Na topie

Grafika w wersji beta Battlefield 1 na PC i konsolach - porównanie

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Na której platformie Battlefield 1 wypada pod względem oprawy graficznej najlepiej i jak duże są różnice?

  • Grafika w wersji beta Battlefield 1 na PC i konsolach - porównanie
A A

Zapewne spora część z Was korzysta z otwartych beta testów Battlefield 1. Jak pierwsze wrażenia, grafika się podoba?

Pytanie o ten akurat aspekt gry nie padło przypadkowo. Wprawdzie nie jest to element najważniejszy, ale zawsze milej gdy oczy nacieszyć mogą się ładnymi widokami. Poza tym twórcy serii Battlefield zazwyczaj chwalą się oprawą graficzną, a zatem są z tego przez wielu rozliczani. Między innymi przez ekipę Candyland, której beta Battlefield 1 uwadze ujść nie mogła.

Przygotowany został materiał wideo, który porównuje grafikę z wersji na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Wszystkie ujęcia pochodzą z mapy Pustynia Synajska, ale inaczej być nie mogło - tylko ona dostępna jest bowiem w becie.


Jeśli natomiast interesuje Was wyłącznie wersja na PC, z uwagą zapoznacie się najpewniej z drugim materiałem porównującym grą na ustawieniach Low, Medium i Ultra. Wykorzystany został tutaj komputer z procesorem Intel Core i7 6700K 4.00 GHz, 16 GB RAM oraz Palit GeForce GTX 980 Ti Super Jetstream 6GB.


Źródło: Candyland, battlefield

Odsłon: 15857 Skomentuj newsa
Komentarze

150

Udostępnij
  1. mutissj
    Oceń komentarz:

    17    

    Opublikowano: 2016-09-02 20:36

    PC lepsze od konsol !:D
    ból pupy za 1, 2, 3 ...

    Skomentuj

      1. PaveuSan
        Oceń komentarz:

        31    

        Opublikowano: 2016-09-02 21:45

        Komputer nie służy tylko do grania kolego

        Skomentuj

          1. Next_Gen_1987
            Oceń komentarz:

            26    

            Opublikowano: 2016-09-02 23:18

            Czyli co, jak mam GTX 980+ no mam tylko grać i nic więcej? Idiotyczne stwierdzenie..

            Skomentuj

          2. Next_Gen_1987
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2016-09-02 23:19

            * To miało być..

            Skomentuj

          3. PL_SBX
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2016-09-03 15:38

            Epicko wykonany bait.

            Płaczcie że trzeba ulepszać PC.. mój gtx460 utrzymuje mi ok. 50FPS w FHD na niskich.
            Słabe argumenty z tym ulepszaniem - przecież nikt nie każe grać na ultra.

            Skomentuj

      2. Adriian
        Oceń komentarz:

        17    

        Opublikowano: 2016-09-02 21:46

        A w ilu fps ci "furczy"?

        Skomentuj

          1. mathewitp
            Oceń komentarz:

            16    

            Opublikowano: 2016-09-03 00:30

            Mamusia dała tylko na PS'a?

            PS4 u mnie w domu dziala tylko jako blueray. Do niczego wiecej się nie nadaje. Pozdrów rodziców i przekaż aby kieszonkowe zwiększyli.

            Skomentuj

          1. musslik
            Oceń komentarz:

            -20    

            Opublikowano: 2016-09-02 22:27

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            a na co mi 144hz w grze dla casuali???
            ludzie przejdą singla pograją chwile w drętwe multi i wyjdzie kolejny BF

            Skomentuj

          2. k3m0t
            Oceń komentarz:

            10    

            Opublikowano: 2016-09-02 22:47

            Jak kogoś stać to niech wydaje.
            Sam mam PS4 i co roku zmieniam kompa, a raczej grafikę na topową by grać na 165Hz monitorze w multi ze znajomymi.
            Gdzie gierki swoje potrzebują.

            PS4 jest do Fify itp, PC to już dla graczy którzy oprócz zwykłego grania na 30fps-ach lubią mieć najlepszą grafikę i płynność o której konsola może pomarzyć.

            Skomentuj

          3. musslik
            Oceń komentarz:

            -7    

            Opublikowano: 2016-09-02 22:38

            zgadza się jest różnica ale nie aż "TAAAAAKA" :)

            Skomentuj Historia edycji

          4. Orlyyyy
            Oceń komentarz:

            -17    

            Opublikowano: 2016-09-03 01:06

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Nie wiedzialem, ze jesteś az takim baranem. Input jest niezależny of ilości fps jest twoja responsywnosc na przereklamowanym 144hz jest taka sama jak na 60 ale lepiej jest wmawiać sobie dyrdymaly jak już sprzedali sie nerkę na monitor 144 hz

            Skomentuj

          5. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-03 12:42

            Kitamo masz rację.

            https://www.youtube.com/watch?v=5KXNeqMISLY

            Jak widać na przykładzie tego filmiku, to programiki do monitorowania pracy GPU pokazują nawet lag przy danej ilości fps. Przy 144 fps jest to 7ms, przy 60 fps 16ms, a w dodatku monitor z 144Hz pozwala na włączenie v-sync z dwa razy mniszym kosztem laga jak jest to przy monitorze 60Hz.

            Skomentuj

          6. FaraonM
            Oceń komentarz:

            6    

            Opublikowano: 2016-09-02 23:29

            To po co kupujesz konsole skoro wyjdzie zaraz następna ??

            Skomentuj

          7. k3m0t
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2016-09-02 23:52

            Jak Mnie stać to kupuję.
            Kup sobie Monitor 165Hz z matrycą ips i pograj na najlepszych ustawieniach to zobaczysz jaka jest przepaść na konsolą.

            Głupoty gadasz bo nawet takiego sprzętu na oczy nie widziałeś.

            Stać cię tylko na konsolę więc trolujesz.

            Pierw porównaj, potem oceniaj.
            A czy coś się opłaca czy nie to zależy od portfela.
            PS4 mam do dzisiaj, kupiłem X-boxa One żeby zrobić porównanie, pograłem w gry które są tylko na xbox-a i stwierdziłem że jest gorszy od PS4. PC-ta zmieniam raz na 3 lata przed końcem gwarancji i kupuje nowego. Grafika zależy co rok/półtorej dla pełnego komfortu z gier.

            Skomentuj

          8. musslik
            Oceń komentarz:

            -4    

            Opublikowano: 2016-09-03 17:32

            Ludzie to nie o to chodzi czy kogoś stać czy nie ale po co mi 144/165Hz jak nie gram "zawodowo" w FPS???

            Skomentuj

      3. rlistek
        Oceń komentarz:

        16    

        Opublikowano: 2016-09-02 23:50

        Po przeczytaniu twoich (polandia cebulandia) kilku komentarzy, niżej można śmiało stwierdzić, że strasznie boli cię to, że nie możesz sobie pozwolić na porządny komputer do grania i muśisz się zadowolić budżetową konsolą dla plebsu.

        Otóż już ci wyjaśniam dlaczego ludzie płacą więcej za dobrego kompa, a nie grają w jakieś półsrodki na konsoli - BO MOGĄ.
        Jeśli ktoś się czymś pasjonuje to przeznacza jakąś tam część swojego dochodu na to hobby. Jeśli nawet miałby wymieniać grafikę co rok, tak jak mówisz (co jest oczywiście bzdurą), to jeśli chce i go stać to dlaczego miałby tak nie robić. To, że tobie brakuje środków na taki wydatek, nie znaczy, że wszyscy mają ten problem.
        Zachowujesz się jak jakiś janusz co widzi rodzine wracającą z zakupami i mówi "ale oni głupi, tyle nakupili jakiegoś jedzenia, a ja tu mam tanie browary i kilo cebuli za piątaka w biedrze".

        Skomentuj Historia edycji

          1. rlistek
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2016-09-03 00:48

            To dlaczego czepiasz się i wylewasz żale na kogoś kogo pasją są gry PC?

            Skomentuj

          2. mjwhite
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2016-09-03 07:46

            to idź nakręć kolejną część głupi i głupszy z Tobą w roli głównej i przestań zaśmiecać komentarze.

            Skomentuj

          3. Kynareth
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2016-09-03 13:15

            Na PS4 czy XBO można jak najbardziej z przyjemnością pograć, ale obiektywna prawda jest taka, że na PC gry mogą działać i wyglądać dużo lepiej. Tak jak posiadacze PS4 podniecają się, że gry wyglądają lepiej niż na PS3, tak samo PCtowcy mogą podniecać się, że wyglądają lepiej niż na PS4.

            Konsolowcy jak zwykle mają ból dupy, że ich nie stać na mocnego PC i doszukują się powodów, aby dogadać pececiarzom. PC jest po prostu bardziej uniwersalne. Może służyć jako konsola, ale także do pracy, przeglądania Internetu itp.

