Na topie

Far Cry 5 za darmo do komputerów z kartami Radeon RX 580, Vega 56 i Vega 64

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Nowa promocja to efekt współpracy AMD ze studiem Ubisoft. Dzięki niej nie tylko wprowadzono optymalizacje pod kątem kart Radeon, ale też przewidziano atrakcyjną promocję dla klientów.

  • Far Cry 5 za darmo do komputerów z kartami Radeon RX 580, Vega 56 i Vega 64
A A

Firma AMD rusza z kolejną promocją dla graczy - przy zakupie wybranych, gotowych komputerów z kartami graficznymi Radeon RX Vega 64, RX Vega 56 lub RX 580 będzie można otrzymać bezpłatnie grę Far Cry 5.

Nowa akcja to efekt współpracy firm AMD i Ubisoft. Co istotne, „czerwoni” blisko współpracowali z developerami, aby gracze mogli cieszyć się rozgrywką w Far Cry 5 przy możliwie najlepszej jakości animacji. Gra będzie obsługiwać kilka zaawansowanych funkcji wspieranych przez karty graficzne Radeon RX Vega, w tym:

  • Rapid Packed Math, która pozwala nawet podwoić szybkość działania i tym samym istotnie optymalizuje przetwarzanie fizyki i zadań obliczeniowych
  • Shader Intrinsics, która daje grze bezpośredni dostęp funkcji sprzętowych kart Radeon RX, dzięki czemu ich układ graficzny zapewnia jeszcze większą wydajność w grze
  • Radeon FreeSync 2, która zapewnia szybko reagujący obraz o szerokim gamucie kolorów i wysokiej jasności, jakie są typowe dla treści HDR (High Dynamic Range)

AMD - Far Cry 5 promocja

Przy zakupie kwalifikującego się systemu gracz otrzyma kupon z kodem na grę Far Cry 5, który będzie można wymienić na stronie producenta na właściwy kod pozwalający dodać grę w usłudze Uplay. Promocja startuje 27 lutego i kończy się 29 maja 2018 roku. Warto zauważyć, że premiera gry zaplanowana jest na 27 marca 2018, więc właściwe kody do gry będą wysyłane po tym terminie.

Źródło: AMD

Odsłon: 4489 Skomentuj newsa
Komentarze

38

Udostępnij
  1. benzene
    Oceń komentarz:

    8    

    Opublikowano: 2018-02-27 15:56

    Przy obecnej cenie kart nawet 5 ekstra gier nie rekompensuje nadpłaty za kartę.

    Skomentuj

    1. chotnik2
      Oceń komentarz:

      7    

      Opublikowano: 2018-02-27 16:20

      Ale do karty nie dostaniesz i tak, chocbys 10 kart kupil, trzeba kupic caly zestaw objety promocja.

      Skomentuj

  2. Eternal1
    Oceń komentarz:

    -6    

    Opublikowano: 2018-02-27 16:02

    A jednak jest wsparcie dla FP16/32 :)
    Na prawdę dziwne zjawisko, UBI Soft związany z nVidią implementuje w grze technologię wspieraną przez RX VEGA której jednocześnie żadne gamming-owe GTX-y nie wspierają (jedynie droga profesjonalna Volta z TDP 300W).

    Czekam na testy. Tak drodzy państwo, tryb mieszany FP16/32 to przyszłość w silnikach gier bo to po prostu esencja optymalizacji; znaczne wzrosty wydajności przy braku różnic w obrazie, no aż się sprosi o implementację ;)

    Skomentuj

    1. mutissj
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2018-02-27 16:26

      @UP cytat: "UBI Soft związany z nVidią"

      Nie prawda, seria FarCry zawsze była dobrze zoptymalizowana pod obydwa obozy (czerwony i zielony), z minimalną przewagą radenów.

      ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
      np. FarCry4 ~ GTX1060 vs RX580
      https://www.youtube.com/watch?v=HljosLdbCQE
      ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

      Skomentuj

      1. Eternal1
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2018-02-27 17:12

        UBISoft do pierwszego Assasini's Creed-a wydali łatkę która wprowadzała obsługę DirectX 10,1.
        DX10,1 potrafił ładnie podnieść wydajność AntyAlisingu, nawet do 30%, lecz tylko na Radeonach bo GTX-y nie wspierały tego API.
        Co się stało? nVidia zawarczała i UBI w podskokach usunął patch z sieci... Pamiętam to bo jako posiadacz Radeona HD4870 cieszyłem się że wykorzystam wsparcie nowoczesnego API i zaliczę ładny wzrost wydajności a tu dupa...
        nVidia oraz ich TWTBP, zamiast optymalizować pod swoje, to w kodzie rzucają kłody konkurencji.
        No ale to było dawno...

