Gry

Dungeon Siege III opóźnione

przeczytasz w 1 min.

Na nowe action-RPG od Square Enix będziemy musieli poczekać nieco dłużej.

 Warto przeczytać:
 

Postal III - słuchowisko

Nasza wycieczka do krainy Ehb z firmą Obsidian Entertainment niestety nieco się opóźni. Jak poinformował właśnie wydawca gry - Square Enix - jej europejska premiera została przeniesiona z 27 maja na 17 czerwca. Opóźnienie może nie jest szczególnie duże, ale fani dynamicznej akcji spod znaku Dungeon Siege na pewno nie będą z tej informacji zadowoleni.

"Square Enix chce zapewnić graczom niepowtarzalną wycieczkę do świata Dungeon Siege" stwierdził w wyjaśnieniu Mike Fischer, prezes i dyrektor generalny Square Enix. "I choć ostatnia faza dopieszczania gry zajmuje nieco więcej czasu, niż planowaliśmy, chcemy zapewnić fanów serii, że dodatkowy czas przeznaczony na jej produkcję da nam możliwość stworzenia niepowtarzalnego RPG akcji, godnego poprzednich części serii."

No cóż, jak zwykle w takich przypadkach producenci powołują się na dobro graczy, ale wypowiedź Fischera przyjmiemy za dobrą monetę. Ostatecznie w przypadku hack 'n' slashów odpowiednie wypoziomowanie poziomu trudności jest sprawą kluczową, a trzytygodniowe opóźnienie to nie koniec świata. Demony i magiczne stwory będą po prostu miały więcej czasu na przygotowanie się do obrony.

Dungeon Siege III wydane zostanie na PC, Xbox360 i PlayStation 3.

Źródło: bluesnews.com

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    1 i 2 jak dla mnie to najlepsze hack&slash bijące nawet Diablo. Problem w tym, że Diablo było pierwsze i dlatego uważane jest za lepsze...
    DS3 po screenach jakoś nie powala, ale zobaczymy. Wolę opóźnioną grę, ale zrobioną ok, a nie jak Crysis 2 czy Shogun 2 wypuszczoną bez DX11. O ile jeszcze w Shogunie mi to nie przeszkadza, bo dla mnie grafika tam ma drugoplanowe znaczenie, tak w Crysis 2, to skandal...
    • avatar
      carroarmato
      0
      Nie wiem kto wpadł na ten debilny pomysł łowczyni, córki wiedźmy strzelajacej różowymi kreskami.. czy oni zawsze muszą coś schrzanić by podlizać się azjatom i dzieciom z USA o guście klowna z cyrku :/ Czemu nie mogą zrobić klimatycnego rpg bez tych różowych wybuchów.
      • avatar
        SoundsGreat
        0
        Na wakacje będzie :)