            Skomentuj

          4. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-09-03 16:06

            Dalej wrzucasz tylko dobre momenty graficzne z u4, a jak ktoś pokaże gorsze momenty, to wypisujesz, że gra tak nie wygląda :).

            Skomentuj Historia edycji

          5. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 12:38

            "Dalej wrzucasz tylko dobre momenty graficzne z u4, a jak ktoś pokaże gorsze momenty, to wypisujesz, że gra tak nie wygląda :)."

            A ty może najpierw zagraj, a nie wypowiadaj się o dobrych momentach graficznych co?
            Równie dobrze mógłbyś pouczać profesora medycyny jaki lek lepiej podać.

            Skomentuj

          6. rlistek
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2016-09-03 16:26

            Wszystkie te gry które podaleś to tuneliki. Bez problemu można zrobić lepiej wyglądające gry na PC, bo po prostu fizycznie PC ma więcej mocy obliczeniowej. To, że nikt tego nie robi świadczy o tym, że na PC nie ma na coś takiego, aż tak dużego popytu żeby w to inwestować. To, że konsolowcy czują się zobowiązani do kupowania wszystkiego co im producent rzuca z naklejką "exclusive" nie świadczy o nich dobrze. Przykładowo nie słyszałem jeszcze nigdy w życiu opinii co by ktokolwiek powiedział, że takie The Order było dobrą grą - jedynie "ładnie wygląda". Jak natomiast wygląda bezkompromisowa gra na PC miałeś okazję zobaczyć w 2007 roku przy okazji pierwszego Crysisa. To, że takich gier nie ma więcej to już czynniki ekonomiczno-marketingowie.

            To, że takie ND robi gry na PS to nie zasługa mocy konsoli, a zarządu Sony, że ich związało kontraktami. Każ takim ludziom zrobić grę na PC to dopiero zobaczysz co naprawdę potrafią jak ich nic nie będzie ograniczać.

            Poza tym, konsola to urządzenie wyłącznie dla casuali, co sobie grają w gierki z aimbotem na ultra łatwym poziomie (o czym świadczy różnica w poziomach trudności w przypadku tytułów multiplatformowych, gdzie najtrudniejszy poziom z konsoli rzadko dorównuje 'normalnemu' na PC).
            Nie bez powodu w takim Overwatchu na PC esport kwitnie, a na wersje konsolowe pies z kulawą nogą nie spojrzy (że aż robią darmowe weekendy co by graczy zachęcić). Skillowa, złożona gra, nie jakieś CoDy to konsolowcy wymiękają. Tak samo Quake Champions zapowiedziane wyłącznie na PC, bo jak sami twórcy mówią, nie chcą żadnych kompromisów.

            A co do ceny, to konsole to po prostu budżetówka, jak ktoś ma problem z odłożeniem na PC. Nie wiem jak można się szczycić, że płaci się mniej za półśrodki, bo się nie ma na porządną maszynę. Albo ewentualnie jak sobie nie radzi z komputerem (coż.. może są ludzie z IQ mniejszym niż 60, że nie potrafią ogarnąć, że po włożeniu płyty wystarczy kliknąć Install->Next->Next->Next->Finish, a jak GeForce Experience pyta czy zaktualizować sterowniki kliknąć Tak)

            Skomentuj Historia edycji

          7. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 12:35

            "Wszystkie te gry które podaleś to tuneliki."

            Jeden poziom z uncharted(chapter 10) jest większy niż niejedna cała gra.

            http://i.imgur.com/TpVPi1i.png
            http://i.imgur.com/0Ek0H8Y.png
            http://i.imgur.com/tdXKacZ.png

            "Bez problemu można zrobić lepiej wyglądające gry na PC, bo po prostu fizycznie PC ma więcej mocy obliczeniowej. "

            Tego chyba nikt tutaj nie neguje. Teoretycznie tak, mocne karty graficzne są znacznie mocniejsze od konsol tylko co z tego jak w praktyce żaden tytuł nie wykorzystuje w sposób efektywny tej mocy.

            "Przykładowo nie słyszałem jeszcze nigdy w życiu opinii co by ktokolwiek powiedział, że takie The Order było dobrą grą"

            No ja osobiście uważam the order za bardzo dobrą grę. U mnie ma jakieś 8+/10 i zaraz po wiedzminie jest to najlepsza gra 2015 roku. Takich opini jest więcej, możesz sobie sprawdzić opinie w encyklopedii na ppe.pl
            Najbardziej na the order narzekają ci którzy... nie grali.

            Skomentuj Historia edycji

          8. rlistek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-09-04 16:23

            Nie wiem, nie grałem w te gry, ale nie dlatego, że nie mam PS4, a dlatego, że mnie nie interesują. I to właśnie dlatego nie mam PS4, bo to urządzenie nie ma dla mnie nic do zaoferowania.
            Ja gry traktuję jako sport, dlatego grywam niemal wyłącznie w competitive multiplayer. To, że tytuły multiplatformowe wyglądają lepiej na PC to swoją drogą, ale po prostu esport jest domeną PC i żadna kasa pakowana w turnieje CoD czy Fifa na konsoli tego nie zmieni. Ludzie wolą oglądać gry w których liczy się skill, a nie przeciętnych dzieciaków klikających przyciski na padzie.

            Także nawet jeśli by te twoje ulubione tytuły były dostępne na PC to i tak najprawdopodobniej bym w nie nie zagrał, bo szkoda by mi było na to czasu. W ostatnią taką grę single player w którą grałem był W3, którego bez żadnej wątpliwości, każdy kto tylko miałby wybór i możliwości wybrałby w wersji PC, a następną na jaką czekam to nowy Mass Effect, który bez wątpienia również wyglądać i działać będzie lepiej na komputerach.

            O 30fpsach nawet się nie wypowiem, bo równie dobrze można by grać w Power-Pointa.

            No i wciąż mnie zastanawia, czy wy konsolowcy naprawdę gracie latami w te same gry single player? Bo od pamiętam kiedy, zawsze każdy argument konsolowców to te same 3-4 tytuły powtarzane w koło i na nowo. Nie nudzi to wam się?

            A jeśli faktycznie ktoś by był zajarany na te konsolowe exclusivy to co za problem kupić używanego Playa i używane gry, przejść i to wszystko odsprzedać z miminalną lub nawet bez straty? Albo zostawić niech się kurzy, jeden pies.

            Bo w mulitplatformowe oczywiście, że lepiej grać na PC, który daje ci wybór, a nie zmusza do grania w jedyny przez producenta słuszny sposób. Na PC moge grać przy biurku z kilkoma monitorami albo postawić przy TV. Mogę grać myszą/klawą, mogę spobie podpiąć kilka padów i grać ze znajomymi w salonie. Mogę robić co chcę i żadne Sony/MS mi nie będzie wmawiać, że mam grać tak jak oni chcą, a nie jak ja chcę.

            PC jako sprzęt do grania od każdej konsoli jest lepszy i z tym nie da rady się sprzeczać. To, że konsola może być tańsza to nie jest żaden argument, a może jedynie opcja dla kogoś kogo nie stać lub nie chce wydawać kasy na pełnoprawny produkt.

            Skomentuj

      4. Nullmaruzero
        Oceń komentarz:

        6    

        Opublikowano: 2016-09-02 23:55

        To tak tak Cię gry na konsolę wciągnęły że postanowiłeś trollować pecetowców na pełen etat? Chyba że to efekt tego że w wolnym czasie jak Ci ładuje mapy to klepiesz te komentarze z konsoli, to wtedy szacun, niszczysz te blaszane łby - podobno zaczęli kupować konsole i spamować konsolowców w grach przez to.

        Skomentuj Historia edycji

      5. KrzychuG
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-09-03 10:20

        Az tak sie grzeje, ze chlodzenie "furczy"? Uuu, to na gwarancje czas wyslac.

        A tak szczerze, Battlefield ma dosc zoptymalizowany silnik i nie trzeba az tak wiele zeby przegonic konsole przy bardziej stabilnych klatkach.

        Skomentuj

      6. qwerty1997
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2016-09-03 10:44

        Kiedy w końcu benchmark da Ci bana za te durne komentarze? Ale takiego na ip abyś kolejnych kont nie zakładał...

        Skomentuj

      7. misiofazi
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2016-09-03 11:47

        Pieniądze wydane na upgrade PC są pokrywane u konsolowców przez ceny gier na konsole więc jedni i drudzy wydają tyle samo !!!

        Skomentuj

      8. Agares
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2016-09-03 12:17

        Różnica między pececiarzami a konsolowcami jest taka że nas pctowców na porządne pc stać :D

        Skomentuj

        1. Bartusiak69
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-09-03 15:12

          Jak ktoś jest zaradny to w cenie konsoli złoży porządny PC i będzie mógł na nim grać / streamować / nagrywać / obrabiać grafikę czy wideo i wiele innych rzeczy.
          A gry na PC z biegiem czasu potrafią kosztować grosze lub dają je prawie za darmo .
          Ja uważam akurat że PS4 jest dla bogatych lub wygodnych i tyle, bo na pewno nie wydałbym na grę 200-300 zł + telewizor bym nie musiał się kłócić, bo na monitorze to trochę lipa.

