Na topie

Dziś premiera Destiny 2 - gry większej, lepszej i ładniejszej

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry na konsole

Od dzisiaj posiadacze PlayStatoin 4 i Xbox One mogą sprawdzać, czy i jak bardzo gra Destiny 2 jest lepsza od swojej poprzedniczki.

  • Dziś premiera Destiny 2 - gry większej, lepszej i ładniejszej
A A

Dziś na rynku debiutuje Destiny 2 – gra, która ma oferować to, co obiecano nam już przy okazji „jedynki”, a nawet nieco więcej. Wygląda na to, że tym razem ekipa Bungie dotrzymała słowa.

„Jest lepiej, ładniej i przede wszystkim ciekawiej” – pisał Maciej, gdy dzielił się z wami swoimi wrażeniami z beta testów tej strzelaniny. Teraz podobne słowa w swojej recenzji zawarł redaktor GamesRadar+, który twierdzi, że druga część jest „większa, lepsza i ładniejsza”. Jest to podobno nastawiona na rozgrywkę wieloosobową gra akcji z eksploracją, zadaniami fabularnymi, misjami pobocznymi, rozwojem postaci i mnóstwem walki – taka, na jaką czekaliśmy.

Destiny 2 akcja

(Jeśli ufać recenzentom) poprawił się dosłownie każdy aspekt gry. Fabuła wciąga i emocjonuje, walka jest wymagająca, ale potrafi wynagrodzić ten trud, a oprawa audiowizualna jest pierwszorzędna (o czym można było przekonać się już na materiałach promocyjnych). Pozostały też sprawdzone elementy: świetny klimat i przyjemna mechanika rozgrywki. Oczywiście nie jest to gra doskonała – na przykład niektóre zadania nudzą – ale plusów jest więcej.

Destiny 2 walka

Na ostateczną ocenę przyjdzie nam jednak jeszcze poczekać, a to dlatego, że gra jest ogromna, a kopie recenzenckie przyszły późno. Opinie, takie jak od Attack od the Fanboy („grafika, klimat, udźwiękowienie – wszystko to błyszczy, a każdy świat jest jedyny w swoim rodzaju”) czy Polygon („To Destiny bez wszystkich bzdur – kontynuacja, która nie jest zupełnie inna, ale jest odpowiednio lepsza”) napawają jednak optymizmem.

Destiny 2 gra

Gra Destiny 2 jest od dzisiaj dostępna na PlayStation 4 i Xbox One. Jeszcze ładniejsza wersja pecetowa ujrzy światło dzienne w drugiej połowie października. A to już opublikowany jakiś czas temu zwiastun premierowy:

Źródło: Metacritic, Bungie

Odsłon: 3289 Skomentuj newsa
Komentarze

12

Udostępnij
  1. projectdarkstar
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-09-06 08:25

    Spędziłem trochę czasu w becie na PC i powiem tak - gra jest śliczna ale pod względem rozgrywki średnia. Jak dla mnie brakuje jej czegoś co przyciągałoby gracza do ekranu i zachęcało do dłuższej gry.

    Na konsoli może się sprawdza ale na PC będzie jej trudno się przebić wśród konkurencji.

    Skomentuj

  2. vegasnight9
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-09-06 10:02

    Reklama w tv nawet daje rade

    Skomentuj

    1. Sander Cohen
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2017-09-06 16:56

      A jak dla mnie jest slaba. Zwlaszcza polski dubbing, ale moze to tylko moje odczucie bo ogolnie dubbingu za wyjatkiem bajek nie lubie.

      Skomentuj

  3. Blejd
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-09-06 10:14

    Miałem dostep do wczesnej Bety , Beta single bardzo krótka mozna było przejsc w 10min oprawa graficzna i ilosc opcji bardzo dobra , multiplayer leży porażka nic nowego nie wymyslili wszystko już było.

