• benchmark.pl
  • Gry
  • Dziś premiera The Climb - wspinaczki w VR od studia Crytek
Gry

Dziś premiera The Climb - wspinaczki w VR od studia Crytek

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2016-04-28

Zapowiada się emocjonująco i efektownie. Żeby zagrać konieczne jest jednak posiadanie gogli Oculus Rift. Zwiastun można obejrzeć bez nich.

Jesteście chętni na wspinaczkę w rzeczywistości wirtualnej? Jeśli tak, to lepiej, byście mieli gogle Oculus Rift. To właśnie na nie swoją grę zatytułowaną The Climb stworzyło studio Crytek. Macie? W takim razie wiedźcie, że wspinać możecie się właśnie od dziś.

Dzisiaj (28 kwietnia) gra The Climb wylądowała w sklepie Oculus Home. Kosztuje 50 dolarów i pozwala na wzięcie udziału w ekstremalnej przygodzie. Gracze trafiają do wirtualnego Wielkiego Kanionu, Alp i azjatyckiej zatoki, gdzie czekają na nich samotne wspinaczki bez asekuracji w przepięknym otoczeniu stworzonym przez Matkę Naturę i zrekonstruowanym przez ekipę Crytek.

Oprócz trzech wspominanych lokacji (free solo) w The Climb dostępne są także inne tryby zabawy. To samouczek, automatycznie generowana niekończąca się ścianka do ćwiczeń oraz „turystyczny” tryb dla początkujących. Firma Crytek przygotowała również opcję rozgrywki wieloosobowej, w której gracze rywalizują o jak najlepszy wynik.

The Climb screen

„Już w momencie tworzenia prototypu The Climb wiedzieliśmy, że wirtualna rzeczywistość i wspinaczka górska to wymarzone połączenie. Tylko VR jest w stanie zapewnić tak intensywne przeżycia, gdy próbujemy swoich sił w najbardziej ekstremalnej dziedzinie sportowej świata. Nasz zespól dał z siebie wszystko, aby odtworzyć napięcie i dreszcz emocji towarzyszące samotnej wspinaczce bez asekuracji” – powiedział producent wykonawczy The Climb, Elijah Dorman Freeman.

A to już premierowy zwiastun tej produkcji:

Źrodło: Crytek

marketplace

Komentarze

6
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Trochę to słabe, że wypuścili grę, która polega głównie na kontrolowaniu swoich własnych dłoni, przed premierą kontrolerów Touch, które te dłonie będą kontrolować.
    Wiem, że pewnie i da się grać w to na padzie, ale jednak....
    no trochę to słabe :)
    Wiecie o co mi chodzi.... zabrali potencjalnie główny aspekt zabawy tą grą.
  • avatar
    Co za kretyn wymyślił lewitujące dłonie.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    No i się zaczęło... exclusivy na VR. To na Oculusa, to na Vive, choć pewnie można by śmiało pograć na obydwu.
    Ciekawe czy tym razem VR zaskoczy, która to już próba w ciągu ostatnich 20 lat ?