Gry na konsole

Call of Duty: Ghosts na PlayStation 4 w wyższej rozdzielczości niż na Xbox One

przeczytasz w 1 min.

Twórcy ujawnili jak Call of Duty: Ghosts będzie sprawować się na konsolach nowej generacji - 60 FPS i 1080p na PS4.

call of duty ghosts konsola xbox one playstation 4 1080p

Pomimo tego, iż premiera gry Call of Duty: Ghosts jest już tuż za rogiem, to twórcy ze studia Infinity Ward w dalszym ciągu zalewają nas kolejnymi informacjami. Tym razem sprawa dotyczy wersji gry przeznaczonej na konsole nowej generacji, a dokładniej na Xbox OnePlayStation 4.

O nowościach, które pojawią się w nadchodzącej części Call of Duty, wspominaliśmy już wielokrotnie, wiemy już o pojawieniu się dwóch nowych trybów rozgrywki, a będą nimi Squads oraz niedawno zapowiedziany Extinction, gdzie gracze zmagać się będą z hordami atakujących obcych.

O ile kwestie związane z samą rozgrywką w większości przypadków zostały już przez twórców wyeksploatowane niemalże do końca, to jednak wielu graczom sen z powiek spędzają kwestie techniczne. Jakiś czas temu poznaliśmy oficjalne minimalne wymagania sprzętowe gry, które zdaniem wielu graczy okazały się nieco wysokie, względem innych produkcji. O ile wersja na komputery PC wielką zagadką już dla nas nie jest, to jednak wielu graczy nurtują pytanie dotyczące edycji na konsole nowej generacji.

call of duty ghosts screen gra konsola xbox one playstation 4

Tutaj z pomocą przyszedł Mark Rubin – producent wykonawczy w studiu Infinity Ward, odniósł się on do kwestii działania gry na konsoli PlayStation 4 i Xbox One. Jak się okazuje na obu tych konsolach gra Call of Duty: Ghosts będzie działała z płynnością 60 klatek na sekundę – co zapewne ucieszy wiele osób. W przypadku konsoli Sony nadchodząca odsłona CoD będzie działała w natywnej rozdzielczości wynoszącej 1080p, natomiast w przypadku jej rynkowego konkurenta Xbox One będzie nieco inaczej, gdyż gra ma pracować w rozdzielczości 720p i będzie jedynie skalowana do 1080p.


Dla przypomnienia gra Call of Duty: Ghosts zadebiutuje na rynku już 5 listopada w wersji dla komputerów PC oraz konsol PlayStation 3, Xbox 360 i Wii U. Dodatkowo pod koniec listopada w sprzedaży pojawią się edycje na Xbox One i PlayStation 4.

Źródło: Gematsu, itechbook

Komentarze

41
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Barubar24
    14
    co to jest skalowanie? po prostu rozciąganie do zadanego rozmiaru.
    Czyli u M$ wszystko po staremu.
    • avatar
      -AKATSUKI-
      12
      Do PC to im daleko ale lepiej ze to PS4 ma lepsze noty i usprawnienia od tego klopsa MS.
      • avatar
        Kieresz
        11
        720p w 2013 roku...mother of god.....w quake 2 na riva tnt2 32mb mozna bylo grac w 1600x1200....w 99 roku....
        • avatar
          Floro12
          10
          oto dowód przewagi pc nad xbox one, żadne konsole już nie dorównają PC-tom. Były rewolucją w 2005 rok ale nie dziś.
          • avatar
            hideo
            9
            pamiętacie jak przed premierą następca xboxa360 był zwany potocznie xbox720, to teraz się sprawdziło tylko dodać literkę p hehe xbox720p
            • avatar
              raffal81
              5
              I znowu porównywanie do PC to już nudne.
              • avatar
                hideo
                4
                50% więcej mocy na grafie robi dużą różnicę i ps4 jest po prostu dużo wydajniejsze aczkolwiek pc z grafą za 2k jest szybszy
                • avatar
                  Szymon331
                  3
                  Konsolowy marketing. A później się okaże że na XBOX idzie w 720p przy 60FPS a na PS4 w 1080p przy 40FPS.