          Skomentuj

  2. gagex123
    Oceń komentarz:

    9    

    Opublikowano: 2016-09-02 20:42

    Na jakiej rozdzielczości to działa na XO? Przecież od patrzenia na to, aż oczy bolą... Wiem, że XO często zaniża rozdzielczość w grach (np zamiast 1080p w ps4 900p w xo), ale tutaj strasznie to widać.

    Skomentuj

  3. codowiec9
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-09-02 20:42

    Ciekawe jak wygląda cena całego komputera który uciągnie BF1 na ultra w stosunku do np. PS4. I wtedy można stwierdzić czy warto dokładać dla trochę lepszej grafiki

    Skomentuj

    1. drcocaina
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2016-09-02 20:54

      Lepiej kupić loda niż lizać przez szybę. BF1 na konsolach na tym filmie wygląda jak samochody Renault wyprodukowane przez Dacie.

      Skomentuj

    2. mutissj
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-09-02 20:56


      --------------------------------------------------------

      - [179 zł] Dysk
      HDD Toshiba 500GB

      - [144 zł] Pamięć
      DDR4 Crucial 8GB 2133 / CL15

      - [121 zł] Zasilacz
      SilentiumPC Elementum 350W

      - [245 zł] Procesor
      Pentium G4400 ~ 3,3 GHz BOX

      - [89 zł] Obudowa
      SilentiumPC Brutus S20 Pure Black

      - [209 zł] Płyta główna
      MSI H110M PRO-D

      - [994 zł] Karta graficzna
      Palit GeForce GTX1060 DUAL 3GB GDDR5

      --------------------------------------------------------
      SUMA: 1981 zł

      Skomentuj

      1. kristof080
        Oceń komentarz:

        -5    

        Opublikowano: 2016-09-02 21:08

        Mialo byc, ultra, na tym to sobie na medium pograsz.

        Skomentuj

        1. Mariusch
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2016-09-02 21:18

          Prawda. Nawet na high się nie pogra. Choć GTX1060 nawet w wersji 3GB nie jest zły to ten procek to kpina. i3 to minimum, a jeśli chcemy pograć na Ultra to trzeba doliczyć jeszcze z 800-1000zł.

          Edit. Zapomniałem, że w takiej sytuacji trzeba zmienić płytę główną i zasilacz, więc kolejne 300-400zł trzeba doliczyć.

          Skomentuj Historia edycji

          1. mutissj
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-09-03 08:06


            1.) zasilacz na styk będzie,

            2.) ten Pentium 6 generacji skylake jest bardzo mocny zobacz testy https://www.youtube.com/watch?v=JqLQAPmnJtg

            3.) co ma do tego płyta główna xd?

            Skomentuj Historia edycji

          2. Mariusch
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2016-09-03 11:40

            Ad1. Zasilacz na styk to głupota, gdyż będzie niemiłosiernie wył, a przy okazji szybciej się spali.

            Ad2. Procek jest obciążony na maska, a to dyskwalifikuje go do gry w takim trybie. Inna sprawa to to, że Battlefield 4 ma już 3 lata i współczesne gry o wiele bardziej są obciążające.

            Ad3. Inny socket, mocniejsza sekcja zasilania = kilkaset zł więcej.

            Skomentuj Historia edycji

        2. rlistek
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-09-03 16:41

          Przecież na konsoli nie masz ustawień ultra z PC, więc jak chcesz prównywać cene do ustawień to porównuj PC który uciągnie na medium/high jak to jest w przypadku konsoli.

          Skomentuj

        1. Adriian
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-09-02 21:49

          Ale do ceny konsoli dolicz tysiaka na telewizor, bo jak ktoś z reguły nie ogląda TV, to musi kupić albo kompletny zestaw komputerowy albo konsola + TV.

          Skomentuj

          1. owatanka
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-09-02 22:03

            A monitor to ci gratis do kompa daja?

            Skomentuj

          2. juventino
            Oceń komentarz:

            12    

            Opublikowano: 2016-09-02 22:18

            i jeszcze kilkaset tysięcy za mieszkanie bo jak ktoś jest bezdomny...

            Skomentuj

          3. MaxDamageDA
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2016-09-03 01:41

            Najlepszy komentarz w bataliach pc vs konsola jaki kiedykolwiek przeczytałem :P

            Skomentuj

      2. codowiec9
        Oceń komentarz:

        -5    

        Opublikowano: 2016-09-02 21:19

        A system operacyjny, klawiatura, myszka i podkładka?

        Skomentuj

        1. Mariusch
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-09-02 23:05

          Zainstaluje jakąś z dystrybucji Linuxa i system będzie miał za free.

          Skomentuj

          1. Mariusch
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-09-03 16:38

            Widać, że o Linuxie nic nie wiesz. Sam nie jestem zwolennikiem tego systemu ale jak już się wypowiadać to jakieś pojęcie trzeba mieć.

            Skomentuj

        2. KrzychuG
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-09-04 21:09

          Systemu akurat nie musi. W10-ka w wersji dla insiderow jest darmowa (godzac sie na bycie krolikiem doswiadczalnym i testowaniem przyszlych aktualizacji).

          Skomentuj

      3. Snake73
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-09-06 19:46

        System jak rozumiem z torrentów.

        Skomentuj

    3. fatamorgana68
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2016-09-02 21:50

      No ale kto bogatemu zabroni? :D

      Skomentuj

  4. kiziamizia2
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2016-09-02 20:51

    kuuurde aż oczy mnie zabolały jak porównali PC do Xboxa ... jakieś zamazane wszystko ciężko skupić wzrok ;/ .. ale z drugiej strony na konsolach gramy na TV z dużej odległości to może nie ma aż takiego strasznego efektu

    Skomentuj

  5. KOZICZEK
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2016-09-02 20:55

    lubie grac na konsoli, ale nie mam zadnej frajdy celowac na padzie..

    Skomentuj

      1. codowiec9
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-09-02 22:16

        możesz poratować linkiem do takiego rozwiązania? dzięks

        Skomentuj

          1. zed76
            Oceń komentarz:

            12    

            Opublikowano: 2016-09-02 22:38

            Polandia cebulandia udziela się na każdych forach. Na pc z amd ma amd na pc z nvidia ma nvidie na konsolach ma konsole itp. Wiec jedyne co ma na pewno to telefon lub laptop na którym może pisać co chce i gdzie chce

            Skomentuj

  6. zed76
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2016-09-02 21:59

    Ogólnie porównywanie grafiki między konsolami a pc powinno odbywać się na żywo. Mam pc i ps4 na obu zagrałem i mogę tylko powiedzieć że kupię wersje na pc. W obu przypadkach uruchomiłem grę na 48" tv różnica jest spora i to w każdym aspekcie, grafika, płynność i dźwięk.

    Skomentuj

  7. robertgr1
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-09-02 23:09

    U mnie na PS4 w ogóle nie chodzi ciągle nie może połączyć się z serwerem robię pyk i dupa to samo z world of tanks gra się aktualizuje ale nie działa całe szczęście że mam komputer o kant dupy rozbić taką konsole

    Skomentuj

    1. sabaru
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-09-03 01:53

      Może coś masz z portami polokowane u swojego dostawcy neta. Ja tak miałem z xbox 360. Jak grałem na PC to nie było żadnego problemu, a jak na konsoli to już był. Dopiero dzwoniłem do niego i coś tam porobił i działa.

