Na topie

Kampania marketingowa Cyberpunk 2077 będzie nam towarzyszyć przez dłuższy czas

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Wkrótce Cyberpunk 2077 powinien wyjść z cienia. Adam Kiciński, prezes CD Projekt zapowiada, iż gra będzie promowana przez dłuższy czas.

  • Kampania marketingowa Cyberpunk 2077 będzie nam towarzyszyć przez dłuższy czas
A A

Chociaż Cyberpunk 2077 wciąż pozostaje tajemnicy, wielu graczy ma co do tej produkcji bardzo duże nadzieje. Nawet najwięksi optymiści nie powinni jednak nastawiać się na rychłą premierę, co ostatnie wypowiedzi przedstawicieli CD Projekt dobitnie potwierdzają.

Wprawdzie mówi się, że dobra gra powinna obronić się sama, ale obecnie trudno jest o sukces bez odpowiedniej kampanii marketingowej. Adam Kiciński, prezes CD Projekt, dał do zrozumienia, iż Cyberpunk 2077 będzie mógł na takową liczyć.

„Chcemy opowiedzieć graczom dość dużo o Cyberpunku 2077, będzie to nowy tytuł, nowy świat. W związku z tym kampania gry nie będzie kampanią ekspresową.”

Co dokładnie może to oznaczać? Adam Kiciński precyzując swoją wypowiedź dodał, iż chodzi o więcej niż kilka miesięcy. Przypomniał również, że nad omawianą grą pracuje obecnie ponad 300 osób.

Wszystko wskazuje na to, że Cyberpunk 2077 wyjdzie z cienia podczas E3 2018. Obecność CD Projekt RED na tej imprezie potwierdzono za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej targów. Nie tak dawno pojawiły się sugestie, iż producent ma w planach prezentację trwającą aż godzinę.

Źródło: pap

Odsłon: 6300 Skomentuj newsa
Komentarze

25

Udostępnij
  1. bankaigoku
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2018-05-26 23:02

    I tak właśnie się tworzy dobre gry. Długo, ze starannością i myślą przewodnią aby klient nie zapomniał o tytule na długi czas. Doceniam taką postawę.

    Skomentuj

    1. Marucins
      Oceń komentarz:

      7    

      Opublikowano: 2018-05-27 00:05

      Łyknąłeś przynętę :]

      Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2018-05-27 10:16

      hahha
      DukeNukem forever robili 11 lat :D i przez te wszystkie lata była co jakiś czas podawana do netu informacja o grze :) ludzie się jarali jak flota stanisa a tu boom. :)

      http://www.wykop.pl/ramka/735521/kupil-w-przedsprzedazy-duke-nukem-forever-11-lat-temu/

      ludzie w przedsprzedaży kupowali i czekali 11 lat :D

      Skomentuj

    3. MrAve
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2018-05-27 12:01

      Jasne. Bo historia wyraźnie wskazuje, że długo przygotowywane gry zawsze był hitem...

      Jest wręcz przeciwnie - im dłuższy okres oczekiwania, tym większy impet porażki. Gry, które prezentują się wyśmienicie na pierwszych prezentacjach, szybko się starzeją i już w chwili premiery nikt nie chce w nie grać.

      Oby RED tego nie spartolili.

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-05-27 12:18

        doskonałym przykładem jest star citizen :D
        jeśli ta gra wyjdzie to będzie wyglądała jak indyk co najwyżej :)

        Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-05-27 13:33

          kitamo

          I znów wypisujesz brednie (które to już z kolei).

          Duke Nukem Forever od początku miał problemy. Najpierw czekali na silnik ID Tech potem zmieniali silniki graficzne. W między czasie toczyli spór sądowy z Take-Two o prawa do tytułu. Na koniec tytuł został przejęty przez Gearbox Software.

          Więc nie porównuj Cyberpunka do Duke Nukem Forever takie porównanie jest kompletnie pozbawione sensu.

          Jeśli nie masz pojęcia o czymś to nie pisz bo gimbaza później powiela te twoje brednie.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-05-27 14:35

            a co za roznica jakie to problemy mieli??
            myślisz ze w CDPR nie mają zadnych problemów? jedyna bezproblemowa firma na swiecie. jezu.

            jak zwykle wcinasz się a nawet nie potrafisz przeczytać słowa pisanego.
            to ze gra wychodzi długo i ma długa kampanie w ogole nie swiadczy o tym ze będzie dobra i dopracowana.
            jak nie umiesz czytac to do szkoły wroc.

