Na topie

Niespodzianka, Detroit: Become Human (i inne gry Quantic Dream) tarfi na PC

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Chcieliście zagrać w Detroit: Become Human, Heavy Rain lub Beyond: Two Souls na PC? Nie wiemy jeszcze kiedy, ale potwierdzono, że będzie to możliwe.

  • Niespodzianka, Detroit: Become Human (i inne gry  Quantic Dream) tarfi na PC
A A

Konferencja GDC 2019 (Game Developers Conference 2019) przyniosła kilka ciekawych informacji i materiałów. Do grona tych pierwszych zaliczyć trzeba między innymi zapowiedź pojawienia się kilku gier Quantic Dream na PC.

Łatwo domyślić się, iż chodzi o produkcje, które znamy z innych platform. Najwięcej uwagi może przyciągać najświeższa z nich, a mianowicie Detroit: Become Human, które w zeszłym roku trafiło na PlayStation 4 i zgarnęło naprawdę dobre noty. Nieprzypadkowo zresztą jeszcze w grudniu twórcy chwalili się zadowalającymi wynikami sprzedaży.


To jednak nie wszystko, ponieważ korzystający z PC będą mogli zapoznać się również z dwiema innymi grami Quantic Dream. Chodzi o Heavy Rain, a także o Beyond: Two Souls znane z PlayStation 3 i PlayStation 4.

Daty premier oraz szczegóły związane z technicznymi aspektami są póki co nieznane. Wiemy jednak, że wszystkie trzy gry będą oferowane na czasową wyłączność Epic Games Store (przez rok).

„Jesteśmy bardzo wdzięczni Sony Interactive Entertainment za 12 fantastycznych lat współpracy i wszystko, co pozwoliło nam tworzyć gry. Dzięki nowej współpracy z Epic możemy teraz otworzyć się na szerszą grupę fanów i pozwolić graczom na PC cieszyć się naszymi tytułami.” - Guillaume de Fondaumiere, CEO Quantic Dream

Źródło: dsogaming, Epic Games, PlayStation Polska

Odsłon: 5082 Skomentuj newsa
Komentarze

29

Udostępnij
  1. Pawlus
    Oceń komentarz:

    13    

    Opublikowano: 2019-03-21 13:48

    Bardzo mnie to cieszy :)

    Skomentuj

    1. xchaotic
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2019-03-21 13:51

      Ja tez sie ciesze i oby na PC nie bylo jakichs duzych bugow...

      Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      -6    

      Opublikowano: 2019-03-21 14:43

      I w ogole nie bedziesz hejtowal ze gra nie wyjdzie na steam?

      Skomentuj

      1. darioata
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-03-21 19:28

        I tak zassie z torrentow wszystkie gry to nie ma po co hejtowac ze nie bedzie na Steam!

        Skomentuj

  2. sire1985
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2019-03-21 14:06

    już się cieszę...

    Skomentuj

  3. SzpiegShoguna
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2019-03-21 14:06

    Strach pomyśleć jaki byłby pogrom przestarzałych już konsol jakby tak wszystkie gry z nich trafiały na Peceta.

    Takie Sony mogłoby pakować walizy.

    Bankowo w tych trzech grach grafika będzie o niebo lepsza niż na PS4 PRO.

    Wiadomo że dobra sprzedaż takiej PS4 jest spowodowana dobrymi grami single na wyłączność bo gdyby nie to pecety by ją zeżarły jaką każdą inną platformę.

    Skomentuj

    1. rlistek
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2019-03-21 14:14

      Wiesz, nie do końca, bo pamiętaj, że konsola to też jest zabawka dla dzieciaków i biednych, tak żeby tanio też można było sobie jakoś pograć. Jak kogoś nie było stać na przyzwoitego PCta więc z tego względu wybrał konsole to czy te jego gierki będą dostępne też gdzie indziej różnicy mu nie zrobi.
      Ale tak, w przypadku ludzi, którzy trzymają jeszcze konsolę w domu tylko ze względu na te kilka exów, bo mają też porządnego PCta, jeśli nagle przestałyby być exami, to faktycznie z miejsca konsola ląduje na śmietniku czy allegro.

      Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2019-03-21 14:42

      Problem w tym że pecety by niczego nie zżarły bo wiekszosc pecetów w domach użytkowników to dość słabe maszynki.

      Ja wiem - wydaje Ci sie ze kazdy posiada co najmniej GTX1080 w swoim pececie gdy mysli o graniu.
      No niestety rzeczywistosc nie jest tak kolorowa.

      Wiekszosc ludzi posiada w domu bardzo mało gamingowe laptopy obecnie.

      Te trzy gry wydją jako porty - nie będa robione specjalnie pod PC od nowa.

      Skomentuj

      1. rlistek
        Oceń komentarz:

        7    

        Opublikowano: 2019-03-21 15:03

        Ten dalej z tymi laptopami, eh...
        Na bank z laptopów największa marża lmao.


        Tylko zapominasz, że ci użytkownicy "wiekszosci pecetów w domach" to są studentki, które 3 razy na semestr odpalą simsy itd. i większość z nich ani samymi konsolami, ani tym bardziej tymi twoimi exami zainteresowana nie jest i nie będzie, niezależnie od tego czy te exy będą dostępne na te ich laptopiki czy nie.
        Zdecyduj się może czy chcesz rozmawiać o graczach entuzjastach czy o ludziach, którzy sobie raz kiedyś odpalają jakąś gierkę dla zabicia czasu bo akurat nie mają co robić tego wieczora, bo zaraz się może okazać, że po co my w ogóle rozmawiamy o PCtach czy konsolach skoro większość rynku gier to i tak zwykłe smartfony.

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -5    

          Opublikowano: 2019-03-21 15:37

          Powiem CI tak - widze co sie sprzedaje i czym sa ludzie zainteresowani.
          Jeszcze 15lat temu desktopy do grania sprzedawały sie lepiej niz laptopy i konsole.
          Dzis jest odwrotnie - desktop gamingowy to ułamek tego czym sa zainteresowani klienci. WIekszosc z nich szuka laptopa dla swoich potrzeb.

          Ludzie stali się bardziej wygodni pod tym względem jesli idzie o użytkowanie.

          Tak te studentki też kupuja laptopy i zapewne uruchamiają simsy.

          Jak to jest ze developer woli dzis w pierwszej kolejnosci wypuscic gre na konsole gdzie wrecz musi takiemu Sony zapłacic za to ze gra pojawi sie w psstore?
          Epic wrecz płaci za to by gra pojawila się w ich sklepie, a jak wydawca zechce to wypusci gre na wlasnej platformie.

          Rynek pecetowy nie umarł, ale cholera nie można wyżyć i zwrocic kasy z tytułu który uruchomi się na bardzo małym odsetku pecetów. No nie da się tak gry wydać i na niej zarobić.

          Jakbys znał kogos kto zajmuje się tworzeniem gier to by Ci wyjaśnił jak to działa bo mam wrażenie że masz złudne pojęcie o tym biznesie i wydaje Ci sie ze wydanie gry to jest od tak - kwestia skompiloania kodu po prostu.
          A w rzeczywistosci tak nie jest.

          Rynek pecetowy jest obecnie mocno rozbity. Ludzie poszukuja urzadzeń osobnych do pracy i osobnych do grania. Najczesciej jak szukają urządzenia mobilnego to istotne jest dla takiej pani studentki by był lekki, smukły i długo trzymał na jednym ładowaniu akumulatora. To sa atrybuty.
          Jak będzie chciała jeszcze w wolnej chwili pograc to kupuje sobie konsole i gra.
          Tak samo robią często panowie studenci.

          Wiesz jak popularny w naszym kraju stał się w ostatniej dekadzie Apple? ludzie kupuja macbooka za 10k zł który kompletnie nie nadaje się do grania. Po prostu priorytetem są inne atrybuty.
          Nie, ludzie nie kupuja konsol bo ich nie stac na peceta - to nie jest argument, skoro potrafią wydac 10k zł na macbooka a do tego w domu mają 2 konsole.

          Wiesz co kupują nastolatkowie najczesciej? komputer pod gry typu fortnite, CS:go, LOL itp.
          Serio - to jest ich priorytet w wieku ok 15lat.