      Skomentuj

  8. robertgr1
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-09-02 23:14

    Wygląda to tak https://zapodaj.net/...7adcc7.jpg.html , https://zapodaj.net/...b37b63.jpg.html , i tak sobie mogę czekać w nieskończoność gra była pobierana i instalowana kilka razy , natomiast w BF1 nie mogę się połączyć z serwerami EA testowałem na wifi i kablu ciągle jest to samo .Wolę sobie zainstalować sterowniki zapłacić za podzespoły ale wiem że będzie działać płynnie i wyglądać tak jak należy a nie jak na PS4 gdzie muszę się zastanawiać czy gra w ogóle zadziała czy nie pomijam już kwestie płynności i poziomu grafiki

    Skomentuj

  9. rl1w3d
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2016-09-03 00:15

    A ja wydałem na kompa z myślą głownie o grach, w tym nowy Battlefield 11 tys zł, konsolowcow pewnie teraz dupa boli ale to zazwyczaj tylko tych co nie stac na dobry komputer :-p konsole sa tak super ze musza juz wydać nowe bo na starych znaczy nowych gry ledwo ciągną 30 fps. Żenada rozwój grafiki od crysisa nie wiele sie zmienił a konsole po tylu latach nie radzą sobie z grami full hd. To konsole sztucznie zachamowaly rozwój grafiki :-( ja mam gtx 1080 msi sea hawk i przyznam ze do full hd szkoda karty, ale tutaj barierę juz stanowi procesor intel 6700k, w każdym razie w trybie ultra mam około 144 fps :-D bez hejtu, mam monitor z odświeżaniem Asus rog 165 Hz + gsync wiec wiecej fps nigdy za mało :-)

    Skomentuj

    1. agnus
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-09-03 00:40

      Jak już zainwestowałeś w PC to zainwestuj teraz w Słownik Poprawnej Polszczyzny ;-)

      Skomentuj

    2. mathewitp
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-09-03 00:41

      Trafiłeś w samo sedno. Ale niestety konsole zawsze będą chamować rozwój bo muszą być relatywnie tanie,. żeby opłacało się je kupić. Konsola to przereklamowana sprawa, mój ps4 zbiera tylko kurz a włączany jest tylko w momencie kiedy żona chce obejrzeć serial na VOD ^^

      Skomentuj

    3. cezzet
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2016-09-03 04:14

      Stać mnie na komputer, może nie rzędu 11 tys bo prawdopodobnie wolałbym dodać następne dziesięć i kupić lepszy i bezpieczniejszy samochód. Mam PS4 wyłącznie do tytułów exclusive i zastosowań multimedialnych. Oczywiście posiadam też pc na którym gram w ultra uber hiper set. Pytanie tylko do siebie PO CO??!! Exy na ps zawsze byly zaje*****. Na PC też można znaleźć perełkę która wykorzystuje tą moc za 11 tys. nazywa się chyba 3dmark albo passMark, albo jakaś gra na 4k w ultra z monitorem w pierdylionie Hztów. Zabij mnie bo zgubiłem swój wątek, chyba chodziło mi o to że priorytety się zmieniają... Także życzę Ci powodzenia w oddawaniu się fpsom, i innym parametrom które w dzisiejszych czasach są tak ważne. Kiedyś pod gry robiło się configi plików dzisiaj pod gry robi się configi portfela... GG&HL

      Skomentuj

      1. rl1w3d
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-09-03 08:12

        ja średnio wymieniam komputer co trzy lata ale jak juz wymieniam to po całosci, dla jednego 11 tys to spora kwota na która pracuje sie kilka miesięcy a dla drugiego 11 tys to jedna pensja, fakt jak ktoś zarabia gorzej to moze być mu po prostu szkoda wydać tyle kasy na komputer albo ma zupełnie inne priorytety.

        Skomentuj

  10. Kuciapa
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-09-03 00:34

    Nie podchodzi mi ten Bf :/ chyba za dużo w cesa i arme gralem chodzi w BF 3 mialem ponad 1000 h

    optymalizacja jest dobra na rozdzialce 2560x1440 wszystko na ultra fps max 70pare , gpu gtx 980 TV 32 cale :)

    Skomentuj

  11. agnus
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2016-09-03 00:39

    PC Masterrace :)
    Ale i tak gram na PS4... Znudziło mi się inwestowanie w PC co chwila.

    Skomentuj

  12. rl1w3d
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2016-09-03 00:50

    Moim zdaniem jest to najlepszy Battlefield od czasów Bad company 2 :-) mam nadzieje ze kiedyś wyjdzie kontynuacja, na poczatku obawiałem sie jak to celownik mechaniczny bez kalimatora, ale nie potrzebnie :-)

    Skomentuj

  13. Roller Mobster
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2016-09-03 08:04

    Cóż, biorąc pod uwage cene sprzętu, konsole tradycyjnie górą. Nihil novi.

    Skomentuj

    1. rl1w3d
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2016-09-03 08:18

      zobaczymy jakie bedą ceny nowej generacji konsol a zapowiadają ze tanio nie bedzie ;-) konsola PS4 dobrze sie sprawuje jako odtwarzacz multimedialny i taka pełni u mnie funkcje, a w gry gram na komputerze.

      Skomentuj

    2. rl1w3d
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-09-03 08:18

      zobaczymy jakie bedą ceny nowej generacji konsol a zapowiadają ze tanio nie bedzie ;-) konsola PS4 dobrze sie sprawuje jako odtwarzacz multimedialny i taka pełni u mnie funkcje, a w gry gram na komputerze.

      Skomentuj

      1. Roller Mobster
        Oceń komentarz:

        -6    

        Opublikowano: 2016-09-03 09:18

        Wole grać na platformie grom dedykowanej.

        Skomentuj

    3. rlistek
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2016-09-03 16:46

      Dla januszy oczywiście, że tak. Lepiej tanie browce i cebulę z biedry niż jakieś wędliny i nie wiadomo co od rzeźnika. Kto by za to płacił!

      Skomentuj

  14. Artik
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2016-09-03 09:11

    NIGDY konsola nie da takiej grafiki jak PC na ULTRA.
    Jednak porównując nie jest źle.
    Za ułamek ceny mamy dość podobną grafikę.

    Skomentuj

    1. Roller Mobster
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2016-09-03 09:20

      NIGDY PC nie da takiej grafiki jak konsola w grach ekskluzywnych :)

      Skomentuj

      1. Artik
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-09-03 10:13

        Nie piszemy o grach ex. bo ex nie ma ich do czego porównać.

        Mowa jest o grach wieloplatformowych, gdzie powtarzam jeszcze raz że konsola nigdy nie da takiej grafiki jak PC na ULTRA.
        Jeszcze jedno. Może tak być niedługo że te ex. będą w usłudze PlayStation Now, a wtedy wszystkie atuty konsol się skończą.
        Gram na PS4, PS3 i PC dla jasności, a na konsolach nawet częściej.

        Skomentuj Historia edycji

        1. Roller Mobster
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2016-09-03 11:42

          Szkoda jeno, że niemal każda gra na PC po premierze jest niegrywalna.

          Skomentuj

          1. Artik
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2016-09-03 12:36

            Policz na palcach jednej ręki te dobre gry EX na PS4

            Uncharted 4, Bloodborn, i The Order 1886, który zresztą nie był taki rewelacyjny graficznie jak się go opisuje czy przytaczany Drive Club. Wiecznie to samo w kółko.
            Bo chyba nie Killzone: SF czy Infamous: SS który zresztą splatynowałem.
            I wieczne to 30fps. jak dobrze pójdzie, chociaż żeby było stałe nic nie powiem. Zadawala mnie stałe 30fps, ale stałe a nie tak jak w przypadku konsol.
            A jak z innymi grami np. FarCry4, Dying Light, czy nawet Fallout 4? Grafika średnia w porównaniu do PC, a najbardziej mnie wk..wia te doczytywania dalszych tekstur czy terenu, roślinności (chyba wiecie o co mi chodzi z daleka nie ma a jak podejdziesz nagle w cudowny sposób jest :D)
            Takich wieloplatformowych gier można wymienić więcej.

            Skomentuj

  15. power1
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-09-03 10:00

    Gram na Pc - Xeon e3 1231 v 3 i gtx 970 , 8gb ramu gra lata na ultra z fxxa w 1080p i 60- 90 klatkach .
    Gram tez na ps4 i grafika jest podobna tylko obraz na pc troszke ostrzejszy i plynnosc na podboju na 64 graczy sporo słabsza na moje oko to od 40-60 klatek i czasem czuc te dropy ale tez sie fajnie gra .

    Skomentuj Historia edycji

    1. Roller Mobster
      Oceń komentarz:

      -5    

      Opublikowano: 2016-09-03 11:38

      A U4 w ilu Ci chodzi? :D

      Skomentuj

      1. rlistek
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2016-09-04 12:10

        Ile razy przechodzisz tę samą grę single player?

        Skomentuj

      1. Olfen115
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2016-09-03 12:27

        R7 370, I5 750 2.67GHz, 8 GB 1333Mhz RAM = High/Medium = Brak spadek ponizej 45FPS. Nawet mój dawny PCet osiągnął jakość taką samą jak PS4 :)

        Skomentuj

          1. KrzychuG
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-05 20:28

            Jego ultra moze sie od twojeg roznic, chocby antyaliasingiem. Sam gram na niepodkreconym 2600k z niepodkrecona 780-ka w 1440p i na mieszance ultra-high-medium (lightning quality i undergrowth quality na high, effects i post process quality na medium, fxaa medium i ssao) z fov na 74 (90). Calosc, na mapie z bety dziala w 60 klatkach, jedyne spadki jakie widze to czasem przy killcamie. Procek, w moim przypadku nie jest problemem.

            Skomentuj

  16. Foxy the Pirate
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2016-09-03 12:42

    Zastanawia mnie czemu ktokolwiek jeszcze odpisuje tej cebuli? Przecież to oczywisty bait, i na ch** się tu produkować? Zlać klauna a komentarz zakopać :v

    Skomentuj

  17. Grapen
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-09-03 14:07

    Ja stwierdzam: not bad.

