• benchmark.pl
  • Gry
  • Twórcy Battlefield Hardline wyciągają wnioski z bety - wideo
Gry

Twórcy Battlefield Hardline wyciągają wnioski z bety - wideo

przeczytasz w 1 min.

Główny projektant trybu sieciowego opublikował listę dziesięciu najważniejszych elementów "do poprawy".

Battlefield Hardline gra

Thad Sasser, główny projektant trybu sieciowego do gry Battlefield Hardline skompletował listę dziesięciu elementów „do poprawy”. To owoce pierwszych beta-testów z udziałem graczy.

Na podstawie odzewu graczy studio Visceral Games stworzyło listę kwestii, na które najbardziej oni narzekali podczas beta-testów. Jak chwalą się – wszystkie najważniejsze zmiany zostały już wprowadzone. Cóż to takiego zatem? Oto TOP-10 - najważniejsze zmiany w Battlefield Hardline po beta-testach:

  • Ruch: prędkość poruszania się graczy została zwiększona o 10 proc., w przypadku biegu bez broni prędkość jest większa o kolejne 10 proc.
  • Zachowanie kamery: zmniejszenie „skoków” przy ogniu zaporowym, ale zachowanie częściowej dezorientacji
  • Survivalist: gadżet był zbyt mocny i został osłabiony, teraz gracz może „odżyć” z 1 pkt życia po 5 sekundach
  • Mapa High Tension: zmniejszono efekt „trzęsienia”
  • Mapa High Tension: naprawiono błąd wciągający graczy w ścianę
  • Cele pod lub nad nami: ich namierzanie będzie teraz łatwiejsze
  • Pojazdy specjalne: będzie ich więcej, dodatkowo – cysterny z paliwem, dodany zostanie też hamulec ręczny
  • Zaklinowane samochody: (prawdopodobnie) dodana zostanie opcja przesuwania pojazdów poprzez „atak wręcz”
  • Ciężkie pojazdy: w ich tylnych częściach znajdą się słabe punkty ułatwiające destrukcję
  • Torba w pojeździe: jeśli będzie się w nim znajdować, w interfejsie wyświetli się odpowiednia ikonka

Te zmiany to podobno tylko początek. Już wkrótce mamy poznać kolejne szczegóły, ujawnione mają zostać również nowe tryby, gadżety i mapy. Zmiany nie ominą również kampanii jednoosobowej.

YouTuber Westie opublikował filmik podsumowujący te zmiany:

Kolejne testy planowane są na wczesną jesień. 

Premiera samej gry Battlefield Hardline odbędzie się natomiast już w październiku. Platformy docelowe to PC, PS3, PS4, Xbox 360 i Xbox One.

Źródło: VG247

Komentarze

21
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    korki45
    11
    ◦Survivalist: gadżet był zbyt mocny i został osłabiony, teraz gracz może „odżyć” z 1 pkt życia po 5 sekundach :)

    Już nie wiedzą jak umilić grę, hehe. Nie grałem w Hardline, bo dla mnie EA po BF4 jest skończone, nie dam dziadom zarobić :P I po przeczytaniu poprawek stwierdzam że zaoszczędziłem sporo nerwów i żenującej rozgrywki :P I jeszcze jedno, jaką trzeba być zjeba... firmą by wydawać DLC jako samodzielną grę :/ Pewnie stwierdzili że za dużo graczy posiada BF4 Premium :))

    DIE EA!!!! :P :)
    • avatar
      Konto usunięte
      3
      Wole starego dobrego CS 1.6 :) niż to coś.
      • avatar
        Varso
        1
        Fixy, które bardziej zalatują zmianą parametrów z konsoli ;)
        • avatar
          kamild1996
          0
          Tak trzymać, a może coś z tej gry wyjdzie :)
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Tak czulem, ze to po to tak wczesnie udostepnili bete hardline. Chca ustrzec sie zarzutow z bf4(dotyczacych skrajnie niedopracowanej gry) i probuje prac ludziom mozgi pokazujac- zobacz, juz mamy gotowa gre, a teraz bedziemy siedziec 4 miesiace i ja dopracowywac, bazujac na opiniach graczy z czasow bety. :) Ciekawe ilu sie na to nabierze. Przeciez rok temu na 100% mieli juz na tyle gotowy bf "4", ze mogli zrobic pierwsze "testy" w czerwcu... jednak sie na to nie zdecydowali, a teraz tak... widac zabolalo i mocno chca naprawic nadszarpniety wizerunek. :P
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Ile jest tu misji w trybie kampanii? Więcej niż w bf3?
              • avatar
                LandStalker1
                0
                chwalić się jakie bugi naprawia się w grze, w fazie beta - żałosne