        Skomentuj

        1. Finear
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-02-27 17:14

          to było ponad 10 lat temu

          Skomentuj

          1. Eternal1
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-02-27 17:17

            No pisze że to było dawno. Lecz nowsze Assasyny też lepiej chodzą na GTX-ach więc w jakimś stopniu stara komitywa wciąż jest w mocy.
            Na szczęście jak widać, FarCry to nie dotyczy, widać różne studia w obrębie jednego UBI, mają różne zapatrywania na programy partnerskie i wykorzystanie nowoczesnych technologii.

            Skomentuj

          2. Finear
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2018-02-27 17:38

            może nvidia po prostu robi lepsze karty

            Skomentuj

          3. kitamo
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2018-02-27 18:20

            nowe assasyny chodza lepiej na GTXach bo co by nie mowic DX11 wciąz żywy i dalej AMD ssie na DX11 a NV pod DX11 czuje sie jak ryba w wodzie.
            Do tego dolicz jeszcze narzedzia pokroju GW i juz wiadomo czemu na NV chodzi lepiej.
            Developer bierze gotowe narzędzia a nie marzenia.
            Zastanów się czemu nie vulkan i czemu nie tressfx.

            Skomentuj

          4. ohoho
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-02-27 22:00

            Bo pod mapą AC jest woda :3

            Skomentuj

          5. Chiny_X
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-02-28 14:47

            Nie wiem skąd te minusy.
            Przecież nie od dziś wiadomo, że NV sponsoruje sprzęt do produkcji gier.
            Płaci więc wymaga aby to jej urządzenia działały lepiej.

            Skomentuj

          6. Finear
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-02-28 17:24

            a amd to nie placi i nie wymaga?

            chociaż fakt ze kasy maja mniej niż nvidia ale na własne życzenie, robia gorsze produkty więc mają gorsza sprzedaż

            Skomentuj

          7. mutissj
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-03-01 19:11

            nie gorsze, powiedział bym EKSPERYMENTY

            Skomentuj

      2. Gatts-25
        Oceń komentarz:

        -4    

        Opublikowano: 2018-02-27 20:41

        Według tych zapowiedzi możesz zapomnieć ,że nawet RX480 będzie równy G1060 6GB.Ten model G1060 6GB będzie mógł co najwyżej rywalizować z RX470.
        Zobaczymy co użycie dodatkowych atrybutów szczególnie GPU VEGA da w grze bo gra mimo zbyt dużego wsparcia DX11 wygląda lepiej niż pozostałe tytuły jakie się pojawiły do tej pory.
        Realnie po premierze będzie co oceniać.

        Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-02-27 18:19

      Cos tam przeczytales i znów snujesz piekne sny.
      Obsługa w grach FP16 ma zerowy sens bez zmiany API.
      Juz nawet natywny test Serra pokazał jak wiele wydajnosci mozna uzyskac przechodząc całkowicie na FP16 - przypomnij, 10% ?
      A co dopiero mówiąc o trybie mieszanym.
      Wykorzystanie FP16 w grach obecnie jest takim samym ficzerem jak tressfx w tomb raiderze.

      Pamietaj że wraz ze zmianą precyzji mówimy o pogorszeniu renderowanego obrazu a więc zastosowanie tego ficzera jest możliwe tylko przy niektórych aspektach gry.
      To że AMD snuje piękne sny (wraz z Tobą jak widać) o tym jak to można zminimalizować marnowanie mocy obliczeniowej na FP32 tam gdzie można wszystko uproscic do FP16 nie oznacza że jest to ficzer który da tu i teraz realny zysk który będzie widać gołym okiem.

      To prawie tak innowacyjne jak właśnie wspomniany tressfx i AC które to tak AMD promowało a dzisiaj powiedzmy szczerze - nawet tu na BMK pewnie co 3osoba nie wie co to było to tressfx czy AC.

