• benchmark.pl
  • Gry
  • Dying Light w 3 dni pokochało ponad milion graczy, ale patch nie rozwiązał wszystkich problemów
Gry

Dying Light w 3 dni pokochało ponad milion graczy, ale patch nie rozwiązał wszystkich problemów

przeczytasz w 1 min.

Czy już teraz Dying Light okrzyknąć można sukcesem? Wygląda na to, że tak.

Dying Light gra

Wygląda na to, że gry z zombie w rolach głównych jeszcze nie znudziły się graczom. Co cieszy najbardziej, udowodnił to najnowszy tytuł polskiego producenta - Dying Light od studia Techland.

Pierwsze recenzje gry sugerowały, że mamy tutaj do czynienia z propozycją wartą uwagi. Bardzo szybko okazało się, że w tym przypadku dobre noty w prasie idą w parze z zainteresowaniem ze strony graczy. Czy już teraz Dying Light okrzyknąć można sukcesem?

Wygląda na to, że tak. Techland pochwalił się, iż w zaledwie 3 dni od premiery po Dying Light sięgnęło grubo ponad milion graczy. Mowa tutaj o wszystkich wersjach, a więc tych na PC oraz konsole PlayStation 4Xbox One, ale w niczym nie umniejsza to skali osiągniętego rezultatu.

"Według danych z naszych serwerów - od premiery gry, aż do wczoraj (02.02.2015 - przyp. red.) w Dying Light zagrało już ponad 1 200 000 graczy! Unikalnych! Coś FANTASTYCZNEGO! Drodzy Gracze - z podziękowaniami dla Was!"

Dying Light gra

Małym zgrzytem okazały sie problemy z płynnością działania, jakie wystąpiły na niektórych konfiguracjach sprzętowych. Producent wydał już stosowny patch, który dość mocno odmienia grę, a nie obyło się bez kolejnej wpadki. Gracze szybko dostrzegli, iż po jego instalacji nie można bawić się z modami i, jak łatwo się domyślić, mało komu się to spodobało.

Na szczęście Techland szybko wyjaśnił, że nie jest to celowe działania, a pomyłka i wszystko zostanie szybko przywrócone do normy.

Źródło: Techland, nerdist

Komentarze

24
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Balrogos
    24
    Gratulacje dla Techlandu.
    • avatar
      Konto usunięte
      4
      Kupiłem w dniu premiery na Steam wersję dla Linuksa i działa wyśmienicie, może nawet i lepiej niż na Windows. Kolega mi ostatnio mówił, że u niego (mocniejszy PC) gra działa jak pokaz klatek, a u mnie całkiem płynnie na Linuksie.

      Swoją drogą benchmark dlaczego ani razy nie wspomnicie, że Dying Light Polska gra wyszła w dniu premiery również na Linux / SteamOS!!! ?
      • avatar
        Konto usunięte
        4
        nawalanie zombii nigdy za wiele :D
        • avatar
          Torrez1
          1
          Pobralem pirata, sprawdzilem i kupilem gre. Na moim sprzecie DL dziala bardzo dobrze a po patchu jeszcze lepiej :) W coopie ze znajomymi da sie niezle bawic GZ Techland
          • avatar
            Kieresz
            1
            gra nawet bez patcha chodzila swietnie na poł suwaka (i5 2500k+gtx970) a z patchem to nawet z suwakiem na maxa zapiernicza prawie non stop 50-60fps!
            • avatar
              kubas246
              -1
              To, że ten patch zablokował mody jest jedną kwestią. Co innego, że:
              - pogorszył wydajność (zwłaszcza jeśli mamy procesor AMD)
              - powoduje freezy, jeśli używamy Nvidia DoF
              - powoduje problemy z SLI/FG
              - powoduje częste i ostre spadki fps bez powodu (od płynnej rozgrywki do pokazu slajdów, na kartach NV jak i AMD)
              • avatar
                kubas246
                -2
                To, że ten patch zablokował mody jest jedną kwestią. Co innego, że:
                - pogorszył wydajność (zwłaszcza jeśli mamy procesor AMD)
                - powoduje freezy, jeśli używamy Nvidia DoF
                - powoduje problemy z SLI/FG
                - powoduje częste i ostre spadki fps bez powodu (od płynnej rozgrywki do pokazu slajdów, na kartach NV jak i AMD)
                • avatar
                  Konto usunięte
                  -7
                  Po 'i' nie stawiamy przecinka:

                  "Gracze szybko dostrzegli, iż po jego instalacji nie można bawić się z modami i, jak łatwo się domyślić, mało komu się to spodobało."
                  • avatar
                    Lara_Croft
                    0
                    Fantastyczna gra. Techland nigdy nie nawala.
                    • avatar
                      Lara_Croft
                      0
                      Fantastyczna gra. Techland nigdy nie nawala.
                      • avatar
                        InsanePlumber
                        0
                        Po co mody lepiej kupcie DLC.
                        • avatar
                          gacek585
                          0
                          hmm......1.200.000 x 50= .... fajna sumka :)
                          • avatar
                            leon-san
                            0
                            Mnie odrzucił model zniszczeń broni. Żeby po paręnastu uderzenia gazrurką, ta została zniszczona? To niedorzeczne. Albo inne co pisali. Mogę biec i wspinać się przez godzinę, ale parę razy machnąć pałką i muszę odpocząć.
                            • avatar
                              Konto usunięte
                              0
                              Ja na PS4 nie mam żadnych problemów z tą grą