• benchmark.pl
  • Gry
  • Dying Light 2 w 60 fps - to ważniejsze niż rozdzielczość 4K
Gry

Dying Light 2 w 60 fps - to ważniejsze niż rozdzielczość 4K

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2018-06-23

Twórcy stawiają sprawę jasno. Charakter rozgrywki w Dying Light 2 sprawia, że zdecydowanie najważniejsza jest tutaj płynność prezentowanego obrazu.

Niedawna zapowiedź Dying Light 2 spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem. Graczy cieszyć może też fakt, że przedstawiciele studia Techland dość chętnie ujawniają kolejne informacje na temat swojej nowej produkcji.

Tym razem głos zabrał Tymon Smektała, który odniósł się do technicznych aspektów Dying Light 2. Celem jest tu prezentowanie obrazu w 60 klatkach na sekundę, na wszystkich platformach docelowych [PC, Xbox One i PlayStation 4 - przyp. red.]. To ważniejsze niż staranie się o rozdzielczość 4K, głównie z racji charakteru rozgrywki.

„Najważniejsza jest dla nas płynność, ponieważ to gra stawiająca na parkour. Musisz być zachwycony tym, w jaki sposób poruszasz się po mieście, a więc 60 fps jest dla nas ważniejsze niż 4K. Mamy rok na optymalizację, mamy w zespole prawdziwych magików w tej kwestii, a więc być może dostarczymy zarówno 4K, jak i 60 fps.”

Oczywiście w przypadku konsol połączenie 4K + 60 fps (o ile wystąpi) dotyczyć będzie PlayStation 4 Pro oraz Xbox One X. Bać nie muszą się o to jedynie posiadacze mocniejszych komputerów.


Źródło: wccftech, Techland Wydawnictwo

marketplace

Komentarze

44
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Wolę więcej detali w grach, których można całą masę upchać jeszcze w 1080, lepszą fizykę, raytracing itp. itd. niż to marketingowe 4K dla lemingów i pseudo graczy PC.
    Zaloguj się
  • avatar
    Grałem na 960M w jedynkę i było ok. Gra świetna. Dla mnie (starego dziada) wystarczy 60 fps. Online nie gram. Jedyne co mnie wkurzało w tej grze to niemożliwość wybicia wszystkiego co się rusza.
  • avatar
    I jak wy to panowie chcecie osiągnąć? Na konsolowych procesorach ze śmietnika...?
    Zaloguj się
  • avatar
    @kitamo pisałeś ostatnio że na konsoli odpada problem piractwa to co powiesz na taki argument który jest przedstawiony w filmie na You Tube gdzie facet ma przerobioną konsole i aż 700 tytułów za które nigdy nie zapłacił, bo nie wiem czy wiesz ale ostatnio konsola ps4 jest piracona na potęgę przez lukę w oprogramowaniu 5.05.

    Miłego oglądania :

    https://www.youtube.com/watch?v=ZWVvUdXMxrM


    Zaloguj się
  • avatar
    Ci sami magicy, którzy optymalizowali DL1? W czasie swojej premiery była to jedna z nielicznych gier, która nie trzymała 60 klatek na GTX970 przy maksymalnych detalach w FHD.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    O wersje na PC nie ma co sie bać, tam wiadomo że będzie najwyższa jakość i 60fps.
    Wystarczy przypomnieć sobie pierwszą cześć...

    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16759339688/in/album-72157651601973915/
    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16324613484/in/album-72157651601973915/
    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16326842463/in/album-72157651601973915/
    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16945941431/in/album-72157651601973915/
    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16945569292/in/album-72157651601973915/
    https://www.flickr.com/photos/xanvast/16739473787/in/album-72157651601973915/

    ...nawet nie pytam jak to wyglądało na PS4 :D
  • avatar
    Bardzo dobre podejście. Mniej niż 60fps to by była kpina w jakiejkolwiek grze akcji.
    144hz już dawno powinno być standardem.
    240hz Master Race.
    Zaloguj się
    -8
  • avatar
    jedynka DL zaskoczyla mnie pozytywnie pod wieloma wzgledami, takze optymalizacji gdyz chodzila na moim 8 rdzeniowym fxie duzo lepiej niz u znajomego na i5-6400, i wszystkie 8 rdzeni bylo uzywanych mniej wiecej po rowno, jest naprawde garstka gier tak dobrze zoptymalizowanych wiec wierze ze dwojeczka tez taka bedzie
  • avatar
    na konsolach jedynka chodzila ~25fps wiec lol
    Zaloguj się