      Jak ja mówiłem o tym że można by wykorzystać FP16 do budowania efektów w nowych silnikach to PS4 bylo jeszcze na papierze i miałem nadzieje że właśnie wykorzystają ten ficzer by jeszcze wycisnąć trochę z konsoli.
      Tutaj to ma sens przy tak zamkniętej architekturze gdzie kazdy FPS ma znaczenie.
      Na rynku PC roznice są zbyt małe obecnie by w ogole zawracac sobie tym głowe. Z resztą wolf2 korzysta z FP16 przeciez.

      Potrzebne jest nowe API pod które będa prawdziwe silniki graficzne, wtedy dodawanie efektów np włosów czy innych pomniejszych gdzie wizualnie nie ma roznicy pomiędzy 16/32 moze przyniesc benefit z tego ficzera.
      Zanim to nastapi to AMD i NV wydadzą 3-4 generacje nowych kart.

      Skomentuj

      1. Eternal1
        Oceń komentarz:

        -4    

        Opublikowano: 2018-02-27 18:40

        1. Potrafisz wskazać pogorszenie jakości obrazu w Wolfenstein pomiędzy FP32 (Polaris/Pascal) i FP16/32 (VEGA)? Oczywiście że nie, ponieważ FP16 jest stosowane tylko tam gdzie może być stosowane bez różnicy dla jakości obrazu.

        2. FP16/32 nie jest powiązane z konkretnym API. Może byś stosowane wszędzie gdzie developer zechce implementować.
        Tryb mieszany pracy shaderów FP16/32 w teście Sierra przyniósł około 23% wzrostu wydajność shderów i finalnie około ~ 10-15% wzrostu całego procesu renderowania.
        To jest poziom przyzwoitego Overclocking-u karty graficznej. Ludzie poświęcają kasę na autorskie karty, lepsze chłodzenia, lepsze PSU i podkręcają karty kosztem poboru energii, temperatur, głośności i utraty gwarancji.
        Tutaj masz 10-15% kompletnie za FREE na drodze software-owych optymalizacji, trzeba być ułomnym na umyśle żeby jeszcze narzekać.

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2018-02-27 22:42

          ogolnie to widze ze nie ma sensu w ogole dyskutowac bo jedyne co potrafisz ciagle powtarzac to PRowski bełkot.

          Jak ma mpokazac roznice w jakosci obrazu pomiedzy FP16 i FP32 skoro nie da sie tego pokazac w grze ktora pracuje na FP16?
          Nawet jesli na NV bedzie wykonana na FP32 to i tak output jest ten sam. Roznica jest juz w samej grze bo po prostu nie da sie osiągnac wiecej nawet jakbys puscil to na FP128


          "2. FP16/32 nie jest powiązane z konkretnym API. Może byś stosowane wszędzie gdzie developer zechce implementować."

          oczywiscie ze ma to znaczenie, bo developerzy (no moze poza id software) korzystają z narzedzi ktore są dane, powszechne i łatwe a więc korzystają z gotowych silników pod gotowe api.
          Dlatego nie masz co chwile wydawanego silnika pod vulkana chocby, jest to scisle powiazane z danym API.
          Jak ktos ma wydac kase by tworzyc silnik od nowa to musi byc tu nieco więcej sensu by to zrobic a nie wzrost 5% wydajnosci na kartach AMD.
          Dociera teraz?
          Wraz z nowym API musza zostac stworzone nowe silniki od PODSTAW. I tu jest sens budowania czegokolwiek od nowa z uwzglednieniem FP16 jako ficzera.

          "Tryb mieszany pracy shaderów FP16/32 w teście Sierra przyniósł około 23% wzrostu wydajność shderów i finalnie około ~ 10-15% wzrostu całego procesu renderowania. "

          "Na platformie z procesorem AMD Ryzen 7 1800X, 64 GB pamięci RAM typu DDR4 i z kartą graficzną Radeon RX Vega 64, test z FP32 zakończył się wynikiem 44 klatek na sekundę. Przejście na FP16 z AMD Rapid Packed Math sprawiło, że płynność animacji wzrosła do 50 "

          i to jest test gdzie blisko wykorzystano 4 funkcje gdzie kazda z nich opiera sie o blisko 25% zmian pomiedzy fp16 i fp32.
          W wolfie2 IDs wykorzystało FP16 do tego by generowac bloom.
          Roznica wydajnosci pomiedzy 32 a 16 jest taka ze nawet oficjalnie tego nie skomentowali, bo praktycznie żadna.
          tyle w temacie.