    Skomentuj

      1. Artik
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2016-09-03 15:46

        Do kolegi PogromcaPCMR
        Może w ferworze walki w wielu grach tego nie widać ale piotreeek ma bardzo wiele racji i jest tak jak on pisze.
        Nie rozumie tylko dlaczego zwolennicy konsol nie chcą przyznać racji że grafika w każdej grze na konsolach jest gorsza i nie ma co się temu dziwić.
        Zawsze to samo Uncharted 4. Myślisz że wszyscy uwielbiają tą grę, a do tego śmiejesz się że nie ma tej gry na PC, ale jest wiele innych których nie ma na konsoli. Poczekamy i być może w przyszłości PlayStation Now wytrąci ci ten argument z dłoni.
        Nie masz PC a wypowiadasz się i zagorzale walczysz, bo jak byś miał nie wypisywałbyś takich głupot. Sugerujesz się Youtube a tam nie zawsze można zobaczyć różnicę.
        Ja mając PC i PS3,PS4 wyraźnie widzę i twierdze że gry na kompie wyglądają lepiej i nie jest to wina TV, a komp nie musi być drogi. nie interesuje mnie również 4K.

        Skomentuj Historia edycji

          1. Artik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-03 17:42

            Ja widziałem Uncharted 4 bo mam, nigdy nie twierdziłem że jest zły. Twierdze tylko że jest jedyny.

            Skomentuj

          2. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2016-09-04 11:06

            Gdyby to były "spaprane" screeny, to by wstawił swoje jako dowód (na to, że u niego wygląda to dużo lepiej). Screeny jednak przedstawiają rzeczywistą grę, więc kuli ogon. Jedyne co on teraz może, to zakłamywać ludzi, że wszystko co on wstawia pochodzi z gry, a inne screeny to już fałszywki. Nawet nie wiem jak nazwać takie zachowanie, bo gość jest świadomy, że wygląda to źle (gdyż sam to przyznał), a jednak zakłamuje sam siebie i wszystkich wokół że to nie przedstawia gry właściwej.

            Skomentuj

          3. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-09-04 14:24

            ja tobie wstawiałem jakieś 2 tygodnie temu KILKADZIESIĄT zdjęć obalających twoje bzdury, a ty dalej swoje.

            Skomentuj Historia edycji

      2. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2016-09-03 16:22

        Uncharted 4 ma dobre momenty graficzne, ale jak ktoś wrzuci gorsze momenty to wypisujesz śmieszne rzeczy, że gra tak nie wygląda. To więc daje ci kolejny raz szansę, abyś udowodnił, że u ciebie gra wygląda rzeczywiście lepiej. Poniżej wrzucam screeny, to wrzuć swoje (z dokładnie tego samego miejsca), gdzie widać będzie, że u ciebie gra będzie miała rzeczywiście lepsze tekstury, geometrię niż to co widać na tych zdjęciach.


        http://i.cubeupload.com/4aGTDT.jpg
        http://image.noelshack.com/fichiers/2016/18/1462649309-uncharted-tm-4-a-thief-s-end-20160507212547.png
        http://image.noelshack.com/fichiers/2016/19/1463035139-uncharted-tm-4-a-thief-s-end-20160512083231.png
        https://c2.staticflickr.com/8/7272/26675998690_122e14a928_o.png

        Jeśli rzeczywiście gra wygląda u ciebie lepiej, to przedstaw na to dowody, a jak nie potrafisz tego zrobić, to dla mnie jest to równoznaczne z przyznaniem się do tego, że gra rzeczywiście wygląda tak źle jak na tych screenach widać.

        Skomentuj Historia edycji

          1. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-09-03 22:18

            No właśnie nie grałem w U4, to więc dlatego chciałem abyś wrzucił swoje zdjęcia, skoro tak jak twierdzisz gra u ciebie wygląda inaczej (i wtedy bym sobie mógł porównać, czy rzeczywiście gra wygląda lepiej tak jak piszesz).

            Zdjęć jednak żadnych nie wrzuciłeś i przez to potwierdzasz pośrednio, że zdjęcia które zalinkowałem przedstawiają rzeczywiście prawdziwą jakość gry (i w sumie nic dziwnego, gdyż zdjęcia pochodzą z oficjalnego wątku screenshotów o Uncharted 4 na neogafie).

            Co do jeszcze tych zdjęć, to wpierw sam przyznałeś, że to wygląda źle, więc gdy chcesz, to potrafisz być obiektywny (i tylko przez te fanatyczne zamiłowanie do ps4 sprawia, że ludziom tu wypisujesz kłamstwa aby nie pisać źle o konsoli).

            Skomentuj

          2. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 14:27

            "to więc dlatego chciałem abyś wrzucił swoje zdjęcia, skoro tak jak twierdzisz gra u ciebie wygląda inaczej "

            Ja tobie wstawiałem już kilkadziesiąt zdjęć obalających twoje bzdury jakie wypisujesz, ale ty to zignorowałeś.

            Skomentuj

        1. PogromcaBlacharni
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-09-04 13:55

          LuckyNumber8
          " gdzie widać będzie, że u ciebie gra będzie miała rzeczywiście lepsze tekstury, geometrię niż to co widać na tych zdjęciach.

          http://i.cubeupload.com/4aGTDT.jpg"

          Ta sama lokacja:
          http://i.imgur.com/UXORxSS.png
          http://i.imgur.com/jOU7Lnx.png
          http://i.imgur.com/hJdUkZk.png
          http://i.imgur.com/EMumpqb.png
          http://i.imgur.com/vHN5KBY.png
          http://i.imgur.com/ystg7UQ.png
          http://i.imgur.com/dzesVjp.png

          A ty dalej wrzucasz jakąś kupkę nie wiadomo skąd, i wykłócasz się że tak wygląda nie widząc gry na oczy.

          "http://image.noelshack.com/fichiers/2016/18/1462649309-uncharted-tm-4-a-thief-s-end-20160507212547.png"

          ucieczka z więzienia. Nie wiem gdzie to dokładnie jest(jakiś róg mapy?) mogę pokazać parę zdjęć z tej lokacji

          http://i.imgur.com/J8nmBWu.png
          http://i.imgur.com/7YRAscS.png

          Skomentuj

  18. Woodpeacker
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-09-03 14:52

    Dawno nie widziałem tak ożywionej dyskusji :D
    Co tu dużo mówić szkoda mi tylko Xboxa bo w porównaniu do reszty wygląda nieco biednie :)

    Skomentuj

  19. Bartusiak69
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2016-09-03 15:05

    Intel Xeon + R9 270X i malinowo .
    Szkoda przepłacać za PS4 i katować się przy celowaniu.
    Strzelanie na padzie to jak pornos w radiu .

    Skomentuj

  20. rlistek
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-09-03 16:23

    (do usunięcia, nie tutaj miał być ten komentarz) :F

    Skomentuj Historia edycji

  21. Roller Mobster
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2016-09-03 16:40

    Żałośni jesteście ot co. Różnice w grafie to były w Quake II na PSXie względem wersji PC. A teraz to z lupą trzeba szukać. Na konsoli mam wszystko co na PC, wkładam płytke i gram a nie pół dnia szukam odpowiednich sterowników a potem walcze z configiem. Jak zobaczyłem na mocarnym bladzaku kumpla te mikroprzycięcia w nowym Deusie... Noromalnie master race jak nic. Tylko Uncharted i Driveclub mówicie? No tak bo to na kompie ograłem Ratcheta, Until Dawn, remastery Uncharted, Last Of Us, Alienation, to ns PC zapowiedziano nowego God Of War, Gran Turismo, Detroit Become Human, Days Gone, Horizon, Gravity Rush 2, Dreams, Tommorow Children, to na PC zagram w dedykowane gry VR... Lol, biegne po PC. Najlepsza platforma do gier. Kiedy ostatnio wyszła ciekawa gra na wyłączność dla PC? Master race czekający na ochłapy ze stołu konsol. A przepraszam. Przecież będzie Dawn Of War III - biegne po blache

    Skomentuj

      1. Roller Mobster
        Oceń komentarz:

        -5    

        Opublikowano: 2016-09-03 17:30

        Obowiązkowo zasilacz 1000 watt i 16 wiatraków.

        Skomentuj

          1. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-03 18:01

            Nie miałem na myśli konfiguracji grafiki w grze głupku. A jak ci idzie odsprzedaż gier PC? He he :D

            Skomentuj Historia edycji

          2. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-03 19:21

            Ha ha podniecać sie filmikiem z youtube i pisać: "mój komp teoretycznie możr przerzucić taką grafike" :D ha ha, to ja wole jednak wrzucić płytke do konsolki i realtimeowo zobaczyć to https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://m.youtube.com/watch%3Fv%3DbX84gQ040NQ&ved=0ahUKEwjW7dKp2vPOAhWEXBQKHXlSCdwQwqsBCB4wAA&usg=AFQjCNGVUggSK3i72ZnvzP8tDJZL_UC94Q lub https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DN8tveLIVTGg&ved=0ahUKEwjW7dKp2vPOAhWEXBQKHXlSCdwQwqsBCCQwAg&usg=AFQjCNFJnT1mXkOMvdxYewovWwTnZqknlg

            Skomentuj

          3. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 11:11

            ""Popatrz sobie na gry z pc jakie były w 2000/2003 roku i porównaj do gier z PS2 Gran Turismo 3 Devil May Cry God of war itd.....""