    Skomentuj

  4. q3aki
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-09-06 11:23

    odnosnie oprawy wizualnej nie mozna sie przyczepic bo hula naprawde milo i dobrze jest z optymalizaja (opieram sie na becie) ale multi faktycznie jakos mnie nie porwal, chodzi mi bardziej o system poruszania sie, caly feeling broni i strzelania mi najbardziej nie pasowal. Takie subiektywne odczucia, przypominalo mi to bardziej COD'a jako calosc.

    Skomentuj

      1. Lara-Croft
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-09-07 07:22

        Tak mędrcu. Jak by wprowadzili fizyke to by nie działało... Czyli Star Wars Battlefront czy taki Battlefield 1 nie powinny wyjść na konsole.

        Skomentuj

          1. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-09-07 09:44

            Co jest okrojone? Wielkość map? Ilość graczy? Zniszczalność otoczenia? Fizyka? Ogarnij sie bo bzdury piszesz.

            Skomentuj

          2. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-09-07 12:22

            Ani Battlefield 1 ani Battlefront nie chodzą w 30 klatkach tylko 60. I mają zarówno ragdoll jak i zniszczalność otoczenia. Oprzytomniej.

            Skomentuj

  5. Gatts-25
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-09-06 14:18

    Patrząc na grę ma się wrażenie ,że jednak w dalszym ciągu mamy 2012 rok.Gra po za stałymi elementami gry i w miarę dobrą jakością tekstur nie ma nic z nowoczesności jak na czasy ,w których ma premierę.
    Nie ma innego wyjścia jak czekać na ruch w tej branży z prawdziwie wyglądającą grą na miarę tych czasów oraz możliwości CPU i GPU.
    Szczerze to firma ,która połączy rozgrywkę wciągającą z nowoczesną oprawą graficzną na miarę DX12 czy VULKANA wygra a tak tylko pojawił się kolejny zapychacz czasu.

    Skomentuj

    1. wojciechu15
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-09-06 19:57

      Znaczącego progresu nie będzie dopóki nie wyjdzie kolejna generacja konsol. Od kilku lat mamy mizerny postęp, bo od kilku lat na rynku ciągle te same konsole, które już niedługo po premierze mimo optymalizacji pod daną konfigurację zmuszały producentów do kastrowania grafiki w celu zachowania płynności.

      Na palcach można policzyć gry które nie pójdą na gtx 1060 w 60 klatkach przy full hd i maks ustawieniach. A masz przecież jeszcze 1070, 1080, 1080ti. To nie te czasy, kiedy składając komputer pytali czy "pójdzie na tym crysis", bo nie robi się produkcji które do uruchomienia na max detalach wymagają najwydajniejszego dostępnego sprzętu, a pozostałe konfiguracje wymagałyby obniżenia detali. I to moim zdaniem wina mocy konsol, które mimo wszystko są bardzo znaczącym rynkiem dla produkcji AAA.

      Inną sprawą jest to, że grafika jest już na takim poziomie, że poprawienie czegoś jest bardzo trudne bez zasobożernych efektów. Rachunek ekonomiczny jest prosty - lepiej włożyć w grę 10% pracy mniej, niż zyskać 5% na jakości grafiki i wysłuchiwać płaczu sporej części ludzi którzy nie potrafą zrozumieć, że konieczność obniżenia detali nie oznacza od razu skopanej optymalizacji, tylko najzwyczajniej w świecie może oznaczać, że gra nawet na średnich detalach wygląda jak niektóre na ultra.

      Skomentuj

  6. patol1984
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-09-06 14:25

    Filmiki były niezłe, dlatego pobrałem, niestety gra zaserwowała mi porządne 30 minut nudy, następnie poszło w ruch alt+f4 i uninstall. Cieszę się, że dali open betę, tak powinno być z każdą grą.

    Skomentuj

  7. Colidace
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-09-06 21:46

    Besz sztucznej intelignecji od Ubisoftu takiej jak w The Division to tylko młodsze pokolenie będzie chciało się w TO bawić. Czasem jak coś się zobaczy to juz cofnąć się jest trudno.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!