            Skomentuj

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-05-27 22:27

            "a co za roznica jakie to problemy mieli??
            myślisz ze w CDPR nie mają zadnych problemów? "

            Czy Ty w ogóle zastanwiasz się co piszesz?

            No na pewno CD Projekt Red nie ma problemów z kasą i sporu sądowego z wydawcą jak 3D Realms które zbankrutowało w 2009 roku.

            https://www.gry-online.pl/S013-amp.asp?ID=46361

            Usiądź i zastanów się. Jaki to mogło mieć wpływ na produkcję gry.

            Twoje porównanie do CD Projekt Red jest z dupy.

            Skomentuj

          3. kitamo
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-05-28 00:39

            nie ma tu zadnego porównania do innej gry tylko stwierdzenie faktu że długa kampania jak i długi okres tworzenia gry nie ma nic wspólnego z jej jakoscia ale ze jesteś pozbawiony materii szarej to by tłumaczyło dlaczego nie potrafisz przeczytać poprawnie 2 zdan na krzyz.

            Skomentuj

          4. BrumBrumBrum
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-06-01 10:26

            tu masz rację. to że gra wychodzi długo, świadczy że albo firma ma problem z wydaniem gry, albo gra jako taka jest bardzo złożona. w przypadku CP złożoność ma być większa niż dla W3, więc długi czas wydania dziwić nie może.

            Jednak nie należy z tym przeginać, aby nie wyszła totalna lipa jak w przypadku StarCraft od Blizzarda, albo z pogrzebaniem serii Warcraft która została zdegenerowana do FPS w wersji online.

            Skomentuj

    4. BrumBrumBrum
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-05-30 14:53

      jak gra jest na wczesnym etapie, to często nie ujawnia się żadnych szczegółów, poza ogólnym info. chodzi o to, aby pomysłów nie podchwyciła konkurencja, wydając coś podobnego nawet w krótszym czasie, niekoniecznie w wymaganej jakości. taki wyścig zbrojeń :)

      ja na cyberpunka nie czekam. i tak chcę skończyć wieśmina2, kupić i skończyć wieśmina3, a to u mnie trochę potrwa :)

      Skomentuj

  2. loctor
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2018-05-27 06:44

    Osobiście wolałbym, żeby zamiast na marketingu p. Kiciński z ekipą skupili się na grze. Ja jako gracz nie gram w marketing tylko w grę. Kręcenie hajpu tak wcześnie przed premierą i zapowiedź regularnego pokręcania go przez długi czas może doprowadzić do tego, że oczekiwania graczy przed samą premierą będą tak wysokie, że żadna gra, nieważne jak dobra, nie będzie w stanie ich spełnić.

    Skomentuj Historia edycji

    1. piccardo
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2018-05-27 07:01

      Zgadzam się w pełni, mnie wiesiek 3 rozczarował oprawą wizualną jak i masą bugów i błędów... To co pokazywali wizualnie odbiegało i to mocno od finalnej wersji i te kłamstwa o braku downgrade, po czym w końcu się do tego przyznali... Marketing to puste nic, dobra gra sama się sprzedaje! W przypadku wieśka tak było z uwagi na fabułę i klimat gry, mimo to i tak masa pieniędzy poszło na marketing a nie na produkt...

      Skomentuj

      1. xbk123
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2018-05-27 13:52

        Jak ludzie przestaną strzelać preorderami na lewo i prawo i sami nakręcać hype to będziesz mógł powiedzieć, że marketing to puste nic. Póki co jest bardzo ważny. Sam Wiedźmak 3 to gra dekady IMO i potwierdzają to recenzje i noty na absolutnie każdej stronie i portalu. Ale rozumiem, że Ty poczułeś się rozczarowany.

        Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-05-27 10:21

      bez marketingu nie ma gier.
      Dzis marketing jest ważniejszy niż to co jest w grze.
      Jeśli gra wyjdzie nawet super duper ekstra to bez marketingu nie zarobi na siebie.

      Od razu uprzedzam argumenty w stylu - jak gra jest dobra to się obroni i się sprzeda. nie. one nie działają i to tylko teoria.

      Skomentuj

      1. BrumBrumBrum
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-05-30 14:57

        za to przerośnięty marketing to rak, który też unicestwił wiele udanych produktów.

        Skomentuj

    3. stach122
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-05-27 11:53

      No dobra, ale bez reklamy nikt tego nie kupi bo ,,nikt" nie będzie wiedzieć że gra istnieje. Więcej wad niż pożytku z braku reklamy.

