Gry

Twórcy Dark Souls 2 tłumaczą się z oprawy graficznej

przeczytasz w 1 min.

Dlaczego gra wygląda gorzej niż na zwiastunach przed premierą?

Dark Souls 2 gra grafika

Jesteśmy już po debiucie Dark Souls II (przynajmniej na niektórych platformach) i dlatego też mamy za sobą już nie tylko recenzje, ale również pierwsze komentarze samych graczy. Nie wszystkie z nich stawiają grę w dobrym świetle.

W ostatnich dniach zaczęło pojawiać się sporo głosów, które nie świadczyły najlepiej o oprawie graficznej oferowanej przez Dark Souls 2. Część osób twierdziła, iż jest ona gorsza od tej, jaka pokazywana była przed premierą na materiałach promujących grę. Co na to twórcy?

Nie zamierzają oni zaprzeczać, ponieważ grafika rzeczywiście uległa w tracie tworzenia gry drobnemu pogorszeniu. Przedstawiciele From Software twierdzą jednak, iż nie można było tego uniknąć.

"W całym procesie rozwoju gry jest ona stale balansowana nie tylko pod względem grywalności, ale także w sferze zarządzania dostępnymi zasobami. Deweloper zawsze stoi przed wyzwaniem przy tworzeniu najbardziej satysfakcjonującego doświadczenia dla gracza - trzeba zapewnić jednocześnie oprawę graficzną odpowiedniej jakości, a także dynamikę i równowagę rozgrywki. Ostateczna wersja Dark Souls II to efekt tej delikatnej równowagi i jesteśmy bardzo dumni z pozytywnego odbioru gry."

Przypomnijmy, że Dark Souls 2 zadebiutowało do tej pory w wersjach na PlayStation 3 i Xbox 360. Właściciele PC muszą jeszcze trochę poczekać, ponieważ na tej platformie gra pojawi się 25 kwietnia.

Źródło: vg247, nowgamer

Komentarze

20
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    6
    A ja głupi myślałem że za to odpowiadają opcje w grafice które w zależności od mocy sprzętu mogę włączyć lub wyłączyć :-)
    • avatar
      popo601
      6
      Niestety większość jak nie każdy Trailer czy film zapowiadający grę to "rendery" i ja nigdy się nimi nie jaram bo wiem że sama gra będzie zupełnie inaczej wyglądać, co nie zmienia faktu że na DS 2 na PC czekam z niecierpliwością.
      • avatar
        Artik
        4
        Tak jest z wszystkimi grami. Robią nas w h..ja filmikami, zapowiedziami, a w rzeczywistości wygląda to inaczej. Nie jest to wina przestarzałych konsol i przestarzałych konsol nowej generacji bo dotyczy to również PC
        • avatar
          Konto usunięte
          4
          Lol przeciez masa gier wychodzi z lepsza grafika i jakos daja rade. DS to single a nie jakis MMO gdzie grafike trzeba ciac.

          Musze przyznac ze DS2 prezentuje poziom graficzny sprzed 4 lat.. tekstury za bardzo rozmazane nie mowiac o oswietleniu i cieniach.

          Zamiast glupio sie tlumaczyc, mogli poweidziec ze na PC bedzie wersja "HD" i ew. PS4/X1. Ale widzac te tlumaczenie sadze ze wyklepali jedna wersje i nie beda wydawac podrasowanej na inne platformy, tylko rzuca na rynek w takim stanie jakim dostaly stare konsole. ;/
          • avatar
            Konto usunięte
            3
            Miejmy nadzieje ze nauczyli sie lekcji z DS1 i nie zrobia totalnie beznadziejnej konwersji.
            • avatar
              PePe_PL
              2
              W sumie to jestem zaskoczony takim obrotem spraw. To już trzecia gra tego developera na generację PS360, a zaprezentowane wcześniej gameplay wyglądał po prostu ładnie. Patrząc na takie multi-platformowe gry jak DS 3, TR, Bioshock, RE 6,AC czy nawet ostatnie Army of Two (na frostbite engine) nie było powodów by sądzić, że gra będzie musiała wyglądać gorzej w dniu premiery.
              • avatar
                Konto usunięte
                2
                hehe dzieki "nextgenom" moje q6600 i gtx 570 wytarczą mi jeszcze na jakiś czas
                • avatar
                  radas2100
                  0
                  jak dla mnie ładnie nie ma na co narzekać
                  • avatar
                    freezoid
                    -2
                    Ja w tym cytacie nie widzę żadnego tłumaczenia się...
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      -7
                      Bo materiał z E3 ma nielimitowane pole do popisu, natomiast samą gre już trzeba zamknąć w limitowanym, zamkniętym urządzeniu, czyli konsoli, która z zewnątrz nie może wziąć mocy jak PC, w którym z kolei jeżeli nie wymienia sie nic, to również jest swoistym urządzeniem zamkniętym z tym, z w porównaniu do konsoli odpalimy mniej gier , jeżeli sie doda wymianę gier czasem z zarobkiem, to rachunek wyjdzie prosty konsola > pc
                      • avatar
                        jarnuszkiewiczm
                        0
                        No nie ma to jak kupić konsolke za 600 zł i oczekiwać na niej grafy jak z crysisa 3 na ultra :D
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          To może wyglądać jeszcze gorzej? :)