          Skomentuj Historia edycji

          1. Eternal1
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-02-28 14:08

            Pytałem czy potrafisz wskazać różnice w grafice w Wolfenstein pomiędzy FP32 (Polarisy/Pascale) oraz FP16/32 (VEGA).
            A zamiast odpowiedzieć na to pytanie twierdzisz "nie ma sensu rozmawiać" i "to marketingowa papka".

            Po prostu dziecinada, zamiast odpowiadać na pytania uciekasz od tematu i obrażasz rozmówcę.
            Faktycznie nie ma sensu rozmawiać.

            Skomentuj

          2. Chiny_X
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2018-02-28 14:50

            kitamo to główny troll nvidiowo-intelowski.
            Omijać wszelkie dyskusje

            Skomentuj

          3. chotnik2
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-02-28 18:05

            >Pytałem czy potrafisz wskazać różnice w grafice w Wolfenstein pomiędzy FP32 (Polarisy/Pascale) oraz FP16/32 (VEGA).
            A zamiast odpowiedzieć na to pytanie twierdzisz "nie ma sensu rozmawiać" i "to marketingowa papka".

            Bo nie ma sensu z Toba o tym rozmawiac, skoro nie rozumiesz po co to w Wolfie bylo.
            Jak ma wskazac roznice, skoro caly myk mial polegac na tym, zeby nie bylo roznic i wygladalo tak samo tanszym kosztem?

            Wciskasz mu, ze bedzie gorzej wygladac, ale bedzie duzo szybciej, kiedy chodzi o to, zeby wygladalo tak samo jak 32 tylko dzialalo szybciej.
            Czyli taka sama jakosc przy tanszym koszcie (= zachowanie jakosc przy redukcji kosztu), a nie obnizenie jakosc wraz z obnizeniem kosztu.

            Skomentuj Historia edycji

          4. kitamo
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2018-02-28 18:09

            @eternal1 a Ty dalej nie rozumiesz tego co wyzej napisałem a wiec zrobie cos czego nie lubie i sam siebie zacytuje

            "Pamietaj że wraz ze zmianą precyzji mówimy o pogorszeniu renderowanego obrazu a więc zastosowanie tego ficzera jest możliwe tylko przy niektórych aspektach gry. "

            Czyli przeczytaj jeszcze ze 2 razy a ja wytlumacze - jest mozliwe zastosowanie tego ficzera tylko w pewnych elementach, tam gdzie to pogorszenie nie ma wplywu na wizualny odbiór gry.
            Wzmianka o gorszej jakosci renderowanym obrazie ma uzmysłowić Ci że nie mozna tego ficzera zastosować do wszystkiego (a mozna by było w wielu aspektach). Został on stworzony jak na razie do 5-6 funkcji które wizualnie nie maja róznicy w odbiorze.
            Może to być wspomniany efekt bloom.

            Czy teraz rozumiesz?
            Nie da sie pokazac róznicy miedzy FP16 i FP32 w grze która korzysta z FP16.
            Po prostu na kartach NV dalej jest ona wykonywana w FP16 które to ma taką samą praktycznie wydajnosć co FP32. Nie ma tu zbyt wielkiego benefitu z róznic pomiedzy jedną a drugą precyzją jesli idzie o wydajnosc i zupełnie ZEROWA róznica jesli chodzi o jakosc obrazu bo jakosc obrazu bedzie IDENTYCZNA w grze i nie da sie pokazac roznic. Developer silnika musial by stworzyc dwie wersje gdzie jedna odwołuje się do FP32 a druga do FP16.

            Z Twojego pytania po prostu wynika brak zrozumienia na czym polega ta precyzja i dlaczego AMD tak bardzo stara się na nią postawić. Po prostu tego nie rozumiesz.

            Po prostu AMD ma bardzo duże dysproporcje pomiedzy FP16 i FP32, więc tam gdzie da się coś zrobić za pomocą FP16 powinno być szybciej. Niestety takich funkcji w grze jest niewiele a benefit wydajności nie jest aż tak ogromny.

