Na topie

Dying Light 2 w 60 fps - to ważniejsze niż rozdzielczość 4K

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Twórcy stawiają sprawę jasno. Charakter rozgrywki w Dying Light 2 sprawia, że zdecydowanie najważniejsza jest tutaj płynność prezentowanego obrazu.

  • Dying Light 2 w 60 fps - to ważniejsze niż rozdzielczość 4K
A A

Niedawna zapowiedź Dying Light 2 spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem. Graczy cieszyć może też fakt, że przedstawiciele studia Techland dość chętnie ujawniają kolejne informacje na temat swojej nowej produkcji.

Tym razem głos zabrał Tymon Smektała, który odniósł się do technicznych aspektów Dying Light 2. Celem jest tu prezentowanie obrazu w 60 klatkach na sekundę, na wszystkich platformach docelowych [PC, Xbox One i PlayStation 4 - przyp. red.]. To ważniejsze niż staranie się o rozdzielczość 4K, głównie z racji charakteru rozgrywki.

„Najważniejsza jest dla nas płynność, ponieważ to gra stawiająca na parkour. Musisz być zachwycony tym, w jaki sposób poruszasz się po mieście, a więc 60 fps jest dla nas ważniejsze niż 4K. Mamy rok na optymalizację, mamy w zespole prawdziwych magików w tej kwestii, a więc być może dostarczymy zarówno 4K, jak i 60 fps.”

Oczywiście w przypadku konsol połączenie 4K + 60 fps (o ile wystąpi) dotyczyć będzie PlayStation 4 Pro oraz Xbox One X. Bać nie muszą się o to jedynie posiadacze mocniejszych komputerów.


Źródło: wccftech, Techland Wydawnictwo

Odsłon: 5086 Skomentuj newsa
Komentarze

41

Udostępnij
  1. Doctor
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2018-06-23 23:22

    I jak wy to panowie chcecie osiągnąć? Na konsolowych procesorach ze śmietnika...?

    Skomentuj

    1. Eternal1
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2018-06-24 00:18

      Gdybyś wiedział co to niskopoziomowe API o niskim narzucie na CPU, nie zadawałbyś takich pytań. To dzięki temu gry na PS4/XBOX1 działają zadziwiająco dobrze jak na mobilne CPU o bardzo przeciętnym IPC oraz skromnym zegarze ~2GHz.
      Takie CPU na PC nie nadawałby się do grania w nowe tytułu AAA a na konsolach daje radę.

      To tylko gracze PC-towi męczą się jeszcze na starym DX11, wygodnym lecz przestarzałym. Na szczęście powoli API Vulkan (Mantle 2.0) jak i DX12 wchodzą na rynek. Obecnie powstają już silniki "DX12 only", więc skończy się era "protez DX12" które niewiele wnosiły.

      Konsole zbliżają się do PC-tów (X86)
      PC-ty zbliżają się do konsol (niskopoziomowe API).

      Skomentuj

      1. silvver
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2018-06-24 07:48

        To zobacz kiedy wyszedł Dx12 i jak mało gier masz w Dx12 teraz. Przy czym dx12 only to całe 7 tytułów.

        Jakoś to cudowne niskopoziomowe API nie jest rozchwytywane przez twórców. Na konsolach są po prostu zmuszeni.

        Skomentuj

        1. Eternal1
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-06-24 12:17

          Bo chodzi o pieniądze. Vulkan i DX12 powoli się adaptują na rynku bo archaiczne DX11 jest wygodne i tańsze.
          W tym momencie nie ma gier od podstaw pisanych na te API a to jest warunek efektywnego wykorzystania tych bibliotek.
          Silniki "Vulkan only" oraz "DX12 only" już powstają, lecz potrwa jeszcze rok/półtorej nim pojawią się tytułu dobrze wykorzystujące nowe API, pierwsze bez wsparcia zabytkowego, 8-letniego DX11.

          Skomentuj

          1. mutissj
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-06-24 13:26

            DX12 to bardziej obiecanki niż realne korzyści, od 3 lat wchodzi na rynek promując badziewie win10, korzyści odciążenia widać jak masz procesor 2-rdzeniowy, btw. kto teraz kupuję kompa do gier z procesorem 2-rdzeniowym?. Vulkan bardziej obiecujący jest.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2018-06-24 16:07

            wezcie to gdzies napiszcie albo screena sobie zrobcie ale pierwszy raz chyba z Eternalem się zgadzam. :D no poza tym tekstem o vulkanie

            Racją ze DX11 to staroc i racja ze jest nadal tak popularny ze zrezygnowanie z tego API nawet w nowych grach jest po prostu nie na rękę developerowi i wydawcy.

