Mobile

Bonus przeprosinowy od Virgin Mobile - skąd różnice?

opublikowano przez Tomasz Duda w dniu 2019-03-29

Dwa różne bonusy przeprosinowe za awarię w Virgin Mobile? Dlaczego różne, skoro dwa numery są w tym samym pakiecie? Skąd ta różnica się wzięła? Postanowiłem zapytać CMOK Virgin. Oto czego się dowiedziałem.

Bonus przeprosinowy od Virgin Mobile - dlaczego różne gigabajty w tym samym pakiecie?

Niedawno pisaliśmy o dużej awarii w Virgin Mobile, przez którą wiele osób przez wiele godzin nie mogło sprawnie dzwonić, ani korzystać z internetu mobilnego w Virgin. Ostatnio jednak na dwa różne numery, z tym samym pakietem (gigadaje 25 zł) przyszły dwa SMS'y z bonusem przeprosinowym. Fajnie! Dzieki Virgin! Problem jednak w tym, że na jeden numer przyszedł bonus 1 GB, a na drugi 10 GB. Skąd ta różnica, skoro oba numery mają te same pakiety?

Virgin bonus przeprosinowy 1 GBVirgin bonus przeprosinowy 10 GB

Zadzwoniłem więc do Centrum Miłej Obsługi Klienta operatora Virgin Mobile Polska, by uzyskać odpowiedzi. Oto czego się dowiedziałem. Zaznaczę tylko, że nie cytuję tutaj dokładnie wypowiedzi, lecz opisuję je tak, jak zrozumiałem na podstawie wyjaśnień osoby na infolinii.

Skąd różnica w bonusowych gigabajtach?

Centrum Miłej Obsługi Klient całkiem miło poinformowało mnie, że (ku mojemu zaskoczeniu) wielkość bonusa zależy od... stopnia wykorzystania pakietu podstawowego. Czyli jeśli zużywamy więcej minut i gigabajtów, to otrzymujemy większy bonus.

Czy większy bonus mogę aktywować na innym numerze?

Innymi słowy czy jeśli na numerze na który dostałem kod z bonusem 1 GB wpiszę kod z bonusem 10 GB, to czy się aktywuje, czy nie? W CMOK'u otrzymałem informację, że najprawdopodobniej nie.

Wpisałem go jednak i się aktywował.

kod przyjętypakiet internetowy z bonusem przeprosinowym virgin

Do kiedy realnie będzie ważny mój bonus?

Sam kod jest ważny do końca kwietnia, ale jeśli wpiszę go dziś (29. marca), to dodatkowe gigabajty będą ważne do kiedy? Końca marca (czyli ledwie kilka dni? Końca kwietnia? Czy jak?

W CMOK'u otrzymałem informację, że do końca okresu ważności danego pakietu. Czyli jeśli kończy Wam się pakiet powiedzmy piątego dnia każdego miesiąca, to najlepiej aktywować bonus następnego dnia (pierwszego dnia nowego pakietu). Co prawda w aplikacji mobilnej widnieje informacja, że Internet 4G LTE niespełna 25 GB (podstawa 15 GB + bonus 10 GB) jest ważny do 29.04, czyli już po zakończeniu mojego okresu ważności pakietu (20.04).

Macie jeszcze inne doświadczenia lub dostaliście inne kody? Dajcie znać w komentarzach.

źródło grafiki głównej: virginmobile.pl

marketplace
avatar
Dodaj
  • avatar
    Ja mam mieć najbliższy rachunek obniżony o 10% w ramach przeprosin za te problemy. W sumie lepiej niż się spodziewałem zwłaszcza, że mam podpięte pod jedną fakturę 5 kart więc parę zł mniej wyjdzie.
  • avatar
    Standardem jest, że za brak usługi jednego dnia w miesiącu obniżana jest opłata miesięczna o 1/30. W przypadku VM można wykupić pakiety 3/9/14 złotych. 1 GB to u nich koszt 1 złotego. Jak widać w każdym przypadku jest to adekwatna rekompensata.
    Tylko szkoda, że nie przyznają tych GB na podstawie zużytego transferu. Właśnie mi się pakiet kończył i chciałem dokupić kolejny GB. Na szczęście teraz nie muszę.
  • avatar
    CMOKnijcie nas...................?
  • avatar
    Też mam w VM i nie mogłem dzwonić lecz żadnego powiadomienia a tym bardziej kodu z bonusem nie dostałem