            Poczytaj, zobacz jak wygląda odwołanie FP16 i FP32, zobacz jak zbudowana jest karta graficzna i dlaczego AMD może na FP16 wyciągnąć nawet i o 50% wydajności więcej (na papierze, teoretycznie).

            Podpowiem ze Killzone shadowfall na PS4 korzystał z FP16 już kilka lat temu. Dzieki temu teoretycznie wydusili z tej konsoli 1tflop więcej mocy.
            Oczywiście tyczyło się to kilku efektów ale benefit jakiś tam był.

            Zatem dlaczego nie wszystkie gry na ps4 korzystają z FP16? no właśnie wyżej Ci wyjaśniłem ale musisz wpierw zrozumieć o co chodzi z ta precyzją by dalej dyskutować.
            I naprawde nie staram się już być złośliwy, po prostu ręce opadają jak musisz dyskutować z kimś kto bez

            Skomentuj Historia edycji

          5. kitamo
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-02-28 18:16

            @eternal1 ja zapytam lepiej gdzie ten wszechobecny Vulkan w grach?
            przeceż juz w 2017 roku miał być wysyp gier pod vulkana a AMD tutaj naprawde dużo więcej może zyskać niz przez użycie FP16.
            Tak na logike spróbuj sobie uzmysłowić dlaczego Vulkan jest kolejnym API które samo w sobie może i jest dobre ale bez siły przebicia.

            Karty AMD mają masę ciekawych ficzerów i AMD za każdym razem stara się je promować jak tylko może. Niestety na promowaniu za pomoca 2-3 tytułów się kończy.
            Tak samo było z tressfx, tak samo z mantle, tak samo z vulkanem i tak samo z AC.
            Przecież asynchroniczne obliczenia i vulkan miały dać gigantycznego kopa wydajności na kartach AMD.
            Jak widać zderzenie z rzeczywistością pokazało gdzie kończą się marzenia.

            Skomentuj

          6. kitamo
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2018-02-28 19:05

            @eternal1 a jesli dalej zamierzasz byc ignorantem i potrzebujesz zeby ktos pokazałCi jaka jest roznica w renderowanym obrazie pomiedzy FP32 a FP16 to proponuję poszukać sobie w necie porównania kilku demek odpalonych na Tegra X1, gdzie wlasnie tutaj jest benefit wydajnosciowy jesli idzie o ten układ który to działa dwukrotnie szybciej na FP16 w porównaniu do FP32.

            Przypomnij sobie tez dawne czasy Gefroce FX które to wyłożyły się na obliczeniach FP32 wraz za sprawą DX9.0 który to wymagał FP32 do obsługi PS.
            Tak samo VSM w direct 10.1 który wprowadził znaczną poprawe cieniowania opartego własnie na FP32.

            Tak - dlatego API ma znaczenie jesli idzie o FP16.
            Jesli wraz z nowymi wersjami directx brakuje biblioteki dla efektów z wykorzystaniem FP16 i będzie wymagany FP32 to nie zostaną one wykonane na GPU jako FP16.

            Grales w half lifea2 ? nie pamietasz jak wyszedł Geforce FX i trzeba było ciąc efekty do FP16 zeby uzyskać przyzwoitą wydajnośc?
            Valve w HL2 wymusiło koniecznosc z korzystania FP32, natomiast Geforce FX byl ostatnią kartą NV która to miała znacznie wyzszy współczynnik FP16 w stosunku do 32 co spowodowało że HL2 na tych kartach chodził beznadziejnie wolno.
            Był programik który wymuszał użycie FP16 w HL2 ale na jakosci odbiło sie to diametralnie.

            Mityczna wydajnosc AMD wynika z PRu i podkreslenia tego co mają inne w odniesieniu do rywali.
            Mają lepszy przelicznik FP16/32 a więc wymyslili że można z tego skorzystać.
            Owszem można ale nic nie jest za darmo i ich wykresy i słupki pokazujące jaką to mozna uzyskać wydajność to czysta fantazja i teoria.
            Można zrobić cięcia ale to tak samo jakbyś obniżył jakość detali. Można przyciać tam postprocessing gdzie jest to faktycznie najmniej dostrzegalne a obliczenia FP16 moga czasem i wykonać się 2x szybciej. Jeśli jednak ma być to niedostrzegalne to musi być to bardzo mały element całego obrazu, a skoro jest to mały element to róznica w wydajności jest adekwatna.