                  Co to w ogóle ma być?!

                  Konsole nowej generacji, tak świeże że jeszcze nie wyszły a tu kurcze mamy się cieszyć że gry będą łaskawie chodzić w FHD?

                  Reklamować to oni powinni 2048p albo więcej a nie coś co powinno być oczywiste.
                  • avatar
                    koshin
                    3
                    Tylko ludzie nie pojmują że taki xbox 360 z 512 ramu odpala GTAV. Ludzie kiedy w końcu zrozumiecie że konsola to nie PC.
                    • avatar
                      cyferluu
                      0
                      z mojego punktu widzenia to wygląda na to ,że wracamy do źródła. niegdyś 3dfx ze swoim glideGL kopał tyłki openGL ale wyszło dx i świat byl podzielony już na openGL i DX. teraz zapewne bedziemy mieli DX z nvidią oraz to coś zwane mantle z amd. Lecz pieniążki MS ma wieksze niż amd i po wielkim mantle boom bedzie znowu tylko DX. i bedzie tak dopóki MS z windowsem pozostanie monpolistą w świecie rozrywki na PC.
                      ----------
                      Na konsoli i tak sie pogra w gry a jak ktoś chce super grafike to niech ku*wa wyjdzie z domu i poogląda cienie i światła i efekty cząsteczkowe. Gry maja BAWIĆ!!! i konsole w 100 procentach sie z tego wywiązują.
                      • avatar
                        RPRT07
                        -1
                        Pewnie wypuszczą nową serie za jakieś 2-3 lata w stylu PS4 4K Version i Xbox One 4K do tej całej rozdzielczości 4K albo w ogóle nową generacje wypuszczą
                        • avatar
                          Floro12
                          -5
                          PS4 ma moc obliczeniową 1,84Tflops czyli troszkę więcej od HD7850 (który ma 1,76) no cóż ale lepsza optymalizacja, ale i tak nigdy nie wyświeltą obrazu w większej rozdzielczości i lepszej jakości od hd7850
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            -13
                            XboxOne jest lepsze od PS4 bo ma directx 11.2 i super szybką pamięć ESRAM o których Sony może jedynie pomarzyć! XboxOne jest tylko trochę trudniejsze w programowaniu i deweloperzy muszą się oswojić zanim opanują architekturę konsoli, dlatego pierwsze gry mogą wyglądać trochę słabiej niż na PS4. Ale jak XboxOne się rozkręci to graficznie zmiecie gry z PS4, tylko to wymaga czasu, więc nie narzekajcie! Zobaczcie to co potrafi Directx 11.2! Tekstury marsa zajmowały 3GB pamięci! A dzięki Diretx 11.2 zmieściły się w pamięci 16MB! To jest prawdziwy przełom! Zobaczycie za dwa, trzy lata. XboxOne przewyższy wizualnie wszystko co będzie na PS4!

                            http://www.youtube.com/watch?v=EswYdzsHKMc
                            • avatar
                              Konto usunięte
                              0
                              jak sprzedaż Xbox One będzie słaba - to w jakiś dziwny niewyjaśniony sposób konsola zostanie złamana i wtedy dopiero ruszy jej prawdziwa sprzedaż - bez tego jakoś nie widzę przyszłości dla tej konsoli
                              • avatar
                                Dudi4Fr
                                0
                                Ja dalej nie rozumiem czemu w konsolach jest taki slaby sprzęt. Jeszcze nie leżą na polkach w sklepach a już się okazuje ze trzeba będzie oszukiwać żeby w 1080p dało się grac... Niby te 8Gb Ramu jest ale nie mogli dać już coś pokroju AMD 8150 + HD7970? Jeśli to ma wytrzymać 10 lat a producenci już plączą to cienko widzę ta generacje konsol...Pewnie za 3 lata średniej polki komp będzie mógł pozwolić na taka sama jakość grania jak next-geny...