            Gran Turismo to ewenement, realistyczna jakość grafiki zawdzięczana była sztuczkom graficznym, dzięki którym gra faktycznie wyglądała super. Co do god of war, to ubóstwiam całą serię, ale przyznam, że jeśli chodzi o jakość grafiki, to ta gra nie robiła na mnie wrażenia detalami jakie widziałem w tamtych czasach w grach na PC czy nawet na xbox classic. Splinter Cell 1 (nie mówiąc o fenomenalnej 3'e) czy Enclave to tylko pierwsze gry na xboxa, a w całym żywocie PS2 nie wyszły gry, które mogłyby się z tym równać. W późniejszym okresie wyszło na xboxa też PGR2, racer, który miał już lepsza grafikę jak nawet gran turismo.

            Akurat PS2 bardzo szybko się zestarzało technologicznie (w tamtych czasach znacznie szybciej wydajność podzespołów się zmieniała) i nawet zaraz po premierze w takim maxie paynie 1 było widać, że wersja na ps2 właściwie nie przypominała wersji na PC'ta. Wtedy jednak technologia nie była silną zaletą ps2, ale GRY. To dzięki grom ta konsola była tak świetna. A dziś jak na ps4, to szczerze mówiąc jest to pierwsza konsola, której autentycznie nie kupiłem zaraz po premierze. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jest to podyktowane czasem developingu gier, dziś stworzenie gry pokroju U4 czy god of war, to długie lata. Dlatego ja spokojnie sobie czekam z kupnem ps4, wyjdzie god of war, wyjdzie gran turismo, to się kupi. A w chwili obecnej to jedynie U4 robi jako takie dobre wrażenie, choć tez muszę podkreślić, że grafika z tej gry na screenach nie zawsze trzyma równy poziom, co widać na tych screenach z wątków o tej grze (gdzie często widać dobre screeny przeplatane ze słabymi)

            Skomentuj

          4. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 14:22

            "w takim maxie paynie 1 było widać, że wersja na ps2 właściwie nie przypominała wersji na PC'ta."

            Spaprany port. Takie Devil may cry zjadało graficznie maxa payne. Podobnie ico czy silent hill 3.
            Zresztą chyba właśnie devil may cry to gra która na mnie zrobiła największe wrażenie graficzne w życiu. Pamiętam jak pierwszy raz widziałem w TV na HYPERZe we frash air, coś niesamowitego. Potem podobne wrażenie zrobił jeszcze na mnie doom 3, może oblivion, crysis, uncharted 2(zwłaszcza nepal), i w niektórych lokacjach uncharted 4(libertalia) oraz the order( np początek 9 chaptera-normalnie fotorealizm).

            Skomentuj

        1. Roller Mobster
          Oceń komentarz:

          -3    

          Opublikowano: 2016-09-03 19:11

          Rozpaćkana grafika w U4 :D hah debil. Poczytaj sobie analize na Digital Foundry. No ale oni pewnie według ciebie sie nie znają.

          Skomentuj

    1. Artik
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-09-03 17:45

      A na PS4 Deus EX nie zwalnia? Właśnie go kończę i wiem jak działa. Biegając po Pradze normalnie co 5s Stopklatka.

      Skomentuj

      1. Roller Mobster
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2016-09-03 19:14

        Pisze to typ który photo mode w Driveclubie nie ogarnia i opcji włączania/wyłączania uszkodzeń nie mógł znaleźć :D Brawo.

        Skomentuj

          1. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-09-03 19:22

            To pewnie jakiś autorytet z Digital Foundry. Guru.

            Skomentuj

          2. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-09-04 12:57

            bleebleble
            przeciwnie, co najmniej jedno studio przyznało się że pogorszyło grafikę przez pc.

            Skomentuj Historia edycji

      1. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-09-04 11:21

        Te multiplatformy na PC to odstawiają tak daleko konsole, że z reguły ja osobiście traktuje je jak zupełnie inne gry jak na konsoli. Przecież gta5 to nie da się porównać do konsolowego i nawet nie chodzi tu już o jakość grafiki, jakość obrazu, a samą zawartość (mody).

        Skomentuj

        1. PogromcaBlacharni
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2016-09-04 12:55

          tak odstawiają, że poza rozdzielczością na filmiku powyżej nie widać żadnych różnic.

          Skomentuj

          1. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 14:36

            Nowotwór mózgu bym dostał jakbym miał czytać wszystkie wypociny blacharni :)

            Skomentuj

          2. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-09-04 21:15

            Sama rozdzielczość, płynność animacji, oraz JAKOŚĆ obrazu, to rzeczy które zawsze są atutem multiplatformowej gry i samo to dla mnie OLBRZYMIA zaleta. Dochodzą jednak do tego najczęściej jakieś nowe detale graficzne, jakieś mody, więc gdy mam możliwość wyboru wersji, to zawsze stawiam na wersję PC'ową. Takie gta5 to już nawet nie ta sama gra co na PS4 w chwili obecnej. W poprzedniej generacji wybierałem każdą multiplaformę na PC'a, gdyż różnica była drastyczna. Zobaczenie takiego bioshocka na PC'e i na ps3, to były zupełnie inne wrażenia z gry. Tu subhd i dławiąca się animacja, tam ostre fullhd i 60fps.

            Mam na ps3 wiele świetnych exów, ale i tak bym wolał, aby to nie były exy, bo tak zostały ograniczone przez bebechy konsoli. Przez to nie mam dziś wyboru rozdzielczości, jakości obrazu, oraz płynności animacji i trzeba się zdać na to co jest. Teraz w dodatku developerzy trzepią kasę wydając remstery takich uncharted 1-3 czy nawet TLOU, ale gdyby te gry wyszły normalnie tez na kompa, to nawet remastery nie byłyby potrzebne.

            Skomentuj Historia edycji

  22. maro893211
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-09-04 01:51

    Boty ubóstwiające konsole nie są w stanie przyznać, że każda gra multiplatformowa wygląda lepiej na pc. Przecież to jasne, jeśli u4 byłby multiplatformowy, byłoby to samo. Pc daje wiele możliwości, można podłączyć wszystko od pada po tv, zestaw kina domowego itp. Po prostu brak ograniczeń. Właściwie dla mnie nie ma exclusiwu na ps4 wartego ogrania u4 dla mnie nuda, no nie wiem nie mój klimat. Kuzyn ma, pograł 1 dzien i tyle. Ps4 służy mu teraz jako podstawka pod kubek i czasami wyciera jak się zakurzy
    #pcmasterrace#biedakonsole#kurznakonsoli

    Skomentuj Historia edycji

      1. Roller Mobster
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-09-04 06:27

        Obejrz sobie techdemo podczas gdy ja gram w gry.

        Skomentuj

        1. maro893211
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2016-09-04 11:25

          Głupio ci przyznać, że ta generacja to największy niewypał w historii playstation?

          Skomentuj

          1. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 14:28

            w demie już to poprawiono

            Skomentuj

  23. Roller Mobster
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-09-04 12:37

    Taki niewypał, że gram w to wszystko co jest na PC plus ogrywam takie perełki jak Until Dawn, Uncharted, Ratchet & Clank, Driveclub, Alienation, Infamous, Bloodborne czekając jednocześnie na Horizon, God of War, Dreams, Gran Turismo, Detroit Becone Human, Days Gone, Last Guardian, Tommorow Children... Możesz mi wymienić jeden PCtowy dobry tytuł AAA który wyszedł od momentu premiery PS4? Aaa... Głupio ci przyznać, że PC to tylko konwersje z konsol robione na odwal sie? :D

    Skomentuj

      1. Roller Mobster
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-09-04 13:23

        Ale najlepsze jest pisanie, że jak by U4 był na PC to by wyglądał lepiej. Jak bym miał skrzydła to bym latał. Jak by developerzy traktowali poważnie PC to byście mieli gry a nie raz na siedem lat Dawn of War.

