Na topie

Podobała wam się ścieżka dźwiękowa Wiedźmina 3? O CyberPunk 2077 możecie być spokojni

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Wszystko wskazuje na to, że również w CyberPunk 2077 soundtrack należeć będzie do najlepszych.

CyberPunk 2077

AA

Bardzo chcielibyśmy poznać jakiekolwiek konkrety związane z Cyberpunk 2077, niestety wciąż musimy być cierpliwi. Ostatnio z obozu CD Projekt RED wydostała się drobna, ale bez wątpienia mogąca nas cieszyć informacja.

Dowiedzieliśmy się bowiem, iż kompozytorem ścieżki dźwiękowej CyberPunk 2077 będzie Marcin Przybyłowicz. Kto to tak? Osoba, która odpowiadała za soundtrack Wiedźmina 3, a do tego mało kto ma chyba jakiekolwiek zastrzeżenia.

„Moi przełożeni musieli mnie do tego zmusić, ponieważ spędzam większość mojego czasu z Geraltem. Ale tak, pierwsze podejście do CyberPunk 2077 mam już za sobą.”

Cóż. Wypadałoby oczekiwać CyberPunk 2077 z jeszcze większym spokojem, ale... łatwo powiedzieć. Nic nie zmieni faktu, że jak dotychczas pokazany został jeden zwiastun i chociaż ma on już 3 lata, za każdym razem ogląda (i słucha) się go przyjemnie.


Źródło: gamingbolt, youtube - Cyberpunk 2077

Odsłon: 5035 Skomentuj newsa
Komentarze

24

Udostępnij
  1. Baltazar
    Oceń komentarz:

    8    

    Opublikowano: 2016-02-25 17:30

    ponad 3 lata od teasera i zero info o grze, maja tupet s** xD

    Skomentuj

    1. kubas246
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2016-02-25 17:35

      Teaser Cyberpunk 2077 to były zagranie czysto pod publikę i inwestorów. Między premierą Wiedźmina 2 a Wiedźmina 3 było trochę przerwy i Redzi musieli jakoś tą pustkę zapchać. Ponadto musieli pokazać, że wiedzą co chcą robić dalej (skoro ich wiedźmińska trylogia dobiegała końca).
      Cyberpunk realnie można się spodziewać w 2017 roku. Oby udowodnili tą grą, że potrafią tworzyć dobre gry nie tylko o Geralcie.

      Skomentuj

      1. Marucins
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-02-27 10:44

        Problemem jest to że muzyka wykorzystana w tym filmie (Bullets) nie była tworzona pod Teaser Cybera a CDPR wykupił prawa do jej użycia.

        Skomentuj

    2. bankaigoku
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-02-25 17:41

      Dobre tytuły nie są tworzone w ciągu paru miesięcy.
      Czym bardziej gra zostanie dopracowana, tym lepiej- a ich twórców się wtedy za to ceni.

      Skomentuj

      1. Z_KILLER-V987
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2016-02-26 13:08

        To nie jest reguła... Duke Nukem Forever hihi ;)

        Skomentuj

      2. BrumBrumBrum
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-02-26 13:58

        chyba lat. patrz blizzard.

        Skomentuj

    3. BrumBrumBrum
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-02-26 13:56

      w zwiastunie jak go oglądaliście jak byk stoi 2077 :D policzmy. 2077 - 2016 = 61 lat od teraz :P
      jednak zwiastun fajny. tego typu gra musi powstawać długo. mam nadzieję że opracują odpowiednie narzędzia które pozwolą na wydanie gry w różnych jakościach pod różne platformy bez zbędnych downgradeów. np. ja mam słabego kompa i wolałbym mieć w takim W3 opcję zdowngradeowaną bo i tak na wysokich detalach nie pogram. a mniej danych (zamiast filtrowania z większej ich ilości) to mniejsze obciążenie i szybsza praca w tej samej ilości detali :)

      Skomentuj

  2. csr777
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2016-02-25 17:35

    Szkoda, że nie ma już soundtracków takich jak np Adam Skorupa stworzył do Gorky 17, mistrzowski dark ambient idealnie wpasowujący się w klimat. Albo jeśli o muzykę chodzi ogólnie - to co robił z całym Aural Planet. Symfoniczne soundtracki rodem z amerykańskiego blockbustera to jest cholerna nuda, wszystko brzmi tak samo. Szkoda, że on także poszedł w tym kierunki, to co było od niego w Wiedzmine 1 i 2 mi się w ogóle nie podobało. Z resztą w ogóle średnie to soundtracki były w porównaniu z tym co Polacy w starszych grach pokazywali imo.

