

    Skomentuj

  61. kbrbabzbtb
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-30 08:07

    Im dalej w las tym więcej baboli.

    Czy ktoś zauważył, że w 2 misji (kiedy dają nam rozkaz żeby rozłożyć się z ciężkim karabinem na przejściu dla pieszych nad drogą) 2 małe śmigłowce, które przylatują z odsieczą są bez pilotów? :D

    Fizyka....
    Polecam strzelić w stojak z donicami, po prostu ulatnia się, nawet jeden kawałek nie zostaje z niego. Pojedyncza donica na ziemi? Po strzale jeździ po ziemi jak krążek od hokeja na lodzie. Wszechobecne niezniszczalne światła.

    Skrypt za skryptem. Dojdź tam bo inaczej nic się nie wydarzy. Poza tym wejdziesz na drabinę (misja bank) ale już nie zejdziesz, możesz tylko do przodu. Takie rzeczy/blokady rujnują realizm.

    Do tego nasi kompani mają znowu ten syndrom, że niczego nie załatwią/ nikogo nie zabiją/nie pchną spraw do przodu dopóki my nie wkroczymy do akcji.

    Rozwiązania z konsol. E, Spacja lub LMB w przerywnikach z akcją.

    Ogólnie sumując największe wrażenie robi... wypolerowana posadzka w banku ;)

    Taki Ghost Recon Advanced Warfighter, mimo że nie ma wielu takich świecidełek, posiada fizykę i model zniszczeń taki sam, a może i lepszy. Do tego dużo większa grywalność. ARMA II z kolei to jest jedyny tytuł, który można traktować jak próbę stworzenia prawdziwego pola walki.

    W B3 gra się zupełnie identycznie jak w COD.

    Skomentuj

    1. Rostom
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-10-30 21:04

      I tu się zgadzamy. Nie rozumiem konfliktów fanboyów co jest lepsze. W tej chwili obie gry są takie same. Do tej pory uwielbiałem BF bo była ta swoboda pola walki. Można było sobie ustawić dowolną bitwę na dowolnej planszy i po prostu polatać albo pojeździć czymkolwiek. Można też było ustawić poziom botów i popykać dla przyjemności. Teraz mamy oskryptowany interaktywny film. Wkurzają mnie cutscenki, wkurza mnie to naciśnij E naciśnij SPACJĘ. Co to k... jest? No i Ci zaprogramowani przeciwnicy no i te wbieganie prosto na wroga. Np. misja snajpera - chciałbym sobie sam wybrać pozycję. Nie no oczywiście kładź się tu i strzelaj bo nasz skrypt ma zawsze rację. W tej chwili widzę tylko jedną przewagę BF nad COD. W BF przeważnie się nie gubię i wiem, w którą stronę biec. W COD kompletnie nie wiem i biegam jak idiota, żeby znaleźć miejsce w które miałbym wdepnąć, żeby pojawił mi się przeciwnik, którego muszę wyeliminować aby zakończyć etap.
      No i ten CO-Op. Co to wogóle jest? Dla mnie to Co-Op, w którym dobieram sobie boty do ludzi i gramy wielką bitwę. Tutaj muszę szukać kogoś kto zechce ze mną przechodzić oskryptowane misje. Nieporozumienie.
      Nie cierpię tej gry! Gram w BF od czasów 1942, ale BF3 to jakiś głupi żart.

      Skomentuj

      1. cubess
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-10-31 00:09

        Zgadzam się z Tobą!
        - tez jestem graczem starej daty i...:)
        -i wkurzają mnie te ułatwienie naciśnij E naciśnij SPACE ,idz w prawo lub w lewo bo jak nie to zginiesz...WTF!!!
        -tak BF3 jest konsolowym przygłupem: "Teraz mamy oskryptowany interaktywny film. " ...dla tak zwanych ''ułatwień''
        - wcześniejszych komentarzach ktoś porównał BF3 do ostatniego COD i tu sie zgadzam ,wszytko jak COD jest teraz robione dla kasy, ja rozumiem w końcu o to chodzi jak najwięcej zarobić na grze ale kur#^ m*^# nie róbcie z nas idiotów!!! Chcemy porządnej gry!!! tak jak kilka lat temu powstały bestsellerowe tytuły o których do dzisiaj sie mówi i wspomina!
        -owszem nie kazda tytuł jest hitem, ale taki jak BF3...? WTF!!!