            Reasumując - by FP16 miało sens musi byc rozwinięte w tym kierunku API (które bedzie zawieralo liczne funkcje mogace korzystac z FP16).
            Uzycie FP16 nalezy traktowac jako ficzer który pomaga w optymalizacji ale nie jest to żaden element który zrewolucjonizuje rynek grafiki.
            Konsola Nintendo Switch robi użytek z FP16 także, ale ze względu na jej ograniczenia.
            PS4 także użytkuje w kilku grach FP16 i jest to własnie p

            Skomentuj

  3. Massai
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-02-27 16:11

    A to ktoś ma te karty? Znaczy AMD jeszcze je dostarcza?

    Skomentuj

    1. chotnik2
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-02-27 16:19

      Ale promocja nie jest raczej do kart, a tylko do calych zestawow.

      Skomentuj

    2. Eternal1
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-02-27 17:15

      AMD zniwelowali główne wąskie gardło w procesie produkcji kart VEGA, zatrudnili 2-gą firmę do montażu rdzeni GPU i kości HBM2 na interposser.
      Tak więc produkcja kart VEGA wzrosła około grudnia 2017 lecz co z tego skoro chciwi górnicy wykupują wszystko na pniu a sklepy podnoszą ceny kart nawet do 300% MSRP :/

      Skomentuj Historia edycji

  4. chotnik2
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2018-02-27 16:18

    Czyli jak sie kupi sama karte to jest to objete promocja, a tylko cale zestawy komputerowe? Chyba AMD na glowe upadlo z taka promocja...

    Skomentuj

    1. Eternal1
      Oceń komentarz:

      -5    

      Opublikowano: 2018-02-27 17:24

      Ktoś oferuje zniżkę na software/hardware a Ty jeszcze narzekasz by Ty chcesz jeszcze więcej.

      Niektórzy to mają się za pępek świata.

      Skomentuj

  5. mutissj
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2018-02-27 16:20

    Dobry żart

    Radeon X580 8GB ~ 2100 zł w promocji krypto-walutowej
    + gra robiona pod kasę, typu: co rok nowa odsłona (jak COD)

    Skomentuj

    1. Finear
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-02-27 16:49

      no chyba far cry co roku nie wychodzi i napewno nie jest taka copypasta jak cod

      Pozatym grę dostajesz w zestawie a nie do samej karty, w zestawie nie płacisz tych 2k tylko tyle ile karta kosztuje według msrp a pewnie nawet taniej

      zestawy w tej chwili może kupić dużo taniej niż złożony samemu komp właśnie dzięki temu

      Skomentuj Historia edycji

  6. Finear
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2018-02-27 16:50

    w sumie całkiem spoko opcja
    zestawy opłaca się teraz kupować bo karty w nich kosztują tyle ile trzeba bez marzy sklepów

    Skomentuj

  7. Yaceek
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-02-27 17:32

    Świat się kończy. Wszędzie głód i mordy. Temperatura za oknem powoduje, że cząsteczki zamierają. Trump nie buduje muru. Ubisoft porzuca Nvidię i zaczyna współpracę z AMD.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2018-02-27 18:40

      zapomniales dodac " i wszystkie gry pod vulkana"

      Skomentuj

  8. KORGAN
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-02-27 18:51

    Tylko kto kupuje procesory od AMD? Ja kiedyś tylko od nich kupowałem, ale jak wziąłem i5 2500k tak do teraz mi służy.

    Skomentuj

    1. ohoho
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-02-27 22:03

      Albo przespałeś premierę Ryzen'ów albo jesteś upośledzony

      Skomentuj

    2. tuna007
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2018-02-27 23:26

      sluzy pisze sie przez er i zet

      Skomentuj

    3. Eternal1
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-02-28 14:11

      Jakieś 20% światowego rynku procesorów X86.
      Teraz po premierze architektury ZEN, pewnie już znacznie więcej. Sam sobie policz i odpowiedz na swoje (głupie) pytanie.

      Skomentuj

  9. Namtih
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-02-28 11:38

    I po co górnikom farkraj? ;))

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!