Gry

DOOM bardzo dokładnie sprawdzi umiejętności graczy

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2015-08-11

Najważniejsze przesłanie nie po raz pierwszy daje nam do zrozumienia, że będzie tu bardzo dynamicznie i brutalnie.

DOOM 4

Nowy Doom to dla wielu jedna z najbardziej wyczekiwanych obecnie gier. Wszystkich liczących na wielki powrót kultowej marki cieszą zapewne pojawiające się w coraz większych ilościach materiały i informacje związane z nową produkcją id Software.

Twórcy pojawili się również na targach Gamescom 2015, gdzie promowali grę zwiastunem, o którym już wam pisaliśmy. To jednak nie wszystko, ponieważ prezentowane byłe jednocześnie fragmenty rozgrywki, które twórcy zdecydowali się rozłożyć na czynniki pierwsze.

Marty Startton, producent wykonawczy id Software, a także Hugo Martin, dyrektor artystyczny studia, zapewniają, że nowy DOOM bardzo dokładnie sprawdzi umiejętności graczy w walce. W jaki sposób? Odpowiedź poznacie oglądając poniższy materiał, ale najważniejsze przesłanie nie po raz pierwszy daje nam do zrozumienia, że będzie tu bardzo dynamicznie i brutalnie.

„Szybki, krwawy i brutalny, DOOM jest grą, która powie prawdę o twoich umiejętnościach. Rozmawiamy z zespołem z id Software, który zdradza niektóre z sekretów wyjątkowej i bezwzględnej walki.”


Przypominamy, że gra pojawić ma się w przyszłym roku - na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Źródło: youtube, gamespot

marketplace

Komentarze

44
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Skoro ma być i na PC i na konsole to te umiejętności chyba będą w napierniczaniu 5 razy na sekundę klawisze podczas QTE.
    Zaloguj się
    12
  • avatar
    "Szybki, krwawy i brutalny"

    Może krwawy i brutalny ale na pewno nie szybki, jak zobaczyłem to spowolnienie czasu aby móc zmienić broń to sam nie wiem czy płakać czy się śmiać. Niestety następna legenda jest niszczona przez konsole.
  • avatar
    zapowiada się że będzie klimatycznie i dużo krwi :-)
  • avatar
    Combat skills na konsoli? Czy chodzilo mu o ustawienia autoaima?
  • avatar
    To nie powinno wogle wychodzic na konsole.
    Zaloguj się
  • avatar
    A strafe jumpy będą?
  • avatar
    Szczerze mówiąc już nie czuję tego klimatu prostej strzelaniny.
  • avatar
    Faktem jest, że dynamika rozgrywki na tym filmiku jest daleka od stwierdzenia "test your skills". Nie zauważyłem tam jakichś większych trudności z przeżyciem.. koledzy powyżej przypominali akcje z Q3 i rzeczywiście tam to się działo.. nie wyobrażam sobie jak "przeciętny" gracz dałby radę na padzie grać. Wygląda to fajnie, ale żeby wcielić to testowanie umiejętności w życie, to chyba będzie trzeba odpalić grę na najwyższym poziomie trudności.
    Zaloguj się
  • avatar
    Oj przydałaby się już premiera.
  • avatar
    Tia... taki test skilla, że można by to przejść na kierownicy.

    https://www.youtube.com/watch?v=RUCtMIjL-Z4

    To jest tempo i wymagania, o których można powiedzieć, że testują gracza :)
    Zaloguj się
  • avatar
    Wszystko spoko, ale już gry early acess na steamie za 20 dolków mają lepszą grafę...*****e konsole.
    Zaloguj się
    -2
  • avatar
    Jakoś mnie te wypowiedzi nie przekonują o tym mega sprawdzianie umiejętności. Obecnie gra wygląda tak - napchamy tyle wrogów, by zmusić gracza do biegania po mapie i walki ze wszystkimi na raz.
  • avatar
    Czy wam też brakuje tych czasów gdzie potrzeba było kilku informacji w odstępie paru miesięcy żeby wzbudzić zainteresowanie grą? Ja nie mówie że tą grą nie da sie zainteresować ale wpierd alanie co kilka dni informacji o niej sprawia że gra wychodzi w przyszłym roku a ja już rzygam informacjami o niej. To tylko moja opinia. Pozdrawiam ;)
  • avatar
    Moim marzeniem jest umożliwienie wspólnej rozgrywki konsol (bez auto celowania) i PC oczywiście w tępie starych części a nie tego co zaprezentowano na filmiku.
    Rozgrywka przypomianała Q3 na bring it on.
    Boty maja strzelać ale chyba im szkoda gracza.