        Skomentuj

        1. pershing6
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2011-10-31 10:22

          Niestety wiedzialem ze tak bedzie, bardzo czekam na nowa wersje BF2...
          Fajnie troche realizmu, ale dodac co tego arcade i w miare intuicyjne sterowanie i gra bylaby hitem w sensie na dluzsza mete... a tak to skrpyt sie skonczy i zabawa tez.

          Skomentuj

  62. dziarsky
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-31 00:59

    Każde jedno słowo drwiny skierowane na inny tytuł ze strony zadufanych w konkretnym tytule graczy świadczy tylko o tym, że marketing odniósł sukces.
    Normalni ludzie po prostu grają w to co lubią.

    Skomentuj

  63. Wozik
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-31 10:01

    Czy zdarza się Wam, że w trybie multiplayer gra zawiesza się pomiędzy mapami? Kolejna mapa po prostu nie wczytuje się, a ekran pozostaje czarny.

    Skomentuj

  64. spawn78
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-31 10:29

    Ciekawi mnie co spierdolili w trybie multiplayer że grasz robisz pauze sprawdzasz punktacje i chcesz wejść do gry dalej i nie możesz tylko trzeba wejść jeszcze raz i dopiero możesz grać.

    Skomentuj

  65. auspex
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-31 10:32

    hahha bosh, co za dzieciniada. nie macie innych argumentow jak kopac sie po kroczu wzajem? To sa zupelnie inne gry, zupelnie inaczej podchodza do tematu. wiec o co te afery? kazda oferuje cos innego i to chyba dobrze? bo kazdy znajdzie jakas nisze, w ktorej bedzie sie dobrze bawil.

    ja bardzo dlugo gralem w MW2, gra ma swoje wady i swoje zalety. ale to, czego dopuscil sie wydawca, spowodowalo, ze nigdy juz nie tkne tego tytulu. massive cheaterstwo i ZERO reakcji ze strony wydawcy. ZERO wsparcia dla serverow dedykowanych. Kupiles gre i zostales na totalnym lodzie. Support zaden. Ja dziekuje za takie traktowanie i kupilem BF3. MW3 kijem nie dotkne.

    Skomentuj

  66. kbrbabzbtb
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-10-31 11:00

    Sprawdzajcie geforce.com co jakiś czas. Lada moment ma tam się pojawić poradnik jak zoptymalizować B3 żeby lepiej chodził :)

    Skomentuj

  67. projectdarkstar
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-11-01 09:35

    Nie wiem czym się ludzie podniecają. rozgrywka taka jak w COD, tylko że pojazdy są.
    System spawnów gorszy niż w COD (a myślałem, że to nie możliwe...), hit detection też taka sobie. Siła broni idiotyczna - trzeba 3-4 strzałów ze snajperki żeby kogoś położyć.
    Kampania to popłuczyny po Black Ops - fabuła opowiadana przez przesłuchiwanego żołnierza brzmi znajomo?

    Do tego dochodzi wspaniały spyware EA czyli Origin i ich wtyczka do przeglądarki.

    Jedyne plusy BF3 to grafika i dźwięk.

    Skomentuj

  68. xsenia81
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-11-04 22:36

    Witam. PROSZE O POMOC! Kupiłam dzisiaj tj., 04.11.2011 r. grę BF3 wersje pudełkowa. Zapłaciłam 139zl i zonk... Zainstalowalam tylko origin i dalej nic mi sie nie chce instalowac. Nawet nie moge wpisac klucza rejestracyjnego. Co to za bubel?

    Skomentuj

    1. Enthu5iast
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-11-05 18:04

      Jeśli masz problemy z aktywacją to wypróbuj to rozwiązanie:

      http://help.ea.com/article/unable-to-activate-battlefield-3

      Skomentuj

  69. DamiaNMaX
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-11-05 12:21

    czyli to 100 zl to nie sciema?

    Skomentuj

    1. Enthu5iast
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-11-05 18:00

      To nie ściema. Na Allegro już pojawiają się oferty wersji pudełkowej (w folii i fabrycznie nowej) za równo 100 zł.

      Skomentuj

      1. Wozik
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2011-11-06 10:30

        W Saturnach i MM jest po 99 pln.

        Skomentuj

  70. Wozik
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2011-11-06 10:29

    Zwróciliście uwagę, że stacja benzynowa rozpada się zawsze w ten sam sposób? Dziwna sprawa jak na tak zaawansowany silnik.

    Skomentuj

    1. belixa
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2011-11-17 11:06

      Faktycznie ^^. Niezła spostrzegawczość.

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!