Gry komputerowe

Deus Ex Mankind Divided z ważnym patchem poprawiającym skalowanie mGPU

przeczytasz w 1 min.

Nowa poprawka pozwala 2-krotnie zwiększyć płynność animacji z dwoma kartami graficznymi Radeon RX 400.

W zeszły wtorek gra Deus Ex: Rozłam Ludzkości (Deus Ex Mankind Divided) otrzymała kolejną ważną poprawkę, który tym razem zapewnia oficjalne wsparcie dla konfiguracji z wieloma kartami graficznymi w trybie DirectX 12 (dodanym kilka tygodni wcześniej). Karty graficzne Radeon okazują się zapewniać w tych warunkach nawet 100% skalowanie, co przekłada się na 2-krotnie większą liczbę klatek na sekundę.

Świetne skalowanie to zasługa unikalnych możliwości architektury kart graficznych Radeon, która w warunkach DirectX 12 pokazuję pełnię swoich możliwości – tandem kart Radeon RX 470 4 GB uzyskuje 64 fps, a tandem Radeonów RX 480 8 GB już 70 fps, co oznacza 2-krotny wzrost płynności w stosunku do pojedynczych akceleratorów. Wartym odnotowania jest fakt, że to pierwszy taki wynik w realnej rozgrywce od momentu wprowadzenia technologii łączenia mocy kart graficznych w komputerach.

Deus Ex Mankind Divided

Deus Ex Mankind Divided

Producent chwali się również, że Radeony z serii RX 400 są jedynymi w swojej klasie kartami graficznymi aktualnej generacji, które umożliwiają tworzenie konfiguracji mGPU, a przy 100-procentowym skalowaniu wydajności oraz obsłudze funkcji DirectX 12 mGPU Frame Pacing wyrównującej odstępy w wyświetlaniu kolejnych klatek jest to coraz lepsza ścieżka modernizacji sprzętu dla entuzjasty.

Źródło: AMD

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    PoetaX
    5
    I never asked for this ;)

    A. Jensen
    • avatar
      Himoto
      -4
      AMD mówi jedno a zobaczymy jak ktoś to realnie przetestuje, o ile % podskoczy FPS i jaki będzie micro stutering. Znając życie przy niby 70FPS przez problem mGPU znowu będzie się grało gorzej niż przy 40FPS na single GPU :)
      • avatar
        Konto usunięte
        -12
        Ło, kogo to obchodzi. Myślałem, że poprawili coś w tym badziewiu w DX11