• benchmark.pl
  • Gry
  • Dead Rising 3 najtrudniejszą odsłoną serii - gra zaoferuje nawet 10 różnych zakończeń
Gry

Dead Rising 3 najtrudniejszą odsłoną serii - gra zaoferuje nawet 10 różnych zakończeń

przeczytasz w 1 min.

Gra charakteryzować ma się interesującą i nieliniową fabułą, dzięki czemu gracze nie zostaną nią szybko zanudzeni.

Dead Rising 3 najtrudniejszą odsłoną serii

Chociaż eksterminacja zombie dla niektórych stała się już tematem nieco nudnym, to co jakiś czas pojawiają się tytuły, przy których można się dobrze bawić pomimo obecności tych mało atrakcyjnych postaci. Spore szanse na zapewnienie graczom dobrej rozrywki ma Dead Rising 3.

Najnowsza część dobrze znanej i bardzo przyzwoicie ocenianej serii pojawi się wyłącznie na konsoli Xbox One. Gra będzie jednym z tytułów startowych nowej platformy, a więc gracze dość szybko przekonają się, co też przygotował dla nich Capcom. Zapowiedzi są bardzo obiecujące, zwłaszcza te, które pojawiły się w ostatnim czasie.

Wedle zapewnień będziemy mieli tutaj do czynienia z najtrudniejszą odsłoną serii. Poza tym, gra charakteryzować ma się interesującą i nieliniową fabułą, dzięki czemu gracze nie zostaną nią szybko zanudzeni. Podejmowane decyzje mają mieć wpływ na to, co będzie się dalej działo, w związku z czym doczekamy się kilku zakończeń. Dla najbardziej ciekawych przygotowano dodatkowo tryb Overtime, w którym to będzie możliwość poznania wszystkich detali dotyczących przedstawionej tu historii.

"Myślę, że zazwyczaj mieliśmy gdzieś między 6 a 10 zakończeń i teraz nie będzie inaczej. Jest kilka punktów, które sprawiają, że podjęte przez graczy decyzje będą miały wpływ na dalszy rozwój wydarzeń."


Źródło: gamingbolt, youtube, meristation

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    MasterBarti
    0
    Mam nadzieję, że ta zwiększona trudność nie będzie po prostu polegała na skróceniu czasu dostępnego na wykonanie misji. Bo tak szczerze to brak czasu w poprzednich odsłonach był jedynym problemem.
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      "Problem" z liniowością gier polega w gruncie rzeczy na tym, że tworząc różne zakończenia gracz tak naprawdę zobaczy tylko jedno z nich - te które wybierze. Producencie nie są więc skorzy robić coś, co zobaczy niewielka liczba graczy i skupia się na jednym konkretnym zakończeniu fabularnym.

      Nie twierdzę, że to dobre rozwiązanie, ale jeśli tworzy się pewną konkretną historię, to osobiście nie przeszkadza mi jedno zakończenie dopóki nie można się jego w łatwy sposób domyślić.