          Fenomenem tych gier jest także fakt że odpalają się praktycznie na tych słabszych maszynach a także na laptopach które nie sa stricte gamingowe.
          Takie cos przyciąga graczy.

          Dzis szybciej znajdziesz klienta na fortnite niz na Witchera3.

          Z rynku PC

          Skomentuj Historia edycji

          1. raffal81
            Oceń komentarz:

            -8    

            Opublikowano: 2019-03-21 15:42

            Dokładnie tak jak piszesz.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -7    

            Opublikowano: 2019-03-21 15:46

            znikneło w ostatniej dekadzie sporo gatunków gier, niektore dogyrywają a niektóre próbuje się wskrzeszać.

            To nie jest tak że ludzi nie stać na peceta do gier to kupuja konsole - złudne myślenie.
            ludzi stać na to by kupić laptopa a w tej cenie mieli by peceta który byłby znacznie wydajniejszy.
            Po prostu wygrywa wygoda i inne są dla nich priorytety.

            to nie oznacza ze mocnych pecetów nie ma w domu klientów - są ale ten ułamek entuzjastów jest naprawde niewielki i stanowi zapewne z 8% użytkowników pecetów z czego naprawde mocne maszyny ma 1-3% graczy.

            nie dziw się wiec ze pecetowy rynek zalewany jest przez porty z konsol i brakuje na nim gier które zrobią robotę jesli idzie o grafikę - są takie gry ale dalej mamy wrażenie że to wszystko stoi w miejscu od jakiegos czasu.

            Jak wyjdą mocniejsze konsole to i na rynku pecetowym sie ozywi bo przecież gier słabszych graficznie od tych konsolowych nie będa na PC wydawac - po prostu bardziej oplaca się dzis developerowi przy multiplatformie skupic na rynku konsolowym niz na pecetowym.

            nie to nie konsole hamują rynek pecetowy - rynek pecetowy mozna by powiedziec jest nawet przez rynek konsolowy utrzymywany bo tak jak naszego W3 nie było by bez konsol, tak i wielu gier ktore mamy na PC.

            Skomentuj

          3. rlistek
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2019-03-21 16:28

            Pierwsze i zasadnicze pytanie - gdzie się sprzedaje?
            Dane, źródła, bo o tym zawsze jakoś zapominasz.

            Widzisz, twoim problemem jest traktowanie każdego komputera jako komputera do gier. Ja się jak najbardziej zgadzam z tym, że zarówno laptopy jak i Apple się sprzedaje. Tylko, że ten sprzęt nie kupują ludzie zainteresowani grami, a tacy co potrzebuja go do zpełnie czegoś innego i czasem jak im się zacznie nudzić to się zastanowią, "a co mogę na tym moim sprzęcie uruchomić". To nie jest target gier AAA ani tych komputerowych ani konsolowych.

            Tak, jak najbardziej gracze to jest mały procent wszystkich sprzedanych komputerów tylko ty zdajesz się zapominać o tym robiąc te swoje porównania tak, żeby ci tylko ich wyniki pasowały. Żaden deweloper nie zakłada sprzedaży licencji swojej najnowszej strzelanki takiej studentce z laptopem czy gościowi co tylko czasem gra w fifę z kumplami, a na komputerze tylko pracuje. Także tak, komputerowy rynek gier to tylko kilka procent światowej liczby sprzedanych komputerów, ale to wciąż jest całkiem spora ilość i to wciąż jest ogromny rynek, który wbrew tym ignoranckim hasełkom, że "PC umrze bo konsole" jest traktowany coraz poważej. Rynek PC jest tak samo duży jak nie większy niż konsolowy, tylko inny i inne rzeczy się tu sprzedają i innaczej się tu o klientów walczy.
            Te mainstreamowe AAA itd. to też tylko cześć rynku gier dostępnych na PC i to, że wszędzie o nich zawsze głośno, bo się spamuje reklamami i "artykułami", nie oznacza, że każdego one mają interesować i każdy ma mieć ochotę w nie grać. Sprawa wygląda inaczej na konsolach gdzie stanowią one tam lwią część, że aż cieżko tam o cokolwiek innego.
            Sam zresztą podałeś dokonały przykład - nastolatków, którzy ograniczeni budżetem stają przed wyborem: konsola albo PC do gier esportowych i jak widzisz bardzo duża część z nich wybiera właśnie te gry esportowe. Gaming to nie jest tylko to marketingowe AAA i eksy.