            Jest problem z przejściem na DX12 niestety i ciągnie się to zbyt długo.

            Podobny był przy directX10 przecież.

            gra napisana stricte od A do Z pod DX12 zyskała by pod każdym względem na wydajności i to jest fakt.

            Konsole mają łatwiej bo bo zaczynamy od razu od niskiego poziomu i tyle.

            Skomentuj Historia edycji

      2. Marucins
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-06-24 11:23

        tak tak tak, zejdą po detalach i będziesz miał te 4K i 60 fps...

        Skomentuj

        1. Eternal1
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-06-24 12:12

          Jeśli zrobią to rozsądnie, rezygnując z efektów ledwie dostrzegalnych a mordujących wydajność, to jestem za.

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            6    

            Opublikowano: 2018-06-24 16:08

            patrząc na detale w niektórych grach na PC to pomiędzy high a ultra trzeba doszukiwać się roznic na screenach a wydajność potrafi spaść dwukrotnie.

            Skomentuj

          2. Eternal1
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-06-24 19:44

            Dokładnie o tym mówię.

            Skomentuj

      3. Smuga
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-06-26 11:28

        Przez ogrom debili trollujących tu na codzień każdy sensowny komentarz o konsoli zostanie instynktownie zminusowany, niestety.

        Skomentuj

    2. sabaru
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-06-24 13:25

      Np. po przez mniej szczegółowe modele, tekstury i mniejszą ilość obiektów poustawianych na mapie.

      Skomentuj

  2. rlistek
    Oceń komentarz:

    -8    

    Opublikowano: 2018-06-23 23:49

    Bardzo dobre podejście. Mniej niż 60fps to by była kpina w jakiejkolwiek grze akcji.
    144hz już dawno powinno być standardem.
    240hz Master Race.

    Skomentuj

    1. Eternal1
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2018-06-24 00:21

      Bez przesady. Owszem, 60FPS to standard dla większości szybkich gier, 100-144FPS to już komfort który jednak wymaga dość drogiego PC-ta (~5x droższego od obecnych konsol), a 240FPS to już przerost formy nad treścią, ogromne wymagania wydajnościowe a różnica trudna do wychwycenia względem 144FPS.

      Skomentuj

      1. Sharimsejn
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-06-24 02:13

        Ogólnie się zgadzam z tobą tylko się nie rozpędzaj z tym 5x droższym od konsol. Obecnie się przerzuciłem na nowy sprzęt ale na starym, który jeszcze można zobaczyć u mnie w profilu osiągałem te 90-120 fps w High/Ultra detalach(Zawsze zmniejszam cienie itp. oraz wyłączam śmieszne dodatki od Nvidii co zrobiłbym nawet na GTX z racji nienormalnych wymagań sprzętowych).

        Skomentuj

        1. Eternal1
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-06-24 12:11

          Czy to będzie "2x" czy "5x" razy to już zależy w jakiej rozdzielczości gramy, oraz czy ktoś usilnie celuje w detale Ultra czy wystarczy mu rozsądny, optymalny mix Ultra/High/Medium (z akcentem na High), czy ktoś celuje w detale Medium/Low w grach e-sportowych.

          Skomentuj

          1. patol1984
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-06-24 15:46

            Jeśli ktoś celuje w jakość podobną jak na konsolach czyli 720p-1080p + "medium" + 30fps to wcale dużo więcej nie zapłaci za PC.

            A co do tematu, fajnie, że chcą zachować 60 klatek, 30fps to katorga dla oczu.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-06-24 16:13

            a grałeś na konsoli?

            pograj w kilka gier i zobacz jak to realnie wygląda bo piszesz ze 720p + 30fps ale to chyba na ps3 za 300zł.

            Skomentuj

  3. Tomasz Słowik
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2018-06-24 12:28

    Ci sami magicy, którzy optymalizowali DL1? W czasie swojej premiery była to jedna z nielicznych gier, która nie trzymała 60 klatek na GTX970 przy maksymalnych detalach w FHD.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-06-24 16:10

      nie trzymała bo nie wiem czy wiesz ale miała problem z HT w procesorach oraz dali absurdalnie bez sensu suwaczek renderowania dystansu który nawet jak nie był widoczny to zabijał wydajność.

      Optymalizacja w DL była naprawdę dobra.

      Skomentuj

      1. Tomasz Słowik
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-06-25 13:42

        "Wie Pan, to świetny ośmiocylindrowy silnik, ale udalo nam się zmusić do pracy tylko 4 cylindry. Ale jakby wszystko działało, to by było naprawdę super."

