Gry Xbox One

Dark Souls 3 na Xbox One - 900p i spadki poniżej 30 fps

opublikowano przez w dniu 2016-03-26

Wydajność Dark Souls 3 na Xbox One nie wygląda imponująco. Producent jednak uspokaja.

Dark Souls 3

Poznaliśmy ostatnio wymagania sprzętowe pecetowej wersji Dark Souls 3. Długo nie trzeba było czekać na kolejną okazję do wzmianki na temat technicznych aspektów tego tytułu. Tym razem jednak w centrum uwagi znalazło się wydanie na konsolę Xbox One.

Wpadło ono już w ręce ekipy Digital Foundry, a to oznacza tylko jedno - testy wydajności. Wielu ma co do tego spore obawy, głównie z racji tego, iż gra  wykorzystuje silnik znany z Bloodborne i pierwotnie przygotowywany z myślą o PS4. Producent obiecywał zadowalające efekty również na sprzęcie Microsoftu, ale czy rzeczywiście można na takowe liczyć?

Po pierwsze, Dark Souls 3 działa na Xbox One w rozdzielczości 900p. Właściciele PS4 liczyć mogą na 1080p, ale nie to jest najgorsze. Gra wygląda bowiem dobrze, ale notuje niestety spadki poniżej 30 fps. Najlepiej obrazuje to poniższy materiał wideo.


Zdaniem producenta nie ma jednak powodów do niepokoju. Powyższy test pochodzi bowiem z japońskiej wersji gry, którą można już kupić. Wedle oficjalnego komunikatu czeka ona na poprawki, które wydane zostaną w najbliższym czasie i poprawią właśnie wydajność.

„Chcielibyśmy poinformować fanów, że granie w Dark Souls III przed oficjalnym debiutem planowanym na 12 kwietnia może nie dać pełni satysfakcji, ponieważ gra nie jest kompletna. Międzynarodowa wersja gry nie ma obecnie dopracowanego trybu wieloosobowego, zawiera też kilka błędów, które naprawi day-one patch w dużej mierze koncentrujący się na wydajności.”

W Europie Dark Souls 3 pojawi się 12 kwietnia. Prócz wersji na Xbox One dostępne będą także te na PlayStation 4 i PC.

Źródło: DigitalFoundry, gamesguru

marketplace

Komentarze

65
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    30 fps to już jest jeden wielki spadek fps XD
    Zaloguj się
    30
  • avatar
    az takiego dramatu nie ma ale mimo wszystko mogli się już postarać o te 30fps skoro jest 900p
    Zaloguj się
    15
  • avatar
    Też mi ,,nextgen".
  • avatar
    Gdzie sie podziali ci "pogromcy blacharni" i "kratosy" ?
    Gdzie posty o Uncharted 4 ?
    Zaloguj się
  • avatar
    Ja bym nie pisał o spadkach poniżej 30 fps... Lepiej napisać, że czasami wzrasta do 30 fps :)

    Generalnie cienko, a grafika nie robi zabójczego wrażenia :/
    Zaloguj się
  • avatar
    Trochę śmieszne bo 900p, zupełnie przeciętna grafika i stałych 30fps nie trzyma. Z drugiej strony ME1 na X360 miał nie takie spadki i się grało i nikt na to uwagi nie zwracał bo gra dobra. Dzisiaj ludzie jakby wrażliwsi... spadek z 31 do 28 i już krzyk się straszny po wsi niesie. Na moje oko jest wystarczająco płynnie. To nie multi w CS.
  • avatar
    Bloodborne w 1080p ma takie spadki fps na PS4 że te tutaj to pikuś :D Nie zmienia to jednak faktu że postarali by się chociaż o te stałe 30 klatek na konsolach :/
    Zaloguj się
  • avatar
    Konsole i nie trzeba nic dodawać.
  • avatar
    co z tego skoro 28 klatek na konsoli jest płynniejsze niż 50 na pc
    Zaloguj się
    -12
  • avatar
    Grafika jest nieszczególna, wręcz nie za dobra, 900p i nie utrzymuje 30 fps. Kiepsko.
    Mimo to uważam, że grać będzie się przyjemnie.
    Zaloguj się