            W każdym razie, wracając do sedna, jak pisałem wcześniej - jak konsolowe eksy nagle przestaną być eksami to:
            - ograniczeni budżetem gracze którzy wybrali konsole bo lubią te gierki AAA i eksy jak grali na konsoli tak będą dalej grać na konsoli
            - gracze z mocnym PC i konsolą do exów wyrzucą konsole bo po co im ona skoro zagrają w nie teraz w dużo lepszej jakości jak we wszystkie inne gry
            - gracze, którzy nie byli zainteresowani konsolowymi exami dalej nie będą

            Skomentuj Historia edycji

          4. rlistek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2019-03-21 16:43

            Co zabawne jeszcze z tym "PC umrze bo konsole", to ciekawi mnie jaką mają przyszłość właśnie konsole w świetle nadchodzącego streamingu.

            PC się nie ma czego bać, bo jak ktoś gra na PC dla gier rywalizacyjnych to streaming nic dla niego do zaoferowania nie ma. Dokładnie tak samo jak ktoś płacił premium za to, żeby grać w lepszej jakości też nagle nie stwierdzi, że mu już jakość potrzebna nie jest więc lepiej taniej streaming.

            Konsole? Jeśli google (czy inna firma) będzie w stanie zapewnić to co zapowiada, to RIP. Każdy kto grał na konsoli, bo taniej i/lub wygodniej, jeśli tylko ma łącze to wybierze streaming (bo taniej i/lub wygodniej).
            Zostają ci co trzymają taką konsolę tylko dla tych kilku eksów, których swoją drogą tworze stanie się znacznie mniej opłacalne, bo i mniej będzie potencjalnych klientów, co za tym idzie będzie na to mniejszy budżet jak więc i mniejsze efekty.

            Aż ciekawi mnie twoje zdanie na ten temat, bo jak widzisz PCtowy rynek gier (jak już się umówiliśmy nie chodzi tu o wszystkie sprzedane komputery) się bać czego za bardzo nie ma. Konsolowy za to raczej imo spać spokojnie nie może.

            Skomentuj

          5. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-03-21 17:46

            Krótko i na temat bo widze ze kompletnie nie czytasz o czym napisałem - napisałem wyraźnie że procent mocnych maszyn u graczy jest nikły w porównaniu do grupy docelowej do jakiej trafic ma gra.
            Tyle w temacie jesli chodzi o Twoje porównania że konsole kupują ludzie biedni.

            Konsole najczesciej kupują ludzie którzy mają już pecety w domu i to nie takie słabe.
            To wlasnie osoba która nie ma pieniędzy uderza w srodek który zapewni mu i jedno i drugie czyli maszynę do pracy i do grania.

            Developerom dalej bardziej opłaca się robic gry na konsole a rynek PC z roku na rok będzie traktowany bardziej po macoszemu jesli chodzi o singlówki.
            Dlatego głównymi gatunkami jakie teraz krolują na PC to competitive i gierki pokroju fortnite, Pubg, LOL czy CS.
            I to sie nie zmieni, tendencja jest rosnąca a gier singlowych będzie ubywało tak jak obecnie cały czas ich ubywa.

            I ja nigdzie nie piszę ze PC umrze - napisałem wyraźnie wyżej że nie umiera (tak jak niektorzy piszą) ale nie licz na to że 3 gry które wyjdą będa nagle wyglądały lepiej graficznie. Będa przeprotowane toczka w toczke bo nie oplaca się QD robić tego od nowa.
            A wiesz dlaczego wydają na PC swoje 3 gierki z czego jedna była exem konsolowym? Dlatego ze zakonczyli współpracę z Sony.
            Juz miałeś od nich jedną gierkę konsolową która na PC chodziła beznadziejnie.