        Ale nie było i nie interesuje mnie, co działo się rok po premierze, bo wtedy tej gry już nie miałem na dysku.

        Czyli magicy od optymalizacji dali bezsensowny suwaczek i skopali okluzję. Człowieku czy ty czytasz, co piszesz? Może po prostu jesteś jednym z tych "magików"?

        Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-06-24 16:12

      a ja wole mieć wybor i nie obraze się jak zrobia możliwość wyboru 4k lub 1080p

      GOWa przeszedłem w 4k mimo 30fps. choć ma opcje performance.

      Jak ktoś nie ma TV 4k to powinien mieć opcje dla siebie do wyboru.

      Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-06-24 17:25

          nie do końca.
          Jeśli masz tekstury wysokiej rozdzielczości to jakość na rzecz 4k jest widoczna od razu. Po prostu lepiej się one skalują wraz z oddalaniem się od obiektu oteksturowanego.

          To samo z efektami specjalnymi, czasteczkowymi itp.

          mam TV jak i monitor 4k i widzę roznice w jakości obrazu. Grafika nie jest ładniejsza ale obraz jest czytelniejszy i lepszej jakości.

          Co innego stare gry - tam tylko zyskujemy krawędzie itp.

          dobrym przykładem jest choćby GOW na ps4 - zobacz ten sam kadr w 4k i w 1080p. Nie trzeba być spostrzegawczym by zobaczyć roznice.
          jak chcesz to po powrocie do domu zrobie dla Ciebie porównanie.

          Skomentuj

          1. PROCTON
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-06-24 17:37

            Prosta sprawa: więcej pikseli = ostrzejszy, "lepszy" obraz.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-06-24 23:54

            masz monitor 4k?

            Skomentuj

          3. eco28
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-06-25 01:29

            Widać różnicę w wyrazistosci tekstur. W ustawieniach tzw Ultra często ładuje się tekstury 4 a nawet 8K mimo iż gra np ogólnie ma ustawioną rozdzielczość na FHD. Znam to dobrze od strony modowania gier. Jakość tych tekstur choć wysoka dalej jest zdegradowana do podstawowej rozdzielczości ekranu. Przy narzuceniu rozdzielczosci 4K na ekranie 4K nagle wszystko staje się bardziej wyraźne. Efekt porównywalny do tego, gdzie ktoś ze słabszym wzrokiem założy okulary. Wreszcie widać szczegółowość tekstur. Owszem, nie polepszy się żaden efekt post procesowy, żaden bloom czy HBAO ani hairworks. Natomiast generalna jakość obrazu czasami daje takiego kopa, że jak ktoś raz zaznał 4K to woli przy tym zostać choćby miał połowe efektów obniożyć do medium. Należy pamiętać, że różnica w ilości pikseli międzi FHD a UHD jest naprawdę spora. A chyba każdy kiedyś po przejsciu z jakiegos 1200x800 do 1980x1080 doznał szoku jaki obraz żyleta ;)

            Osobiście cenie sobie i 4K i 60FPS, dlatego też inwestuje sporo w komputer, który mi na to pozwoli - bo mogę :)

            Tym niemniej czekam, naprawdę wyczekuje kolejnej generacji konsol, które mam nadzieje w końcu pogodzą od strony technicznej te dwa światy i nie zawaham się minuty aby taką konsolę nabyć.

            Skomentuj Historia edycji

          4. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-06-25 09:22

            16Tflop mocy co najmniej niestety wiecraczej możemy zapomnieć ;)

            Skomentuj

  4. sadrax
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2018-06-24 17:56

    Grałem na 960M w jedynkę i było ok. Gra świetna. Dla mnie (starego dziada) wystarczy 60 fps. Online nie gram. Jedyne co mnie wkurzało w tej grze to niemożliwość wybicia wszystkiego co się rusza.

    Skomentuj

  5. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2018-06-24 18:28

    O wersje na PC nie ma co sie bać, tam wiadomo że będzie najwyższa jakość i 60fps.
    Wystarczy przypomnieć sobie pierwszą cześć...

    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16759339688/in/album-72157651601973915/
    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16324613484/in/album-72157651601973915/
    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16326842463/in/album-72157651601973915/
    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16945941431/in/album-72157651601973915/
    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16945569292/in/album-72157651601973915/
    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16739473787/in/album-72157651601973915/

    ...nawet nie pytam jak to wyglądało na PS4 :D

    Skomentuj

  6. Chong-li
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-06-24 22:16

    @kitamo pisałeś ostatnio że na konsoli odpada problem piractwa to co powiesz na taki argument który jest przedstawiony w filmie na You Tube gdzie facet ma przerobioną konsole i aż 700 tytułów za które nigdy nie zapłacił, bo nie wiem czy wiesz ale ostatnio konsola ps4 jest piracona na potęgę przez lukę w oprogramowaniu 5.05.