    Aural Planet
    https://www.youtube.com/watch?v=wHwzPHO-eqI

    Gorky 17:
    https://www.youtube.com/watch?v=rBhZkztjIA4

    Skomentuj Historia edycji

    1. entropic
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-02-25 18:38

      ale to jest trend nie tylko wsrod polskich kompozytorow, moge zanucic z glowy sciezki z wielu starych gier z amigi i pc lat 90, proste plumkanie modow czy pozniej midow bylo duzo wyrazniejsze niz te cale symfoniczne aranzacje dzisiejszych czasow, kazdy fan jak uslyszy muzyke z dooma czy duke3d to wie o co chodzi, a dzisiejsze gry ? naprawde rzadko zdarzaja sie nowe tytuly ktore wywoluja podobne emocje muzyka

      Skomentuj

      1. csr777
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2016-02-25 18:56

        Ostatni dobry soundtrack (a raczej genialny) jaki pamiętam z zachodnich gier to Mirrors Edge. Solar Fields i wszystko jasne.
        Na wschodzie jednak pod tym (i nie tylko pod tym) względem jest jednak O WIELE lepiej.
        https://www.youtube.com/watch?v=5a0IMbl6kyU
        https://www.youtube.com/watch?v=J0DJ1AZVXcg
        (W ogóle Abo Takeshi to mistrz, nie słyszałem od niego słabego czy nawet średniego soundtracku, a tworzy naprawdę sporo od bardzo wielu lat)

        Senran Kagura
        https://youtu.be/g9tPXw9CuaE?t=3401

        Eden:
        https://www.youtube.com/watch?v=tTHBPTPCyQ0

        Bravely Default
        https://youtu.be/3W32h-3EHCg?t=2133

        Rewrite
        https://www.youtube.com/watch?v=C8CU46C7gnU&list=PLlV_Eg1I9GUawH1umJSJo0wEelS5hUNzj&index=10

        wymieniać mogę w nieskończoność.

        Ale tamten rynek to zupełnie inna bajka i kopalnia złota w muzyce i nie tylko.

        Skomentuj Historia edycji

        1. entropic
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-02-25 20:12

          z ostatniej dekady to wracalem do sciezek z raptem garstki gier, deus ex human revolution, remember me, mass effect 1-3 czy ostatnio ori and the blind forest, bardzo chcialbym zeby w nowym doomie byl soundtrack jak w starych doomach albo w q2/q3

          deus
          https://www.youtube.com/watch?v=can0xuO9IvE
          remember me
          https://youtu.be/woT-vF1e3-M?t=1982
          mass effect
          https://www.youtube.com/watch?v=ZCk4RiKH9H0
          ori
          https://www.youtube.com/watch?v=kN_LvY97Rco

          Skomentuj

  3. ciomasta
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-02-25 17:48

    Nie grałem w wieśka 3 gdyż te klimaty średniowiecza Magi i Mieczów przejadły mi się znacznie :(
    Jestem bardzo zadowolony że coś nowego tworzą :)

    Skomentuj

  4. adi777
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-02-25 18:01

    Jak dla mnie muzyka z Wiedźmina 3 jest niezła,ale szału nie robi,przynajmniej w porównaniu z jedynką.Denerwują żeńskie wokale w utworach zespołu Percival Schuttenbach.
    Jest nieźle,ale mogło być lepiej.Ciekawe,jaka muzykę stworzył by Gene Rozenberg.

    Skomentuj

    1. baran
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-02-25 18:12

      Czyli nie jestem sam :)
      Przy graficznym modzie wiedźmina , autor podłożył muzykę z jedynki. Moim zdaniem ma lepszy klimat i lepiej pasuje do gry.

      Skomentuj

      1. adi777
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2016-02-25 18:20

        Dla mnie muzyka z Wiedźmina 1 jest najlepszą,jaką do tej pory słyszałem w grach.Same znakomite utwory,żadnego nie potrzebnego dźwięku.Toż to po-ku...-ezja:)

        Skomentuj Historia edycji

  5. Stashqo
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-02-25 18:39

    Dobra wiadomość, ów człowiek to utalentowany twórca, nie powinien zawieść. Jeśli chodzi o Wiedźmina to moim zdaniem najlepszy soundtrack miała jednak pierwsza część, na pewno jeden z najlepszych w historii gier komputerowych. Muzyka niesamowicie wprowadzała w klimat gry i jeszcze na długi czas po ukończeniu w1 byłem pod jej wrażeniem.