        Skomentuj

    1. Artik
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-09-04 13:36

      Do kolegów Roller Mobster i PogromcaPCMR

      Dla jednych perełki a dla innych nie. Z tych gier które wymieniłeś interesuje mnie tylko Uncharted, Until Dawn.
      Nie piszemy to co wychodzi i na co, a o grafice.
      Nie gram w każdy tytuł ex. na konsoli jak ty.
      Z tym stwierdzeniem że PC to tylko konwersje z konsol robione na odwal się bardzo przesadziłeś.
      Osłabianie grafiki na konsolach w porównaniu do PC na przykładzie np. gier o których pisałem wyżej, to twoim zdaniem jaka przyczyna?
      Jeszcze raz napiszę nie macie widać PC a wypowiadacie się i zagorzale walczycie. Sugerujecie się Youtube a tam nie zawsze można zobaczyć różnicę, a różnica jest. Piszę o tytułach wieloplatformowych.
      Mam odpalony Dying Light na PS4 i na kompie, na TV 55'' LG. To samo z FarCry4 zrobiłem wczoraj. Te gry mam obecnie na obu platformach więc o nich piszę. Ten kto nie widzi różnicy w grafice i płynności powinien poważnie zastanowić się nad badaniem wzroku. Oczywiście przy wartkiej akcji na te różnice nie zwracamy aż tak na nie uwagi.
      No i wspomnę jeszcze o cenach gier gdzie PC nadal wygrywa, a ceny dystrybucji cyfrowych na PS4 to kpina.

      Żonglowanie sterownikami, itp już dawno się skończyło i wszystko działa bez problemów, chyba że mamy problem z systemem, i tez instaluje i gram.

      Skomentuj

  24. maro893211
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-09-04 14:24

    #Roller Mobster
    Wymieniłeś wszystkie gry które zrobiłyby może wrażenie na uczniu gimnazjum. Dla mnie są to zwykłe nudne gry i gdyby były tak super po prostu zagrałbym, nawet bez kupna konsoli bo mam możliwość pożyczenia. Wracając do największego niewypału generacji, opowiedz jak ci się gra w 15 klatkach na sekundę, opisz te super filmowe wrażenia. Na mnie wrażenia nie zrobisz swoimi zdjęciami gier itp. Nie wysilaj się i wróć do gimnazjum, rok szkolny się zaczął.
    Chcesz exclusivu pc? Wszystkie strategie, ale to wymaga myślenia wiec nie dla ciebie.

    Skomentuj

    1. Artik
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2016-09-04 14:35

      Można wymieniać wiele gier które są na PC a nie ma na konsole nie tylko strategie. Wiele gier na konsole nie ma polskiej lokalizacji a na PC jest. Pierwszym lepszym przykładem to trylogia Bioshock czy Mass Effect oprócz 3.
      Spadki fps poniżej 30 to praktycznie norma.
      Jako zagorzały fan wciąż żyjącej trylogii S.T.A.L.K.E.R pytam czy była na konsoli? takich gier jest więcej nowszych i starszych.
      Dobrze że ukazało się Metro Redux i o dziwo bardzo dobrze działające i wyglądające na PS4.

      Skomentuj Historia edycji

      1. PogromcaBlacharni
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-09-04 14:51

        ME miałem po polsku na konsoli(napisy).

        Skomentuj

        1. Artik
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-09-04 14:56

          Które Mass Effect? Na PS3 ME3 jest tylko PL

          Skomentuj

          1. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 19:03

            W jedynkę grałem na x360 i tam miałem pl

            Skomentuj

  25. Roller Mobster
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2016-09-04 15:12

    Żałośni jesteście :) To najpierw piszecie, że konsole i gry na nie są dla dzieci, a potem, że w wielu grach nie ma polskiej wersj - a co dzidziusie grające na PC nauke angielskiego mają jeszcze przed sobą? Co do RTSów - od czasu starusieńkiego Dune II na Mega Drive poprzez Red Alert i Starcraft po Tropico na PS4 ogrywam je na konsolach. A lada moment będe sie bawił grami VR. Wy garbcie sie dalej przed monitorkami oglądając dema Nvidii i fapując, że może ktoś kiedyś wypluje na blache gre z taką oprawą.

    Skomentuj Historia edycji

    1. Artik
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-09-04 15:17

      Dla wielu ludzi zwłaszcza starszych lokalizacja jest ważna. Dlaczego się z nich wyśmiewasz?
      Myślisz że jak ktoś jest starszy to gry go nie interesują?
      Wydając ciężką kasę na gry warto by była z napisami PL.
      VR nie jest dla każdego to raz. Dwa na PC nie ma?
      Na temat monitorów się nie wypowiadaj nawet bo zapewne nie masz.

      Skomentuj Historia edycji

      1. Roller Mobster
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2016-09-04 15:33

        Starszych? Masz na myśli 80 letnich graczy PCM? Bo sorry ale w XXI wieku każdy dorosły człowiek podstawy komunikatywnego angielskiego powinien znać. Ja rozumiem, że to polska ale...

        Skomentuj

        1. maro893211
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-09-04 15:37

          Rozumiem, że w dialogach gier rpg są jedynie podstawy
          j angielskiego? Czy w tym sezonie spadłeś z drabiny zbierając jabłka? Jeśli tak, to mam dla ciebie złą wiadomość. Swoimi wypowiedziami sięgasz szczytu gamoniostwa i ignorancji

          Skomentuj Historia edycji

        2. Artik
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2016-09-04 15:39

          Tak podstawy tak, ale w bardzo wielu grach to nie wystarczy.
          nie piszę o 80 letnich graczach ale 45-55. Znam takich wielu i grają jak i na konsolach jak i na komputerach. Gry wydawane w Polsce powinny mieć polską lokalizację.
          Nawet kupują sprzęt AUDIO/VIDEO pokaż mi który z nich nie ma polskiego menu. Bardzo mały odsetek, praktycznie znikomy. A telefony, systemy operacyjne to wszystko jest PL.
          Odbiegamy od tematu.

          Skomentuj Historia edycji

          1. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-09-04 16:02

            Ja angielskiego nauczyłem sie grając min w tekstówki na ZX Spectrum. Dzisiejsze prymitywne pokolenie chce mieć wszystko na tacy. Nic od siebie. Czyli człowiek 45-55 nie jest już w stanie języka sie nauczyć?

            Skomentuj

          2. Artik
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-09-04 16:15

            Oczywiście że tak, ale mieszkam w Polsce. nie potrzebuje bardzo zgłębiać angielskiego. Nie mam zamiaru wyjechać bo dobrze mi się wiedzie. Każda firma szanująca się na rynku nie wypuści sprzętu pomijając polski interfejs.
            Tak powinno być z grami. Nie piszę o dubbingu. Nie każdemu odpowiada choć gry od Naughty Dog mają moim zdanie porządny dubbing w odróżnieniu od np. Killzone: SF który był i brzydki i dubbing fatalny.
            Nic od siebie? Płacąc za wersję konsolową gry w granicach 210-280zł tak dużo wymagam. To zrobić napisy jest takim wielkim problemem? Zrobienie wersji PL na PC a pomijając PL na konsolach w tej samej grze uważam za ignorancje.
            Dlaczego ich usprawiedliwiasz?
            Echh.. Znowu odbiegamy od tematu.

            Skomentuj Historia edycji

          3. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-09-04 16:24

            Czyli konkluzja taka - PC lepszą platformą do grania bo gry są w PL. Lol :D Killzone ShadowFall brzydką grą? Aha. http://m.youtube.com/watch?v=w48b17ag518 Fajnie żeby każda platforma miała na start tak "brzydką" gre.

            Skomentuj

          4. Artik
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-09-04 16:31

            Nie odwracaj kota ogonem. Nie napisałem i nigdy nie stwierdziłem że granie na PC jest lepsze bo gry są PL.

            A co powiesz o modach? Masz je na PS4?
            Fallout 1-4, Crysis-y, S.T.A.L.K.E.R.-y i wiele wiele innych.

            Tak Killzone: SF który miałem "szczęście" dostać z konsolą, był może nie brzydki ale na pewno nie ładny graficznie. Dubbing fatalny, i za nic mnie nie przekonasz że było inaczej. Przekonuj ludzi co PS4 znają z Youtube, tak jak ty znasz PC.

            Skomentuj Historia edycji

          5. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 16:36

            A które elementy grafiki nie są ładne? I jaki fps jest dla ciebie punktem odniesienia?

            Skomentuj

          6. Artik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 16:42

            Nie napisałem nic o fps, ale nie był ładny. Nie pamiętam dobrze bo sprzedałem go miesiąc po kupnie konsoli na premierę ale uderzył mnie w pysk dubbing i pamiętam np. wylot rury nie okrągły a kanciasty. Nie będę przytaczał bo nie chce przekręcać czy okłamywać, a jak pisałem nie pamiętam szczegółów.
            Jak nie grałeś to zobacz na Youtube w recenzji quaz9 jaki piękny jest dubbing. Ja to widziałem i słyszałem na własne oczy i uszy.
            Jak tak ma wyglądać i taki mieć dubbing Horizon Zero Dawn, to ja dziękuje.
            Interesuje mnie STAŁE i pewne stabilne 30fps. Nie mam parcia na 60fps.

