• benchmark.pl
  • Gry
  • Dying Light na PS4 w 30 klatkach na sekundę - zobacz kolejne fragmenty rozgrywki
Gry

Dying Light na PS4 w 30 klatkach na sekundę - zobacz kolejne fragmenty rozgrywki

przeczytasz w 1 min.

Premiera nowej produkcji polskiego studia Techland zbliża się już naprawdę dużymi krokami.

Dying Light gra

Premiera Dying Light zbliża się już naprawdę dużymi krokami, a doskonałym tego dowodem jest naprawdę spora liczba informacji na temat gry pojawiająca się w ostatnich tygodniach.

Tym razem w centrum uwagi znalazły się konsolowe wersje gry. Jakiś czas temu zapewniano, iż Dying Light działać będzie w rozdzielczości 1080p i 60 klatkach na sekundę i to zarówno na PS4, jak i Xbox One. Teraz dowiadujemy się jednak, że w przypadku pierwszej z wymienionych platform należy spodziewać się 1080p i 30 fps i jest to już informacja potwierdzona przez producenta.

Na co liczyć będą mogli gracze korzystający z Xbox One? Lepiej z pewnością nie będzie, a nieoficjalnie mówi się nawet, że w tym przypadku rozdzielczość może być niższa. W tym miejscu warto wspomnieć, że Dying Light będzie też dużym wyzwaniem dla komputerów.

Powyższe informacje potraktować możecie jako wstęp do nowych materiałów wideo promujących grę. Tych pojawiło się ostatnio naprawdę sporo, a na pierwszy ogień weźmy może zwiastun przedstawiający kilka lokacji za dnia oraz nocą. Od razu widać, że zombie będą zdecydowanie większym zagrożeniem po zmroku.

 

Jeśli nie przekonują Was jednak zwiastuny to poniżej zobaczyć możecie kolejne materiały, które prezentują już fragmenty rozgrywki.


 

 


Przypominamy, iż Dying Light zadebiutuje 30 stycznia. Gra dostępna będzie na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Źródło: youtube, kotaku