            Skomentuj Historia edycji

          6. YoshiTorranga
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2019-03-21 16:44

            @kitamo gościu co ty piszesz jakie laptopy co to za brednie mam od groma znajomych i wygląda to tak każdy ma mocny komputer u siebie w domu,a to że ktoś kupi żonie czy córce laptopa bo we dwie nie interesują się grami to zupełnie co innego.
            Widzę że wszystkich zamiotłeś do jednego wora albo piszesz o graczach albo o gospodyniach domowych zastanów się bo jedni i drudzy to inna grupa docelowa.
            Może i ludzie nie kupują całych złożonych komputerów do grania bo kupują sobie je na części w różnych sklepach i dlatego piszesz takie brednie że ludzie nie kupują komputerów stacjonarnych.Gracze są ogarnięci i wiedzą że składaków się nie kupuje.
            Wygoda grania jest wtedy kiedy wszystko ci idealnie chodzi bez żadnego kombinowania komputer musi być szybki i działać bez problemu a na nim każda gra.

            Gracze to inna para kaloszy a zwykli użytkownicy komputerów to też inna para kaloszy.

            Skomentuj

          7. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-03-21 17:41

            to bardzo fajnie ze masz znajomych co maja pecety ale ile tych pecetów widzisz? 10? 20?30 ?

            ja sprzedaje 300 komputerów miesięcznie albo i lepiej i troche mam jednak porównanie bo to sprzedaż nie w osiedlowym sklepiku tylko ogólnopolska.

            Zobacz tez co sie dzieje w innych krajach bo nie wiem czy wiesz ale gier nie robi sie dla Polaków tylko dla kilku krajów innych rónież.

            I nie nie zamiatam wszystkich do jednego wora bo mowie o tym jaka jest grupa docelowa jesli chodzi o domowych uzytkownikow. Graczy stricte pecetowych w porownaniu do sprzedanych pecetów jest baaaaardzo malutki procent obecnie.
            Ceny podzespołów także nie powodują wzrostu tych normalnych graczy a nie ekstremalnych którzy to ładują całą kase w PC zeby miec w fortnajcie 40fps więcej.


            Wejdz na twitcha i zobacz jakie gry streamuje się na PC a jakie na konsolach. Zobaczysz róznicę.

            Chodzi o to że konsola to nie jest towar dla biednych - nie jest to tansze rozwiązanie tak naprawde bo peceta w domu tez potrzebuje osoba która ma konsole.
            To kwestia priorytetów i atrybutów - są na swiecie ludzie którzy cenią sobie bardziej wyglądę użytkowania niż obserwowanie frapsa i liczenie pixeli na ekranie (tacy co licza to są promilem).

            Skomentuj Historia edycji

          8. YoshiTorranga
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2019-03-21 21:27

            @kitamo nie wiem gdzie ty pracujesz i co robisz dla mnie to bez znaczenia ale nie pitol głupot bo mocne i drogie podzespoły komputerowe zawsze znajdą swoich nabywców inaczej wszystkie firmy w dolinie krzemowej już dawno by poszły z torbami.
            Ludzie kupują drogie części i składają drogie komputery, nie odkryłeś Ameryki że tańsze schodzą w większej ilości tak było zawsze i będzie.
            Sony ma swoją konsole ale silnikiem napędowym u niej są dobre gry a nie bebechy które są przestarzałe do granic absurdu.
            Przynajmniej ty nie pitol mi bzdur jak te wszystkie trolle co się zlatują przy każdej premierze gry na ps4 że nie widzisz jak te produkcje są robione żeby ładnie działały na konsolach bo to widać gołym okiem jak twórcy pięknie tu okroją tam okroją tu przypudrują tam dadzą więcej kolorówk kosztem widoczności i obiektów i wychodzi taka twórcza breja ala picasso która w przeciwieństwie do tego malarza imituje super jakość i złudzenie.
            Jak czytam niektóre debilne komentarze przy każdej opisywanej grze na ps4 to za każdym razem mam wrażenie że ci ludzie nie wierzą w to co piszą i robią to specjalnie dla wspólnej zaczepki.

