Gry komputerowe

Interesujące promocje z okazji pierwszych urodzin platformy cyfrowej dystrybucji cdp.pl

przeczytasz w 1 min.

Właściciele cdp.pl zorganizowali konferencję, na której pochwalono się tym, czego dokonano od ubiegłorocznego startu oraz ujawniono kilka szczegółów.

cdp.pl urodziny

Dokładnie 12 miesięcy temu uruchomiona została platforma cyfrowej dystrybucji cdp.pl. Właściciele zorganizowali z tej okazji konferencję, na której pochwalono się tym, czego dokonano od ubiegłorocznego startu. Ogłoszono także poszerzenie oferty o dwie nowe kategorie – filmy oraz audiobooki, uzupełniające dotychczasowe gry i e-booki. W obu na początek znalazło się po 50 tytułów. Zapowiedziano również promocje.

Zacznijmy jednak od początku. Właściciele platformy cdp.pl podczas konferencji pochwalili się tym, co udało im się osiągnąć w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. I tak, z 1 kategorii, na którą składało się 36 gier dzisiaj baza gier rozrosła się do prawie 3000 pozycji w czterech kategoriach. Liczba wydawców, z którymi nawiązano współpracę, przekroczyła już natomiast 100. Platforma została odwiedzona ponad 3 miliony razy, a użytkownicy zdążyli już pobrać ponad 300 TB danych. Każdy z nich z kolei posiada w swojej kolekcji średnio 21 tytułów.

Z okazji pierwszych urodzin, oferta platformy cdp.pl została poszerzona o dwie kategorie – filmy oraz audiobooki. Na obie kategorie składa się po 50 tytułów, w tym film „Układ Zamknięty” z Januszem Gajosem, który został udostępniony na dwa tygodnie przed oficjalną premierą DVD i VOD. Jego cena została ustalona na 19,99 zł.

Urodziny to także okazja dla różnego rodzaju promocji. Uruchomiona została strona, na której codziennie pojawiać mają się nowe tytuły objęte co najmniej 60-procentową obniżką ceny. Objęte promocją są zarówno gry, jak i filmy, audiobooki, e-booki i e-komiksy. Urodzinowa akcja cdp.pl potrwa do niedzieli włącznie.

cdp.pl logo

„Cdp.pl od początku był tworzony jako serwis, w którym użytkownicy będą mogli znaleźć wszelkie multimedia. Równo w pierwszą rocznicę działalności uruchomiliśmy dwie nowe kategorie – filmy i audiobooki – teraz możemy się pochwalić blisko 3 tysiącami produktów, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Posiadając wszystkie cztery główne kategorie cyfrowych multimediów, możemy zakończyć pierwszy etap budowania serwisu. Wkrótce podamy datę zakończenia fazy beta” – powiedział Michał Gembicki, dyrektor zarządzający cdp.pl.

Źródło: CDP

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Varso
    3
    This website is under heavy load

    We're sorry, too many people are accessing this website at the same time. We're working on this problem. Please try again later.
    • avatar
      Cosmos24
      1
      ech 12 miesięcy temu uruchomiona a do dziś coś nie działa
      • avatar
        DyndaS
        1
        Osobiście problemów z zarejestrowaniem się ani zakupem gry nie miałem.
        Wiesiek 2 Edycja Rozszerzona za 12,49 zł więc nic tylko brać :P
        • avatar
          Wojtekm33
          1
          uwazam iz promocja z cdp mozna okreslic co najwyzej jako kiepska i to z kilku powodow- wiele z gier mozna bylo wczesniej kupic znacznie taniej u konkurencji w lepszej cenie, konkurencja oferowala znacznie wieksza ilosc tytulow w promocji, KONKURENCJA NIE PODNOSILA CEN w trakcie promocji.

          prosze przypomniec sobie chocby zimobranie/wiosnobranie z konkurencyjnego wobec cedepow muve- tam jak chlopaki zrobili promocje to nawet steam summer/winter sale momentami zadyszki dostawalo :)

          cdp zdecydowanie sie nie postaralo tym razem.
          kilka tytulow ktore w jako takich cenach bylo ( porownywalnych co najwyzej z cenami chocby z alledrogo ) jak zaczely troche lepiej schodzic od razu wywindowali cene w gore- chocby far cry 3- mial kosztowac 29 zl, wywalili od razu cene na 39zl jak tyko informacje o cenie pokazaly sie na kilku portalach o cenach gier w dystrybucji elektronicznej.

          tak sie po prostu promocji nie robi bo wiecej nismaku pozostawia wsrod klientow-, nawet tych potencjlnych niz nagania nowych.

          osobiscie uwazam iz nawet sklep gram lepsza promocje urodzinowa zrobil niz cedepy.

          zamiast zostawic pieniadze za byle jakie gry w cdp, na dodatek w wygorowanych cenach lepiej kupic cos z chocby polecanego przez benchmarka humble weekly czy tez indie gali- za niewielka kwote mozna dostac bardzo interesujacy zestaw gier.

          na przyszlosc doradzal bym nie zmieniac cen w trakcie promocji, dobrac lepszy asortyment oraz wogole brac pod uwage to iz jeden zadowolony klient moze sprowadzic drugiego klienta czy nawet kilku, niezadowolony natomiast zniecheci co najmniej kilku/kilkudziesieciu potencjalnych kupujach.