Gry Xbox One

Gears of War 4 ma zachwycić grafiką

przeczytasz w 1 min.

Gears of War 4 będzie „pokazem graficznych możliwości” konsoli Xbox One – tak zapowiedział główny producent tej gry, Rod Fergusson.

Gears 4

Gears of War 4 będzie „pokazem graficznych możliwości” konsoli Xbox One – tak zapowiedział główny producent tej gry, Rod Fergusson. 

Fergusson przyznał, że wraz ze swoją ekipą zebrał potrzebne ku temu informacje podczas produkcji Gears of War Ultimate Edition. – „Wraz z Ultimate Edition uzyskaliśmy pierwszą grę z serii z trybem sieciowym w 60 klatkach na sekundę. Wiele się dzięki temu nauczyliśmy, wiemy co oznacza taka jakość i wykorzystujemy to podczas tworzenia Gears of War 4”.

Warto dodać, że oprócz Gears of War Ultimate Edition, tak płynną animację uzyskano również w Halo 5: Guardians. Dlatego też nadszedł czas na kolejny krok naprzód.

„Podobnie jak pierwsze Gears of War było pokazem graficznych możliwości Xboksa 360, tak Gears of War 4 zaprezentuje moc konsoli Xbox One” – powiedział Ferguson. Nie wiadomo jednak, w jaki sposób chce on utrzymać stałe 60 klatek na sekundę – przypomnijmy, że twórcy Halo 5 zdecydowali się w tym celu na zastosowanie dynamicznej rozdzielczości. 

Wszystko okaże się już jesienią tego roku. To właśnie na ten czas planowana jest bowiem premiera gry Gears of War 4. Wcześniej, bo już wiosną odbędzie się natomiast pierwsza tura beta testów przeznaczonych dla nabywców wspomnianego Gears of War Ultimate Edition. Niebiorący udziału  w pracach ojciec serii, Cliff Bleszinski, przyznał w jednym z wywiadów, że jest spokojny o markę, a fani będą „bardzo zadowoleni” z tego, co zaoferuje część czwarta.

Tymczasem przypomnijmy sobie publikowany wcześniej gameplay:

Źródło: GameSpot

Komentarze

97
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    NewUnnamedUser
    2
    Gram od wielu lat w Enemy Territory w sieci, gdzie ilość FPS-ów ma spore znaczenie i nie wyobrażam sobie grać w tę grę z mniejszą ilością, niż 125 klatek na sekundę. Widać różnice pomiędzy 75 a 125 fps, nawet nie wspomnę o niższych wartościach rzędu 25-30 - to jest straszna porażka. Nie twierdzę, że każda gra powinna mieć od razu 120 fps, ale niektóre gry mogą, a nawet i powinny. Szczególnie właśnie FPS'y sieciowe, gdzie szybkość animacji i odświeżania jest równie ważna jak jakość łącza internetowego - ping, pakiety itd. Moim zdaniem gry na konsole to troszkę inna bajka, więc 30/60 fps spokojnie wystarcza.
    • avatar
      poncjusz
      1
      Zapewne odpalone na PC.
      • avatar
        Konto usunięte
        1
        Jak sie da podłączyć myszkę to pogadamy
        • avatar
          DanyGee
          1
          A ja bym chciał, by zachwycało grywalnością a nie grafiką.
          • avatar
            kristof080
            0
            Myszka dziala, klawiatura tez. A grafike spowalniaja same pc, bo nie kazdy ma super specyfikacje. Wiekszosc pc to ta sama pulka wydajnosciowa co konsole albo i gorzej.
            • avatar
              Kieresz
              -1
              ten sprzet nigdy nie zachwycil i nie zachwyci grafika.....dlatego po dwoch latach go sprzedalem....
              • avatar
                kristof080
                -3
                A druga połowa w 4k w 20 fps hehehe
                • avatar
                  KENJI512
                  -14
                  Jak widzę tytuł w stylu "gra xbox/ps zaskoczy grafika!" a potem czytam, ze zaskoczy magicznymi 60fps... gdzie po co te 60fps, skoro ludzkie oko widzi tylko 30fps i jest ono bardziej kinowe...

                  ahh aż mi szkoda więcej słów na ten postęp w konsolach :D
                  • avatar
                    krystianbog
                    0
                    Wątpię, żeby ukazał cały potencjał konsoli. Producenci dopiero uczą się tworzyć gry na tym sprzęcie, pokaz jej możliwości będzie można zobaczyć za parę ładnych lat. Nie jestem fanboy'em, tylko tak uważam .