Na topie

Mali potrzebują dużych, duzi potrzebują małych

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Technologie i Firma

Kategoria: Technologie i Firma Tematyka: Innowacje w firmie Start-up

Efektywna współpraca dużego przedsiębiorstwa ze start-upem może być kluczem do sukcesu w dzisiejszym świecie – według Samsunga i CCS Insight.

Mali potrzebują dużych, duzi potrzebują małych

A A

Jaki jest klucz do biznesowego sukcesu objawiającego się wzrostem efektywności? Z raportu CCS Insight sporządzonego na zlecenie firmy Samsung wynika, że jest to współpraca tych dużych (a więc rozwiniętych przedsiębiorstw) z tymi małymi (czyli start-upami).

Efektywna współpraca korporacji ze start-upami może przynieść konkretne korzyści. Ważne jednak, by była ona właśnie efektywna. Podpisanie atrakcyjnej umowy to jeszcze nie sukces – ten jest zależny od tego, czy obie strony zdołają wyciągnąć z siebie nawzajem to, co najlepsze, a swoje „najlepsze” będą potrafiły przekazać partnerowi.

Big Small współpraca

Start-up, na przykład, przeważnie lepiej potrafi wdrażać nowoczesne rozwiązania technologiczne – widzi ich potencjał i potrafi go wykorzystać. Dzięki temu jego pracownicy pozostają efektywni, niezależnie od tego, w jakim miejscu się znajdują. To oczywiście tylko jedna z korzyści.

Big Small technologie

Równocześnie start-upy często przywiązują zbyt małą wagę do kwestii bezpieczeństwa. Tymczasem te są aktualnie niezwykle istotne, z czego coraz bardziej zdają sobie sprawę przede wszystkim te średnie i duże przedsiębiorstwa. 

Big Small bezpieczeństwo

„Mimo oczywistych różnic, zarówno duże, jak i małe przedsiębiorstwa, aby uzyskać przewagę konkurencyjną i skutecznie stawić czoła przyszłym wyzwaniom stawiają na technologie. […] Sukces obu typów przedsiębiorstw zależy od tego, jak dobrze będą one rozumiały siebie nawzajem, pokonywały różnice i współpracowały ze sobą” – zwraca uwagę Nick McQuire, wiceprezes CCS Insight.

„W drodze do sukcesu łączy je kilka wspólnych celów, np. głęboka potrzeba szerszego wykorzystania urządzeń, które zwiększają produktywność mobilnych pracowników. Dodatkowo, duże organizacje muszą nauczyć się adaptować nowe technologie, a start-upy muszą uwzględnić kwestie bezpieczeństwa w strategiach mobilnych” – dodaje McQuire.

Źródło: Samsung, CCS Insight

Odsłon: 1845 Skomentuj newsa
Komentarze

3

Udostępnij
    1. Fanaticous
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-10-31 20:59

      Skoro to taki zły biznes to po co mali sprzedają pomysły?

      Skomentuj

      1. Lukasr29
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-10-31 23:36

        Bo im płacą za do dobrze ale tylko raz... Wyciągnij kasę i zamnknij (sprzedaj) biznes... Mali nie maja szans wejść na rynek światowy, każda większa korporacja skopiuje pomysł z pomocą innego start-upu jeśli nie współpracujesz i patent ich...

        Skomentuj

        1. wojciechu15
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-11-02 10:31

          Pomyślałeś o tym, że wielu przedsiębiorców nie interesuje pchanie się w wielki biznes? Gdyby ktoś zaproponowyał mi 10 milionów złotych za firmę, to bym wziął, spokojnie żył i malo by mnie interesowało ile zarobiło na tym jakieś korpo.

          Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!