    Miłego oglądania :

    https://www.youtube.com/watch?v=ZWVvUdXMxrM


    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-06-24 23:55

      wiesz ze możesz sobie zrobić dowolny katalog na konsoli i opatrzyć go ikonką?

      Na konsoli z softem 5.05 można odpalić iles tam starszych gier, bo nowsze wymagają po prostu upgradu softu.

      Z tych 700 gier to nawet nie ma tylu wydanych scenowych ripow.
      Raczej wątpie by wszystkie te gry które ma działały. Z resztą nawet o tym mowi w tym filmiku.
      Zobacz inne jego filmiki.

      Popatrzyłes na komentarze chociaż? :)
      Brak dostępu do PSN upośledza tak tą konsole że praktycznie szkoda mówic.
      I nie wierz we wszystko co widzisz na youtube.

      Szkoda ze nie wlaczyl jakiegoś nowego tytułu z tej kolekcji by pokazac jak działa, na jego kanale masz kilka streamow ale głownie stare gry.


      Problem piractwa odpada ponieważ ciężko kupic konsole ze starym softem a nie masz możliwości cofniecia go.
      Są ludzie którzy po prostu posiadaja konsole ze starym softem w celu zabaw z homebrew a nie po to by ogrywać gry. Dlatego wlasnie problem piractwa jest znikomy. Do tego całkowicie odcinasz konsole od PSN a to jest duzy problem.
      Piractwa jako takiego nie ma na ps4 bo tansza alternatywa dla ludzi to zakup konta (choc i to powoli likwidują).

      Skomentuj Historia edycji

      1. Chong-li
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-06-25 10:26

        @kitamo wszystkie konsole które zostały wyprodukowane do maja 2018 roku da się przerobić więc nie ma żadnego problemu z kupieniem takiej konsoli sklepy są wypełnione po brzegi takim sprzętem gdyż posiadają soft od 4.55 do 4.73 więc nie pisz że jest problem z kupieniem takiej konsoli.
        Ciężko to było kupić konsole z softem 4.05 ale jak halerzy wypuścili JB na soft 5.05 cięzkości w zakupie konsoli do przerobienia już nie ma żadnej,po prostu na dzien dzisiejszy idziesz kupujesz przerabiasz i piracisz.

        W necie jest dokładnie 700 gier które można odpalić na konsoli JB 600 scenowych i 100 nie scenowych w tym najnowszego far cry 5,Assassina i God of war.

        do tego dochodzi jeszcze 70 gier na PSVR.

        Skomentuj

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-06-25 10:46

          Piracenie konsoli bez możliwości grania online, to w dzisiejszych czasach tak trochę bez sensu.

          Skomentuj

          1. Chong-li
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-06-25 12:46

            @raffal81 powiem ci szczerze że dla nastolatków piracenie konsoli ma jak największy sens,mając 15 czy 16 lat nie ma się na gry wiadoma sprawa a argument nie stać cie na gry to nie ściągaj z internetu bo to okradanie twórców do nikogo młodego nie przemówi co najwyżej mogą cie wyśmiać.Dzieciak sobie zaaplikuje JB do konsoli co jest bardzo łatwe bo tutoriali na you tube jest od groma potem ściąga z neta wszystkie Exy i za darmochę i ogrywa.

            Tak samo było z PSP,PS1 PS2 i PS3 i teraz z PS4 te konsole wytrzymują jakiś czas i są łamane.

            Na dzień dzisiejszy nie zagrasz za darmochę tylko w Detroit i te gry które są zapowiedziane na E3 gdyż wymagają softu 5.55 a exploit działa na 5.05.

            Oczywiście mózg całej operacji hakowania PS4 oznajmił w komunikacie na twiterze do swoich fanów że posiada już exploit kernela do wersji 5.55 i wyżej i w odpowiednim dla niego czasie udostępni go publicznie tak jak to miało miejsce z poprzednimi więc można powiedzieć że ps4 tak samo jak ps3 poległo już całkowicie i to już kres jej panowania i nadszedł czas na PS5.

            Wystarczy pogrzebać trochę w necie i wujek google wszystko ci opowie.