            Skomentuj Historia edycji

          7. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 16:59

            Dubbing był słaby. Tym bardziej szkoda, bo poprzednia część miała genialny. Co do słabej grafy obejrz raz jeszcze http://m.youtube.com/watch?v=w48b17ag518

            Skomentuj

          8. Artik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 17:06

            Posyłasz mi linki. Nie wierzysz że grałem? Gameplay w singlu też był nijaki.
            Bardzo rzadko sugeruje się Youtube. Nie zawsze tam ocenisz grafikę gry. Nie uważasz że ten Killzone był zbyt kolorowy taki trochę plastikowy?
            Poprzednie części Killzone rzeczywiście miały dubbing może nie genialny ale dobry.

            Skomentuj Historia edycji

          9. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 17:22

            Obejrz to video a potem wskaż mi ładniejszego fpsa z tego okresu. Obejrz fragment od 2:20

            Skomentuj

          10. Artik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 17:28

            Na PC masz taką możliwość, ze ze starego fps-a zrobisz super grafikę. Piszę o modach których na PS4 nie ma, a nawet jak by były to nic nie wniosą do grafiki.
            Wierz mi na słowo że odpowiednio zrobiony Crisis jest ładniejszy, a ma swoje lata.
            Nie będę posyłał ci linków, jak chcesz poszukaj sam.
            Wideo obejrzałem, jednak przyznaj mi racje jak skończyłeś grę że graficznie była bardzo nierówna.

            Skomentuj

          11. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 17:59

            Była nierówna ale w żadnym momencie nie schodziła poniżej pewnego poziomu. Crysis ze wszystkimi możliwymi modami nie ma startu do Killzone'a. Pokaż mi w Crysisie taki poziom oświetlenia, animacji, detali tekstur, efektów cząsteczkowych.

            Skomentuj

          12. Artik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 18:20

            Nie będę cie przekonywał i nakłaniał do obejrzenia i sprawdzenia tego. Zapewne nie masz możliwości bo nie masz PC do gier. Trudno. Ja to rozumiem ale nie przekonuj mnie i innych do tego że gry na konsoli mają identyczną grafikę do wersji PC bo o tym to poprzednio rozprawialiśmy.
            Ty nie przekonasz mnie do Killzone SF. Miałem, grałem i skończyłem i sprzedałem za niską cenę.
            Niech ci będzie że jest fenomenalny, ja twierdzę inaczej. Ma średnią grafikę za kolorową, plastikową i nie pasująca do poprzednich odsłon, nierówną graficznie. Raz jest dobrze a za chwile inaczej, do tego fatalne spolszczenie.
            Co do Crisisa nie zgadzam się z tobą. Goły tak, ale z odpowiednimi modami jest ładniejszy, ostrzejszy i z większą ilością fps.
            Uncharted 4 jest piękny, ale w multi nie działa nawet w 1080p co dla mnie jest podstawą.

            Killzone: SF działa w 30fps a czym okupione jest 60fps w multi?

            Nie spierajmy się już bo to nie ma sensu. Ja mam PS3, PS4 i PC do gier i potrafię porównać sam bez pomocy Youtube.
            Ty nie masz PC do gier wiec nie widzisz różnic.

            Skomentuj

          13. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 18:48

            To fajnie, że wiesz co mam w domu. Podaj mi jeszcze te mody do Crysisa co dodają oświetlenie lepsze niż w Killzone, animacje i modele postaci, efekty cząsteczkowe, decalsy... Sprawdze wtedy. Nie podasz bo nic takiego nie istnieje. Killzone w 30 klatkach? To lock na 30 fpsów w menu to po co jest? Widać, że nie wiesz o czym piszesz.

            Skomentuj

          14. Artik
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-09-04 19:07

            Pisałem że nie pamiętam Killzone SF już dwa razy, a nie chce się spierać jak nie uruchomię i nie sprawdzę.
            Mam zainstalować Crysis i podać ci nazwy modów?
            Powiem tak. Dalej przeglądaj Youtube i nim się sugeruj.
            Nie masz PC bo jak byś miał to nie wypisywałbyś bredni że grafika z konsoli niczym nie różni się z PC w tej samej grze. Tym się sugeruje i dlatego twierdzę że nie masz PC.
            Niepotrzebnie ruszyłem Killzone. Szkoda że już go nie mam bo raz dwa bym protestował a wtedy przytoczyłbym ci dokładnie co i jak.

            Skomentuj

    2. mombata
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-09-16 20:56

      napisz no na ktorej konsoli ogrywales tego starcrafta

      Skomentuj

  26. hasati
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-09-04 20:25

    Ale spam i domyślam się o czym bo nie chce mi się tego nawet czytać. Banda konsolowców znów wkręca sobie faze że gry na tostery są ładniejszy ;)) SO FUNNY. Czy wam się naprawdę nudzi i nie macie nic do roboty ? A tak btw mam do was jedno pytanie. Skoro gry które można porównać bo są na obu platformach dlaczego zawsze wyglądają lepiej na PC i mają 60+ klatek ??? Czekam na odp dzięki z góry. :)

    Skomentuj

    1. PogromcaBlacharni
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2016-09-05 17:24

      hmmm mówisz że te to wygląda jak w 720p? To w takim razie wasz mesjasz tomb raider w 4k wygląda jak w 480p

      http://images.nvidia.com/geforce-com/international/images/rise-of-the-tomb-raider/originals/rise-of-the-tomb-raider-4k-screenshot-138.png

      Ta skała w lewym dolnym rogu wygląda jak sraczka wieloryba

      Skomentuj

      1. maro893211
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2016-09-05 22:49

        Śmiech na sali, proszę a tutaj możesz podziwiać tekstury terenu w lewym dolnym rogu w swoim ukochanym u4 przy którym się masturbujesz pod kołderką
        http://serwis.projektkonsola.pl/wp-content/uploads/2015/01/uncharted-4-screen_pk.jpg
        BTW tekstury w tobraider są lepszej jakości

        Skomentuj

        1. PogromcaBlacharni
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-09-07 21:12

          "http://serwis.projektkonsola.pl/wp-content/uploads/2015/01/uncharted-4-screen_pk.jpg"
          co to za screeny z jakiejś pre pre alphy?

          Jeśli na tym screenie z tomb raidera który wrzuciłem to coś po lewj na dole jest kupą wieloryba albo jakimiś innymi rozwodnionymi odchodami to ok oddano te teksturę realistycznie, w przeciwnym wypadku tomb raider ma słabsze tekstury.

          Skomentuj

    2. PogromcaBlacharni
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-09-05 17:38

      a jak porównasz roślinność to już w ogóle różnica generacji.

      TR:
      http://images.nvidia.com/geforce-com/international/images/rise-of-the-tomb-raider/originals/rise-of-the-tomb-raider-4k-screenshot-110.png

      trawa to jakieś trójkąty, bez jakiegoś cieniowania, nie rzucająca cieni. Poziom uncharted 1 z ps3 albo gorzej.

      A tak wygląda w uncharted 4 na playstation 4
      http://i.imgur.com/9UIEjiZ.png
      http://i.imgur.com/8MlsZzi.png

      Piękne cieniowanie, światło przenika częściowo przez trawę, trawa rzuca cienie, a poza tym nie wygląda jak tójkąty wycięte z papieru.
      Różnica generacji.

      Skomentuj

        1. PogromcaBlacharni
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-09-07 21:14

          no w "720" a obraz ostrzejszy niż w twoim tomb raiderze odpalonym w 4k

          Skomentuj

      1. maro893211
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2016-09-05 23:04

        Odpiszę ci w twoim stylu
        Ta gra to jakaś masakra, wszędzie jakieś trójkąty koła i kwadraty, brak cieni przy trawie, normalnie poziom famicoma( o ile wiesz gamoniu co to jest) z lat 80. Proszę o to screen:
        http://imgur.com/a/2uhIx
        Tak serio to każda gra ma jakieś niedociągnięcia, to się nazywa optymalizacja. Gdyby wszystko było robione na cacy to nic by tego nie uciągnęło. Ps: wyluzuj zwieracze bo się nie wypróżnisz.

        Skomentuj

        1. PogromcaBlacharni
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2016-09-07 21:18

          "Odpiszę ci w twoim stylu"
          to nie był mój styl tylko styl piotrkowy.

          " wyluzuj zwieracze bo się nie wypróżnisz. "

          Chyba mnie z kimś pomyliłeś.

          Skomentuj

  27. power1
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-09-05 12:31

    Jezu co wy z tym kilzonem , mam ps4 i gralem w kilzone sf i jest gorszy od crysis 3 na pc czy od ryse son of rome .
    Totego w kilzonie sa rozmazane textury czasem a i gram na sony w829b zeby nie bylo ze gram na rubinie ;)

    Skomentuj

  28. power1
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-09-05 12:34

    Ale uncharted 4 wyglada fenomenalnie to tez trzeba przyznac :)

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Psst... Chciałbyś przetestować naszą nową stronę? :)