Komentarze

68
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    7
    News dnia normalnie ;P wątek ilości klatek poruszony.. check, rozdzielczość wspomniana.. check, info o grze samej w sobie... a kogo to obchodzi -.-
    • avatar
      Marked
      4
      Dawniej na PS1 i PS2 większość działała w 25/30 i ludzie świetnie się bawili.Teraz szkoda gadać,w dupach się poprzewracało niektórym.
      • avatar
        Arek9182
        3
        Tu nie o generacje chodzi przecież. Jako developer też wydawałbym gry na zamkniętą platformę jaką jest konsola w 30 klatkach na sekundę.
        Powód jest prosty i stosowany od czasów Atari 2600 i wcześniej.
        Mając do wyboru bardziej szczegółową grafikę a większą ilość fps'ów zawsze wybierze się to pierwsze.
        Niestety konsola to nie komputer i nie można jej rozbudować o kolejne moduły powiększające moc obliczeniową ale też i nie taki był zamysł powstania urządzeń podpinanych pod komputer.
        • avatar
          prime27pl
          1
          Całkiem , całkiem.Wolałbym 60 fps .
          • avatar
            Dragonik
            1
            Oczywiście że grafika się nie liczy. Prosty przykład wolicie pograć w NFS the run czy w need for speed porshe? Bo ja w porshe mimo że grafika jest już słaba
            • avatar
              Kieresz
              0
              biorac pod uwage jak tragicznie wyglada thief na konsolach w 30fps (chodzi o plynnosc nei o grafe) to nie widze tego...tym bardziej ze to ma byc szybka gra.....dobrze ze biore na pc....konsole tylko do exow...amen
              • avatar
                Luiso
                -1
                Zgadzam się z większością komentarzy, ale proszę nie uogólniać, że zawsze 60fps jest lepsze dla rozgrywki niż 30fps. Oczywiście mówimy tu i tu o stałych fps.
                Szkoda, że benchmark nie przeprowadza wywiadów np. z developerami czy choćby nie publikuje całych wypowiedzi. Efekt kinowy to sogan, ale faktycznie są i będą gry, które nie mają prawa przekroczyć pewnej granicy wyświetlania ramek.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  -3
                  toscie se pogadali,ale nie wspomnieliscie o jednej a, w zasadzie o wielu aspektach tej gry jak detale oraz szczego\ulowosc tych detali, rozbudowanym swiecie, zasiegu widocznoaci czy jakby to zwac... "do wybory" dlatego nie dziwie ze w wersji na pc bedzie zjadac 16 giga ramu plus 2 giga na karcie lub kartach w sli nie ma moznosci zagrac na super extra detalach... rozumie mozna zdjac detale i tez bedzie ale wlasnie o to chodzi by gre uswiadczyc w tym co jest najlepsze czyli detale plus fps, mimo wszystko zycze powodzenia bo tytul zapowiada sie miodnie
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    -3
                    A ja sobie będę grać i z ładną grafiką i z 60FPS a jak będą spadki to sobie ustawie to i owo by FPS był stały ;) Dla mnie gra poniżej stałych 45 FPS jest nie grywalna a sprzęt na pewno mi pozwoli by się świetnie bawić przy Dying Light.
                    • avatar
                      NewUnnamedUser
                      0
                      Wygląda to bardzo ładnie, jest spory przeskok w grafice i jakości, jeśli chodzi o nową i starą generację. Gdyby robili graficznie gry zbliżone do tego co było na Ps3 lub Xbox 360, na nowych konsolach, to mogliby osiągnąć nawet i 120 fps. Mają więcej możliwości i chcą to wykorzystać idąc w jakość grafiki, kosztem 30 fps. Natomiast to nie zmienia faktu, że gry graficznie są o wiele ładniejsze. Za trzy generacje (next-geny) powinna już być ultra-realistyczna grafika, stałe 60 fps i 4k.
                      • avatar
                        DaroBenchmarkPC
                        0
                        Patrząc na grafikę sądzę że na gtx 660 pójdzie bezproblemowo nawet na gtx 460
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          Ta gra wygląda zbyt słabo aby żądać mocnego PC.
                          Ja już nie chcę tu przywoływać dziadka Crysisa(1-3)...
                          Wszyscy jeździli ostro po jedynce w dniu i długo po premierze, ale ta gra po prostu wyglądała dobrze, więc zrozumiałe jest (chyba tylko dla niektórych) że wymagania musiała mieć duże.
                          Dzisiaj tak nie jest.
                          Widzimy mega wymagania co do komputera, podczas gdy grafika tego nie pokazuje.
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            Posiadam mocne PC, które kosztowało mnie kupę kasy, monitor 27", ergonomiczną mysz i klawiaturę. Nie piszę tego, żeby się pochwalić. Zamysł był, że będę grać na tym, ale od kiedy mam konsolę to zapomniałem, że komputer nie służy tylko do przeglądania internetu. Co z tego, że nie ma tylu klatek na sekundę i nie można w mega hiper ultra HD z 5D tego włączyć, nie ma klawiatury, myszki do strzelanek. Siadasz na kanapie 2-4m od TV, odpalasz DA3 i nawet nie wiesz ile to ma klatek. Szczerze to myślałem, że to było w 60fps robione. Konsole są do grania i świetnie się sprawdzają. Chcesz super grafikę to spojrz przez okno, a potem usiądź i ciesz się z mechaniki gry, a nie z tego, że na PC na drzewie są o dwa liście więcej i konsole są beee... Większość z Was ma monitory do 60hz (profesjonalny sprzęt dla gracza), a na ekranie w frapsie 120 "bo 60 to mi muli", a obraz na monitorze i tak zmieni się tylko 60 razy na sekundę. Po podłączeniu PC do TV nie ma tego samego efektu co z konsolą ;)