            Skomentuj Historia edycji

          9. rgbfan
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2019-03-22 00:02

            http://www.benchmark.pl/aktualnosci/nvidia-chwali-sie-sprzedaza-kart-graficznych-turing.html

            chyba obaj powinniscie kolege przeprosić bo jak widać ma rację - sprzedaż laptopów vs desktopów dla normalnego kowalskiego obecnie jest na korzyść tego pierwszego.
            Laptopy do giercowania dzisiaj to nic niezwykłego - co raz więcej osób wybiera właśnie sprzęt mobilny.
            Do gier które obecnie są modne taki laptop jest w zupełności wystarczający, a jak spojrzymy na fakt że w wielu laptopach niekoniecznie z najwyższej półki mamy takiego 1050ti to jest to wystarczająca moc do tego by pograć właśnie w takiego overwatcha czy fortnite a te gry na PC są bardzo popularne.

            Także nie uważam, że jak ktoś jest biedny to wybiera konsole - raczej myślę że jak ktoś jest biedny to konsoli nie kupi w ogóle.

            Skoro nawet NV chwali się że laptopy gamingowe to najszybciej rosnąca platforma do gier to jednak coś musi w tym być, bo zauważcie że nie tylko do laptopów sprzedają GPU ale głównie karty graficzne.

            Skomentuj Historia edycji

          10. raffal81
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2019-03-22 08:05

            Problem że tu dużo takich co się upiera i myślą że mają racje, nikt nikogo nie przeprosi, ale KITAMO ma racje.

            Skomentuj

          11. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2019-03-22 08:07

            @YoshiTorranga

            Kolejne dziecko pctowych gratów za wielki hajs :) Gdzie ty masz oczy jak na razie najładniejsze gry powstają na PS4 w grach na wyłączność.

            PS5 pozamiata tym syfem raz na zawsze.

            Dziecko to się tyczy też HDR'u gdzie na pc to niezły jeszcze syfek :)

            Wiemy że jesteś fanboj ale przestań bredzić i przeproś ładnie kitamo bo ma rację :)

            Skomentuj

          12. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2019-03-22 08:49

            @Yoshi oj chyba się zapędziłes. Ja przecież nigdzie nie napisałem że konsole mają super bebechy czy grafikę.
            Przecież nie o tym mowa.
            Po prostu nie zgadzam się z twierdzeniem że jak ktoś jest biedny to kupuje konsole a nie peceta do grania.
            Raczej jak ktoś posiada konsole i pozwolił sobie na jej zakup to posiada w domu co najmniej średniej klasy peceta który służy mu do pracy.
            Wątpie by ludzie kupowali komputer za 1200zł podczas gdy sięgaja po konsole. Konsola i gry też nie kosztują kilka groszy.

            My tu nie piszemy o bebechach.
            po prostu nei uważam by sony mogło pakować walizy bo na PC pojawiły by się te same gry w lepszej oprawie - raczej by się nie pojawiły w lepszej bo srednia sprzętu jaki jest użytkowany przez pecetowców to własnie cos pokroju 1050/1060 i to jest grupa docelowa w którą musi celowac developer a nie w posiadaczy RTX2070/2080.

            Średnia jest taka bo laptopy gamingowe które sa popularne (oraz niekoniecznie gamingowe) są wyposażane w takie a nie inne karty.
            No nie trzeba byc geniuszem by to zrozumiec.

            Jak wyżej w linku kolega podaje widać że nawet sam producent sprzętu podaje ze laptopy gamingowe to najszybciej rosnąca platforma do gier.
            Moge z tym polemizować i stwierdzić że troche to przekolorowane oczywiscie ale jest to prawdziwe stwierdzenie i to wlasnie wyzej napisalem.

            To ze konsola która premiere miala kilka lat temu ma stare bebechy to nie podlega zadnej dyskusji, sa jednak na tyle mocne by zyskala popularnosc bo jak juz wyzej pisalem na swiecie 90% graczy nie odpala frapsa i nie obchodzi ich za bardzo jakiego rodzaju oswietlenie jest w grze

            debilne komentarze przy każdym temacie dotyczacym konsol sa zawsze z obu stron bo mają one trolli po obu stronach i prosze mnie w tych trolli nie mieszać bo już widzę że się zaczyna.

