Gry

GRID: Autosport jednak nie zajmie nam całego dysku

przeczytasz w 1 min.

Ponad 40 GB wolnego miejsca jednak nie będzie wymagane.

GRID: Autosport gra

Wprawdzie dyski twarde w komputerach graczy nie należą do najmniejszych, ale nie znaczy to, że każdy dysponuje nieograniczonymi przestrzeniami. Coraz więcej gier żąda naprawdę sporo wolnych GB i wydawało się, że bardzo łakomy będzie w tym względzie GRID: Autosport. Na szczęście producent postanowił nieco zadbać o nasze dyski.

Codemasters od razu zapowiedziało, że najnowsza część serii zdecydowanie najlepiej wyglądać będzie na PC. Normalnie gra potrzebować będzie 11 GB wolnego miejsca na dysku, ale wedle niedawnych sugestii dodatkowe tekstury zajmować miały dodatkowo aż 30 GB. Tak źle jednak nie będzie, ponieważ pakiet udało się dość mocno zredukować i będzie on ważył 5 GB.

"Na PC wszystko jest po prostu nieco większe i ma wyższą rozdzielczość. Lepsze cienie, ładniejsze odbicia na samochodach to coś, w co włożyliśmy wiele pracy w GRID: Autosport aby samochody wyglądały tak autentyczne, jak to tylko możliwe."

Powyższą kwestię wyjaśnili Richard Kettlewell oraz Clive Moody z obozu producenta, którzy jednocześnie podkreślili jeszcze jedną istotną sprawę i zdradzili przewagę, jaką nad wersjami konsolowymi będzie miała wersja PC.

"Jesteśmy zamknięci do 30 fps na konsoli, ale na komputerze takiej bariery już nie ma. 60 fps jest naprawdę fajne, to daje wspaniałe doświadczenia. Można też grać na trzech monitorach i cieszyć się pełnym wsparciem urządzeń peryferyjnych - kierownic, kontrolerów ... "

Przypomnijmy, że GRID: Autosport zadebiutuje w czerwcu. Gra dostępna będzie na PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.

Źródło: vg247

Komentarze

19
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Adixxx
    12
    Super! Cieszę się na kolejną cześć GRIDa. Panowie z Codemasters wiedzą dobrze na czym polega emocjonująca i widowiskowa rywalizacja na torze.
    • avatar
      Dragonik
      8
      30GB w dzisiejszych czasach to niewiele więc nie wiem czemu tak się boją o to.
      • avatar
        Konto usunięte
        4
        Po to sa PC zeby wszystko lecialo na maxa.

        30GB -> 11GB kompresja ALBO nizsza rozdzialka.

        Dlaczego maja znizac do konsol, a pozniej jak sie odwaza to do slabszych komputerow ? Od tego sa opcje zeby kazdy ustawil jak mu sie podba, jak nie ma 30GB na gre to znaczy ze watpliwe aby w ten tytul w ogole zagral.
        • avatar
          misiek192
          1
          Przyjemna gierka w którą gra się jak za dawnych lat. Może panowie od nfsa podchwycą pomysł.
          • avatar
            Konto usunięte
            -1
            Niepotrzebna kompresja tekstur na PC wszystko tylko bedzie sie wolniej ladowalo ale gra skoko.
            • avatar
              Konto usunięte
              -1
              Kiedy ta gra dokładnie wyjdzie? To jest dziwne, że nie podajecie (lub nie jest jeszcze znana) dokładnej daty premiery na miesiąc przed. (czerwiec tak?) Proszę o doprecyzowanie daty premiery jeśli została gdzieś oficjalnie podana, a jeśli nie była podana, to nie zdziwi mnie przesunięcie na jesień.
              • avatar
                pzilk
                -1
                Powrót do kamery z głowy robi robotę. Nie wyobrażam sobie innej jazdy. Co do NFS to jedynie godnym polecenia tytułem jest shift 2 i carbon jeśli chodzi o starszy komputer. Reszta części tej gry to chłam.