• benchmark.pl
  • newsy
  • Gra GRID 2 z systemem LiveRoutes - dynamicznie zmieniające się trasy - koniec jazdy na pamięć

Gra GRID 2 z systemem LiveRoutes - dynamicznie zmieniające się trasy - koniec jazdy na pamięć

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2012-10-02

Jak to zadziała w praktyce?

GRID 2 gra system LiveRoutes

Coraz więcej mówi się o grze GRID 2. Właśnie poznaliśmy bliżej jedną z nowości, jaka czekać będzie tutaj na graczy.

Ostatnio o nowej produkcji Codemasters pisaliśmy przy okazji pojawienia się pierwszego materiału wideo pokazującego fragmenty wyścigów. Spodobał się on większości obserwatorów, choć jednocześnie przypomniał o braku widoku z kokpitu, a więc tym elemencie, który dość mocno denerwuje graczy.

Tym razem, przy okazji Eurogamer Expo, twórcy pokazali w akcji system LiveRoutes, który będzie podobno jedną z ważniejszych nowości w grze.

Zapewnić ma on dynamicznie zmieniające się trasy. Oznacza to, że ścigając się po miejskich ulicach, na każdym okrążeniu pojedziemy nieco inaczej. Oczywiście trasa będzie podobna, ale w miejscu, w którym ostatnio skręcaliśmy w prawo, teraz nagle trzeba będzie jechać w lewo.

Pokazano to na przykładzie trasy w Chicago. Jak zapewniają twórcy, takie rozwiązanie zwiększy atrakcyjność zabawy i uniemożliwi jazdę "na pamięć".


Dla tych, którym rozwiązanie to nie przypadnie jednak do gustu, przygotowana zostanie opcja wyłączenia systemu LiveRoutes.

GRID 2 przygotowywany jest z myślą o platformach PC oraz Xbox 360, PS3. Dokładna data premiery gry nie została jeszcze ujawniona, ale wedle obecnych planów, tytuł ten pojawić ma się latem przyszłego roku.

Źródło: youtube, trendygamers

marketplace
avatar
Dodaj
  • avatar
    Fakt trochę wymyślają, ale system można będzie wyłączyć więc jak dla mnie ok, choć z w zasadzie to bez sensu, bo żeby dobrze wziąć zakręt szybką furą na wysokim poziomie trudności, przy dużym realizmie fizyki jazdy musisz znać każdy zakręt. Ale to tylko dodatek. Dużo ważniejsze, żeby były ładne tory, dużo ciekawych aut i dobra fizyka z bogatymi ustawieniami. Ale to poprzedni GRID oferował, więc w 2 też powinna oferować dobry poziom. Trzymam kciuki, bo oprócz Shifta, dobrych ścigałek na PC jak na lekarstwo.
    Zaloguj się
  • avatar
    Dlaczego te samochody zachowują się jak plastikowe klocki, które się ślizgają przy skręcie?
    Zaloguj się
  • avatar
    Podobne "usprawnienie" powinno zostać wprowadzone w realnych wyścigach - mogłoby być na prawdę ciekawie. Czy tak trudno zrobić porządną grę wyścigową ? Po ostatnich dziełach Codemasters odpowiedź musi być twierdząca.
  • avatar
    warto przetestować
  • avatar
    Mie to się nie podobie... Jak ścigam się w wyścigu z okrążeniami to są one takie same. Wymyślają.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Coś nowego, zawsze można spróbować jak to działa i wyłączyć jak się nie spodoba : )
  • avatar
    jestem ciekaw tylko jednego co bedzie jezeli hmmm powiedzmy startujemy w wysciugu na 12 pozycji przesuwamy sie do przodu ale po drodze powodujemy maly karambol i ze 3 kierowcow zostaje daleko w tyle my nadal jestesmy na 1 miejsciu nam sie zmienia tor a co z tamtymi?? np w momencie ze utkna??? jak oni dojada?
  • avatar
    Dynamiczne trasy- OK, ale ciekawe jak to AI będzie znosiło....
    Z materiału wideo widzę że sobie nie pojeździmy na klawiaturze ;)
  • avatar
    To będzie dobre.
    Na pierwszym skręcisz w lewo, na drugim też będziesz chciał a wylądujesz na bandzie.
  • avatar
    Grid był grą , która ma świetną grafikę i świetną optymalizację której inne gry mogą pozazdrościć. Żaden NFS nie dał mi tyle godzin frajdy co Grid.
    Zaloguj się
  • avatar
    Grid jest jedną z lepszych ścigałek na PC ostatnich lat, szczególnie jeśli kogoś nudzą typowe simy. Ostatnio zmieniłem Logi EX na DFGT i na razie mykam w GT5 ale Grid`a na bank powtórzę, szkoda że rezygnują z widoku z kokpitu.
  • avatar
    edit: a te liveroutes to na bank spowoduje przy moim refleksie że zaliczę bandę:P