    Skomentuj

  6. Hezen
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-02-25 23:01

    Do jedynki wracałem kilkakrotnie - grywalność oraz klimat nie tylko dzięki muzyce to coś co chyba każdego do tej gry ciągło. Do trójki przymierzam się od premiery, chyba za dużo zwiastunów i opinii się naczytałem.
    Natomiast z drugiej strony, ten ogromny świat mnie przeraża, nie przywykłem do takiej otwartości, eksploracji w grach... młody jestem ale jakoś tak nie potrafię się "przestawić" do tego.
    Ze ścieżek dźwiękowych innych gier najlepiej wspominam ścieżkę dźwiękową starego obozu z Gothic.
    Aż sie łezka w oku kręci jak sobie przypomnę ten niesamowity klimat w tym miejscu.

    Skomentuj Historia edycji

  7. zawisus69
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-02-26 09:29

    Dla mnie mistrzostwem jest ścieżka z Deus Ex: Human Revolution. W Wiedźminie 3 nie jest źle...ale po 400 godzinach w świecie Geralda wydaje się już bardzo monotonna (mogli by w tych darmowych dlc uwzględnić parę zamiennych utworów) :/.

    Skomentuj

  8. Satanski
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-02-26 11:57

    "Kto to tak?"
    A co to to, co to to, kto to tak pcha ;-)

    Skomentuj

  9. BrumBrumBrum
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-02-26 15:35

    przykładem jest np. Descent. niestety na kartach sound plaster (na rany) brzmi to byle jak. ot takie pobzykiwanie. ale jak się to odpaliło na gravisie (miałem klona o nazwie asmax, troszkę bardziej szumiał), od razu się włączał grajek na midi z porządnymi próbkami. brzmiało to naprawdę nieźle.

    Skomentuj

    1. BrumBrumBrum
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-02-26 15:47

      z powodu zwalonej edycji, oto soundtrack z descent1, ale w konfiguracji z gravisem:
      https://www.youtube.com/watch?v=dBVe_LX4gEk
      pamiętajcie że to rok 1995 :D

      Skomentuj

      1. csr777
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-02-27 20:04

        A co ma rok do rzeczy? :)

        Command & Conquer, 1995. Frank Klepacki. Piękne industrialne dźwięki.
        https://www.youtube.com/watch?v=Z2MZzIhjlpY
        Mistrzowski OST. Ten i z Tiberian Sun po prostu kosi totalnie.

        Skomentuj Historia edycji

        1. BrumBrumBrum
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-03-01 00:50

          Jak to co? chodzi o budżet oraz sprzęt na którym była tworzona muzyka. wtedy budżet gier nie był tak szalony jak teraz.

          Skomentuj

          1. BrumBrumBrum
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-03-01 01:00

            (zwalona edycja komentarzy, wyłączenie AD/UD itp nic nie daje łącznie z przeładowaniem przeglądarki)

            no niezłe. cóż, miałem mocno obciętego pirata, zero ilustracji dźwiękowej, zero filmików po przejściu etapu. sama czysta gra.

            muza faktycznie wymiata, teraz się nie dziwię że to zajmuje cały jeden CD. ten dźwięk był jakoś kompresowany? (wtedy mp3 nie istniało).

            jeśli chodzi o gry z dźwiękiem midi, to soundblastery się chowały, rządzil gravis. niestety nie miał dobrze zrobionej emulacji soundblastera a szkoda bo karta grała świetnie i aby pograć w wiele tytułów trzeba było mieć partackiego soundplastra. dopiero wersja sb128 live (sfajczyła mi się) to nadrobiła. mi podkład midi grał tak samo jak odtworzenie zapisanej na płycie ścieżki :) nikt nie był w stanie odróżnić z czego gra :) no i oczywiście pamięć powinna być obsadzona, inaczej próbki się nie mieściły i nie grał wielu dźwięków. sb live był o tyle dobry, że "pożyczał" ram z systemu.
            wsparcie pod OS/2 też było świetne, ktoś to amatorsko napisał. skubaniec zrobił dynamiczne ładowanie próbek.

            Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!