            Skomentuj

    3. Sharimsejn
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2019-03-22 03:32

      Wszystko rozchodzi się tylko o to jaki to będzie port z konsoli bo na pewno nie przebudują gry specjalnie pod PC i nie jest powiedziane, że będzie oferować graficznie znacznie więcej. Zgodzę się jednak z tym, że gdyby gry wychodziły normalnie na wszystkie platformy bez jakichś dziwnych pomysłów typu "exclusive" to konsole musiałyby ewoluować w coś innego albo skurczyć się do dużo mniejszy grupy konsumentów.

      Skomentuj Historia edycji

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2019-03-22 08:57

        A dlaczego miały by się skurczyć?
        Nie skurczyły by sie, bo konsole nie sprzedają się tylko dla exów.
        Zobacz xboxa - on się sprzedaje bardzo dobrze (fakt sony ma mocniejszą pozycje na rynku).
        Zobacz nintendo - ich konsole sprzedają się bardzo dobrze pomimo ze są dosc słabe technicznie.

        Sukces sprzedazy konsol tkwi w ich atrybutach. Oczywiscie gry exkluzywne to tez jest jeden z atrybutów, ale jest ich znacnzie wiecej i ludzie zapominają tu czesto o tym.

        Tak samo jest z pecetami - tez mają swoje atrybuty, wady i zalety.
        Szkoda ze ludzie ciągle się tu kłócą tylko o jedno - bo lepsza grafika by była na PC.
        No mogla by być ale nie będzie. Developer musi wycelować z tą oprawą graficzną w jakąs docelową grupę i nie będzie to grupa entuzjastów sprzętu.


        Ludzie się zastanawiają i pisza tu czesto jak mozna grac w 30fps na konsoli - kurczę, no okazuje się że można i to bez problemu. Tak naprawdę dobre 95% graczy którzy grają nawet nie ogarniają że jest 30fps - oni po prostu grają i jest to dla nich tak istotne jak fakt że jest -30 na Alasce.

        Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2019-03-22 12:27

          Kitamo.

          Już tak pie...lisz.
          Idź, utop Marzanne, przejdź się gdzieś, ale nie pisz w internetach.

          Konsole nie sprzedają, się dla exów. I dajesz przykład Xboxa i Nitendo.

          I zobacz ile Xboxów się sprzedało w stosunku do PlayStation. Zobacz ile jest gier multi dostępne również na Nitendo.

          Skomentuj Historia edycji

  4. Chong-li
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2019-03-21 14:29

    Te trzy tytuły to bardzo dobre pozycje cieszę się że trafią również po za środowisko konsolowe i ci którzy nie lubują się w małych maszynkach do grania będą mieli okazję zagrać.

    Skomentuj

  5. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-03-21 19:01

    Ojej kolejny ex za chwile wyląduje na PC, a przecież ten rynek według niebieskiej gimbazy jest już od lat martwy.
    A teraz jeszcze będzie można zagrać w natywnym 4K, lepszymi teksturami, 60fps i pewnie z jakimś modem usuwającym ten nędzny blur. I konsolowa wersja nad którą tak sie spuszczali gimbusie, będzie przy wersji PC wyglądać jak nieśmieszny graficzny żart :D

    Skomentuj

    1. PS4Ekskluzyw
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2019-03-22 09:36

      piotruś jak tam HDR na pc i RTX w tomb raiderze ;D

      http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/shadow-of-the-tomb-raider-ray-tracing-test.html

      Słabiutko oj słabiutko to już lepiej prezentuję się stary ex Uncharted Lost lagecy bez RTX'a :)

      Albumik do porównania :)

      Lost Lagecy z konsoli 5 letniej za 700 stówek.

      https://imgur.com/a/KsPMSH9

      Ty się ciesz że w tym roku nie wychodzi nowa generacja PS5.

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2019-03-22 12:29

        PS4Ekskluzyw

        Będziesz miał okazję zobaczyć jak te gry wyglądają w prawdziwym 4K i 60 fps.

        hue hue hue hue :D

        Skomentuj Historia edycji

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!