Gry

DiRT 2 - już gramy!

opublikowano przez Maciej Gan w dniu 2009-11-22

Colin McRae DiRT wzbudzał po premierze niemałe zainteresowanie głównie za sprawą świetnie prezentującego się silnika Ego - niegdyś Neon. Co nowego przynosi kolejna odsłona gry?

Jak pamiętacie DIRT oferował wsparcie dla HDR i najnowszych shaderów. Tym razem mamy do czynienia z najnowszą odsłoną Ego wspierającą jeszcze lepsze, bardzo realistyczne efekty oświetlenia, obsługującą DirectX 11 i shadery HLSL.

Niestety, na dzień dzisiejszy nie możemy podać za dużo szczegółów ze względu na embargo do 1 grudnia. Wtedy natomiast opublikujemy kilka screenów z rozgrywki, a parę dni później pojawi się recenzja wraz z:

  • megatestem kart graficznych (DirectX 9 vs DirectX10 vs Direct X11 dla Radeon 5850)
  • testem kilku notebooków
  • testem CPU

Jedno mogę zdradzić - na grę naprawdę warto czekać, prezentuje się wyśmienicie!

Źródło: informacja własna

marketplace

Komentarze

30
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Już nie mogę się doczekać :D oby było demko jakoś po 1 grudnia
  • avatar
    Grałem dużo na konsoli i już na Xboxie grafika prezentują się świetnie. Gameplay na początku rewelacja ale gra szybko sie nudzi bo mało samochodów które prawie niczym się nie różnią w prowadzeniu i tras też nie za wiele. Ot taka gra na pare wieczorów
  • avatar
    No nic,Panowie trzymamy za słowo :)
    Zaloguj się
  • avatar
    oby nie okazała się grą na Święta ( czyt.2-3 dni grania ) ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    A wymagania? ;>
    Zaloguj się
  • avatar
    Możecie wrzucić chociaż jakiegoś screena :D
    Zaloguj się
  • avatar
    Super efekty prezentuje ten silnik. Cienie i przechodzenie światła przez witraże, to rezultaty wieloletniej ciężkiej pracy, aby z dzisiejszych GPU wyciągnąć takie efekty. I pomyśleć że króciutki i prościutki algorytm do ray-tracingu potrafi to samo i dużo więcej. No ale specjalizowany procesor do RT byłby prosty, niewielki, i nie dało by się na nim wiele zarobić. Dlatego jeszcze długo będziemy wodzeni przez NVidia, M$, AMD i innych, którzy będą nam wmawiać że tylko kolejny GPU i kolejny DirectX stworzą najlepszą grafikę na świecie. A my będziemy posłusznie przynosić im kasę na kolejne GPU i kolejne systemy operacyjne z nowymi DirectX, niedostępnymi dla poprzednich OS - ów.
    Zaloguj się
  • avatar
    Już biegne po nowego kompa! W trasie jestem, więc nie mogę dużo pisać!
  • avatar
    Co lepie wybrać COD MW2 czy dirt2 ? Budżet mam ograniczony do jednej pozycji (premii świątecznej nie będzie :( ) i w grę wchodzi tylko któraś z tych pozycji. Dodam że zapalonym graczem nie jestem, ale COD4 bardzo mi się podobała, a ostatnio FEAR2 :) Poza tym jestem wielkim fanem Colina 2 i 2005 (w dirt 1 nie grałem) obecnie grywam też w PURE :) Tak więc co będzie lepszym wyborem? Dirt2 czy COD MW2?
    Zaloguj się
  • avatar
    Czy można poprośić redakcje o nie tylko test wydajności poszczególnych kart graf z kolejnych DX, ale również porównanie jakości DX11 do DX10 i DX9? Chodzi mi o takie screeny jak to ma miejsce przy porównaniu jakości grafik różnych platform.

    Chodzi mi o to, że tyle trzeba czekać na tą grę w wersji na PC i czy warto zmieniać karte graficzną, bo różnice są tak powalające czy to wydajności czy jakości.

    Jeszcze miły by był filmik (hd) z rozgrywki na DX11/10/9, bo czasem różnice na screenach nie są aż tak (lub wcale) widoczne w czasie gry.


    Da się zrobić? :)
    Zaloguj się
  • avatar
    jeżeli chodzi o strzelanki, to szczerze mówiąc nigdy nie grałem w multipalyer`a jak już można mnie spotkać w sieci to albo colin 2005 albo pure dlatego trudno mi wybierać którąś z tych gier pod kątem multi. Próbowałem swoich sił z fear2 ale mi to kompletnie nie wychodziło...
    Zaloguj się
  • avatar
    A jak gra wygląda na DX11 względem tej z Xklocka (jeżeli w nią graliście)?
    Zaloguj się