Gry

Call of Duty nigdy się nie skończy, zapowiada Activision

przeczytasz w 1 min.

Kolejne odsłony serii Call of Duty będą pojawiać się zawsze. Pomysłów na przedstawienie konfliktów zbrojnych nigdy nie zabraknie.

Call of Duty jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w świecie gier wideo. Choć z biegiem lat przeszła spore zmiany i właściwie zapowiedź każdej kolejnej odsłony wiąże się z licznymi głosami krytyki, niezmiennie pozostaje jedną z najbardziej rozchwytywanych serii. 

Każdego roku wychodzi nowa część i zawsze trafia na szczyt listy przebojów.  Patrząc na coraz głośniejsze nieprzychylne opinie (szczególnie po tym, jak okazało się, że najnowsza odsłona zabierze nas w kosmos), można się zastanawiać co dalej. Dyrektor generalny Activision, Bobby Kotick, ma odpowiedź – Call of Duty ma się świetnie i nigdy się nie skończy.

„W ciągu ostatnich czternastu lat mieliśmy grę Call of Duty na praktycznie każdej konsoli. Ideą serii jest przedstawianie konfliktów zbrojnych… pomysłów nie zabraknie nam więc nigdy. Zawsze będą pojawiać się kolejne odsłony Call of Duty i będzie można w nie grać na różnych urządzeniach” – powiedział Kottick podczas wywiadu z Marketplace.

„Na różnych urządzeniach” – można by to zrozumieć jako przenosiny na urządzenia mobilne, które zyskują w światku gier coraz większą popularność. Tak też zrozumiała to redakcja Interview, która od razu o to dopytała. Kottick odpowiedział dość wymijająco: „Activision wyda swoje gry na te platformy, z których korzystają gracze”.

Na koniec przypomnijmy, że najnowsza odsłona, Call of Duty: Infinite Warfare, wyląduje na PC, PS4Xbox One już 4 listopada.

Źródło: SegmentNext

Komentarze

22
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    hollow_
    15
    Czyli w skrócie: jeśli odwalamy od dłuższego czasu lipę na jedno kopyto, a ludzie wciąż to kupują to nie ma powodu aby zrobić coś kreatywnego i świeżego bo ludzie i tak to łykną. Wincyj preorderów!
    • avatar
      kamil112234
      5
      podaż będzie trwała tak długo dopóki będzie popyt
      • avatar
        drcocaina
        4
        Dla pana Bobby Kotick może się nigdy nie skończy ale dla większości graczy ta seria już umarła jak NFS. Nawet najstarsi i najbardziej zagorzali gracze drugi albo trzeci raz już nabrać się nie dadzą - kredyt zaufania też ma swoje granice.
        • avatar
          adivxv5
          4
          w nowej odsłonie będzie wojna z hitlerowskimi klonami Rambo.
          • avatar
            raczek70
            3
            Uff, odetchnąłem z ulgą, można dalej żyć ;)...
            • avatar
              Yamaraj6
              3
              Ktoś im się dziwi? Bardzo małym nakładem pracy mają co roku grę z prawie największą liczbą sprzedanych kopii. To nie ich wina, że ludzie kupują crap.
              • avatar
                Sander Cohen
                2
                Poki znajduja sie jelenie kupujacy ten marketingowy belkot, poty Activision bedzie klepac co roku to samo i Call of Duty bedzie trwac. Proste. Dla mnie skonczyli sie jakies 10 lat temu. No, moze na CoD4:MW. Tak czy siak dawno. Dopoki nie zmienia podejscia lub nie wykopia Koticka, CoDa innego niz uzywanego nie kupie i ZADNEGO DLC tez nie. Dla mnie Activision to wzor najgorszej, najbardziej chamskiej i pazernej firmy w tej branzy. Ch. im w d.
                • avatar
                  HoseArkadioMorales
                  2
                  Ja uwielbiam Zombie w COD. Zrobiliście kiedyś ester egg ?
                  • avatar
                    HoseArkadioMorales
                    2
                    W Calym chodzi głównie o multi i zombie gamonie
                    • avatar
                      mutissj
                      1
                      https://www.youtube.com/watch?v=9fohNO3_1rU
                      • avatar
                        projectdarkstar
                        -1
                        "Call od duty ma się świetnie" - oh really? Musicie dodawać Modern Warfare Remastered do Infinite Warfare żeby się to badziewie w ogóle sprzedało.
                        Już nie wspomnę że niezależni dziennikarze i youtuberzy (czyli nie na liście płac Activision jak Ali-A) są zdecydowanie bardziej zainteresowani rzeczonym Modern Warfare Remastered niż super-hiper Infinite Warfare.