            Skomentuj

          2. raffal81
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-06-25 13:59

            Weź pod uwagę że to już ponad 4 lata ;] więc i tak długo się opierali.

            Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że kiedyś online to w sumie nie miało aż takiego znaczenia, dzisiaj w PS4 online tak fajnie działa,czaty głosowe i inne udostępnianie gry, to tak naprawdę bez sensu trochę grac na piracie ;]

            Za pewne będzie tego mniej niż za czasów ps3 czy x360 ;]

            A znając życie jak zaczną wydawać oc tydzień nowy firmware to będzie już problem dla piratów ;]

            Skomentuj

          3. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-06-25 14:09

            "Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że kiedyś online to w sumie nie miało aż takiego znaczenia, dzisiaj w PS4 online tak fajnie działa,czaty głosowe i inne udostępnianie gry, to tak naprawdę bez sensu trochę grac na piracie ;]"

            Nie ma to jak gadka niebieskiego fanbojka zależnie od tego jak wiatr zawieje...
            Jak tak to wszyscy podobno sikają na online i podniecają się tylko single playerem w exach, a jak sie okazało że ktoś spiracił konsole, to teraz ponoć online i czaty głosowe najważniejsze buahahahaha

            Skomentuj Historia edycji

          4. raffal81
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-06-26 16:26

            Zacytuj mnie gdzie pisałem że online nie jest ważne, bo teraz majaczysz. W dzisiejszych czasach większość gier to gry online, gdzie można z ekipą ogrywać jakąś fajną grę.

            Single typowe single też są świetne, nie mówię że nie.
            Ale jak dla mnie szkoda upośledzać konsole, no chyba że ktoś faktycznie jest zwykłym piratem i ciągnie z internetu wszystko co leci.
            Nawet głupia funkcja przechowywania w chmurzę zapisów stanu gry, ile razy na PC zapomniałem skopiować z katalogu zapisów gry, do dzisiaj pamiętam jaki byłem wkurzony jak musiałem nadrabiać w wiedźminie stracone 30 godzin.

            Z resztą co ja będę Ci pisał, ty zawsze komuś starasz się wciskać kit, przyzwyczaiłem się już do tego, ale nadal potrafię się nabrać na Twój trolling ;]

            Skomentuj

          5. Chong-li
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-06-25 14:23

            @raffal81 nie będzie żadnego problemu nawet jakby sony wydawało co tydzień nowy soft czego oczywiście nie zrobi bo nie taka jest polityka Sony nigdy tego nie robili i jak życie pokazuje nie robią raz na kilka miesięcy nowy soft dla poprawy wydajności konsoli i załatania błędów.
            Po prostu Sony doskonale sobie zdaje sprawę że już się nie da zatrzymać kogoś kto poznał cały mechanizm softu oraz mechaniki od stopy inżynierskiej bo dla niego taka konsola jest całkowicie jak otwarta księga.Sony może jedynie stopować pogranie w najnowsze gry teraz jakie wyjdą które wymagać będą softu 5.55 ale to też tylko do czasu.

            Jeszcze jedna sprawa ci którzy hakują konsole Sony to nie piraci to hakerzy z krwi i kości których nie interesuje że można będzie grać na piratach jak shakują konsolę ich interesuje sława że jako pierwsi rozbroją najnowsze dzieła Sony a granie w piraty to już efekt uboczny tej przepychanki.
            Hakowanie konsol to nie to samo co łamanie Denuvo.
            Takie Denuvo dla takich hakerów to pikuś i nie interesuje ich coś co już ktoś złamał.
            Tutaj mamy łamanie i oszukiwanie dobrze zabezpieczonego urządzenia od bardzo znanej firmy które nie złamie byle łajza tylko prawdziwy zawodowiec.

            Skomentuj

  7. entropic
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-06-25 10:09

    jedynka DL zaskoczyla mnie pozytywnie pod wieloma wzgledami, takze optymalizacji gdyz chodzila na moim 8 rdzeniowym fxie duzo lepiej niz u znajomego na i5-6400, i wszystkie 8 rdzeni bylo uzywanych mniej wiecej po rowno, jest naprawde garstka gier tak dobrze zoptymalizowanych wiec wierze ze dwojeczka tez taka bedzie

    Skomentuj

  8. Kieresz
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-06-26 16:03

    na konsolach jedynka chodzila ~25fps wiec lol

    Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-06-26 16:38

      Chyba Ci się coś pomyliło, bo trzymała stabilne 30fps na PS4. Chyba że masz na myśli starego xboxa one, który jak wiadomo mocą nie grzeszył, w pewnych momentach faktycznie były na nim problemy z płynnością.

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!