      Skomentuj

  3. BILInek
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-27 08:45

    No peirwsz trailler bod przykrywka BFV juz widzielismy niezly! :D

    Skomentuj

  4. xxx.514
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2018-05-27 10:35

    Ciekawym, czy datę premiery i/lub inne informacje ukryją tak samo ciekawie jak podczas premierowania którejś części Hitmana - gdzie data była rozbita na kilka niezbyt różniących się kodów kreskowych. Byleby tego nie wypaczyli konsoletą jak Wieśka 2 i 3.

    Skomentuj

  5. belineaenter
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-27 17:33

    Oglądałem wywiad z autorem Cyberpunk i jest to stereotypowy głupi amerykanin, fabuła będzie cieniutka coś czuję poza tym ma to być głupi FPS jak falout4 Zanim zagrałem w Wiedzmina przeczytałem wszystkie książki i powiem że są wspaniałe! Markieting kisińskiego niech przestanie obrazac pana Andrzeja Sapkowskiego bo stworzył oryginalne i wspaniałe uniwersum bez którego nie powstał by Wiedzmin gra. Widać że zlodzieje z nich niezli wyrolowali Sapka ale prawda ujrzy swiatlo predzej czy pozniej. Ludzie ktorzy oddali mase lat zycia by stworzyc arcydzielo Wiedzmin gre zostali tez wydymani. Kisio to tylko kase doi i inwestorow nakreca poza tym to zwykly lobuz, oszukaniec i tyle. Mam nadzieje ze cyberpunk pojdzie na dno razem z ta banda menadzerow tumanow. Szkoda tylko ludzi co uczciwie haruja na walkoni

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-05-27 17:37

      chocbys sikał na widok dzieł sapka to nie zmieni faktu ze jest to prostak który teraz pluje sobie w brode ze nie wziął procentu ze sprzedaży który mu proponowano.
      A czy jego dziela takie oryginalne? oryginalne to nie sa choć dobrze opowiedziane.
      Sapek nie wymyślił nic całkowicie nowego, on to na nowo opowiedział co tez nie jest w cale niczym złym przecież.

      Skomentuj

    2. BrumBrumBrum
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-06-01 10:33

      tutaj chylimy czoła przed Sapkowskim, ale niestety też Sapkowski nie raz dał niezły popis nie powiem czego, np. bez skrupułów obraził sporą część graczy wiedźmina, a jednocześnie wiernych czytelników. Niestety jest to efekt jego problemów ze swoją własną osobowością, ale to jest trudny temat, i to bardzo.

      Z jednym się mogę zgodzić, CDP Red powinno odstąpić część zysków Sapkowskiemu właśnie za to uniwersum. Jednak Sapkowski też powinien zejść z tonu, bo jak by nie było, gra napędziła do książek kolejną falę czytelników. Szkoda że Sapkowski już nie tworzy, ostatnie jego dzieło miało niestety sporo niespójności.

      Skomentuj

  6. belineaenter
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-27 21:24

    Spokojnie zobaczymy, pan Andrzej został wprowadzony w błąd a teraz ma się do niego pretensje za to że ma zdrowe podejście do bandytów. Nie wiesz nie byłeś na miejscu, widze że jak ktoś docenia twórczośc pana Andrzeja cały świat docenia ale nie paru co wiedza lepiej a raczej "MARKETING" powiedział Ci co i jak brawo. Zobaczymy Cyberpunka jaki to bedzie cios dla inwestorow, tymczasem arcydzielo powstanie na netflix

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-05-28 00:44

      nie został wprowadzony w błąd. Nie wymyślaj bzdur.
      Po prostu nie spodziewał się ze Polskie studio jest w stanie stworzyć dobrą grę która się sprzeda wiec wolał wziąć honorarium zamiast procentu od sprzedaży.
      Gdzie go tu wprowadzono w błąd?

      Skomentuj

  7. belineaenter
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-27 21:24

    Spokojnie zobaczymy, pan Andrzej został wprowadzony w błąd a teraz ma się do niego pretensje za to że ma zdrowe podejście do bandytów. Nie wiesz nie byłeś na miejscu, widze że jak ktoś docenia twórczośc pana Andrzeja cały świat docenia ale nie paru co wiedza lepiej a raczej "MARKETING" powiedział Ci co i jak brawo. Zobaczymy Cyberpunka jaki to bedzie cios dla inwestorow, tymczasem arcydzielo powstanie na netflix

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!